Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
Kauhee viivytystaistelu menossa rahasijoille.. niiiiiin kylmää kättä tulee ettei itekkää usko.

Pelin ekalla parilla(99) hävisin jollekin J7 jätkälle joka vetäs riveristä jätkän. Jes!

EDIT: kolmas rebuy.. meikällä AK, vihu1 AQ ja vihu2 KJ

Flop KQQ
turn 9
river 10

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ja sinne tiputtiin.. ei ole kyllä ikinä tullut noin kylmää kyytiä turnauksessa. 2 tai 3 kättä parin tunnin aikana.

Pistetään nyt vielä uran isoin hävitty potti kun tuli heti perään eli 14 232€. Flopattu väri vs. flopatut kahdet parit ja vastassa paisti. Kyl toi varmaan menee ihan setuppina. Oli kyl vähän ikävä spotti...
http://www.pokerihanska.com/?h=500041859

edit: Niin... Siis jollekin pari + värinveto hässäkälle lähinnä laitoin flopilla vihun minireissun perusteella.

Pingu tulee vastaan täälläkin :)

Bragpost floodataan itekkin. Vuosi 2010 55k upeissa ja jotain 48k kättä jaksanu painaa. Palkka 480$/h ja tasona edelleen se NL1k, 45k vielä painettavaa niin 2k tulee mukaan vakituisesti.

Samassa pöydässä missä äsken pelailin nl100 napsahti bad beat jackpot. Itelle napsu jotain 2700 euroa. Ihan mukavalta tuntui, että kerrankin kävi mäihä. :dance2:

Nyt saa vähän hehkuttaa, 36000 dolsua eilen turneesta. Perus ongamen 200d:n championchip. uh ah. Hupissa tuli takkiin sit lopuksi, olisin kyl voiton ansainnu.

Pakollinen brag. 4. sija varmistui aamuyöstä. Parin kilon biitti tuli siinä kun menivät viikolla muuttamaan tuota payout struktuuria leveämmäksi. :(

Kohtuullisen perseestä kyllä tuo CC:n muutos (rahoille 220 pelaaja) kun ensimmäinen rahasija on $280.

attachment.php

Liitteet

• ScreenShot003..jpg
    ScreenShot003..jpg
    228,2 KB · Katsottu: 1 692
Pakollinen brag. 4. sija varmistui aamuyöstä. Parin kilon biitti tuli siinä kun menivät viikolla muuttamaan tuota payout struktuuria leveämmäksi. :(

Kohtuullisen perseestä kyllä tuo CC:n muutos (rahoille 220 pelaaja) kun ensimmäinen rahasija on $280.

attachment.php

Voitit 15124 $? Ihan kiva, voisi sanoa että pullalla kävi pulla.:D

Pelasin 10 pelaajan double up or nothing 54$, top 5 saa 100$.

alussa kaikilla stack 1500, jonkun aikaa pelattua mulla oli 2300 ja 8 pelaajaa jäljellä.
Taso 150/300,

Iskee mulle KK, ja pienessä blindissa oleva pikkustackki korottaa, laitan pre-flop all in, muut foldaa ja tää maksaa KQ. floppiin osuu sillä Q , ja riverillä menee ohi > saa värin kiinni. :(

Tästä jää enää jotain hiluja ja korotan all in AQ, tietenkin jollain JJ ja AQ ei osu, ja turnaus ohi.

Paha lähtee foldaamaan KKtä, mutta tällä kertaa se koitu kohtalokkaaksi pelata.

Tyhmästihän vihu teki, mutta noita sattuu, tuolla on paljon noita lottoarpojia, joskus ne menee ohi joskus ei, kuhan pitää huolta ettet pelaa liian isoa ettet mee poikki kun joku vetää ohi.

Pelasin 108$ buy in 5 pelaajan sit n go'n

Tiesin että vastustaja korottaa aina jos laitan vaan maksun. Ansaksi laitoinkin vaan maksun , mulla QA ja vastustaja korotti, jonka jälkeen molemmat all in , maksu A7

Se sai kiinni riverillä 7 :(

Onneksi olin suht hyvissä chipeissä eikä peli loppunut vielä tähän.

... Myöhemmin laitoin A9 korotus, se laittoi all in, maksoi ja näytti AK

mulle 9 riverillä ja voitto. ;)

hragep.jpg

Välillä ihmetyttää nää ku vedän all in sittarissa KK:lla, niin joku vetää ohi 4c10d:lla suoran? :D

Kertokaapa jotain kirjoja, joita kannattais lukea "aloittelijan." englanninkieliset kirjat ei haittaa, menee nekin. :)

Kiitos etukäteen!!

onnee, wp.

Ja totta toi struktuuri. Noh, ei auta. Tänään vois kolistella itekki isot turneet, oon aika huonos runis ollu ny noissakin, pakko koittaa tänään muutama mtt onko sklanskyllä jotain sanottavaa tähän.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom