No joo, ihan totta mitä sanotte. Pelini on ihan vitun sekaisin, oon nyt pari päivää vaan katellu videoita ja analysoinut vaikeita käsiä ja puuhannut muita juttuja, paljon opittavaa. Nuo hanskat nyt oli tosiaan viimeistä sessiota itkuraivossa, joten jääköön ne omaan arvoonsa...
Tuo suora-hanskaa perustelen sillä että täky olis valuttanu suoraan shovena, ja siksi tilttipäissään aattelin että vihu lyö kärkitripseillä kun oli tosiaan riidit että donkkaa kaikki meneen, joten pistelen pikkuhilut vielä sisään kun rangesta piittaan tasan A9:n :D aattelin kyllä että olis poketit 3betannu pf. tosin onhan siellä vaikka mitä 98s maksurangessa... hyi vittu yök.
Joo ja 3bet oli tosiaan vajaa, standardi lienis 7-7.5, taisin vaan haluta actionia :D
nl100 on biitattu 6-8 bb/100 jo viime vuonna vuoden ajan, ei voi tarkistaa kun trackkeri tappoi kädet. Nyt katoin niin nl50e on näemmä se ollut missä oon tiltannut. Pakkasella ollaan ja rajusti nyt kuukauden sisään. nl100 ja nl100e on 10k jakoa 5bb/100 plussalla täl hetkel, kuukausi sitten aloitettu trackkäys. Voipi olla että selkäytimessä on vähän nl100 aggressiivisuus ja oletan että vihuiltakin sitä irtoaa. Tämä kostautuu ihmemaksuilla rivereillä sitten pienemmällä tasolla.
vittu oon tyhymä ku en tajunnu noista tasoja ylöspäin syksyllä cashissä jollain 60+ bini kassalla vaan aloin pelaan headuppisittareita ja ison fieldin mtt:tä taas. Käteen jäi luu noista iha vitun monta tonnia pakkasta ja joitain jämärahoja silloin tällöin, no sittarit break-even tai plussalla kyl.
Nyt sitten opettelin 10-12 tablaan 5 max jotain vitun nl50e ja pelaan break-eveniä ja nautin olemattomasta rb:stä ja perään tiltit. Vähän ku rauhotun, säädän hudin paremmaksi, laitan isohkon depon ja lähen NL100 3-tablaan ajatuksella. Vois alkaa jotain blogia laittaan pystyyn tilttausestoksi.
Pelasin yhden huppisittarin vittuuttani. Nääki on sillee sopivasti sekaisin
15.00/30.00 Texas Hold'em (No Limit) - 15.1.2010 20:09:09
Holdem (Real/Tournament)
Seat 1: wat (1080.00)
Seat 2: Hero (1920.00)
wat post SB 15.00
Hero post BB 30.00
** Deal **
wat [N/A, N/A]
Hero [3h, Jh]
*** Bet Round 1 ***
wat Call 30.00
Hero Check
*** Flop(Board): *** : [Jd, 8c, 3s]
*** Bet Round 2 ***
Hero Bet 30.00
wat Raise to 60.00
Hero Raise to 150.00
wat Call 150.00
*** Turn(Board): *** : [Jd, 8c, 3s, 4s]
*** Bet Round 3 ***
Hero Bet 360.00
wat All-in 900.00
Hero Call 900.00
*** River(Board): *** : [Jd, 8c, 3s, 4s, 7d]
*** Showdown *** : Rake: 0.00 Total Pot: 2160.00
wat [7c, 7h] Three of a kind, sevens Win: 2160.00
Hero [3h, Jh] Two pair jacks and threes Win: 0.00
/beat, voitin ton jopa lopulta
Jooh, vois katella HFO:n mainistriimiä ja unelmoida että hommais taas lipun midnight suniin... Meni viime vuonna aika heikosti, 6 showdownia, joista hävisin kaikki. Viimenen käsi ku oli jotenki vielä elossa oleva stack, mulla bb:ssä AK, sb:llä KK (sama mies oli 4bet shovennu 33:n muutama käsi aiemmin) ja rahat toki saadaan keskelle pf. Floppi on vaatimaton K47r, joten olis kai nuo merkit olleen myöhemminkin keskellä, vähän setuppi :lol2: