Orgastiset tuntemukset lihaksissa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Darvi
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Heikko sanoi:
Koska julkaiset jalkatreenivideon? Uskon, että jopa palstan kovimmat voimanostajat ovat kiinnostuneita sisäreisilaitteen ja reisiojennuksen saloista, esimerkin näyttäjänä ancelita. Monta sarjaa, loppuun asti... Ota vaikka Zannaz treenikaveriksi kannustamaan.
:whip:
KANNATETAAN! ;) :david: ("monta sarjaa, loppuun asti..." :kuola: )

:hyper:

Itsellä ainakin tulee loistava fiilis kun tekee takareisiä..David:in koneella on tähän mennessä ollu parhaat vibat..se polttelee mutta jotenkin ihmeellisesti eri tavalla ..ei pysty selittämään...

:lol2:

Takareiskoja tehdessä mulla ei ihan tuu mieleen "hyvä tunne". Ennemminkin jotain krampin ja kuoleman välillä. Kaipa se sitten on yksilöllistä tääkin. Harmi.

....

Mut pitää myöntää että jalkojennostot on aika hämmentävä kokemus ajoittain. :nolo:
EDIT: niin ja jos tekee vatsoja ylätaljassa ollen polvillaan maassa niin loppurutistus on kans aika bueno :rolleyes:

timse sanoi:
:lol2:

Takareiskoja tehdessä mulla ei ihan tuu mieleen "hyvä tunne". Ennemminkin jotain krampin ja kuoleman välillä. Kaipa se sitten on yksilöllistä tääkin. Harmi.
Sama itsellä mikäli erehtyy takareisiä tekemään tyyliin koukistus makuulta. Ovat kyllä orgastiset tuntemukset kaukana, lähinnä tuntuu että kohta hajoaa jotain. :rolleyes: (Ei, liikettä ei tehdä päin helvettiä, mutta epämiellyttävän tuntuista silti)

Kun pitää jalkakoukistusmaaten laitteessa kropan kiinni alustassa niin ei tunnu oikeestaan, MUTTA viimesissä toistoissa kun alkaa tulla failurea ja alaselkä notkistuu niin SE tuntuu "hyvältä":D

:jahas:

Vaan nyt ei tunnu missään hyvältä. Äskeinen jalkapuntti oli huono veto.. Taida ollakaan nuha allergista tällä kertaa:offtopic:

Roccer sanoi:
Itsellä ainakin tulee loistava fiilis kun tekee takareisiä..David:in koneella on tähän mennessä ollu parhaat vibat..se polttelee mutta jotenkin ihmeellisesti eri tavalla ..ei pysty selittämään...

Itsekin teen sillä Davidin C15-reisikoukkumasiinalla,
mutta mulla se ottaa ihan vain yksinomaan takareisiin, ei esim eturauhaseen.

Ihmeellinen on ihmisen orgastinen keho.

Heikko sanoi:
Koska julkaiset jalkatreenivideon? Uskon, että jopa palstan kovimmat voimanostajat ovat kiinnostuneita sisäreisilaitteen ja reisiojennuksen saloista, esimerkin näyttäjänä ancelita. Monta sarjaa, loppuun asti... Ota vaikka Zannaz treenikaveriksi kannustamaan.
:whip:

Joo vois tulla semmonen video, ettei pojat pysty kattomaan :D Kaks märkää (eli hikistä) ja punasta (eli verisuonet puhkuen) punapäätä (tai no oikeesti blondia) treenaamas jalkoja...huh! :eek:

SerialLoser sanoi:
Just, ja reenaa rintaa ilman että tuntuu ojentajissa.

kyllähän se tuntuu hauiksissa, mutta ei itellä ne ainakaan koskaan pumppiin asti mene.

e: ja ennen meni kyllä kun on osannu esim taljoja kunnolla tehdä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No just joo, :itku:

Vaikka kuinka eilen väänsin laitteilla reidenlähentäjiä ja varalta vielä loitontajiakin, niin eihän siitä tullut kuin väsyneeksi, hikiseksi ja kiukkuiseksikin vielä, kun aikaa tuhlaantui moiseen. Olisin sitten vaikka kyykännyt senkin ajan! Ja tämä oli jo sentään kolmas kerta tätä ohjelmaa, joten kokemusta alkaa jo olla...olenko normaali...?

Nimimerkillä:
Vähän mä oon pettynyt (kun en saa lihaksia eikä mitään muutakaan)

ancelita sanoi:
Joo vois tulla semmonen video, ettei pojat pysty kattomaan :D Kaks märkää (eli hikistä) ja punasta (eli verisuonet puhkuen) punapäätä (tai no oikeesti blondia) treenaamas jalkoja...huh! :eek:

:kuola: :kuola: :kuola:

Akikonomu sanoi:
No just joo, :itku:

Vaikka kuinka eilen väänsin laitteilla reidenlähentäjiä ja varalta vielä loitontajiakin, niin eihän siitä tullut kuin väsyneeksi, hikiseksi ja kiukkuiseksikin vielä, kun aikaa tuhlaantui moiseen. Olisin sitten vaikka kyykännyt senkin ajan! Ja tämä oli jo sentään kolmas kerta tätä ohjelmaa, joten kokemusta alkaa jo olla...olenko normaali...?

Nimimerkillä:
Vähän mä oon pettynyt (kun en saa lihaksia eikä mitään muutakaan)

Etköhän ole ihan normaali :) Taitaa nuo kaksi asiaa, pihvin teko ja "punastuminen" olla molemmat melko geneettisiäkin juttuja... :D Kärsivällisyyttä!:lol2:

Niinpä kai normaali, ellei tämä saamattomuuteni sittenkin ole osoitus jonkinlaisesta kieroutuneen estyneestä suhteesta raudan maskuliiniseen olemukseen. Hmmm... miksiköhän kohtelenkin romuja yleensä kuin joku pikkudomina, ei ole kilttiä, ei.

Kaikkea tämä Pakkis pistääkin miettimään.

Akikonomu sanoi:
Niinpä kai normaali, ellei tämä saamattomuuteni sittenkin ole osoitus jonkinlaisesta kieroutuneen estyneestä suhteesta raudan maskuliiniseen olemukseen. Hmmm... miksiköhän kohtelenkin romuja yleensä kuin joku pikkudomina, ei ole kilttiä, ei.
Hmm. Veikkaisin, että sinulla on jonkinlainen henkinen suojamuuri estämässä luonnollisia, aitoja tuntemuksiasi. Pelkäät kenties satuttavasi itsesi. :D

T: So not Dr. Phil

Mulla kaikista pahimmat/rankimmat treenit on ollu reisille, etu ja taka... toisaalta siihen liittyy myös nuo hyvänolon tunteet sillon tällön.
Jonkin verran oon lukenut koulutuksenpuolesta aiheesta, niin endorfiinihän on se aine joka orgasmin yhteydessä tuo sen hyvänolon tunteen. Aina siihen ei tosiaan tarvita seksuaalisia vaikutteita, niinku moni teistä (minä mukaan lukien) on huomannut :)

Endorfiiniä voi siis syntyä myös ns. lievittämään kipua, aivot vähän niinku tuottaa endorfiiniä lievittääkeseen (kovasta treenaamisesta syntyvää) kipua.

Tutkimukset kertoo että esimerkiksi selkähieronnasta voi saada orgasmin kaltaisen hyvänolon tunteen. Selässä on kohtia jotka ovat yhteydessä endorfiinia tuottavaan alueeseen aivoissa...

Että eiku vaan nautitaan elämästä - salille tai hierontaan ;)

Tutkimukset kertoo että esimerkiksi selkähieronnasta voi saada orgasmin kaltaisen hyvänolon tunteen. Selässä on kohtia jotka ovat yhteydessä endorfiinia tuottavaan alueeseen aivoissa...

Ooh, missä kohtaa? :kuola:

Huomenna pitää saada selkähierontaa :D .

on tämä niin kummallista kun kaikki haluavat laueta kesken reenin :D
Ja eikö se haittaa reeniäkin :) .... Kaikki pervot samaan aikaan liikenteessää täällä :whip:

Tänään taas reidenkoukistusta ja sen päälle oikein uhalla pari kovaa rutistusta sjmv.....vaan ei. Ei saa tää poika muita tuntemuksia kuin tärinän ja väsymyksen takareisiin.:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom