- Ikä
- 41
Tyttöystävä olisi muuttamassa samaan vuokrakämppään, mutta ei tule ilmeisesti saamaan kelan opintotuen asumislisää, johtuen minun tuloistani. Ja tämähän on aika hanurista! :curs: Olisiko kenelläkään vinkkejä miten tämän voisi kikkailla, että tuet saataisiin. Kyseessä on kuitenkin yli 2400 € vuodessa. Auttaako jos kummalakin olisi erillinen vuokrasoppari?
PS. Ihankuin pitäisi kelan puolesta alkaa tukea tyttöystävän opiskeluaikaa rahallisesti vaikka itse pääsin vasta aloittamaan opintolainan lyhentelemisen(yli 6000€). Mehän kaikki kuitenkin maksetaan veroja tästä. :curs: Luulin jo päässeeni yli kelasotkuista valmistuttuani, mutta ei. Itselle on ollut enemmän haittaa kuin hyötyä koko laitoksesta.
PS. Ihankuin pitäisi kelan puolesta alkaa tukea tyttöystävän opiskeluaikaa rahallisesti vaikka itse pääsin vasta aloittamaan opintolainan lyhentelemisen(yli 6000€). Mehän kaikki kuitenkin maksetaan veroja tästä. :curs: Luulin jo päässeeni yli kelasotkuista valmistuttuani, mutta ei. Itselle on ollut enemmän haittaa kuin hyötyä koko laitoksesta.