- Ikä
- 44
:jahas:PriYa sanoi:Mua sitten niin vituttaa tällaiset tyypit, jotka eivät pysty ajattelemaan, että kaikilla ei olla sitä pappaa joka betalar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
:jahas:PriYa sanoi:Mua sitten niin vituttaa tällaiset tyypit, jotka eivät pysty ajattelemaan, että kaikilla ei olla sitä pappaa joka betalar.
Ou mai fakin gaad. Enää ei uskalla ees treffipalstoilta hakea rehtiä seuraa. "Oot tosi fantsu, oikea löytö! Kuule, mun autosta on pakoputki haljennu.... saat pimpparallaa koko loppuviikon, jos sen mulle korjaisit, kultsumussukka....:haart: "Kostaja X sanoi:Sitten jotkut opiskelijat, jotka eivät olleet aktiivisia ilotytsyjä saattoivat vastata johonkin seuranhakuilmoitukseen kerran parissa vuodessa rahoittaakseen jonkun yllättävän pakollisen ostoksen esim. silmälasit tai pesukoneen korjauksen.
Kävi ihan sama mielessä. Vuokraisäntä ei välttämättä oikein lämpene, jos asian esittää muodossa "Niin, otetaan kerran viikossa vähän "vuokranmaksua" ja kerran kuussa käyt poliisilaitokselle vähän juttelemassa olitko tietoinen vuokrakämpässäsi pyöritettävästä bordellista. Mihin numeroon ohjaan naapureiden valitukset?" Onhan se kivempi ajatus että reipas tunnollinen opiskelijatyttönen nyt vähän ylimääräistä tienailee korkeintaan kolmesti päivässä auttaakseen osingoilla hyvää ystäväänsä Sergeitä.Rowena sanoi:Entäpä jos nämä tytöt olivatkin jotain oikeita "ammattilaisia" jotka etsivät liikehuoneistoa bisneksilleen, ja vain väittivät olevansa opiskelijoita? Aika harva nimittäin varmaan vuokraisi kämppäänsä huoraamistarkoitukseen, plus onhan tuo "opiskelijatyttö" jonkinlainen fetissi vanhoille irstaille papoille.
Tämänsuuntaista juuri ajoin takaa. Tai saattaahan tämä "hyväntahtoinen" papparainen jopa kuvitella olevansa ainoa joka auttaa neitokaista hädässä eikä edes tajua (tai halua tajuta) että kämpässä ravaa miljoona muutakin ukkoa.Lumi sanoi:Onhan se kivempi ajatus että reipas tunnollinen opiskelijatyttönen nyt vähän ylimääräistä tienailee korkeintaan kolmesti päivässä auttaakseen osingoilla hyvää ystäväänsä Sergeitä.
hash pipe sanoi:Juurikin tämä. Mulla keittää yli heti, kun lkurssikaverit alkaa jauhaan tästä. Ei oo rahaa byhyy. Miksi ihmeessä ne rahat pitää juoda?
Totta on, että opintotuki ei ole maailman suurin, mutta jos pikkasen laittaa asioita tärkeysjärjestykseen, niin kyllä sillä mun mielestä tulee toimeen vallan mainiosti.
Totuus.Pyranha sanoi:elikkä ELÄMÄ pitää maksaa omista rahoista
Inska sanoi:Pääkaupunkiseudulla on noita soluja ihan mukavasti joissa se vuokrataso taitaa olla max jotain 200€/kk sis. sähkö, vesi ja nettiyhteys. Mä asuin vielä 28 vuotiaana solussa joten asenteesta se taitaa olla kiinni jos haluaa rahaa säästää asumiskustannuksissa, eikä halua persettä jakaa tai vinettää. Eihän se herkkua ollut kuten moni on täälläkin saanut kuulla :D
Vähän vaan kävi korvaan kun joku 18 vuotias sanoo ettei 415 € riitä vielä vuokraan Riippuu tietenkin missä päin suomea asuu. Kivempihan se on tietenkin omassa kämpässä asua. Tuet+laina riittää kyllä rimaa hipoen asumiseen ja elämiseen jos vuokrataso on tuollaista solutasoa.
Kostaja X sanoi:Vinkki köyhille ryypiskelijöille: bisseä saa vitun halvalla kun vain tekee itse.
välineet: 25-35e
uute + erikois hiiva: 10e
rypälesokeri: ei juuri mitään
korkkeja: ei juuri mitään
lopputulos: 10-15l IV olutta.
Vielä noista köyhistä kämpän etsijöistä: luulen, että he olivat huomanneet ilmoituksen mukavasta kämpästä halvalla vuokralla ja halusivat erottua muista vuokran maksajista pienellä kertaluontoisella boonuksella.
Juu ja jos en ihan väärin muista niin kotiviini sai tehtyä vielä halvemalla. Tosin aina piti vetää pitkää tikkua, että kenen yksiö uhrataan sillä kun 4kpl 25l sammiota pulputtaa vaatehuoneessa niin ei se hajua kovin miellyttävä ollut. Halpaa kyllä oli mutta sivareina aivan jumalaton darra ja pakki kuralla.Kostaja X sanoi:Vinkki köyhille ryypiskelijöille: bisseä saa vitun halvalla kun vain tekee itse.
välineet: 25-35e
uute + erikois hiiva: 10e
rypälesokeri: ei juuri mitään
korkkeja: ei juuri mitään
lopputulos: 10-15l IV olutta.
Vielä noista köyhistä kämpän etsijöistä: luulen, että he olivat huomanneet ilmoituksen mukavasta kämpästä halvalla vuokralla ja halusivat erottua muista vuokran maksajista pienellä kertaluontoisella boonuksella.
Joo kauhulla muistelen niitä armaita opiskelujen alkuaikoja... Se päänsärky mikä kotiviinikänneistä seurasi oli kyllä jotain käsittämätöntä! Intensiivinen, moukaroiva kivistys joka tuntui siltä että seuraavaksi pää räjähtää. Eikä valoa yhtään simmuihin kiitoos...Pulla sanoi:Halpaa kyllä oli mutta sivareina aivan jumalaton darra ja pakki kuralla.
Lisäksi muistan tuon tuoneen säästöjä myös siinä mielessä, että parillakin kerralla juopottelu jäi ihan etko-asteelle, kun kotiviinipullon jälkeen oli siinä kunnossa, että baariin tai bileisiin siirtymisen sai unohtaa...Pulla sanoi:Juu ja jos en ihan väärin muista niin kotiviini sai tehtyä vielä halvemalla. Tosin aina piti vetää pitkää tikkua, että kenen yksiö uhrataan sillä kun 4kpl 25l sammiota pulputtaa vaatehuoneessa niin ei se hajua kovin miellyttävä ollut. Halpaa kyllä oli mutta sivareina aivan jumalaton darra ja pakki kuralla.