Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä saa 210€? Mitä pitää sisällään?Tosiaan otin valmennuksen, maksaa 210e kuukaudessa kun otti vuodeks. Onko teistä kallis vai edullinen? mutta:
Bikinifitness kiinnostaa. Kuinka paljon keskivertokisaaja (naiset) painaa? Itse 170cm pitkä. Muutenkin kaikki linkit yms kiinnostaa.
Eka postaus foorumille. Koskien 210e/kk valmennusta ja ei ees painoluokkia tiedä. I call troll
SHW-bikinikisaaja, kaikki paino perseessä ja tisseissä.Mitäs luokkia tuossa bikinissä on? 80kg, 90kg ja raskas? Raskaan bikini kilpailijat onkin jo sitten no joke.
Sit on myös bikinishortsisarja niille, joilla on lättänä perse ja ei sweeppiä kintuissa. Siinä sarjassa pärjää käytännössä vaan silareilla ja nätillä hymyllä.SHW-bikinikisaaja, kaikki paino perseessä ja tisseissä.
Tunnettiin ennen nimellä viikon tyttö iltalehden sivuilla.Sit on myös bikinishortsisarja niille, joilla on lättänä perse ja ei sweeppiä kintuissa. Siinä sarjassa pärjää käytännössä vaan silareilla ja nätillä hymyllä.
Mä en ymmärrä miksi jokaista "yksinkertaista kysymystä" kysyvä tuomitaan heti trolliksi. Yhtä "tyhmiä" on ollut jokainen meistä kun aloitti treenin. Kysymys on ihan hyvä koskien hintoja. Empä tiedä itsekään niitä saatikka kisojen painoluokkia. Vaikka olen treenannut jotain 25 vuotta. Onneksi joku osaa vastata asiallisesti eikä vähättele aloittelijoita.Eka postaus foorumille. Koskien 210e/kk valmennusta ja ei ees painoluokkia tiedä. I call troll
Koska nykyään se on internet oletuksena vähän semmonen. Jos joku tulee kyseleen kysymyksen jonka löytää googlella helposti ja samaan hengenvetoon sanoo hommanneensa vitun kalliin valmennuksen, tietämättä onko se kallis.. ja tätä varten luotu käyttäjä, jolla ei sitten postauksen jälkeen ole kertakaan enää käyty sivustolla.Mä en ymmärrä miksi jokaista "yksinkertaista kysymystä" kysyvä tuomitaan heti trolliksi. Yhtä "tyhmiä" on ollut jokainen meistä kun aloitti treenin. Kysymys on ihan hyvä koskien hintoja. Empä tiedä itsekään niitä saatikka kisojen painoluokkia. Vaikka olen treenannut jotain 25 vuotta. Onneksi joku osaa vastata asiallisesti eikä vähättele aloittelijoita.
Kyllä mä sut bikiniin valmennan Muromysliä ja pakarapotkuja, tehdään semmonen insuperse ettei toista ole nähty bikinilavoillaMiten muuten bikinissä, voiko siinä kisata jos vaihtaa sukupuolta? Vai onko se edes miehiltä kielletty, mietin että jos sheivais turkin pois ja kävis pyörähtään lavalla. Vai oisko se sama karvasena?
Onko suomessa edes trans valmentajaa? Täällä ollaan kyllä niin takapajuisia.
Kyllä mä sut bikiniin valmennan Muromysliä ja pakarapotkuja, tehdään semmonen insuperse ettei toista ole nähty bikinilavoilla
Pistä gurulle viestiä, vastaus tulee ASAPKyllä, nyt tuodaankin lavalle sitten semmoinen paketti mitä ei ennen olla nähty! Lähtisköhän Anssi mentoroimaan tuonne ravintopuolelle?
Pistä gurulle viestiä, vastaus tulee ASAP
Kysykää myös henkiselle puolelle valmennusta, se voi meinaan olla kova pala jos ei pärjääkään naisille urheilussa!Kyllä, nyt tuodaankin lavalle sitten semmoinen paketti mitä ei ennen olla nähty! Lähtisköhän Anssi mentoroimaan tuonne ravintopuolelle?
Kysykää myös henkiselle puolelle valmennusta, se voi meinaan olla kova pala jos ei pärjääkään naisille urheilussa!
Jos jokainen etsisi kaiken googlella nämä keskustelu foorumit voitaisi lopettaa. Täällä on juurikin pointti kysyä asioita ja saada keskustelua aikaiseksi eri näkökulmista. Varakkailla on ihan tyypillistä ostaa kaikkea miettimättä mitä se maksaa ja onko edullinen. Maksavat tupla ja tripla hintoja samasta tuotteesta kun hinnat ei kiinnosta.Koska nykyään se on internet oletuksena vähän semmonen. Jos joku tulee kyseleen kysymyksen jonka löytää googlella helposti ja samaan hengenvetoon sanoo hommanneensa vitun kalliin valmennuksen, tietämättä onko se kallis.. ja tätä varten luotu käyttäjä, jolla ei sitten postauksen jälkeen ole kertakaan enää käyty sivustolla.
Varmaa etti reaktioita mille hykerrellä jossai laudassa. Yli tai alilauta.