Jaa a jos lasku tulee parin kuun välein ja on vajaa 60 niin mun laskuopilla se tekee sen 30 kuussa. Herra sähköinsinööri tulee vaan sieltä tänne ja laittaa mulle sähkölaskun pienemmäksi. Minähän en asialle varsinaisesti voi mitään...ja ei, minulla ei ole kahvinkeitin, telkkari, stereot ynnä muut lärspäkkeet päällä hela tiden.
Jos netin hinta tuntuu nuin suolaselta niin saat tietysti etsiä halvempaakin vaihtoehtoa täältä lapista. Yritykseksi jää.
Vesi voi tosiaan olla hieman yläkanttiin laskettuna, mut kyllä se sinne 15 euron tuntumaan menee joka tapauksessa.
"Vähän lapin lisää" No niin on niissä hinnoissakin täällä. Totta helvetissä voin ostaa käytettynä ja yleensä niin teenkin.
Täysin OT, mutta viime vuonna oli yks koe johon oli tasan tarkkaan 3 kirjaa koko kaupungissa ja kokeeseen osallistujia 93. Eihän sitä loppupeleissä kovinkaan moni päässyt edes selailemaan.
Oot opiskellu vissiin lekuriksi tai jotain kun nuin helposti pystyt tuomitsemaan toisen apteekkikulut? Hemmetti kun olisit osunu mun lääkäriksi niin ei ois tarvinnu maata sairaalan punkassa 10% elämästään.
Keksippä joutessas parannus syöpään ja AIDSiin.
Laske paljonko maksaa hernemaissipaprikat, tunat, nuudeli/riisi/makaroni ja maito siten että syöt sitä 4 kertaa päivässä. Kyllä siitä sen 50 egeä saa helposti kulumaan viikkoa kohti..."jaa mistä se viiminen 50 tullee kun kuussa ei ole kuin 4 viikkoa"
Kai mun pitää jollain pestä vaatteet, tiskata, pyyhkiä arseni ynnä muuta ilmeisesti kaikille muille turhaa toimintaa(?)
Mulle se on yksinkertaisen yks hailee uskooko kukaan mun puheita, joka tapauksessa mun tulot ei mene turhuuksiin (viinaan, autoon, kotiteatteriin jne), eikä silti ne riitä. Piste. Tässä koko keskustelussa on muutenkin ollut meininkinä vain vängätä joka asiassa vastaan puolin ja toisin. Vängätään nyt sitten vaikka mun elämästäkin ja ruuan hinnasta.
Jatkokysymys: Miksi opintotukea ei saisi nostaa? Takaisin ne jokatapauksessa tulee maksettua. Lisäkoulutus tuo lisää liksaa, joka puolestaan tuo lisää verotuloja valtiolle.