Ostatteko raketteja uutenavuotena?

En osta yhtäkään rakettia, eikä kiinnota niitä edes kattella pahemmin. Pelkään niitä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En minäkään osta raketin rakettia, en ole koskaan ostanut enkä tule ostamaan. Jotkut niistä huvia repivät mutta itseäni eivät jaksa kiinnostaa pätkän vertaa.

Samoilla linjoilla olen, että mitään iloa en rakettien ampumisesta saa. En ymmärrä, miten jotkut niistä niin innostuvat. Näiden seikkojen vuoksi en yllättäen raketteihin varojani kanna. Mieluummin nekin rahat vaikka juo. Kukin saa uudenvuoden-ilonsa mistä tykkää.:)

Sinänsä joskus ihan hauskaa katsoa muiden hienoja ilotulituksia, mutta silloinkin tulee jotenkin hölmö olo, että siinä räjäytellään rahaa taivaan tuuliin. Sitten kallistan pulloa ja kaadan omat rahani kurkustani alas.:D

aika moni on raketteja vastaan, mutta pitäskö joulunaki sitte jättää kaikki joulukuuset ja koristeet ostamatta, kun ei niistä mitään hyötyä ole. Kyllä ne raketit mun mielestä siihen uuteen vuoteen kuuluu iha samalla tavalla kun joulukuusi jouluun. Itse ostan max. 20 eurolla, vois ehkä jotai omia pommeja viritellä :D

Minä kun en joulukuustakaan itselleni hankkisi saati sitten minkäänlaisia joulukoristeita laittelisi. Yhtä vähän jaksan raketeista uutenavuotena innostua.

Ei ole juurikaan kiinnostusta raketteja kohtaan, mutta tulee sitä silti muutamalla eurolla muutamat halvat raketit ostettua. Pieni määrä jotain thunderkingejä.

Viimevuonna ostin perkules teesin isoimman paukun ja voi jummi jammi, kyllä oli odotukset korkeella.

Sitten kun se kello lähenteli 12 ja huutelin koko kylän koolle että "tulukeeha kahtommaa kun mää räkäsen menemään koko puljun kalleimman paukun" ja vielä päälle kehuskelin paljon se makso.
Lopputulos oli semmonen pieni perkeleen pieru joka rätis sen 3 sekunttia sielä taivaalla, eikä poikennu pätkän vertaa niistä muista raketeista.

Tänän vuonna jos ostan raketteja niin laitan sen koko rahan niihi mini raketteihi, olikoha jotain kissanpieruja ja ammun niitä kerrralla taivaalle sen 500 kappaletta niin kyllä on taas naapureilla ihmettelemistä.

Viimevuonna ostin perkules teesin isoimman paukun ja voi jummi jammi, kyllä oli odotukset korkeella.

Sitten kun se kello lähenteli 12 ja huutelin koko kylän koolle että "tulukeeha kahtommaa kun mää räkäsen menemään koko puljun kalleimman paukun" ja vielä päälle kehuskelin paljon se makso.
Lopputulos oli semmonen pieni perkeleen pieru joka rätis sen 3 sekunttia sielä taivaalla, eikä poikennu pätkän vertaa niistä muista raketeista.

Tänän vuonna jos ostan raketteja niin laitan sen koko rahan niihi mini raketteihi, olikoha jotain kissanpieruja ja ammun niitä kerrralla taivaalle sen 500 kappaletta niin kyllä on taas naapureilla ihmettelemistä.
Jos tahtoo jotain hienoa ostaa, josta on myös pidemmäks aikaa iloa kun 2 sekunniks niin pitää ostaa patoja. Yleisesti ottaen paljon hienompia, ja etenkin jos on sumuinen sää.

Ostan vain sen verran, että saan räjäytettyä pomon postilaatikon.

Edit: Jotain hyötyä niistäkin.

Mun mielestä on ollu aina holmö perustelu, että sama ku polttas seteleitä. Eihän se nyt vain niin ole.

Itse en osta. Oon töissä prkl!

Toki ostan. Pari pataa ja joku setti isompia raketteja.

Pitäskin käydä katsomassa erään rakettifirman kotisivuilta ennakkoon videoita heidän raketeistaan, niin ei tulis sitä perinteistä pettymystä niiden isompien rakettien kanssa.

Ostan vain sen verran, että saan räjäytettyä pomon postilaatikon.

Edit: Jotain hyötyä niistäkin.
Jos oikeesti meinasit niin suosittelen Thunder Kingejä, saksia ja jesaria. Itsellähän ei ole siis kokemusta postilaatikkojen räjäyttelystä. Ei ole tapana tuhota muiden omaisuutta...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom