Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kertokaapa jotain kirjoja, joita kannattais lukea "aloittelijan." englanninkieliset kirjat ei haittaa, menee nekin.
Kiitos etukäteen!!
Lue ehdottomasti Dan Harringtonin kirjoittamat turnaus kirjat (löytyvät suomeksi) ja kaksi käteis peli kirjaa täyden pöydän peleihin (englanniksi). Näissä esitellään hyvin konservatiivinen ja tiukka pelitapa joka luo hyvän pohjan pelaamiselle. Harrington selittää selkeästi omat mielipiteensä ja perustelee tarkasti miten missäkin tilanteessa pitäisi toimia. Kirjoista löytyy runsaasti esimerkkejä ja teoriatietoa. Näiden jälkeen on hyvä lähteä kehittämään omaa pelityyliä eteenpäin.
Niin.. ja viimeistään Harringtonien jälkeen kannattaa lukea joku oikeasti hyvä pokerikirja ja päätellä itse, että missä mennään pahasti metsään jos yritetään Harringtonien pohjalta konservatiisella pelillä pärjätä nykypäivän nettipeleissä vähänkään mikroja ylempänä Alkaa olla jo melko vanhentunu setä toi Action-dan vaikka onkin 2000-luvun alussa vielä pärjäilly melko mukavasti liveturnauksissa.
Esim. Lee Nelsonin ym. - Kill Everyone alkaa jo vähän muistuttaa hyödyllistä pokerikirjaa. Hyviä vinkkejä lähinnä turnauksiin, mutta myös käteispeleihin ja jossain määrin sittareihinkin. Just viimeks viimeisinpänä NLHE-käteispeliopuksena aloin tutustumaan Flynn, Mehta, Miller - Professional No-limit hold 'emiin. Vaikuttaa alustavasti ihan pätevältä teokselta.
Kun perusteet on kunnossa niin pokerikirjoja hyödyllisempää on saada mahdollisimman paljon harjoitusta pelaamalla ja tähän lisättynä esim. omien (ja muidenkin) käsihistorioiden ja statistiikkojen analysointi, mm. apuohjelmien kuten Holdem Manager tai Poker Tracker avulla ja kysymällä neuvoja ja vinkkejä kokeneemmilta pelaajilta. Ja no offence, mutta Pakkotoisto ei välttämättä ole se foorumi josta kannattaa ensimmäisenä kysyä neuvoja pelin parantamiseen
Tilttaavan paistin mietteitä toki vain nämä kun tuli pitkästä aikaa eksyttyä hetkeksi pakkotoistolle...
Nostin pois kaikki rahat aikaisemmin päivällä.
Mutta kun oli tullut pelattua, niin siitä oli kertynyt pisteitä mitkä voi muuttaa turnauslipuiksi.
Vaihdoin 1925 pistettä 1.10$ arvoiseen turnauslippuun.
Liityin turnaukseen, josta 50 pääsi rahoille , pelaajia noin 370.
Tulin 30, ja sain 3.50$
Tämän käytin 3.30$ buy in turnaukseen, jossa 5 pelaajaa, siitä voitto ja 10.50$.
Tän jälkeen raha pöytään, ja mulle QK, yks raise 2$ tullut ennen minua 5 pelaajaa pyödässä, korotan All in, mulla jotain 12$
Toinen näyttää 10 10, ja floppiin Q, ja vielä turniin K. eikä muuta, Ja nyt rahaa koossa 24$.
Ja pois pöydästä.
Hyvin saanut koottua rahaa vielä ikäänkuin tyhjästä.
on, 2007 ja 2008 tuli jimiltä aikanaan. iteltä taitaa löytyä koneelta myös melkeinpä kaikki jaksot:PEikö nuo nyt ole niitä saatanan vanhoja jaksoja? Tuo ohjelmahan tuli jo tuhat vuotta sitten ja jaksoja voi kattoa täältäkin:
http://www.unibet.fi/pokeri-tv
Löytyykös täältä pakkikselta muuten pokeria päivätyökseen pelaavia ihmisiä? Itse juuri lopetin duunit toukokuun puolessavälissä ja siirryin pelaamaan täyspäiväisesti.
Mitä tasoa pelailet ja millaisella winratella?
Tarkasta winratesta ei ole tietoa kun ei ole pokertrackeria käytössä. Peleinä tällä hetkellä NL100-200 Full ring ja shorttia NL50. Pöytiä on yleensä 4-10 samaan aikaan.
Tarkoitus olisi tossa shortissakin siirtyä taso ylöspäin mahdollisimman pian. Pelaamisen aloitin viime vuonna loppu vuodesta.
Oletpas myöhään aloittanu, moniin muihin ammatikseen pelaaviin verrattuna. Onko paljonkin käsiä takana?
Joo onhan tuo myöhänen ajankohta. Mä olen tosin luonteeltani sellanen ,että jos jotain haluan oppia niin siihen sitten lähes kaikki energia tulee keskitettyä. Kyllä mä luulen ,että käsiä on takana ainakin se 100k