Opera

metalman sanoi:
käytän tällä hetkellä operaa, ja oikeastaan ainut syy miksi en edes kokeile muita, on se että vaihdon yhteydessä menetän kaikki bookmarkit. Onko operan bookmarkit yhteensopivia firebirdin kanssa? Jos ei niin onkohan olemassa jotain ohjelmia joilla niitä voi muuttaa?

Vaihdoin Explorerista Firefox nollapistekasiin ja bookmarkit siirtyivät itsekseen ja mikä vielä mukavampaa menivät vielä kaupan päälle aakkosjärjestykseen. Eiku paranee!
:)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Opera on muuten hyvä, mutta ainoaksi selaimeksi se ei käy. Itselläni on Opera v. 7.11. Päivittäin tulee eteen joku webbisivu, jossa täytyy käyttää IE:tä. Pääosin käytän kuitenkin Operaa.

eldd sanoi:
Päivittäin tulee eteen joku webbisivu, jossa täytyy käyttää IE:tä.

:eek: IE on saatanasta ja siihen ei tulisi yhdenkään ihmisen koskea. Tuollaisille sivuille ei sitten vaan mennä, tai keksitään jotain millä ne saadaan toimimaan. IE on reikäinen matolaatikko.

eldd sanoi:
Opera on muuten hyvä, mutta ainoaksi selaimeksi se ei käy. Itselläni on Opera v. 7.11. Päivittäin tulee eteen joku webbisivu, jossa täytyy käyttää IE:tä. Pääosin käytän kuitenkin Operaa.

Kuten?
Itsellä ei ainakaan vielä ole kertakaan tullut sellaista eteen, mutta en nyt niin kauheasti surffailekaan.

Raven sanoi:
Kuten?
Itsellä ei ainakaan vielä ole kertakaan tullut sellaista eteen, mutta en nyt niin kauheasti surffailekaan.

Pari kotimaista esimerkkiä tulee mieleen ulkomuistista:
- useat chattisivut, esim. http://www.seligson.fi/Phoebus/index.htm (selaile viestejä eteenpäin, Opera sotkee layoutin)
- sivut, joilla on javalla toteutettuja nappeja (esim. www.kodak.fi, jossa tilauksen teko tyssää, kun Opera ei pysty näyttämään nappia)
- dhtml-valikot, esim. www.ufs.fi (yritä selailla harjoitusohjelmia oikean reunan valikosta)
- huuto.net, toistuvia virheilmoituksia (your browser sent a request the server cannot understand), vaatii reloadin

Nämä kaikki siis tavallisia sivustoja, joiden osoitteet muistaa ulkoa. Voin keräillä lisää, kun tulee vastaan.

Olen itse Opera-fani ja käytän sitä tätäkin viestiä kirjoittaessani, mutta IE:stä sillä ei pääse eroon.

Itekki oon suht tyytyväinen selaamisen osalta operaan, mutta ne plugin hässkät on kyll' perseestä. En saa ladattua plugineja jotta vois katsoa trailereita.

metalman sanoi:
Onko täällä Opera-selaimen käyttäjiä? käytän operaa, oon todennu sen paremmaks kun explorerin.. mutta en saa sitten millään javaa/javascriptiä toimimaan tässä operassa! Onko kellään vastaavaa ongelmaa, neuvoja?

Sullahan oli se zone alarm käytössä, se sama asetus minkä aiemmin neuvoin (Privacy - ad blockin) pitää olla offilla jos haluut että ne animaatiot toimii, kun se luulee niitäkin mainoksiks. Tai sit otat siitä kohdan custom josta otat ruksit pois minkä haluat näkyvän.

eldd sanoi:
- sivut, joilla on javalla toteutettuja nappeja (esim. www.kodak.fi, jossa tilauksen teko tyssää, kun Opera ei pysty näyttämään nappia)

Testasin Kodakin sivuja ja hyvin toimi tilauskentätkin. Käytössä Opera 7.23

Kaljaveikko sanoi:
Tietääkö kukaan, mistä/miten operan saa säädettyä siten, että se ei näyttäisi linkin/kuvan/yms. osotetta kun siirtää hiiren sen päälle. Siis osotteen näkyminen ei tuolla tool barissa haittaa, mutta kun se hyppää vielä keskelle ruutuakin.

käytössä on Operan versio 7.23

Siirryin itekki tässä Operan käyttöön ja on tämä 7.23 versio käytössä. Tämä sama asia kiinnostais itteeki. Aina ku prkl jää toi hiiren osoitin johonki linkin tms päälle ni tulee se osoite siihen häirittee :veri_ängri:
Ja ennen ku käytin vielä IE:tä ni näillä osioitten etusivuilla ku laitto hiiren osoittimen jonki threadin otsikon päälle ni tuli esiin laatikko missä luki tän kyseisen threadin alkutekstit..elikkä oisko tällanen mahdollista saada operaanki jotenkin??

lartsa sanoi:
Siirryin itekki tässä Operan käyttöön ja on tämä 7.23 versio käytössä. Tämä sama asia kiinnostais itteeki. Aina ku prkl jää toi hiiren osoitin johonki linkin tms päälle ni tulee se osoite siihen häirittee :veri_ängri:
Ja ennen ku käytin vielä IE:tä ni näillä osioitten etusivuilla ku laitto hiiren osoittimen jonki threadin otsikon päälle ni tuli esiin laatikko missä luki tän kyseisen threadin alkutekstit..elikkä oisko tällanen mahdollista saada operaanki jotenkin??

File >> Preferences >> Windows >> Show tooltips pois päältä. Tuolla siitä hermoja raastavasta ominaisuudesta pääsee eroon

Powerhousu sanoi:
Kuka tietää mikä on vialla, kun mulla ei operalla pakkista selatessa animoidut hymiöt liiku ollenkaan? Ei paljoa häiritse, mutta olis kiva tietää. Joku asetus päin pe...ttä?

Oliskohan .gif-animaatiot pois päältä?
Tiedostot -> Pika-asetukset -> "GIF-animaatio käytössä"

EDIT: Kuinka hiton vanhan tekstin mä oikein quottasin? :wall:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom