Orgastiset tuntemukset lihaksissa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Darvi
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Timba79 sanoi:
Jahas, mä oon sitten vissiin treenannut koko ikäni päin helvettiä kun en ole näistä fiiliksistä päässyt nauttimaan. On se niin väärin. ;)

Mäkään en ole kokenu tollasia. Luulen että tosirunkkarit ei koe tai eivät pidä niitä juuri minkäänlaisina kun ovat tottuneet useasti niin koviin ärsykkeisiin :)

Bodypena sanoi:
Mäkään en ole kokenu tollasia. Luulen että tosirunkkarit ei koe tai eivät pidä niitä juuri minkäänlaisina kun ovat tottuneet useasti niin koviin ärsykkeisiin :)

No nyt päästiin asian ytimeen, en mä sitten mikään poikkeava yksilö olekkaan. ;)

Itekkin taidan kuulua tähän tosirunkkarien joukkoon, salilla ei oo missään liikkeessä mitään tuntemuksia ollu.
Takareisiä venytellessä tosin yleensä melkein aina alkaa pikkuveikassa olla eloa :)

hölkkääjä sanoi:
kai mä oon jotenki epänormaali ku en laukea takareisi koneessa :( en laukea itse asiassa yhdessäkään liikkeessä.

se on varmaa vika laitteissa meijän salilla... pitääpä mennä valittamaan:curs:

Kyllä sun jollain liikkeellä pitäisi saada laukeamaan, kun olet vielä tuossa iässäkin . Kenties sali on vaan liian julkinen ympäristö ja sua vaan jännittää siellä liikaa. Vedä kätees himassa ;)

AnttiS sanoi:
Hell no,mulla menee aina jostain syystä pohkeet kramppiin siinä?

Magnesiumii käyt tabletteina aamuisin syömään, niin jo häviää krampit. Lämmittelysarjat pitää kans huolellisesti tehdä jos istualteen pohkeita treenaa - ja muutenkin pohkeiden kanssa.

:kuola:
ancelita sanoi:
Itse myös laukean tällä liikkeellä ja samaten sisäreisilaitteella tehtäessä(tätä tosin en nykyään pahemmin enää tee, mutta muistan, kun nuorena tyttönä ensimmäisen kerran kokeilin ja hups, mitä tapahtuikaan :D), taisi joskus jopa reisiojennuksessakin rankassa sarjassa tapahtua...
*hieman on nolottanut*!!! :D

Tää on kyllä ristiriitainen threadi.

Ensin miehet tilittää, et tulee, kun roikkuu ja venkoilee

--> :urjo:

Sit naiset kertoo tulevansa jalkoja tehdessään

-->:kuola:

:urjo: +:kuola: =:wall:

Mukava mennä salille miettien, mitä ne naiset tuntee ja alattelee tehdessään sisäreisiä ja takareisiä... tai jalan ojentajia...??

Eikös se just ookin hauskaa kattella punastelevia naisia ;) Voihan jotkut jo pelkästä lihaksikkaiden miesten katsomisestakin tulla...:D Mut ehkä ei kannata nyt jokaista naista luokitella laukeavaksi yksilöksi, jos se jalkalaitteessa istuu...:hyper: *mä saatan olla poikkeus* ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Huh huh on tässäkin threadi vaille vertaa! Kyllä nyt kaikella järjellä nämä kaksi asiaa ovat kaukana toisistaan, mutta nyt minullekin on kerrottu totuus ja näin ei ole jokaisella.

Timba79 sanoi:
Jahas, mä oon sitten vissiin treenannut koko ikäni päin helvettiä kun en ole näistä fiiliksistä päässyt nauttimaan.
Niin olen varmaan minäkin, mutta onneksi olen meinaan ei tuommoisia nyt pidä tuntea kun treenaa. Treenissä pitäisi tuntea kipua ja paljon sekä mahtava polte lihaksissa ja pumppi.:kuola:

Kohta joku punttimimmi tokaisee vielä, että nauttii synnytyskivuista...

Varsinkin selkäpäivänä pakottaa välillä haubereita niin, että siitä on kiihotus kaukana.

ancelita sanoi:
Itse myös laukean tällä liikkeellä ja samaten sisäreisilaitteella tehtäessä(tätä tosin en nykyään pahemmin enää tee, mutta muistan, kun nuorena tyttönä ensimmäisen kerran kokeilin ja hups, mitä tapahtuikaan :D), taisi joskus jopa reisiojennuksessakin rankassa sarjassa tapahtua...

Tästä johtuen, loitontaja/lähentäjä ja reiden ojennuslaitteet pitää poistaa saleilta.
Loppuisi moinen...
Irstailu!

Aito bodymunkki hyväksyy vain kyykkytelineen ja tangon, ainoksi tavakseen harjoittaa reisilihaksiaan.

Jotkut menevät niinkin pitkälle, että pitävät tankoa elämänkumppaninaan ja kyykkytelinettä huoranaan.

Bodimunkkien virallisessa säännöstössä mainitaan seuraavaa:

Ainoa sallittu "tyydytys" on, kun laitetaan rauta alistumaan pitkissä kyykkysarjoissa ja sarjan lopuksi kumarretaan kyykkytelinettä päin ja lausutaan jykevällä äänellä:

"Mites nyt suu pannaan, Huora."

Ps. ;)

Pohjoisvirta sanoi:
Tästä johtuen, loitontaja/lähentäjä ja reiden ojennuslaitteet pitää poistaa saleilta.
Loppuisi moinen...
Irstailu!

Aito bodymunkki hyväksyy vain kyykkytelineen ja tangon, ainoksi tavakseen harjoittaa reisilihaksiaan.

Jotkut menevät niinkin pitkälle, että pitävät tankoa elämänkumppaninaan ja kyykkytelinettä huoranaan.

Bodimunkkien virallisessa säännöstössä mainitaan seuraavaa:

Ainoa sallittu "tyydytys" on, kun laitetaan rauta alistumaan pitkissä kyykkysarjoissa ja sarjan lopuksi kumarretaan kyykkytelinettä päin ja lausutaan jykevällä äänellä:

"Mites nyt suu pannaan, Huora."

Ps. ;)

OON SAMAA MIELTÄ!!! Itse en ole tuota irstailua enää harrastanut, mutta joskus vahingossa saattaa jotain kummallista tapahtua muissakin liikkeissä...*dippi vatsoille* :D

Ps. tänään mulla on taas jalkatreeni ;)

NGV sanoi:
Huh huh on tässäkin threadi vaille vertaa! Kyllä nyt kaikella järjellä nämä kaksi asiaa ovat kaukana toisistaan, mutta nyt minullekin on kerrottu totuus ja näin ei ole jokaisella.

Niin olen varmaan minäkin, mutta onneksi olen meinaan ei tuommoisia nyt pidä tuntea kun treenaa. Treenissä pitäisi tuntea kipua ja paljon sekä mahtava polte lihaksissa ja pumppi.:kuola:

Eipä tuo ookkaan mikään jokapäiväinen juttu, joskus vaan sattuu TODELLA kovassa treenissä käymään niin...:) Johtuu takuulla siitä, et lihakset on niin pumpissa, et jännittää nuo naisten (ja ehkä miestenkin) "sisemmät" lihaksetkin samassa...

ps. sillon ku tuota on tapahtunut ni on meinannu samalla kuolema noutaa treenistä eli ehkä se on jonkinnäköinen palkkio siitä, et tekee lujaa viimeiseen pumppiin asti!! :D

ToughGrip sanoi:
Kohta joku punttimimmi tokaisee vielä, että nauttii synnytyskivuista...

Varsinkin selkäpäivänä pakottaa välillä haubereita niin, että siitä on kiihotus kaukana.

:offtopic: väännä ne liikkeet selällä niin ei se haukka huuda mitää. :offtopic:

NGV sanoi:
ei tuommoisia nyt pidä tuntea kun treenaa. Treenissä pitäisi tuntea kipua ja paljon sekä mahtava polte lihaksissa ja pumppi.:kuola:
Noinhan sä sanot, kun et (vielä) tiedä paremmasta. :D

tänään ku tein super sarjoja reisille nii mä tunsin sen :eek: :D

haha! aika metka olo!

ancelita sanoi:

Koska julkaiset jalkatreenivideon? Uskon, että jopa palstan kovimmat voimanostajat ovat kiinnostuneita sisäreisilaitteen ja reisiojennuksen saloista, esimerkin näyttäjänä ancelita. Monta sarjaa, loppuun asti... Ota vaikka Zannaz treenikaveriksi kannustamaan.
:whip:

bustedi sanoi:
:offtopic: väännä ne liikkeet selällä niin ei se haukka huuda mitää. :offtopic:

Johtuu myös osittain varmaan huonosta tekniikasta. Sillä voi myös olla vaikutusta, että teen selkäpäivänä hauikset ;) :offtopic:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom