Orgastiset tuntemukset lihaksissa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Darvi
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Hmm. Veikkaisin, että sinulla on jonkinlainen henkinen suojamuuri estämässä luonnollisia, aitoja tuntemuksiasi. Pelkäät kenties satuttavasi itsesi.

T: So not Dr. Phil

Olisipa suojamuuri toiminut silloin, kun otin yhteen seinän kanssa. Enpä pelännyt satuttavani itseäni. Mutta jalkatreeni - ei vieläkään sen kummempia tuntemuksia kuin se mahtava helpotuksen tunne pukuhuoneessa: ohi on!

Silmät kiinni ja ajattele Englantia?

Joops, ehkä tämä on salajuoni kaikille habapenkkipojuille.

Tämän threadin lukemisen jälkeen olen päättänyt olla ikinä menemättä salille... ja jos menen, niin jalkalaitteisiin EN koske. A-PU-VA.

Jos kaikki lukisivat pakkista ja olisivat lukeneet tämän threadin, olisi jokaisen salin laitteet päällystetty erinäisillä reproductaalisilla ja liitännäisillä eritteillä:david:

Itse myös laukean tällä liikkeellä ja samaten sisäreisilaitteella tehtäessä(tätä tosin en nykyään pahemmin enää tee, mutta muistan, kun nuorena tyttönä ensimmäisen kerran kokeilin ja hups, mitä tapahtuikaan :D), taisi joskus jopa reisiojennuksessakin rankassa sarjassa tapahtua...
*hieman on nolottanut*!!! :D

:kuvia:

Jos kaikki lukisivat pakkista ja olisivat lukeneet tämän threadin, olisi jokaisen salin laitteet päällystetty erinäisillä reproductaalisilla ja liitännäisillä eritteillä:david:
Mutta sitä vartenhan on se "hiki"pyyhe mukana salilla...:rolleyes: :lol2:

Nyt kun muutaman kuukauden olen tätä uutta liikettä tehnyt, niin sama tuntemus on edelleen olemassa, eikä kyseessä ole mikään ristijohdotus. Tunne on juuri hamstringeissä ja lähellä polvea. Se tuntuu voimakkaimmin, kun lihas venyy juuri ennen kuin rinta osuu maahan. Jalkojenvälissä ei tunnu miltään.

Tuli tämä aihe mieleen eilisestä takareiden krampista, jossa siinäkin oli samanlaisia tuntemuksia. Ehkä keho juuri kompensoi sitä kipua tjn.

Ei ole jalkatreeni vieläkään ole tuntunut muuta kuin vain ja ainoastaan tuskalliselta. Ei edes harjoitusten jälkeiset krampit. Kadehtiako darvinistia...

Mutta hieronta se vasta tekee gutaa, että ellei se välillä sattuisi niin saatanasti - :hyper: Ja mikä hauskinta, kun kyse on reidenojentajista (vastus medialis lähinnä), niin niitähän voi painella ja venytellä ihan itsekin.

Ei mullakaan kyykky tai mave hyvältä tunnu, jos on tiukka sarja. Tämä glute/ham-raise tuntuu. Hieronta tietty voi olla orgastisempaa, jos on paikat jumissa ja saa avattua. Itsehieronta onnistuu muillekin jalkojen lihaksille. Älkääkä käsittäkö nyt väärin.

No nyt löytyi mulle sopiva ketju :D.

Mulla on lähes orgastisia kokemuksia vähän kaikkien lihasryhmien osalta, mutta uskon myös tietäväni syyn. Nimittäin treenatessa pitäisi aina käyttää keskivartalon "korsettia" hyväksi liikkeessä kuin liikkeessä ja sen aktivoiminen aloitetaan aina lantionpohjanlihasten aktivoinnista. Eli röörit suppuun ja kaikkiin liikkeisiin saa niin hyvän tuen, että suuremmat raudat nousee helpommin.

No, lantionpohjanlihasten supistaminen nyt itsessään jo on häiritsevän orgastista (sopivasti ku tekee niin laukee ilman kosketusta), mutta jos tosiaan niitä lihaksia treenatessaan käyttää (niinkuin kuuluisikin), niin ei se ole mikään ihme, että saa tuollaisia kokemuksia, kuin mistä ootte tässä ketjussa kertonu. En oo kyllä lauennu salilla, mutta sitä lähes äärentöntä mielihyvää tulee aina silloin tällöin joistain liikkeistä. Jalkojennostot on varmaan voimakkain (ja varmin :D) mut joissain muissakin kyllä, jos lantionpohja on kunnolla aktivoitu. Että ilmankos oonkin niin hyvin viihtyny tän lajin parissa!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Heh, repeilin kun lueskelin tätä threadia. Itsellä nämä orgastiset kokemukset rajoittuvat kyllä salin ulkopuolelle... Kaipa sitä on jäänyt jostain paitsi sitten, vaikka puntteja on tullut jonkin verran kolisteltua. Treenin jälkeinen fyysinen hyvänolontunne kun ei varmastikaan ihan täytä näitä paljon puhuttujen "orgastisten tuntemusten" kriteereitä.

Mä sain kerran orgasmin salilla,ku mela jäi ylätaljan painopakkalevyjen väliin:)

Mä kun luulin että mä oon jotenki poikkeuksellinen (perverssi) kun etenkin onnistuneen jalkatreenin jälkeen alkaa välillä panettaan ihan prkleesti :rolleyes:

Enpä ois kyllä uskonu... mitä settiä :wtf:

Sitäkö se meinaaki että tekee "loppuun asti" ?

Mä sain kerran orgasmin salilla,ku mela jäi ylätaljan painopakkalevyjen väliin:)

Mitä sä oikein oot sille ylätaljalle tehny :D

Mitä sä oikein oot sille ylätaljalle tehny :D
Se oli sitä aikaa ku tyttöystävä jätti ja oikea ranne oli murtuneena...ei siitä sen enempää:whip:

Se oli sitä aikaa ku tyttöystävä jätti ja oikea ranne oli murtuneena...ei siitä sen enempää:whip:

Vasurilla oisit saanu vierasta :dance:

En ole kiihottunut treenatessa vielä kertaakaan, mutta treenin jälkeen rupeaa aina himottamaan. Johtuuko tuo sitten testosteronista, jonka arvot tietääkseni kohoaa kovassa fyysisessä rasituksessa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom