Aika vähällä käsimäärällä kyllä olet ammattilaiseksi siirtynyt. Toisaalta kuitenkin tässä iässä nyt ehtii vielä huoletta kokeilla tuotakin ja myöhemmin palata työelämään oletettavasti ilman suuria ongelmia. Itsekin kokeilin tuota uraa hetken joskus 2007 tai 2008, pelit oli paljon pehmeempiä mutta vaikka sain tehtyä pitkässä juoksussa ihan siedettävää tulosta oli stressi valtava. Joku 3-6kk tuli pelattua ja suurempana ongelmana tilttailu välissä. Käsiä tuli vedettyä 30-50k kuussa ja uskomattoman puuduttavaa touhuahan se oli pidemmän päälle. Tasoina pääasiassa NL50-NL100 ja lopussa NL200 myös. Mutta toivottavasti sulla on parempi hermohallinta peleihin kuin mulla ja teet hyvää tulosta!
Oikeassa olet, käsiä on pelattu vähän ja kokemusta tarvitaan kyllä reilusti enemmän. En tosin elä ihan täysin pokerin varassa vaikken kyllä muutakaan työtä samalla tee. En siis todellakaan olisi tähän lähtenyt jos kaikki kulut pitäisi pokerilla kattaa. Lievittää kyllä huomattavasti stressiä ja paineita.
Vuodeksi mä olen itseni tähän sitouttanut ja sen jälkeen tarkoitus jatkaa yrittäjänä.
Minkälainen winrate sulla muuten oli noissa peleissä ja pelasitko täyttä voi shorttia?
Ja samaa mieltä olen ,että puuduttavaa hommaa kyllä ajoittain on. Pitää kyllä rakastaa peliä ylikaiken jotta jaksaa pitkän uran tässä hommassa tehdä