Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
Aika vähällä käsimäärällä kyllä olet ammattilaiseksi siirtynyt. Toisaalta kuitenkin tässä iässä nyt ehtii vielä huoletta kokeilla tuotakin ja myöhemmin palata työelämään oletettavasti ilman suuria ongelmia. Itsekin kokeilin tuota uraa hetken joskus 2007 tai 2008, pelit oli paljon pehmeempiä mutta vaikka sain tehtyä pitkässä juoksussa ihan siedettävää tulosta oli stressi valtava. Joku 3-6kk tuli pelattua ja suurempana ongelmana tilttailu välissä. Käsiä tuli vedettyä 30-50k kuussa ja uskomattoman puuduttavaa touhuahan se oli pidemmän päälle. Tasoina pääasiassa NL50-NL100 ja lopussa NL200 myös. Mutta toivottavasti sulla on parempi hermohallinta peleihin kuin mulla ja teet hyvää tulosta! :)

Oikeassa olet, käsiä on pelattu vähän ja kokemusta tarvitaan kyllä reilusti enemmän. En tosin elä ihan täysin pokerin varassa vaikken kyllä muutakaan työtä samalla tee. En siis todellakaan olisi tähän lähtenyt jos kaikki kulut pitäisi pokerilla kattaa. Lievittää kyllä huomattavasti stressiä ja paineita.

Vuodeksi mä olen itseni tähän sitouttanut ja sen jälkeen tarkoitus jatkaa yrittäjänä.

Minkälainen winrate sulla muuten oli noissa peleissä ja pelasitko täyttä voi shorttia?

Ja samaa mieltä olen ,että puuduttavaa hommaa kyllä ajoittain on. Pitää kyllä rakastaa peliä ylikaiken jotta jaksaa pitkän uran tässä hommassa tehdä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tarkasta winratesta ei ole tietoa kun ei ole pokertrackeria käytössä. Peleinä tällä hetkellä NL100-200 Full ring ja shorttia NL50. Pöytiä on yleensä 4-10 samaan aikaan.

Tarkoitus olisi tossa shortissakin siirtyä taso ylöspäin mahdollisimman pian. Pelaamisen aloitin viime vuonna loppu vuodesta.

kannattaisi varmaan HEM tai PT viritellä käyttöön jos tosissaan meinaa pelata. miksi antaa sitä etua muille jos se on itsekkin hyödynnettävissä?
http://www.pokeritieto.fi/keskustel...lla-kivempaa-mutta-kannattavampaa-t32924.html

Löytyykös täältä pakkikselta muuten pokeria päivätyökseen pelaavia ihmisiä? Itse juuri lopetin duunit toukokuun puolessavälissä ja siirryin pelaamaan täyspäiväisesti.

Periaatteessa joo. Tosin kyllä tää on lähinnä ilta- ja yötyö :P Viimeisen palkkatyön lopettamisesta on nyt vähän vajaat 2 vuotta ja samalla lopetin lopullisesti myös kauppakorkean. Ei oo valinta kaduttanu vaikka nyt oonkin just kolmen kuukauden ajalta 270-280k€ montussa :D (monttu sisältää yhden kappaleen ostettuja omakotitaloja)

edit: Tämä siis oli pohjimmiltaan hienosti naamioitu brag-posti. Ajattelin mainita sen itse niin ei kenenkään muun tarvitse vaivautua ;)

Periaatteessa joo. Tosin kyllä tää on lähinnä ilta- ja yötyö :P Viimeisen palkkatyön lopettamisesta on nyt vähän vajaat 2 vuotta ja samalla lopetin lopullisesti myös kauppakorkean. Ei oo valinta kaduttanu vaikka nyt oonkin just kolmen kuukauden ajalta 270-280k€ montussa :D (monttu sisältää yhden kappaleen ostettuja omakotitaloja)

edit: Tämä siis oli pohjimmiltaan hienosti naamioitu brag-posti. Ajattelin mainita sen itse niin ei kenenkään muun tarvitse vaivautua ;)

Satutko kirjoittelemaan nimimerkilla Kotkis 2+2 ym?

Jonkun sigussa näin tuon pokeritiedolla itsekin, mutta enpä sen enempää aiheeseen ole perehtynyt että onko kyseessä pelkkä läppä vai onko Kotkis lopettanu pelit.
itse yritin joku kerta yritin etsiä sen uudempia voittographeja, kun ainakin 2007 vuoden käppyrät oli aika huikeat

2007_graph.png

itse yritin joku kerta yritin etsiä sen uudempia voittographeja, kun ainakin 2007 vuoden käppyrät oli aika huikeat

En itsekään ole tainnut uudempia käyriä nähdä. Mitä 2+2 katsoin, niin kyllä Kotkis siellä vieläkin on kirjoitellut, tosin lähinnä aiheena thaimaa eikä pokeriviestejä äkkiseltään silmään sattunut. Toisaalta jos nuori mies on tehnyt vuodessa 800k$ eikä ole hirveä palo pelata pokeria, niin en kyllä näe ainuttakaan syytä miksi pitäisikään. Parempi nauttia silloin elämästä. Itselläkin on tuttu joka reissaa pitkin maailmaa ja rahoittaa touhun pokerilla, ei sen elämän turhan stressaavaa tarvitse olla, jos riittää rahkeet siihen että tarpeen vaatiessa pokerista saa riittävää tuloa näihin reissuihin :)

Löytyykös täältä pakkikselta muuten pokeria päivätyökseen pelaavia ihmisiä? Itse juuri lopetin duunit toukokuun puolessavälissä ja siirryin pelaamaan täyspäiväisesti.

Mä pelaan. Tai no, opiskelujen ohessa. Nyt kesällä tulee naksuteltua enemmän. Tasoina toimii pääasiassa NL600 ja NL1000 shortti mut tulee tuota NL2000 joskus naksuteltua ja välillä NL400 jos ei satu isompiin olemaan pöytiä.

Kotkis ei ole tainnut voittokäyriään postailla viime- eikä tänä vuonna. Vuodesta 2008 kertoi että saman 800 kiloa oli tehnyt vaan pienemmällä käsimäärällä. Todennäköistä on että tänä päivänä voitot ylittävät hyvinkin pari miljoonaa dollaria, jos ei ole mennyt kuoppaamaan.

Pelasin 5 pelaajan sittarissa A6 pataa all in, yksi maksaa AA, floppiin 6 ja riverillä kolmas 6. :rolleyes:

Pelasin omaha 0.50$/ 1.00 blindit headsuppia.
Vein pöytään 25$, toinen kaveri vaatii että ostan täyden määrän 50$.
Ostin joo, toinen voittaa multa 50$.

Sitten ostan toisen 50$. Kaveri istuu ulkona, sanon pelkuriksi, kun ei anna mahdollisuutta voittaa takaisin. Kaveri lähtee takaisin peliin.

Tämä bluffailee roimasti, esim, mulla kaksi paria turnissa, josta olin korottanut 4$, kaveri korottaa riverillä muistaakseni 9$ kun pyödässä kolme samaa maata, näyttää ilmaa. ei edes paria.

Tämän jälkeen rupean maksamaan enemmän kaverin bluffauksia. Yhdellä kerralla sillä osuu täyskäsi, mutta en siihen hirveästi menetä.

Hetken päästä mulla AK ja jotain muita pikku kortteja. Floppi 54K eri maata. Korottelen 6$, maksaa turnissa ei mitään suurta muutosta, toinen korottaa reilusti, joten veikkaan että se taas yrittää ryöstää pottia, Korotan all in. Riverillä A, mulla kaksi paria. Voitan.. Tämän jälkeen mulla 130$ koossa. Ja menen istumaan ulos pyödästä.

Kaveri haukkuu mua nyt pelkuriksi, kun istun ulkona. Sanon että saat tuntea nyt saman päinvastoin.
Lähden pois pyödästä. :D

Pelasin 5 pelaajan sittarissa A6 pataa all in, yksi maksaa AA, floppiin 6 ja riverillä kolmas 6. :rolleyes:

Pelasin omaha 0.50$/ 1.00 blindit headsuppia.
Vein pöytään 25$, toinen kaveri vaatii että ostan täyden määrän 50$.
Ostin joo, toinen voittaa multa 50$.

Sitten ostan toisen 50$. Kaveri istuu ulkona, sanon pelkuriksi, kun ei anna mahdollisuutta voittaa takaisin. Kaveri lähtee takaisin peliin.

Tämä bluffailee roimasti, esim, mulla kaksi paria turnissa, josta olin korottanut 4$, kaveri korottaa riverillä muistaakseni 9$ kun pyödässä kolme samaa maata, näyttää ilmaa. ei edes paria.

Tämän jälkeen rupean maksamaan enemmän kaverin bluffauksia. Yhdellä kerralla sillä osuu täyskäsi, mutta en siihen hirveästi menetä.

Hetken päästä mulla AK ja jotain muita pikku kortteja. Floppi 54K eri maata. Korottelen 6$, maksaa turnissa ei mitään suurta muutosta, toinen korottaa reilusti, joten veikkaan että se taas yrittää ryöstää pottia, Korotan all in. Riverillä A, mulla kaksi paria. Voitan.. Tämän jälkeen mulla 130$ koossa. Ja menen istumaan ulos pyödästä.

Kaveri haukkuu mua nyt pelkuriksi, kun istun ulkona. Sanon että saat tuntea nyt saman päinvastoin.
Lähden pois pyödästä. :D
Onnea pokeriurallesi. Sitä tulet tarvimaan.

Tuli nuista hit n runeista mieleen että perseestähän ne on mutta ei riko mitää sääntöjä. Pienemmillä tasoilla tapahtuu ihan sairaasti, henkilö tulee 20-50bb sisään ja lähtee tuplattuaan.

Ei toiminut potin ryöstö.
blindit 0.50$ / 1.00$

Yksi vihu korottaa 2.5$
Korotan 7.2$ 8 ruutu Q risti

muut foldaa , paitsi alkuperäinen korottaja.
Floppi J 62 , lyön 9$
Maksu vihulta. Turn 4 risti, pyödässä 3 ristiä nyt. Korotan All in 68$.

Vihu maksaa näyttää AK ruutu. Riverillä pata 9.

Aikamoinen maksu vihulta, voittaa pelkällä hailla:jahas:

Pelasin 11$ karsinta turnauksen 200$ buy in turnaukseen, jossa palkinnot sijoilla 1-15. Näyttää tällä hetkellä kun 98 pelaajaa on rekisteröitynyt. 1. 64.000$ - 15. 4.100$.

7 Pelaajaa, yksi saa lipun.

4 pelaajaa jäljellä mulla 11500 merkkiä, muilla n. 3300

10 a vastaan 33 osun 10 ja voitan nyt mulla 15500 merkkiä
kahdella muulla 3000 ja 3600

mulla 17000 vihulla 6000 kaksi jäljellä

A9 risti
vs AJ tappio

mulla 8500 vihulla 13000

mulla 99 ja KK kummaltakaan ei saa maksua vihulta
uudestaan 99 ei maksua

mulla 7000 vihulla 15000

mulla AK vihu raise 1200 , korotan all in maksaa 88.

Ei osumia. jään toiseksi.

Todella huonoa tuuria että kun sain 3 kertaa parin niin vihulla ei ollut silloin mitään, ja ei saanut kun small blindin ja anten kerättyä.

Ei toiminut potin ryöstö.
blindit 0.50$ / 1.00$

Yksi vihu korottaa 2.5$
Korotan 7.2$ 8 ruutu Q risti

muut foldaa , paitsi alkuperäinen korottaja.
Floppi J 62 , lyön 9$
Maksu vihulta. Turn 4 risti, pyödässä 3 ristiä nyt. Korotan All in 68$.

Vihu maksaa näyttää AK ruutu. Riverillä pata 9.

Aikamoinen maksu vihulta, voittaa pelkällä hailla:jahas:

Lyöt ~35$ pottiin 68$ all in. Jos sillä susta on readit ollu niin ei musta aivan mahdoton maksu, vihu on voinut lukea sut esim. pelkällä värin vedolla ässän kera, jota melko lähellä nyt olitkin. Toki jotkut työntää noin myös valmiilla värillä, mutta enemmän noita itsekin näin pelatessani bluffausyrityksinä. Jos nyt lähdetään siitä että toi käsi koko stackilla pelataan, niin itse oisin ennemmin lyöny tuossa jotain 24$ ja loput riverillä kortista riippumatta. Jos vihu taas lyö turnilla päälle kaikki, niin sitten varmaan foldi tai arvotaan sitä ehkä liian pientä väriä parhaillaan suunnilleen 20% osumatodennäköisyydellä 124$ pottiin 44$ maksulla. Eli ei mun mielestä järkeä ellei tolla nyt sitten haeta hyötyä myöhemmissä käsissä imagon rakentamisen avulla tms. Kokeneemmat vois kommentoida, ihan mielenkiintosta satunnaisesti näitä pohtia vaikka oma aktiivinen "peliura" katkolla onkin ollut parisen vuotta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom