Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No en tiiä mikä on paras paikka harjoitella kun kaikki leikkipöydät on semmosta räiskimistä. PAF vois olla ihan hyvä vaihtoehto, koska suomenkieliset sivut ja siirretyt rahat näkyy heti pelitilillä. Ulkomaille siirrettäessä joutuu pari päivää venailee. Muuten ei toi PAF oo mun mielestä mikään erikoinen paikka, mutta aloittelijalle sopii hyvin IMO.
Mitäs vikaa PAFfissa on??? Samanlaista se pokeri on joka paikassa .
First deposit bonuksen saa sillon ku tallettaa rahaa ekaa kertaaJos luon tunnuksen jollekin sivulle, enkä tee talletusta heti kirjauduttuani sinne vaan pelailen siellä freerolleja ynm. , niin onko kaikki firstdeposit bonukset ja muut extrat 'käytetty' siltä sivulta?
bonuksen saat joka tapauksessa jos oot keränny 1000 pelaajapistettä 60 päivässä. Eli siis jos sulla menee ton bonuksen clearaamiseen se 60 päivää, niin rake backia alkaa kertyä vasta kolmannelta kuukaudelta.Toi bonari vähennetään rb:stä, joten sillä ei oo mitään väliä?
Crypton Sunpokerilla on $100 monthly depobonari, helppo clearaa vaikka 25nl:ssä. 32-35% rb.
Kysymys Netelleristä.
Olen itse pelaillut saiteilla, joihin saa siirrettyä rahaa suoraan tilisiirtona. Nyt tuo Neteller alkaa tulla kuitenkin ajankohtaiseksi. Moni on varmaan sinne tilin perustanut, joten annoitteko huoleti henkkareista tai passistanne tiedot sinne?
Eli kohdassa:
Identification Type:
ID Card Number
Passport Number
Itse aloin jarruttelemaan tässä kohdin kun aika varovaisesti noita tietoja tulee netissä käytettyä...
Oon tässä tällähetkellä luomassa käyttäjätunnusta Betssonille, ja siinä kysytään kampanjakoodia, mitäs mä siihen laitan?
Itse aloin jarruttelemaan tässä kohdin kun aika varovaisesti noita tietoja tulee netissä käytettyä...