Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
Joskus jotain pt3 testiversiota käytin bettsonilla ja se ainakin vaihtoi aina focuksen pöytään jossa tarvittiin actionia. Kevyen rasittavaa kun olet toisessa pöydässä kirjoittamassa bet sizea ja sitten ohjelma muuttaa valinnan toiseen pöytään. Klikkaat taas bet size kenttää ja taas se perkele vaihtaa pöytää.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Bloo tai joku muu, vastaatteko? Kai nyt jotai trackeria käytätte NL200-1000 pelaavat??

Otin PT3 ekana. Totesin raskaammaks koneelle ja ostin hemin. Molemmat ostanu, rahansa maksanu viikossa takasin. Teen nykyään aika perkeleesti päätöksiä hemistatsien mukaan.

Lisäks näin jälkeenpäin voisin todeta hemin paremmaks muutenkin. Paljon selvempi säätää hudi järkeväksi. Popup paljon kätevämpi yms.

Oliko ihan kauheasti pelattu? 3 pelaajaa jäljellä

bb k5 erimaata vs j3 erimaata sb, floppiin ilman korotuksia

floppi 37q, check, se rase 2xminimi, maksan
pukkaa 2, check, se rase 2xminimi, maksan
tulee 8, rase puolet potista, se laittaa toiset puol pottia päälle, meen all in ja se poika maksaa...
Pelasin aika lailla kaikki kädet slow play. Sanokaa te...

Oliko ihan kauheasti pelattu? 3 pelaajaa jäljellä

bb k5 erimaata vs j3 erimaata sb, floppiin ilman korotuksia

floppi 37q, check, se rase 2xminimi, maksan
pukkaa 2, check, se rase 2xminimi, maksan
tulee 8, rase puolet potista, se laittaa toiset puol pottia päälle, meen all in ja se poika maksaa...
Pelasin aika lailla kaikki kädet slow play. Sanokaa te...

Mä en tiiä ymmärsinkö ihan oikein. Floppiin ilman korotuksia=bb:llä voi olla mitä vaan. Se laittaa rahaa sisään kovaa tahtii mut sä heität kurkohailla all-in? Itse ny foldaisin ihan suosiolla flopissa

edit: jaa sä olitko vissii bb. no sb:ki maksaa monesti millä sattuu

Eilen hieman sapetti. 7 turnausta kusi jossakin vaiheessa siihen kun lähdin all iniin flopissa päästä auki olevalla suoralla. Kertaakaan ei tullut sitä suoraa..

Eilen tulin turnauksessa toiseksi ja voitin 1,5k. Ärsyttää vaan ku olin monesti voittamassa mutta vastustaja tuuritti aina. Sama kundi kräkkäs aikaisemmin finaalipöydässä ässätkin kahteen kertaan a8s vs aa = väri, 88 vs aa = setti, kaikki allin ennen floppia, ei mua vastaan kyllä, mutta muita. Oli kaverilla ilmeisesti onni myötä. Kaikenkaikkiiaan voin olla suht tyytyväinen peliini koko turnauksen aikana.

Mä en tiiä ymmärsinkö ihan oikein. Floppiin ilman korotuksia=bb:llä voi olla mitä vaan. Se laittaa rahaa sisään kovaa tahtii mut sä heität kurkohailla all-in? Itse ny foldaisin ihan suosiolla flopissa

edit: jaa sä olitko vissii bb. no sb:ki maksaa monesti millä sattuu

Joo olin bb, kyseessä tosiaan live pelit ja sattunu pelaamaan samoja pöytiä aika paljo ja aika helppo lukune kaveri... Eli mulla oli tosi vahva fiilis ettei jätkällä olis mitään/huono pari. Olin pelannu slowta tosi usein just tota jätkää vastaan, ja aattelin että tässä olis helppo paikka. En kiellä ettei ois ollu huonoo pelaamista yms. mutta ettäkö olis ollu älytön/täysin perusteeton maksu...

Joo olin bb, kyseessä tosiaan live pelit ja sattunu pelaamaan samoja pöytiä aika paljo ja aika helppo lukune kaveri... Eli mulla oli tosi vahva fiilis ettei jätkällä olis mitään/huono pari. Olin pelannu slowta tosi usein just tota jätkää vastaan, ja aattelin että tässä olis helppo paikka. En kiellä ettei ois ollu huonoo pelaamista yms. mutta ettäkö olis ollu älytön/täysin perusteeton maksu...
Jaa tää oli live. Siksi varmaan bb toimii ennen sb:tä...? :D No mitä me nyt pikkujutuista...

Pf reissua vaan tossa. SB tiputtanee paljon heti ja pääset ainakin pelaamaan floppia positiosta ja pf aggressorina. Näin pelattuna turnin blankkoon korotus tai kippi. Voi sen jo flopillakin kipata ku pf on sökötty, 2xminihän on potillinen tossa.

Tohon sun peliin tarvittais aivan timanttiset riidit että vihu kippaa riverin puskuun lähes kaiken ja haluun nähdä ne kotipelit missä vihu kippaa tossa paikassa.

Pelaako moni täällä Omaha High-Low:ta? Olen nyt tutustunut kyseiseen peliin ja tykkään ihan mielettömästi! Tuntuis hyvin irtoovan rahaakin, riittää kun vain pelaa riittävän tiukasti. Tai no ei sanota yhden päivän perusteella vielä mitään :D Mukavaa vaihtelua texun hakkaamiseen.

Silloin ku vihasin elämääni pelasin hillo-omppua fixuna. Melkoista rahan painamista se oli joskus sillo 3 vuotta sit.

Seat 3: WEEBOOM ($168.10 in chips)
Seat 6: shutti ($85.20 in chips)
Seat 8: spelaren7 ($39.60 in chips)
Seat 9: Full39 x ($280.95 in chips)
Seat 10: MeHasLB ($100 in chips)

ANTES/BLINDS
spelaren7 posts small blind ($0.50), Full39 x posts big blind ($1), DEALING_HOLE_CARDS
.

PRE-FLOP
MeHasLB folds, WEEBOOM raises to $3, shutti calls $3, spelaren7 calls $3, Full39 x folds.

FLOP [board cards: 7D,6C,4S ]
DEALING_FLOP
, spelaren7 bets $36.60 and is all-in, WEEBOOM calls $36.60, shutti folds.

spelaren7 shows [ TD,JD ]
WEEBOOM shows [ 5H,3H ]

happy%20cat.jpg

DEALING_TURN
TURN [board cards: 7D,6C,4S,9H ]

SeriousCatAvatar.jpg

DEALING_RIVER
RIVER [board cards: 7D,6C,4S,9H,8C ]

sad-cat-sad-funny-animals-kitty-кот-animals_large.jpg

spelaren7 wins $80.20.

f-Angry-Cat-3522.jpg

Weeboom, älä masennu. Ei se mullakaan aina suju. Isolla lapiolla.

PRE-FLOP
14zwei folds, Maksimus100 folds, katatau12345 calls $1, Janyus folds, liffer1 calls $1, Cendo-Yanar folds, Ukraine70 folds, tc2000x folds, Hero raises to $6, katatau12345 folds, liffer1 calls $6.

FLOP [board cards: 4D,QS,QC ]
Hero bets $10, liffer1 raises to $25, Hero calls $21.75 and is all-in.

liffer1 shows [ 4S,2C ]
Hero shows [ JH,JS ]

TURN [board cards: 4D,QS,QC,2D ]

RIVER [board cards: 4D,QS,QC,2D,2H ]

liffer1 wins $54.15.

Mitä ETA-saittia suosittelisitte? Lähinnä kiinnostaisi hyvät turnaukset ja mielellään kalaisat low stakes shortti texu ja varmaan omaha hi-lo, kunhan opin lisää. Olen nyt pelannut Full Tiltillä ja Everestillä. Olisiko Power Poker mitään? Saisi ainakin mukavan rakeback diilin. En sitten turnauksista tiedä...

Mitä ETA-saittia suosittelisitte? Lähinnä kiinnostaisi hyvät turnaukset ja mielellään kalaisat low stakes shortti texu ja varmaan omaha hi-lo, kunhan opin lisää. Olen nyt pelannut Full Tiltillä ja Everestillä. Olisiko Power Poker mitään? Saisi ainakin mukavan rakeback diilin. En sitten turnauksista tiedä...

Onko kenelläkään kokemusta Unibetista? Laitoin sinne nyt jonkun verran rahaa. Saa nähdä millaista on. Aina ne rahat pois saa jos ei miellytä.

Onko kenelläkään kokemusta Unibetista? Laitoin sinne nyt jonkun verran rahaa. Saa nähdä millaista on. Aina ne rahat pois saa jos ei miellytä.

Mä aloitin pelaa siellä. Nykyään pelaan siel vaan jenssit ja muut hyvät satelliitit, taso ei omasta mielestä ainakaa ole mikää päätä huimaava turnauksissa ainakaan. isommista käteispeleistä en tiedä kun en käteistä pelaa juuri ollenkaan. viikottain kyllä hyviä tarjouksia kuten jalkapallopelimatkoja espanjaan ja englantiin siis pokeriturnauksien kautta. Jos onnistuu pääsemään unibetin tarjoamille matkoille niin siellä kyllä susta pidetään huolta ja kunnolla..aivan luksusta :D

Tänään pakka oli kyllä vaihteeks himpun verran kuuma. Päivällä aukasin PokerStrassin ja tilillä sattu olemaan jälellä jotkut tiltatut 12$. Ajattelin lahjottaa ne jollekkin onnelliselle ja menin pelaamaan .25/.50 huppi omppua. Sitten voitinkin niin että äsken lopetin 270$ kanssa. Tämä 4-5 sessiolla huppiomppua ja parilla sessiolla huppitexua. Hyvä nousu mutta vois lopettaa ton pelleilyn ja ottaa rahat pois.

Unibetillä pelannut nyt vuoden. Turnauksia saisi mielestäni olla enenmmän.. ei kai muuta valittamista ole.

Mä aloitin pelaa siellä. Nykyään pelaan siel vaan jenssit ja muut hyvät satelliitit, taso ei omasta mielestä ainakaa ole mikää päätä huimaava turnauksissa ainakaan. isommista käteispeleistä en tiedä kun en käteistä pelaa juuri ollenkaan. viikottain kyllä hyviä tarjouksia kuten jalkapallopelimatkoja espanjaan ja englantiin siis pokeriturnauksien kautta. Jos onnistuu pääsemään unibetin tarjoamille matkoille niin siellä kyllä susta pidetään huolta ja kunnolla..aivan luksusta :D

Okei, katsotaan, nyt 2,5k gara menossa. Softa ei ainakaan vaikuta hirveän mukavalta, mutta kai tähän tottuu. Millä saitilla itse pelaat? Vai onko salaista tietoa? :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom