Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ainakaan aikaisemmin tota ei maksettu suomalaisille yms bonushuorille.. En tiedä jos asia on muuttunut.
Mutupaska perustuu noin puolentoista vuoden pelaamiseen. Kysyin tätä silloin aloittaessani siellä. Vastaus oli, että suomalaisille ei kk-bonusta makseta. Toki asia on voinut muuttua myöhemmin rekisteröityneille.
Sanoin että on bonus voimassa niin eiköhän se tarkoita sitä että se ON voimassa.
Olen pahoillani, kun en tiennyt, että sun sana on laki. Vielä kerran anteeksi.
Jos vielä hiukan mussutan. Älä suutu, jooko? Edelleenkään mä en ole saanut kertaakaan ko. bonaria ja reikkaan joka kk noin kilon, joten tuskin on mistään MPP:n vähyydestä. Toivottavasti muillakin toimii, tai toimiihan se jos zii niin sanoo ;)
Luin viime viikolla Kauppiksesta että Online pokeri on kasvattanut suosiotaan räjähdysmäisesti nettipelaajien piirissä. Yritinkin sitten heti tänä viikonloppuna pelata artikkelissa mainitulla Landbrokerssilla, että ruotsalaisella Expektilla. Mutta molemma vaativat PC pohjaisen softan lataamisen ja kun minä selaan Macilla :wall:
Onkos kukaan ehtinyt näitä kokeilla? Suosituksia Macin käyttäjille? Onko voittoja tullut?
Nyt siis puhutaan Online pokerista eikä konetta vastaan pelattavasta kuten vaikka Paf:illa.