Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
armand sanoi:Kävin olkapääntakia tammikuussa Dextrassa (Helsingin Munkkivuoressa) ja käynti maksoi 140 euroa!
Käynti kesti puoli tuntia ja magneettikuva otettiin myös. Kela korvasi 30-40 euroa käynnistä.
Hölmö minä!kas-vain sanoi:Vai otettiinko sittenkin röntgenkuva....
Marko sanoi:pystyyköhön ortopedi sanomaan mitään esim . olkapään vammasta ilman noita magneettikuvia
Marko sanoi:pystyyköhön ortopedi sanomaan mitään esim . olkapään vammasta ilman noita magneettikuvia
kas-vain sanoi:Tottakai pystyy. Noi magneettikuvat sun muut on vain lisäkeinoja diagnoosin varmentamiseksi. Käväsin itse tänään jälkitarkastuksessa vanhan leikkauksen jälkeen. Kyllä oli lekurilla hommat hanskassa, sai vielä hyvät prosentit vakuutusyhtiöön ;) . Makso 140e + röntgen 90e. Köyhät kyykkyyn, rutiköyhät polvilleen ja rahattomat selälleen... :D
KäveleväRuumis sanoi:Röntgenkuvista näkee isommat vammat, mutta jotkut pienenpienenpienet hiusmurtumat kai pitää kuvauttaa magneetilla.
Timba79 sanoi:Pystyy sanomaan, ei mun olkapäävaivoissa ainakaan mitään röntgeniä ihmeempää tarvittu. Tosin riippuu paljon tapauksesta, mutta tuskin ne ihan ekana magneettikuviin laittaa.