Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
Kyllä, noin se on mennyt. Aina en tietenkään odottanut, että kassa kasvaa riittävästi noustakseni seuraavalle tasolle, eikä se mielestäni myöskään ole aiheellista sillä pelasin todella tiukkaa peliä noissa pienissä limiteissä ja sillon kun merkit meni keskelle, oltiin hyvin usein edellä. Jos et tuota usko, niin on kyllä erikoista.

Olisin linkittänyt tähän eräältä pokerifoorumilta vaikka useankin ihmisen kertomuksen heidän peleistään noin vuoden ajalta. Niiden lukemisen jälkeen ehkä tämä mun 'nousu' ei tunnu kovinkaan erikoiselta. Kyseisen foorumin hakutoiminto ei kuitenkaan just nyt tunnu skulaavan. No, tuskinpa sua kuitenkaan kiinnostaisi.

edit. Tässä yksi tapaus, jossa noustu hieman vauhdikkaamminkin. Kyllä se vaan on mahdollista.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toisekseen suhtaudun melko skeptisesti kirjoitettuihin tarinoihin, foorumeille voi kirjoittaa vaikka mitä. Totuus on kumminkin hiukan erilainen ja realistina en usko että niin monet yksinkertaisesti vaan voi voittaa. Silloinhan ainakin yksi monista ystävistäni jotka kyseistä lajia harrastaa olisi voitolla. Mutta näin ei vaan ole käynyt.

Toisekseen kaikkein vaikeinta on juuri voittaa full ring peleissä missä melkeen aina joku vetää sinun ohi koska kaikki kortit on melkeen käytössä. Et voi voittaa pelaamalla niissä tiukastikaan koska et voi kilpailla valtaväestön kanssa missä jollakin on aina sinua enemmän rahaa ja on varaa katsoa korotit sitten mitä tahansa. Tässä pelissä on kyse oppia pelaajien lukemista ei niinkään pelata korttia. Mut nytten loppui mielenkiinto jo käsiteltyyn aiheeseen, sanotaan että sinä voitit -poikki-

Tulee parempia..ehkä.. joskus.. Ja myös tämä 90$ Savvydiili voi mennä vanhaksi..

Kotiutuskäytännöt ovat monipuoliset. Suomalaiselle Marterille ei voi tietääkseni enää mistään kotiuttaa mutta visalle voit siirtää peräti 40.000 €.

Varaudu lähettämään Mansionille tiettyjä kopiota esim. visa-kortistasi jos sitä siellä käytät.

mansion account faq

Visalle kotiutukset

miten noi bonarit saa? menin linkkien perässä savvylle, talletin, mutta eipä näy bonuksia?!? (onpa muuten harvinaisen paskan näköinen client!)

ja pelaajiakaan ei todellakaan ole paljoakaan. ekat 10min. en suosittele.

Tee tunnus linkin kautta, lataa mansion, talleta sinne 50usd, lisää savvyyn mansionin kohdalle käyttäjätunnuksesi, pelaa hetki ja kestää jokusen päivän niin savvyyn kirjautuessasi huomaat, että sulla on 900 pistettä. Saisko olla enemmän pilkkuja?

Tee tunnus linkin kautta, lataa mansion, talleta sinne 50usd, lisää savvyyn mansionin kohdalle käyttäjätunnuksesi, pelaa hetki ja kestää jokusen päivän niin savvyyn kirjautuessasi huomaat, että sulla on 900 pistettä. Saisko olla enemmän pilkkuja?

ok, ota tosta vaan , , , , , , :)
no odotellaan pari päivää, josko sinne jotain ilmestyy.

Siis jos ymmärsin oikeen pelaat 10$,50$,100$ NL pöytiä kuulostaa aika uskomattomalta ainoastaan vuoden pelikokemuksella. Pelkän 50$ depositilla päästä siihen pitkän tähtäimen 300 x bb rolliin, että sinulla olisi varaa heilahteluille. Niin kuulostaa melko arveluttavalta, mutta jos tähän olet päässyt niin sinulla on selvästi sitten lahjoja tähän monimutkaseen peliin.

eli tosiaan 3000-30 000$kassaan pääseminen on kerrassaan fantastinen! kun pyysing kertoi kirjassaan että 12v peliurallaan viimeset neljä vuotta pelannut voittosasti niin sinä teit sen vuodessa, aivan mahtavaa.-tsemppiä-

Mutta niinkun sanoin omat pokerit on pelattu.tsemppiä muille.

LOL

Siis jos ymmärsin oikeen pelaat 10$,50$,100$ NL pöytiä kuulostaa aika uskomattomalta ainoastaan vuoden pelikokemuksella. Pelkän 50$ depositilla päästä siihen pitkän tähtäimen 300 x bb rolliin, että sinulla olisi varaa heilahteluille.

Eka virhe, NL-pöydissä 300xbig blind on vähän. Puhutaan 20xbuy inistä ennemmin niin kassa jo riittää. Ei tarvi tappioita ihmetellä jos istutaan 300$ kans NL100 pelaamassa verrattuna siihen että siellä istuttais 2000$ kans.

Oma mielipide on että jokainen voi olla jollakin tasolla voittava pelaaja. Esim NL25 se ei paljon vaadi, mutta mitä ylemmäs mennään sitä enemmän vaaditaan pelin opiskelua sekä myös jonkinlaista "lahjakkuutta" että osataan kestää huonoja kausia, huomataan milloin vihu bluffaa sekä tiedetään milloin kippi on paras peli jne.

Aika paska pelaajakin mää olen, mutta on jonninmoista kevyttä voittoakin tullut tehtyä. PokerTracker näyttää että olen n. 70k pelatun hold'em käden jälkeen rinkipeleissä n. $1050 tappiolla. Hold'em turnauksissa olen n. $3700 voitolla. Studissa näyttää olevan tilanne 19k käden jälkeen $836 voitollinen. Ompussa näytän olevan n. 10k jälkeen $16 voitolla... ;)

Noiden tulosten + bonusten + rakebakkien jälkeen pankkitililtäni tarkasteltuna depojen ja kotiutusten ero näyttää olevan 3435e kotiutusten hyväksi. Ja tällä hetkellä pelikassa on about $3k. Viimeisen depon tein siis about vuosi sitten, sen jälkeen on pelikassa kasvanut ja rahaa kotiuteltu sopivin väliajoin.

Nettipokrua on tullut pelattua siis pikkasen runsas vuosi ja aika törkeen monta tuntia.

Että kyllä siellä tollee hitaasti grindaamalla voi jotain voittaakin, mutta ei tolla vielä tuntipalkoille pääse. Ehkä tota vois ajatella niin että näillä taidoilla ja tällä pelikassalla saa pelattua about runsaan yhden ylimääräisen kuukausipalkan per vuosi, vaikka aikaa siihen kyllä palaa.

Jos tuntuu siltä, että tappiolla vaan porkustetaan niin suosittelen kokeilemaan eri variaatioita. Esim. itselleni 7-card stud 8b on tuonut aika hyvin voittoa ja tällä hetkellä se tuntuu sopivan meikälle kaikkein parhaiten. Tosin kun välillä siinä ei tunnu sujuvan, menen pelaileen esim. NL25 6max teksua ja sekin saattaa taas sujua välillä mainiosti, vaikka en yleensä shortissa mikään mestari olekaan. Sitten taas omppua väliin ja ehkä pari sittaria ja joku isompi turnaus jne. Mun mielestä on aika surkeeta, jos väkisin tahkoaa esim. vain teksua vaikka tuntuu olevan pelkkää downswingiä päällä.

Jos tuntuu siltä, että tappiolla vaan porkustetaan niin suosittelen kokeilemaan eri variaatioita. Esim. itselleni 7-card stud 8b on tuonut aika hyvin voittoa ja tällä hetkellä se tuntuu sopivan meikälle kaikkein parhaiten. Tosin kun välillä siinä ei tunnu sujuvan, menen pelaileen esim. NL25 6max teksua ja sekin saattaa taas sujua välillä mainiosti, vaikka en yleensä shortissa mikään mestari olekaan. Sitten taas omppua väliin ja ehkä pari sittaria ja joku isompi turnaus jne. Mun mielestä on aika surkeeta, jos väkisin tahkoaa esim. vain teksua vaikka tuntuu olevan pelkkää downswingiä päällä.

hyvä pointti. Teksussa on kuitenkin eniten pelaajia ja eniten fisuja mutta toki kannattaa koittaa jotain muutakin variaatiota. Ite koitin omahaa, mutta menestys oli huono ja jatkoin short nl:ää...

90-luvun alusta saakka, pelialalla ollut duunissa.Pokeriakin tullut sivuttua jonkin verran ja silti välillä, tuntuu olevansa oppipoika,joten aloittelijoille ,tai itse teitä "fisuiksi" kutsun.
-Opetelkaa ensin alkeet kaveriporukassa,jossa raha kiertää.
-Matematiikkaa, ei voita mikään pitkässä juoksussa,älä pelaa "liikaa".
-Pidä huolellisesti kirjaa peleistäsi.
-Turnauspokerilla/freerolleissa, on hyvä harjoitella.
-NL ei välttämättä sovi kaikille.
-Lukemalla opit vain teorioita,pelaamalla käytännön.
-Ei ole ainoastaan "bad beattejä",vain häviäviä pelaajia.
-Rahalla ET saa häviöitäsi takaisin,jos et OSAA pelata.
-NL pöydissä OIKEASTI ,valitse oma tasosi,jos olet amatööri.
-Lopeta ,kun tavoitteesi täyttyy,älä hilaa ylöspäin.(esim päivätavoite.)
-Kaikkien "rahkeet eivät riitä "pokeriin,harrasta jotakin muuta.
-Tätä voisi jatkaa loputtomiin,mutta ennen kaikkea AINA LÖYTYY PAREMPI PELAAJA,tai ainakin parempi onninen.

:arvi: :arvi:

Kun matematiikasta puhutaan, niin tuon yhden teorianhan mukaan melkein jokainen muuttuu häviäväksi pelaajaksi sitten kun löysä raha loppuu.

Eli, jos 10 pelaajaa tuo pöytään 20€, ja rake olisi vaikka 50 senttiä/ reikattu käsi, niin rake olisi syönyt kaiken pelissä olevan rahan neljänsadan reikatun käden jälkeen.

Tämä raken syönti sitten oikeasti tietenkin vaihtelee pelin tiukkuuden ja pelaajien tason mukaan, mutta voisi kuvitella että se muuttuu merkittäväksi tekijäksi sitten kun internetpokerin aloittelijoiden suuri massaa kehittyy pelissään tai lopettaa. Rakebackin vaikutusta tuossa ei myöskään ole laskettu.

mitenkäs toimia ton mansionin bonarin kanssa, kun yritän visalla laittaa rahaa mansionin tillille niin se haluaa summan euroissa (laitoin valuutaksi eurot). minkä verran sinne nyt sitten laitan, jotta saan sen pointsit?

Ja jatkokysymys: jos päättää pelata ton savvyn bonarin pokrulla, tietääkö jostain paljonko on tullut rakea laitettua vai pitääkö yrittää arvioida itse?

Tosin itse ajattelin, että ehkä 5 x $10 eri vedonlyöntikohteisiin voisi olla sellainen semi-järkevä tapa lunastaa se. Luulis, ettei 5 kohdetta kaikki menis väärin vaan noistakin sais jotain takaisin. Onkos joku kokeillut sitä noin saada?

Oliko täältä moni pelaamas tuota nettimestari karsintaa?

Ite olin Turun karsinnassa (400 osallistujaa). Finaalipöytään pääsi yllättävän helposti ku kortti osui ihan hyvin ja mukana oli (niinkun varmaan aina freerolleissa) pelaajia jotka huitoi all in- lyöntejä tyyliin 93 käsillä :) noh ei tarvinnu ku maksella paremmilla käsillä ja stäkki kasvoi. Ohivedoilta vältyin hyvin tässä vaiheessa.

Noh finaalipöydässä (6jäljellä) floppasin AQ:lla rattaat, flopissa myös 2 pataa, vihu lyö värin vedolla ja minä reissaan all in. Noh tässä se ratkaiseva ohiveto sitten tuli ja turnaus loppui siihen.

5 parasta siis pääsi finaaliin joka pelataan joulukuussa. Siisti tippua kuudentena :rock:

Jooh tuli pelattua suht solidia aina 2 out of 18 saakka, QT sb:stä, kaikki foldaa... päätän pelotella 8k pienempää stackia, JJ sillä siellä. Turpaan. Olin pelannu tosi solidii pelii siihensaakka, joten range millä kaveri caali olis ollu AQ, AK, AA, KK, QQ, JJ. Näin sano ite chatissa.

Eipä voi mittään, iskin loput niin kovalle kädelle kun 75 suited ja turnilla tuli open ended, muttei osunu :)

Huono struktuuri tuossa turneessa, liian kovat blindit suhteessa stackeihin melkeen kokoajan (paitsi tietysti ihan alussa). Sökössä oli paljon parempi struktuuri.

Timbe sanoi:
Oliko täältä moni pelaamas tuota nettimestari karsintaa?

Ite olin Turun karsinnassa (400 osallistujaa). Finaalipöytään pääsi yllättävän helposti ku kortti osui ihan hyvin ja mukana oli (niinkun varmaan aina freerolleissa) pelaajia jotka huitoi all in- lyöntejä tyyliin 93 käsillä noh ei tarvinnu ku maksella paremmilla käsillä ja stäkki kasvoi. Ohivedoilta vältyin hyvin tässä vaiheessa.

Noh finaalipöydässä (6jäljellä) floppasin AQ:lla rattaat, flopissa myös 2 pataa, vihu lyö värin vedolla ja minä reissaan all in. Noh tässä se ratkaiseva ohiveto sitten tuli ja turnaus loppui siihen.

5 parasta siis pääsi finaaliin joka pelataan joulukuussa. Siisti tippua kuudentena

Tulipahan kokeiltua... Ja heikosti meni:itku:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom