Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juuu kannattaako sitä syödä 200g rahkaa päivässä ( 1 kokonainen purkki ) :D
On oma topikkikin juuri tehosekotin pirtelöistä jossa melkein kaikissa maitorahkaaBtw, mulla on tollanen tehosekotin. Onko mitään hyvii reseptejä helppoihi protskupitosiin juomiin. Ne kun tuntuu menevä helposti alas. Etenki sellasii mis käytettäis maitorahkaa.
:DEtkö sää siis muuta syökää? vai tulee toi rahka mukaan joka ateriaan?
onse hyvä ku porukka pystyy vetää rahkaa noin helposti. Itse vedän funlightin kanssa ja päälle kahvia. En tiiä mistää johtuu et sitä ei pysty nielaseen heti vaan pitää poskien kautta viedä nieluun. Jos joku edes tajusi mitä tarkoitin. Ja onhan tota nyt tullu pia 2v vedettyy.
Tonnikalaa vetelin aikalailla kans 2v, mutta alko puolvuot sitten tökkimään ja ei sitä jumalauta pysty nyt vaan enää vetää.
Btw, mulla on tollanen tehosekotin. Onko mitään hyvii reseptejä helppoihi protskupitosiin juomiin. Ne kun tuntuu menevä helposti alas. Etenki sellasii mis käytettäis maitorahkaa
edit: no katos perkele tuollaha oli toi maitorahkan maustamis threadi. No kyllä silti otetaa vastaa protskupitosia juomareseptei..
Tämmönen menee joka aamu huiviin:
1prk ehrmann
3dl mansikkakeitto
3dl maito
30-40g kaurahiutaleita.
Välipalana sama, mutta kaurahiutaleet korvataan x määrällä rypsiöljyä. Yleensä jotain 2-3rkl.
Ite oon jääny koukkuun rahkaan syön sitä varmaa 4 kertaa päivässä ( Valion vanilja rahkaa ), aina ku ei oo muuta syömistä nii menee rahka :P