Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse asiassa tämän sivun mukaan asia ei ole ihan noin.Narutumppu sanoi:Sama kääntäen: ennen opintojen alkua ja ensimmäistä kuukautta, jolloin eka opintotuki tulee tilille, saat tienata elämäsi kyllyydessä.
KUMMASSAKIN TAPAUKSESSA kalenterivuosittainen vapaan tulon raja SAA ylittyä, kunhan rahat tehdään vain opnto-ajan ulkopuolella, ja tästä toimitetaan selvitys KELAan...
Titan sanoi:Onko kellään tietoa kuinka tässä mun tapauksessa tuo homma menee:
Toukokuussa -02 loppui koulu, ja heti pääsin töihin ja olen samassa paikassa edelleen. Valmistuin kuitenkin vasta -03, koska tein inssityön töiden ohessa samaiselle firmalle jossa työskentelen. Opintotukea nostin 5 kk, ja nyt perivät takaisin 4 kk tukia koska tulorajat ylittyneet -02 vuonna!
1200e pyytävät siis takaisin!
15% korkouga sanoi:Maksoin 3600? takas. Halpaa lainaa!
uga sanoi:Maksoin 3600€ takas. Halpaa lainaa!
Timba79 sanoi:Siis eikö tänä päivänä enää saa korotonta maksuaikaa takaisinmaksulle?? jouduin josus maksamaan n. 4000 mk takaisin asumistukea ja tiesin tämän jo ennenkuin se meni maksuun, mutta sovoin maksavani muistaakseni 250 mk / kk takaisin ja ei siitä mitään korkoja tullut, eli oli ilmasta lainaa. Eikö onnistu enää tänä päivänä?? tuleeko se korko jos ei maksa sitä heti kerralla pois tiettynä päivänä??
Hippa sanoi:Opintotuen takaisinmaksuun on se 15% korko, mutta muihin ei.
Maksan itse asumistukea takaisin eikä ole korkoa.