Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oon ehkä vastarannankiiski, mutten ymmärrä tuota ehrmannin maun ja koostumuksen hehkutusta. Se tökötti on jotenkin niin saippuaisen ja limaisen makuista, ettei sitä kyllä meinaa alas saada muutoin kuin pakon edessä. Täältä siis ääni milbonalle.
Ravinto Arvot 100g
Proteiinia 6,4g
Hiilihydraattia 15g
Rasvaa 0,2g
100g on 371kJ / 87 kcalPaljonkos tosta tulee kaloreita/100g? Laiska kun olen, niin en jaksa ruveta laskemaan
En ymmärrä yleensäkään maitorahkan hehkutusta. Se on vain yksi mahdollinen proteiinin lähde, eikä mielestäni edes kovin käytännöllinen sellainen (vaikea yhdistää muihin ruokiin/hiilarilähteisiin).
Omasta mielestä juuri käsittämättömän käytännölisiä, kun syö semmoisena jälki roteeni annoksena, vaikka ois vääntäny jotain muuta soppaa navan täyteen menee aina syödä yksi ehramin rahka :thumbs:...
Niin eihän mitään muita vaihtoehtoja ole Monella alottelijalla tuntuu ruokavalio pyörivän rahkan ympärillä. Muut syömiset ovatkin sitten mitä eteen tulee.Just näin. Jos ei rahkaa niin mitä sitten.
Niin eihän mitään muita vaihtoehtoja ole Monella alottelijalla tuntuu ruokavalio pyörivän rahkan ympärillä. Muut syömiset ovatkin sitten mitä eteen tulee.
Pistin Valiolle palautetta, että "tehkää ohuempi ja halvempi rahka". Ehkä ne tekee. Onhan ohuempaa myös halvempi valmistaa kun siinä on vähemmän ainetta (proteiinia). Mieluummin sitä Valiota tukisi, mutta eivät kyllä hintaa saa yhtä halvaksi kuin X-tra/Ehrmann. Valio maitokin 19c kalliimpaa kuin Arla Ingmanin mjölk, mutta maidossa olen silti vielä tukenut Valiota.
Kannattaako tätä rahkaa ottaa reenin jälkee vai iha muuten vaa ? :D
Ja esim jos syön kunnon aterian nii sitte sen jälkee 100g rahkaa vaa suuhu :D
Juuu kannattaako sitä syödä 200g rahkaa päivässä ( 1 kokonainen purkki ) :D