Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
Tyhmästihän vihu teki, mutta noita sattuu, tuolla on paljon noita lottoarpojia, joskus ne menee ohi joskus ei, kuhan pitää huolta ettet pelaa liian isoa ettet mee poikki kun joku vetää ohi.

Ottaen huomioon että blindit on 150/300 plus ante, niin eipä noilla 1500 stackeillä hirveesti enää tuon parempia odotellakkaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pakollinen brag. 4. sija varmistui aamuyöstä. Parin kilon biitti tuli siinä kun menivät viikolla muuttamaan tuota payout struktuuria leveämmäksi. :(

Kohtuullisen perseestä kyllä tuo CC:n muutos (rahoille 220 pelaaja) kun ensimmäinen rahasija on $280.

Gongratz! Oli varmasti valvomisen arvoinen yö :)

Hei!

Kaipaisin neuvoja, miten tulisi edetä. Oon tässä pelaillu joulukuusta lähtien pokeria. Aloitin Everestillä 50 dollarin depolla, jonka nostin aloitusbonuksien ja pelimenestyksen(hahhaa!) myötä hieman päälle 200 dollarin. Everest oli peleiltään ihan kiva, mutta ohjelmisto ei oikein suosi multitabletusta ja pelirytmi on muutenkin niin hidas, että siirsin rollit huhtikuun alussa eräälle Entraction-verkon klientille, koska tajusin, että rakeback ja multitablettaminen on ihan kivoja bonareita :) Nyt rolli on massiiviset 230 euroa+kertyneet reikit(en oo viittiny siirtää pelitilille) Pääosin oon multitablettanu NL4-NL10 4-6:lla pöydällä 6-kätisiä pöytiä.

Mietinkin tässä, että olisiko netissä tarjolla parempia mestoja kuin Entraction, sillä olen ajatellut depottaa kesän aikana 500-1000 euroa ja ruveta grindaamaan NL10-NL25. Vaatimuksena olisi, että multitablettaminen onnistuu+hyvä rakebackdiili. Entraction on vähän kaksijakoinen mesta, koska siellä on niitä kaiken maailman Italian ihmeitä, mut sit on myös tosi paljon skandireguja.

Heittäkää jotain ehdotuksia tai ideoita!

Mietinkin tässä, että olisiko netissä tarjolla parempia mestoja kuin Entraction, sillä olen ajatellut depottaa kesän aikana 500-1000 euroa ja ruveta grindaamaan NL10-NL25. Vaatimuksena olisi, että multitablettaminen onnistuu+hyvä rakebackdiili.

Heittäkää jotain ehdotuksia tai ideoita!

Ehdottomasti Poker Savvyn kautta kaikki Cake-verkon mestat ja eritoten Doyle's Room. Softa on Cakella Full Tiltin jälkeen paras ja multitablettamisessa mielestäni jopa parempi. Rakeback on Cakelle 33% ja pelaajat on yhtä huonoja kuin Everestillä (harmi vaan, että sieltä poistui pari skiniä ja pelaajamäärä on ainakin väliaikaisesti vähentynyt hieman). Doyle's Roomilla on vielä se, että sieltä saa jatkuvasti reload-bonuksia ja rakeraceja. Itse olen pelannut siellä joulukuusta lähtien ja joka kuukausi on tullut uusi rakerace ja vähintään yksi reload-bonus kuukaudessa. Käytännössä rakeback on siis n. 66%, koska 10d vapautuu bonuksista suunnilleen yhtä nopeasti kuin pelaa 10d edestä rakebackia. Tämän lisäksi jopa sunkin pelaamilla tasoilla saa aika helposti 100d kuukaudessa ylimääräistä rakeracistä, koska pelaajia on aika vähän.

Caken softahan on ihan yhtä helvettiä nykyään. Aina aloitellessa tulee joku disconnect kun on pöytä ollut pari minsaa auki ja sit out kutsuu kun koko softa jumii hetkellisesti. Jos niihin pöytiin siis edes pääsee kun cake lanseerasi nämä hienot shallow pöydät joissa lätkitään 50bb deep ja et pysty edes määrittelemään jonotatko normaaliin pöytään vai tälläiseen shallow-helvettiin.

Eikös Power Poker kuulu Caken verkkoon? Ei siellä ainakaan mun mielestä saa sovitettua noita pöytiä kovinkaan pieneen kokoon. No, ehkä jos hommais extranäytön, niin vois pyörittää kahdeksaa pöytää. Pitää kattoo...Mites Pokerstars? Ohjelmisto pitäis olla ainakin tosi hyvä ja pelaajia on varmasti laidasta laitaan.

Caken softahan on ihan yhtä helvettiä nykyään. Aina aloitellessa tulee joku disconnect kun on pöytä ollut pari minsaa auki ja sit out kutsuu kun koko softa jumii hetkellisesti. Jos niihin pöytiin siis edes pääsee kun cake lanseerasi nämä hienot shallow pöydät joissa lätkitään 50bb deep ja et pysty edes määrittelemään jonotatko normaaliin pöytään vai tälläiseen shallow-helvettiin.
Ei mulla ole mennyt kertaakaan jumiin Caken softa, vaikka oon pari vuotta siellä pelannut eri skineillä. Ja ihan itse olen voinut valita mihin pöytään jonotan. Ei tulisi mieleenkään pelata mitään shallow-pöytiä.

Eikös Power Poker kuulu Caken verkkoon? Ei siellä ainakaan mun mielestä saa sovitettua noita pöytiä kovinkaan pieneen kokoon. No, ehkä jos hommais extranäytön, niin vois pyörittää kahdeksaa pöytää. Pitää kattoo...Mites Pokerstars? Ohjelmisto pitäis olla ainakin tosi hyvä ja pelaajia on varmasti laidasta laitaan.
9 pöytää default minimikoossa sopii mulla juuri sopivasti 22’ näytölle, niin että kaikki näkyy kunnolla. Starsin ohjelmisto on ihan ok, mutta rakebackia sieltä ei saa.

Ite menisin PTn kautta bossille pelailemaan, hyvät ja kalaisat micropelit siellä teksussa ja hyvä diili kaupanpäälle.
Itse en ole vieläkään suorittanut Poker Heavenin pisteitä yksinkertaisesti sen takia, että Bossin softa on niin surkea ettei vaan pystynyt pelaamaan enempää. Muistaakseni siinä ei pystynyt edes edellistä kättä katsomaan pöydästä tai sit en vain löytänyt sitä mistään. Kaikista softista mitä olen pelannut, ainoastaan Pacific pokerin softa on mielestäni Bossia huonompi.

Kyllä Cake-verkko Savvypokerin kautta on ylivoimaisesti paras low stakes grindaajalle, koska saa normaalin 600d deposit-bonuksen lisäksi 33% rakebackin mitä ei vähennetä bonuksista ja vielä Savvypisteet aika nopeasti. Eurosaiteista taas Celebpoker on oma suosikkini.

Ehkä tuo näyttöjen määrä riippuu sit resoluutiosta tai jotain. Mulla mahtuu Power Pokerilla neljä näyttöä minimum sizella, mut silloinkin osittain menee päällekkäin...

Entäs Absolute Poker? Onhan niillä ollu jotain skandaaleja ja muuta, mutta tonne sais hyvät edut. Pitää vain tsekata vielä tuo ohjelmisto ennen ku rekisteröin.

Bossille en mene ainakaan, kun siellä taitaa olla joku 100 dollarin tai euron raja ennen kuin ne maksaa reikkiä.

Pelasin 9 pelaajan super turbon 10.50$ buy in.
Alussa kaikilla vaan 300 merkkiä.

9axws3.jpg
148pst5.jpg

30tgh9c.jpg
2quiryx.jpg

1zd7waq.jpg

Kiva käsi sattu viimeiseksi ja voitto ja 45$ :hyvä:

Ja samalla donkey of the year award tuli, kaikenkaikkiaan hyvä käsi.

Niin onkos tässä menty niin, että Heikki10 avasi to 275, vihu tuli kaikella yli ja Heikki10 maksoi? Jos kyllä niin mitäs vikaa tuossa on, varsinkin jos survotaan turboa?

EDIT: äh, pientä kuumetta päällä niin levelöin itseni postaamaan jotain rakentavaa tähän. :D

Mut hei jos kaveri menee pf all in A3o niin eihä se voi koskaa olla hyvä peli eiks je kun nytkin kaveri puski paremmal kädel?

ja mikä vitun ICM

toi 275 oli mun raise, josta toi puski ohi all in.
Kyllä ässällä kannattaa maksaa 1-1 vastaan, kun vaikka olisi hävinnytkin ton käden niin olis jäänyt paljon merkkejä ja johtoasema.

Siis hyvä pelihän toi on, ihan perushanska. En nyt tiedä blindejä mutta A3s ehdottomasti avataan tossa ja vihun puskuun ei todellakaan voi kipata noilla stäkeillä ja oddseilla. Eiköhän se "donkey of the year award" tullu Japille tosta kommentistaan.

Siis hyvä pelihän toi on, ihan perushanska. En nyt tiedä blindejä mutta A3s ehdottomasti avataan tossa ja vihun puskuun ei todellakaan voi kipata noilla stäkeillä ja oddseilla. Eiköhän se "donkey of the year award" tullu Japille tosta kommentistaan.
[x] Leveled

Kertokaapa jotain kirjoja, joita kannattais lukea "aloittelijan." englanninkieliset kirjat ei haittaa, menee nekin.

Kiitos etukäteen!!

Lue ehdottomasti Dan Harringtonin kirjoittamat turnaus kirjat (löytyvät suomeksi) ja kaksi käteis peli kirjaa täyden pöydän peleihin (englanniksi). Näissä esitellään hyvin konservatiivinen ja tiukka pelitapa joka luo hyvän pohjan pelaamiselle. Harrington selittää selkeästi omat mielipiteensä ja perustelee tarkasti miten missäkin tilanteessa pitäisi toimia. Kirjoista löytyy runsaasti esimerkkejä ja teoriatietoa. Näiden jälkeen on hyvä lähteä kehittämään omaa pelityyliä eteenpäin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom