Onnistuuko alatalja ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja brfc
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ikä
48
Onko mahdollista vetää alatalja oikea oppisesti silleen
että käy istumaan ristikkäistaljan toiseen päähän polvet koukkuun perse maahan kiinni ja v-kahvalla vetää kuin tekisi alatalja laitteessa ainut ero että siinä on että perse on maassa ja niinkuin alempana

mielipiteitä???

kun alatalja häkkyrä on käynyt omalla salilla ärsyttämään niin tollaista vaihtoehtoa kaavailin

tyrmätkää tai hyväksykää :)

No itse olen joskus tehnyt. Ja olen nähnyt muitakin jotka tekevät noin. Enkä ole tuosta koskaan mitään negatiivistakaan kuullut...

Siin on vaan se, että ristikkäistaljassa on yleensä painot aikalailla kevyemmät kuin alataljassa, mutta muuten luulisi vörkkivän..

Toimii varmaan ihan hyvin jos painot saa riittämään. Tässä versiossa suosittelen käyttämään yhdenkäden kahvaa ja kiskoa käsi kerrallaan, joka muuten on hyvä ihan normaalissakin alataljassa. Ja normi alataljaan (kuten olen jo monesti tuputtanut ylätaljaankin) 2x yhdenkäden kahvat ja eikun kiskomaan, rutistus on paljon parempi kuin V-kahvalla kun sen vedon saa vietyä pidemmälle kun kahvoja levittää hieman lopussa.

Ja jos tuntuu, että olet ristikkäistaljassa liian alhaalla, niin ainahan voit pienen korokkeen laittaa takamuksen alle.

itse teen aina lattialla istuen. ei ole ollut mitään ongelmaa. kuten tuossa aiemmin sanottiin, ristikkäistaljasta kyllä loppuu melkein poikkeuksetta painot kesken

Mä tykkään tehdä tota liikettä seisten,esim supersettinä kulmasoutu-->alasoutu ristitaljassa,toistot vaikka 20 ja 20. Ja saahan (useimpiin) pakkoihin laitettua pinnin sinne takapuolelle,johon sitten laittaa levyjä tarpeen vaatiessa.

AnttiS sanoi:
Mä tykkään tehdä tota liikettä seisten,esim supersettinä kulmasoutu-->alasoutu ristitaljassa,toistot vaikka 20 ja 20. Ja saahan (useimpiin) pakkoihin laitettua pinnin sinne takapuolelle,johon sitten laittaa levyjä tarpeen vaatiessa.
Ja sitten saa vaihtaa jo vaijeria laitteeseen.:rolleyes:
Jos ei salilta alataljaa löydy niin jättäisin vaan tekemättä, ei mitenkään pakollinen liike joka reeniin ja helposti väärällä tekniikalla käy koskemaan väärällä tavalla selkään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom