Osallistu rahkakyselyyn

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Xtra:n rahkaa menee 500g/päivässä. Halpaa ja pirun hyvää.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
onse hyvä ku porukka pystyy vetää rahkaa noin helposti. Itse vedän funlightin kanssa ja päälle kahvia. En tiiä mistää johtuu et sitä ei pysty nielaseen heti vaan pitää poskien kautta viedä nieluun. Jos joku edes tajusi mitä tarkoitin. Ja onhan tota nyt tullu pia 2v vedettyy.
Tonnikalaa vetelin aikalailla kans 2v, mutta alko puolvuot sitten tökkimään ja ei sitä jumalauta pysty nyt vaan enää vetää.

Btw, mulla on tollanen tehosekotin. Onko mitään hyvii reseptejä helppoihi protskupitosiin juomiin. Ne kun tuntuu menevä helposti alas. Etenki sellasii mis käytettäis maitorahkaa

edit: no katos perkele tuollaha oli toi maitorahkan maustamis threadi. No kyllä silti otetaa vastaa protskupitosia juomareseptei..

Etkö sää siis muuta syökää? vai tulee toi rahka mukaan joka ateriaan?
:D

Perus päivä: Aamupalalla menee yks, koulussa yks-kaks, koulusta kotiin päästessä yks ja iltapalana yks.
Ja joo, syön kyllä muutakin aamupalalla + lounas ja päivällinen ihan oikeetakin ruokaa. Vaihtoehtoisesti koulussa saattaa mennä kilon purkki jogurttia, riippuu ihan fiiliksestä :)

Joku sano joskus että pitää syödä että kasvaa ;)

onse hyvä ku porukka pystyy vetää rahkaa noin helposti. Itse vedän funlightin kanssa ja päälle kahvia. En tiiä mistää johtuu et sitä ei pysty nielaseen heti vaan pitää poskien kautta viedä nieluun. Jos joku edes tajusi mitä tarkoitin. Ja onhan tota nyt tullu pia 2v vedettyy.
Tonnikalaa vetelin aikalailla kans 2v, mutta alko puolvuot sitten tökkimään ja ei sitä jumalauta pysty nyt vaan enää vetää.

Btw, mulla on tollanen tehosekotin. Onko mitään hyvii reseptejä helppoihi protskupitosiin juomiin. Ne kun tuntuu menevä helposti alas. Etenki sellasii mis käytettäis maitorahkaa

edit: no katos perkele tuollaha oli toi maitorahkan maustamis threadi. No kyllä silti otetaa vastaa protskupitosia juomareseptei..

Tämmönen menee joka aamu huiviin:

1prk ehrmann
3dl mansikkakeitto
3dl maito
30-40g kaurahiutaleita.

Välipalana sama, mutta kaurahiutaleet korvataan x määrällä rypsiöljyä. Yleensä jotain 2-3rkl.

Tämmönen menee joka aamu huiviin:

1prk ehrmann
3dl mansikkakeitto
3dl maito
30-40g kaurahiutaleita.

Välipalana sama, mutta kaurahiutaleet korvataan x määrällä rypsiöljyä. Yleensä jotain 2-3rkl.

Ite oon jääny koukkuun rahkaan syön sitä varmaa 4 kertaa päivässä ( Valion vanilja rahkaa ), aina ku ei oo muuta syömistä nii menee rahka :P:puntti::puntti:

Ite oon jääny koukkuun rahkaan syön sitä varmaa 4 kertaa päivässä ( Valion vanilja rahkaa ), aina ku ei oo muuta syömistä nii menee rahka :P:puntti::puntti:

Nuo maustetut rahkat on yleensä täyttä paskaa, eikä niitä kannata syödä joka päivä välipaloiksi. Valion sivuilta kattelin noiden maustettujen rahkojen ravintoarvoja, ja niissä on esimerkiksi proteiinia vähemmän kuin maustamattomissa rahkoissa. Lisäksi niissä on tolkuttomat määrät hiilaria, joka on peräisin sokereista. Eli kannattaa mieluummin syödä maustamatonta rahkaa ja maustaa sitä sitten mielikuvituksen mukaan esimerkiksi mehutiivisteillä, marjoilla tai mehukeitolla.

Jep, noi maustetut rahkat on täyttä shaibaa. Niiden päätarkoitushan on lähinnä leivontaan, keventämään esim. kakkutäytteitä, ettei tarvitse puolta litraa kermavaahtoa tunkea johonkin kääretortun väliin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom