Ostatteko raketteja uutenavuotena?

ostin honkkarista 20 eurolla noita räjähtäviä thundereita 50 senttii paketti. Ihan kivastihan noi jytisee. Nii noissa ainakin on tollanen kolmio jossa lukee sisältää ääniefektin

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko muutes kiinareissa mitään rajoituksia milloin saa räjäytellä?
Wikipediassa lukee näin:

"Kiinanpommi oli räjähdysvoimaltaan huomattavasti voimakkaampi kuin papatti, mutta tykinlaukausta heikompi.
Kiinanpommit jakautuivat pieniin ja suuriin kiinalaisiin. 1990-luvulla isoista kiinalaisista tuli ilotulitekauppiaille halvalla myytävä sisäänheittotuote, joita suurten myyntimäärien vuoksi yleensä alaikäiset käyttivät uudenvuoden jälkeenkin. Kiinanpommi ja tykinlaukaus kiellettiin vahinkojen ja häiriöiden takia 1990-luvun puolivälissä. ”Kiinareilla” tehtiin ilotulitteista eniten ilkivaltaa. Usein tihutyön kohteena oli postilaatikko, jonka kiinanpommilla sai vahingoitettua. Kiinanpommeja saa ampua ympäri vuoden paitsi joulurauhan aikaan."

Hain vielä Polaris jättiraketin illan kruunuksi. Nyt oon käyttäny n 170e paukkuihin muijan kanssa.

Tuo raha menisi kuitenki esim kurkusta alas juoman merkeissä, ennemmin näin :)

Vähän siistii, kävin aamupäivällä salilla ja ohjelmassa oli kyykkyä. Vanha vamma (noidannuoli) palas, niin tällä hetkellä näyttää pahalta että pääsenkö mä noita paukkuja paukuttelee, kun ei meinaa sängystä päästä ylös.:rock:

Keskikokoinen pata ja noita leijonalaukauksia (+vastaavia) jokunen laatikko tuli ostettua. Pienellä rahalla pientä huvia. Pikkupommeista on jo kasvanut ulos..

Pommit tuli ammuttua ja poikakin tykkäs, eniten tietysti erilaisista suihkuista yms.

Pennut keksi viimeyönä 3-4 aikaan, että tossa meidän päädyssä olevaan pommisuojan "rappukuiluun" on hyvä heittää thundereita, losahti aika kovaa...etenkin kämpässä sisällä. No so not, kuhan eivät enää ensiyönä jatka sitä, sitten voi olla jo huumori koetuksella. ;)

en ostanut, ammuin ja tota tota.. niin siinähän se tarina olikin.

...joo joo ?

Jep, oli taas sarjassamme turhat kommentit. Jotain mun piti raketeista sanoa, siis ostamisista mutta näköjään filmi vetäny poikki kesken kaiken. Hintoja kun katto niin saako tolla 20e ees mitään?

Dodii, nyt ois aika kaivaa taas tämä ketju esiin.

Itse ostan taas, tottakai. Ja onneksi tuo vanhempi poika on ihan hulluna niiden perään, vaikka onkin vasta vajaa 3 vuotias. ;)

Nyt pitäs saada vähän faktatietoa siitä, että minkä firman "thunderi" on oikeasti pamahtavia? Siis noista halpismalleista. Ne kalliimmat pamahtaa kyllä kunnolla, mutta nyt näytti olevan vähän joka lafkalla jotain "10 kpl 2 eurolla ja kova pamaus, ei rätinää" mainoksia.

Dodii, nyt ois aika kaivaa taas tämä ketju esiin.

Itse ostan taas, tottakai. Ja onneksi tuo vanhempi poika on ihan hulluna niiden perään, vaikka onkin vasta vajaa 3 vuotias. ;)

Nyt pitäs saada vähän faktatietoa siitä, että minkä firman "thunderi" on oikeasti pamahtavia? Siis noista halpismalleista. Ne kalliimmat pamahtaa kyllä kunnolla, mutta nyt näytti olevan vähän joka lafkalla jotain "10 kpl 2 eurolla ja kova pamaus, ei rätinää" mainoksia.

Siintä: http://www.ilotulite.net/index.php?topic=8864.0

En osta paukkuja. Viime vuonna meinas mennä näkö ja palaa koko äijä. No, ei ihan mutta melkein. Ja tänä vuonna vielä töissäkin. Tulee uusi vuosi halvaksi ku ei mee penniäkään rahaa ja tulee kolminkertainen palkka. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom