Orgastiset tuntemukset lihaksissa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Darvi
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Viime kesänä kyykkytreenin jälkeisinä päivinä reidet sykkivät endorfiinia. Se oli mukavaa. Tuntui kuin olisi leijunut maanpinnan yläpuollella

Pitkistä juoksulenkeistä tulee samanlaiset fiilikset...

Jahas, mä oon sitten vissiin treenannut koko ikäni päin helvettiä kun en ole näistä fiiliksistä päässyt nauttimaan. On se niin väärin. ;)

Takareisikoneessa maaten koukistellessa tulee kyllä melkein aina kihelmöiviä tunteita strategisiin paikkoihin. Olen tätä asiaa jo pidempään ihmetellyt. Mutta ihan hauska kuulla, että tämä ei olekaan mikään ainutlaatuinen ilmiö :)

Ei perhana ! nyt kyllä haluan personal trainerin, joka opettaa tälläistä.... sitä vartenko ne oikeasti ovat :curs:

pakko vielä lisätä, että mulla ainakin tossa reisikoukistuskoneessa tuntuu joka kertaa vaa että pallit murskaantuu alle, minnekää saa hyvin ettei painas. pikemminkin vittumaiselta ku miltää kiihottavalta se tuntuu!

Tää on kyl oudoin keskustelun aihe ikinä,mut mikäs siinä :) Onpas jumala tehnyt meist outoja... Varmaa tahallaan et elämästä tulee hauskempaa ;)

Ilmankos tänään salilla oli kauheat jonot leuanvetotangolle ja takareisikoukistus koneeseen..:jahas: Aika härskiä ajatella, että kun vedät kyykkyä 110% lasissa ja purjot meinaa tulla niin siinä viereisessä laitteessa joku saa orgasmin parhaillaan. :/

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Se tuntuu helvetin hyvältä kun jalat on pumpissa. En tiedä kyllä miksi ja tätä esiintyy nimenomaan etureisien fleksailun yhteydessä, ei takareisien. Endorfiinireisi? :D

Lonkankoukistajien venyttäminen ainakin minulla tukkii varmaan jonkun suonen sopivasti lantion alueelta ja yli 30s venytykset rupeavat jo lähes kasvattamaan pikkuveljeä juhlakuntoon. Tiedä sitten mitä tuossa tapahtuu.

No joskus tätä tuli vatsalihaksia laitteessa treenatessa, mutteipa ole enää pitkään aikaan tapahtunut. Harmi..?

Turisas sanoi:
Ainakin vielä pari vuotta sitten pystyin laukeamaan roikkumalla leuanvetotangosta ja nostamalla jalat koukkuun rintaa kohti. Varmaan jotenkin alavatsan lihakset aktivoituvat ja painavat strategisia kohteita tai jotain. Ei ole tullut kokeiltua pitkään aikaan, kun en enää tankoa kotona omista. Salilla en ehkä ihan tohdi...

Itse myös laukean tällä liikkeellä ja samaten sisäreisilaitteella tehtäessä(tätä tosin en nykyään pahemmin enää tee, mutta muistan, kun nuorena tyttönä ensimmäisen kerran kokeilin ja hups, mitä tapahtuikaan :D), taisi joskus jopa reisiojennuksessakin rankassa sarjassa tapahtua...
*hieman on nolottanut*!!! :D

kai mä oon jotenki epänormaali ku en laukea takareisi koneessa :( en laukea itse asiassa yhdessäkään liikkeessä.

se on varmaa vika laitteissa meijän salilla... pitääpä mennä valittamaan:curs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom