Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
Okei, katsotaan, nyt 2,5k gara menossa. Softa ei ainakaan vaikuta hirveän mukavalta, mutta kai tähän tottuu. Millä saitilla itse pelaat? Vai onko salaista tietoa? :D

Pokerstarsilla ja tiltilä. Starsin turnauksissa on vaan niin jumalattomasti porukkaa ettei oo mitää järkeä lähtee takomaan niitä mun mielestä. Pääosin sittareita noissa kahdessa tahkottua. Niin ja asiakaspalvelu on myös erinomaista unibetillä, parasta mitä ite oon saanu vaikkei muissakaan valittamista ole.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Omasta mielestä TitanPokerilla on kans hyvä pelailla turnauksia. Esim. Guarantee-turnaukset on vielä osallistujamääriltään semmosia joita voi vielä pelatakkin, ja taso ei todellakaan päätä huimaa. Sitten just jossain Starsilla samanlaiset turnaukset vetää tuhansia pelaajia ja totta kai niissä on vielä joku haista vittu jatkettu rekisteröityminen.

Menin huvikseni 50$ arpomaan tuota full tiltin rush pokeria. Omaha auki ja tasasta nousua parhaimmillaan johonkin 200$. Lopuksi tulee seuraava käsi:
Mulla: AA79 single suited
Vihu 1: 756ristiä 2 pataa
Vihu2: QJJ5 single suited

Mä lyön potin, vihu 1 lyö potin päälle, vihu 2 maksaa kylmänä, lyön potin päälle ja molemmat maksaa.
Ennen floppia saadaan reilu 70$ potti aikaan.

Floppi T63 rainbow ja vihu 2 työntää potillisen, mä survon kaiken ja nämä maksaa molemmat perässä.
Oli pieni mitä vittua fiilis vihujen kortteja katellessa että millä ne on maksellu melkein puoli biniä pf. Turnilta K ja riveriltä tietysti 9 ja vihu 2 korjaa koko paskan kotiin.. :dance:
Ihan varma en oo tuosta kolmannesta flopin kortista kun tuli vähän liian kiireesti laitettua softa kiinni. Ennen sitä kattelin kuitenkin prosentteja niin flopilla 44 ja turnillakin jotain päälle 40 mulle.

Milloinkahan sitä oppis että ei omahaa, ainakaan hupipelinä 1 binin kassalla. Lopputuloksena on melkein aina vitutus. Tosin hold em on sellasta kyyläämistä ettei sitä yksinkertaisesti jaksa millään enää.

Eikös tuo nyt kuitenkin ollu sultakin aika järkyttävä peli? Kolmen hengen potti ja yhellä parilla ilman mitään järkevää vetoa kaiket peliin. :D Lisäks sun kätes ei edes oo kovin hyvä preflop, eli ylipelatut ässät.

No edgehän on helppo saada noissa pikkupeleissä. Ei vaan nyt ole irrottaa kunnon kassaa johonkin PL50 tasolle ja toisaalta ei kiinnosta grindata jotain PL10 niin tulos onkin sitten just tätä. :D Tiedä sitten olisiko shortstäckkäämisessä mitään ideaa, varsinkin kun rush pokerista tarjotaan 500$ bonustakin.

Eikös tuo nyt kuitenkin ollu sultakin aika järkyttävä peli? Kolmen hengen potti ja yhellä parilla ilman mitään järkevää vetoa kaiket peliin. :D Lisäks sun kätes ei edes oo kovin hyvä preflop, eli ylipelatut ässät.

Tämä 7562 vihu nyt oli huonoksi todettu jo aiemmin. Suunnitelmana oli päästä sen kans HU-pottia pelaamaan. Flopilla mietin että tuskin on settiin osunut, eiköhän siellä ole KK-JJxx + joskus AAxx, tai pahimmillaan 9876 tjsp, jota tietysti ollaankin jo perässä. Monet kyllä 3-way poteissa puskee tuolla kaiken pf tuossa vaiheessa, eikä vain maksele. Ainakin noilla tasoilla mitä olen huomannut.

Eikös tuo nyt kuitenkin ollu sultakin aika järkyttävä peli? Kolmen hengen potti ja yhellä parilla ilman mitään järkevää vetoa kaiket peliin. :D

Oletus että 70$ potti flopilla joten vihuilla ei pitäis enää paljoa sitä stackia olla takana. Floppi iha ok näkönen joten kyllä tossa pitäis kyetä arpomaan. Tosin tossakin monta korttia jota pitää dodgea turn/river mut that's poker..

ei perkeleen betsson. ohjelma kaatuu aina kriittisillä hetkillä:curs:. vaihtaisin samantien ohjelmaa mutta ku tuol on nii paskoja pelaajia että helppoa rahaa tulee nii ei tekis mieli jättää.

Hauskaa tää pokeri... Oli 0.50$ jäljellä betssonilla ja laitoin sen coinflippiin ja voitin dollarin. Sillä menin sitte dollarin sittaria pelaamaan ja voitin. Sitten isompaan ja voitin. Lopuks oli 150$ tilillä. Sitte pelasin 22$ sittareita ja tuli vähä beattia ja rahat melkee nollille. Siitä sitte pelailua ja vajaaseen sataseen. Sitte iski ahneus ja menin 50$ sittariin ja nekkuun tuli ja sitte 30$ sittarii ja nekkuu ja nyt taas rahat lopussa. Ei vaa millää jaksas noita pienempiä pelata. Pitää joskus laittaa joku tonni tonne tilille et voi samantie pelata isompia pelejä

Ihan pikasesti ot:nä. Loin äsken tilin betssonnille ja mietiskelin tossa että onko mahdollista siirtää rahaa visa elektronilta vai vaaditaanko luottokortti?

Muistaakseni itte siirsin verified by visan avulla. Eli nettipankista laitoin sen ominaisuuden käyttöön ja sit samallailla ku luottokortilla siirsin.

Muistaakseni itte siirsin verified by visan avulla. Eli nettipankista laitoin sen ominaisuuden käyttöön ja sit samallailla ku luottokortilla siirsin.

Oukkei, thanks

http://www.pokerihanska.com/?h=780552650

Sinne meni meikän isoin potti tähän mennessä. Bossilla nl100, valuutte ege. Vihu niin totaali, että löytää tuohon maksun vaikka millä, ei osaa kipata mitään semihyvää. Ihan selvä shove ja riverillä napsuu. Sama kaiffari tais vetää 6 kertaa musta ohi all ineissä, jokainen väh. 200euron potti ja kaikissa olin edellä. Aina ei voi voittaa.

Mikä on on ollut porukalla pahin hetki ku netti on katkennu? Itellä oli cash gamessa 4-8s värisuora flopilla ku mokkula sitten kusi hommat. Ei paljoa naurattanut :curs:

Mikä on on ollut porukalla pahin hetki ku netti on katkennu? Itellä oli cash gamessa 4-8s värisuora flopilla ku mokkula sitten kusi hommat. Ei paljoa naurattanut :curs:

Kerran kävi suht hyvä tuurin kun arposin että menenkö pelaa 300dollarin sunnuntaiturnausta, no päätin sit olla pelaamatta onneks- Ja miten sattukaan soneralle tuli sitten joku koko yön kestävä huoltokatko myöhemmin illalla :D

Pientä hehkutusta ainaisen valitukseni sijaan: Vaihdoin tossa saittia kun jostain syystä ongamelle ei enää pystynyt tallettamaan ja menin pikkuhiluilla omahaa pelailemaan, vois sanoa että ihan hyvin on menny. Alkuperäinen talletus on lähes 60-kertaistettu kun bonarit lasketaan mukaan. Pelituntejakin on takana varmaan sen 30 kolmessa päivässä pelattuna. Oman tilttimenneisyyteni tuntien ja edelleenkin liian pienellä kassalla pelaavana ajattelin viisaasti kotiuttaa suurimman osan voitoista, ei sitten vituta jos alkaa runi kääntyä ja tiltti hiipii kulman takaa. Täytyy silti sanoa että vaikka HU omahassa flippejä onkin varmasti napsunut itselle pari enemmän kuin pitkässä juoksussa pitäisi, niin kylläpä löytyy myös uskomattoman paskoja vihuja. Jätkät painaa tp tai overilla pottia potin päälle ihan kuin jossain nlpöydässä. Pöytävalintaa on tietysti suoritettu tarkkaan, suosikkina ranskalaiset pelurit..
Niin ja jottei nyt joku luulisi että olisin isoja rahoja muka voittanut, niin se alkuperäinen talletus oli alle 20€ :D

Jatketaan hehkutusta, 16ke ylöspäin viimesen vajaan kuukauden aikana. Harmi vaan, että tammikuu sukels vähän niin nettotuotto ei silti tänävuonna ole niin iso. Ja viellä pienillä tasoilla. 78k hanskaa viimoseen kolmeen viiikkoon.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom