Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
Kuivaa oli taas vaikka kuinka kauan kunnes tuli AJ käteen ja reissukierroksien jälkeen oltiin all inissä kahen muun pelaajan kanssa.. pöytään tulee J78 .. vihu 1llä 5K ja vihu 2lla 10A

Turni 6 riveri 9.

Vittu.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kertokaapa jotain kirjoja, joita kannattais lukea "aloittelijan." englanninkieliset kirjat ei haittaa, menee nekin.

Kiitos etukäteen!!

Lue ehdottomasti Dan Harringtonin kirjoittamat turnaus kirjat (löytyvät suomeksi) ja kaksi käteis peli kirjaa täyden pöydän peleihin (englanniksi). Näissä esitellään hyvin konservatiivinen ja tiukka pelitapa joka luo hyvän pohjan pelaamiselle. Harrington selittää selkeästi omat mielipiteensä ja perustelee tarkasti miten missäkin tilanteessa pitäisi toimia. Kirjoista löytyy runsaasti esimerkkejä ja teoriatietoa. Näiden jälkeen on hyvä lähteä kehittämään omaa pelityyliä eteenpäin.

Niin.. ja viimeistään Harringtonien jälkeen kannattaa lukea joku oikeasti hyvä pokerikirja ja päätellä itse, että missä mennään pahasti metsään jos yritetään Harringtonien pohjalta konservatiisella pelillä pärjätä nykypäivän nettipeleissä vähänkään mikroja ylempänä :) Alkaa olla jo melko vanhentunu setä toi Action-dan vaikka onkin 2000-luvun alussa vielä pärjäilly melko mukavasti liveturnauksissa.

Esim. Lee Nelsonin ym. - Kill Everyone alkaa jo vähän muistuttaa hyödyllistä pokerikirjaa. Hyviä vinkkejä lähinnä turnauksiin, mutta myös käteispeleihin ja jossain määrin sittareihinkin. Just viimeks viimeisinpänä NLHE-käteispeliopuksena aloin tutustumaan Flynn, Mehta, Miller - Professional No-limit hold 'emiin. Vaikuttaa alustavasti ihan pätevältä teokselta.

Kun perusteet on kunnossa niin pokerikirjoja hyödyllisempää on saada mahdollisimman paljon harjoitusta pelaamalla ja tähän lisättynä esim. omien (ja muidenkin) käsihistorioiden ja statistiikkojen analysointi, mm. apuohjelmien kuten Holdem Manager tai Poker Tracker avulla ja kysymällä neuvoja ja vinkkejä kokeneemmilta pelaajilta. Ja no offence, mutta Pakkotoisto ei välttämättä ole se foorumi josta kannattaa ensimmäisenä kysyä neuvoja pelin parantamiseen :)

Tilttaavan paistin mietteitä toki vain nämä kun tuli pitkästä aikaa eksyttyä hetkeksi pakkotoistolle...

Niin.. ja viimeistään Harringtonien jälkeen kannattaa lukea joku oikeasti hyvä pokerikirja ja päätellä itse, että missä mennään pahasti metsään jos yritetään Harringtonien pohjalta konservatiisella pelillä pärjätä nykypäivän nettipeleissä vähänkään mikroja ylempänä :) Alkaa olla jo melko vanhentunu setä toi Action-dan vaikka onkin 2000-luvun alussa vielä pärjäilly melko mukavasti liveturnauksissa.

Esim. Lee Nelsonin ym. - Kill Everyone alkaa jo vähän muistuttaa hyödyllistä pokerikirjaa. Hyviä vinkkejä lähinnä turnauksiin, mutta myös käteispeleihin ja jossain määrin sittareihinkin. Just viimeks viimeisinpänä NLHE-käteispeliopuksena aloin tutustumaan Flynn, Mehta, Miller - Professional No-limit hold 'emiin. Vaikuttaa alustavasti ihan pätevältä teokselta.

Kun perusteet on kunnossa niin pokerikirjoja hyödyllisempää on saada mahdollisimman paljon harjoitusta pelaamalla ja tähän lisättynä esim. omien (ja muidenkin) käsihistorioiden ja statistiikkojen analysointi, mm. apuohjelmien kuten Holdem Manager tai Poker Tracker avulla ja kysymällä neuvoja ja vinkkejä kokeneemmilta pelaajilta. Ja no offence, mutta Pakkotoisto ei välttämättä ole se foorumi josta kannattaa ensimmäisenä kysyä neuvoja pelin parantamiseen :)

Tilttaavan paistin mietteitä toki vain nämä kun tuli pitkästä aikaa eksyttyä hetkeksi pakkotoistolle...

Tuossa lopussa mainitsinkin ,että näiden jälkeen on hyvä lähteä kehittämään sitä omaa peli tyyliään. Ja sehän on aivan selvää ,että minkään pokerikirjojen opeilla ei paljoa matalia tasoja ylempänä pelatakkaan. En nyt kuitenkaan sanoisi Harringtonin ja Millerin kirjoja huonoiksi.

Osui rahapyödässä hyvä floppi. Kolme pelaajaa pyödässä.
Reissaus pre flop, KQ pataa, flopissa 3 pataa, hämäystä ja odotan ikäänkuin miettien , jonka jälkeen vaan checkaan.
Mulla väri flopissa kuninkaaseen ja pyödässä myös ässä, joten paras mahdollinen väri oli varma.
Molemmilla muillakin osu. Ne bettaa, olen niinkuin maksaisin värin vetoa, yhden kortin puuttuessa. Turnissa ei pataa. Muut bettaa lisää. Joten reraise all in.
Toisella suora 10-A, toisella matala väri. Molemmilla nämä oli jo flopissa.

Tuli tästä kädestä jotain 15$ luokkaa. Olisi saanut tapahtua korkeamman tason pyödässä, niin olisin vielä onnellisempi. :)

Nostin pois kaikki rahat aikaisemmin päivällä.

Mutta kun oli tullut pelattua, niin siitä oli kertynyt pisteitä mitkä voi muuttaa turnauslipuiksi.

Vaihdoin 1925 pistettä 1.10$ arvoiseen turnauslippuun.

Liityin turnaukseen, josta 50 pääsi rahoille , pelaajia noin 370.
Tulin 30, ja sain 3.50$

Tämän käytin 3.30$ buy in turnaukseen, jossa 5 pelaajaa, siitä voitto ja 10.50$.

Tän jälkeen raha pöytään, ja mulle QK, yks raise 2$ tullut ennen minua 5 pelaajaa pyödässä, korotan All in, mulla jotain 12$

Toinen näyttää 10 10, ja floppiin Q, ja vielä turniin K. eikä muuta, Ja nyt rahaa koossa 24$.

Ja pois pöydästä.

Hyvin saanut koottua rahaa vielä ikäänkuin tyhjästä. :rock:

Nostin pois kaikki rahat aikaisemmin päivällä.

Mutta kun oli tullut pelattua, niin siitä oli kertynyt pisteitä mitkä voi muuttaa turnauslipuiksi.

Vaihdoin 1925 pistettä 1.10$ arvoiseen turnauslippuun.

Liityin turnaukseen, josta 50 pääsi rahoille , pelaajia noin 370.
Tulin 30, ja sain 3.50$

Tämän käytin 3.30$ buy in turnaukseen, jossa 5 pelaajaa, siitä voitto ja 10.50$.

Tän jälkeen raha pöytään, ja mulle QK, yks raise 2$ tullut ennen minua 5 pelaajaa pyödässä, korotan All in, mulla jotain 12$

Toinen näyttää 10 10, ja floppiin Q, ja vielä turniin K. eikä muuta, Ja nyt rahaa koossa 24$.

Ja pois pöydästä.

Hyvin saanut koottua rahaa vielä ikäänkuin tyhjästä. :rock:

Mulla kävi vähän samantapasesti.

Oli 0.52$ muistaakseni jäljellä. Siitä menin coinflippiin, voitin sen, 1$ coinflippiin ja kahdella dollarilla sittariin. Sitten sittarien voittoja putkeen ja tilillä vajaat 200$, kunnes petti ja tilin saldo nollille. Sen jälkeen en ookkaa pelannu. Enkä tiiä pitäskö nyt kesällä kokeilla ku töistä saa vähä rahaa jota vois sijottaa tonne ja vois pelaa järkevästi ku sais joku muutaman huntin alkurahaa, ei jaksas jolla 40 eurolla lähtee pyörittää parin euron sittareit...

Kattooko ketään Tv Viideltä Pokeritähdet sarjaa?

Viimeksi aiheutti repeilyä Jukka (Duudsonin) peli :D
Reissaili ties millä käsillä, ja jos toinen raise flopissa, niin Jukka re-raise päälle vaikkei mitään olisi ollutkaan.

Paras oli kun Sandra sai värin kiinni rouvaan, niin Jukka raise sen ulos, ilman että mitään olisi edes osunut.;) Kolmanneksi asti pääsi tossa jaksossa.

Ensi viikolla on taas mielenkiintoisia pelaajia tiedossa.

Okei, nyt kun tuli puheeksi niin hämärästi muistankin nähneeni osan jaksoista silloin.
No en kyllä muista tarkkaan miten meni pelit, ja tuolloin en vielä itse pelannut, joten seuraan nyt suuremmalla mielenkiinnolla.

Löytyykös täältä pakkikselta muuten pokeria päivätyökseen pelaavia ihmisiä? Itse juuri lopetin duunit toukokuun puolessavälissä ja siirryin pelaamaan täyspäiväisesti.

kannattaako ladata joku clientti koneelle? kiinnostais toi pokerin, lähinnä hold'emin, harjoittelu. Oisko jotain tutoriaalia miten kannattais lähteen pelaileen (leikkirahalla harjoitellessa)?

E: sori tosta clientti kysymyksestä, jos se ei ollut siis sallittua tässä tredissä? mutta joku vois antaa vähän suuntaa mulle ja vastata epäsuorasti tuohon tjsp :D

Tänään on käynyt kortti hyvin.
Sain QQ, pre-flop oli tullut korotus pikkustackilta turnauksessa, maksoin, noin 40% mun stackista, mun jälkeen yks re-raise, mä laitan all in.

Pikkustacki näyttää A5, re-raise kaveri AA, riverillä kolmas Q :hyvä:

Myöhemmin rahapöydässä, mulla 55, korotan 4 blindia, mun jälkeen yks tuplaa, korotan all in.
Maksaa ja näyttää KK. Turniin kolmas 5. :hyvä: Ja potti kotiin.

Mitä tasoa pelailet ja millaisella winratella?

Tarkasta winratesta ei ole tietoa kun ei ole pokertrackeria käytössä. Peleinä tällä hetkellä NL100-200 Full ring ja shorttia NL50. Pöytiä on yleensä 4-10 samaan aikaan.

Tarkoitus olisi tossa shortissakin siirtyä taso ylöspäin mahdollisimman pian. Pelaamisen aloitin viime vuonna loppu vuodesta.

Tarkasta winratesta ei ole tietoa kun ei ole pokertrackeria käytössä. Peleinä tällä hetkellä NL100-200 Full ring ja shorttia NL50. Pöytiä on yleensä 4-10 samaan aikaan.

Tarkoitus olisi tossa shortissakin siirtyä taso ylöspäin mahdollisimman pian. Pelaamisen aloitin viime vuonna loppu vuodesta.

Oletpas myöhään aloittanu, moniin muihin ammatikseen pelaaviin verrattuna. Onko paljonkin käsiä takana?

Oletpas myöhään aloittanu, moniin muihin ammatikseen pelaaviin verrattuna. Onko paljonkin käsiä takana?

Joo onhan tuo myöhänen ajankohta. Mä olen tosin luonteeltani sellanen ,että jos jotain haluan oppia niin siihen sitten lähes kaikki energia tulee keskitettyä. Kyllä mä luulen ,että käsiä on takana ainakin se 100k

Joo onhan tuo myöhänen ajankohta. Mä olen tosin luonteeltani sellanen ,että jos jotain haluan oppia niin siihen sitten lähes kaikki energia tulee keskitettyä. Kyllä mä luulen ,että käsiä on takana ainakin se 100k

Aika vähällä käsimäärällä kyllä olet ammattilaiseksi siirtynyt. Toisaalta kuitenkin tässä iässä nyt ehtii vielä huoletta kokeilla tuotakin ja myöhemmin palata työelämään oletettavasti ilman suuria ongelmia. Itsekin kokeilin tuota uraa hetken joskus 2007 tai 2008, pelit oli paljon pehmeempiä mutta vaikka sain tehtyä pitkässä juoksussa ihan siedettävää tulosta oli stressi valtava. Joku 3-6kk tuli pelattua ja suurempana ongelmana tilttailu välissä. Käsiä tuli vedettyä 30-50k kuussa ja uskomattoman puuduttavaa touhuahan se oli pidemmän päälle. Tasoina pääasiassa NL50-NL100 ja lopussa NL200 myös. Mutta toivottavasti sulla on parempi hermohallinta peleihin kuin mulla ja teet hyvää tulosta! :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom