Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
Millä prosentilla pelaatte tienne rahoille/ finaalipöytään ja mahdollisesti turnausvoittoihin, kun puhutaan mtg turnauksista?

Itse sanoisin että noin joka viides kerta rahoille, finaalipöytä lohkeaa ehkä 1/n~50-100kr, eikä vielä yhtäkään turnausvoittoa, satelliiteista kylläkin mutta niitä en laske.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mistähän vois johtua tuo että en pysty rekisteröitymään paffin turnauksiin? Pelailin tossa aijemmin yhden (1e+10snt) turnauksen ja tulin seitsemänneksi, siinä ei ollut mitään ongelmaa, mutta nyt kun selaa tota listaa turnauksista, niin sitä "rekisteröi" nappulaa ei voi painaa. Ainoat joihin voin ilmoittautua on freerollit. Rahaa on pelitilillä reilu 20e, joten kaiken järjen mukaan pitäis pystyä ilmoittautumaan ainakin noihin 1-3e buy-in turnauksiin.

FT rake back

Onko kenelläkään tietoa onko FT:llä mahdollisuutta saada rake backiä jos on jo rekannut asiakas. Olen ymmärtänyt että tämä ei ole mahdollista. Ei sinäänsä paljon haittaa kun olen pelannut Betsafe.comin kautta ongamen verkossa johon olen tykästynyt, mutta voisi välillä sielläkin nakuttaa. Tuohon clientin jumittamiseen josta aikaisimmin keskusteltiin allekirjoittaneella ainakin auttoi Windows Service Packin asennus.

Onko kenelläkään tietoa onko FT:llä mahdollisuutta saada rake backiä jos on jo rekannut asiakas. Olen ymmärtänyt että tämä ei ole mahdollista.
Oot siis joskus regannut ilman rb:tä tiltille? ootko pelannut siellä ennen? Jos on tyhjä acco ilman rb:tä, niin pistä supporttiin viestiä että saisko sille rb:n tai poistaa sen acon ja teet uuden rb:n kanssa. Ei välttämättä aina onnistu, mutta itekkin sain supportin kanssa parin päivän keskustelujen jälkeen hommat pelittään.

Main eventin finalistit:

Seat 1: Darvin Moon
Seat 3: James Akenhead
Seat 4: Phil Ivey
Seat 5: Kevin Schaffel
Seat 6: Steven Begleiter
Seat 7: Eric Buchman
Seat 8: Joe Cada
Seat 9: Antoine Saout
Seat 10:Jeff Shulman

Main eventin finalistit:

Seat 1: Darvin Moon
Seat 3: James Akenhead
Seat 4: Phil Ivey
Seat 5: Kevin Schaffel
Seat 6: Steven Begleiter
Seat 7: Eric Buchman
Seat 8: Joe Cada
Seat 9: Antoine Saout
Seat 10:Jeff Shulman

On se kova. Ei jätä paljon epäilystä, että kuka se on se maailman paras pokerinpelaaja.

Mistähän vois johtua tuo että en pysty rekisteröitymään paffin turnauksiin? Pelailin tossa aijemmin yhden (1e+10snt) turnauksen ja tulin seitsemänneksi, siinä ei ollut mitään ongelmaa, mutta nyt kun selaa tota listaa turnauksista, niin sitä "rekisteröi" nappulaa ei voi painaa. Ainoat joihin voin ilmoittautua on freerollit. Rahaa on pelitilillä reilu 20e, joten kaiken järjen mukaan pitäis pystyä ilmoittautumaan ainakin noihin 1-3e buy-in turnauksiin.

Oletko juuri tallettanut rahaa pelitilille? siirtänyt ne myöskin pokerilompakkoon? jos nämä vaihtoehdot ovat kunnossa niin sieltä löytyy myöskin se päivitysnappi jota painamalla pitäisi saada fygyt näkyviin.
Jollei noista mikään toimi niin ei muuta ku yhtedenotto paf paskakasan asiakaspalveluun, itse en suosittele paffia kenellekään enkä aio pelata siellä ennenkuin ne uusii jonkun näköisen asiakashyvitys systeemin reikki diilejen/muiden bonuksien muodossa.

Olisi toinen kysymys liittyen tilttiin, minun ongelmani on selvästi tilttiin meneminen, millä yleensä tuhoan koko pelikassan. Eilen asiaa kyyditti v-mäinen ohiveto ja idioottimaisin maksu ATo kuolleen jälkeen, ja rivalla voitto turnauksessa. Sitteen siirryin rahapöytiin missä tulikin kohtalaisen paviaanin kanssa pelattua ja mm. yksi sontakassa maksoi A7o minun KK all-innit ja meni tietty flopilla ohi. Loppu olikin sitten jo säälittävää katsottavaa kun heittelen fyrkkaa menemään vaan ja pelasin huonointa pokeria taas pitkiin aikoihin.

Mietin ennen rahapöytiin siirtymistä että lopettaisin siltä päivältä mutta jokin piru miinuun iski vaikka ei itse asiassa ollut enää kovin hyvää fiilistä pelaamiseen. En tiedä mikä olisi paras vaihtoehto hermojen hallintaan, kylmästi vaan klientti kiinni ja pihalle dalsimaan ja ajatuksia muualle. Tai sitten pitäisi vaan ennalta laskea itselleen määrä minkä voisi hävitä päivässä ja sen jälkeen sulkisi koneen. Mites täällä hoidetaan maailman rasittavinta sairautta?

Mutta eikös tuon mäyriksen tarkotus ole ottaa siitä uusia ideoita ja päräyttää takas pöytiin ihan uudella sykkeellä?

Riippuen henkilön sietokyvystä. Joillain mäyrä voi olla ihan hyvä piriste pieniin pelisessioihin. Jotkut saattaa tuutata rollinsa haisee mäyrän jälkeen.

no joo mut yleensä tykkään varsinki turnauksia hakatessa siemailla whiskiä, niin siihen päälle vielä mäyris niin sanoisin että lopputulos olisi ainakin koominen :D

Eilenki täytin juuri lasini turneessa laphroagilla ja sitten 2min sen jälkeen kunnes olin edes ehtiny maistaa pisaraakaan niin turneesta ulos, ja siitä niihin kirveleviin rinkipöytiin missä mentiin ohi laulaen ja siitä alkoi paha alamäki.

Oot siis joskus regannut ilman rb:tä tiltille? ootko pelannut siellä ennen? Jos on tyhjä acco ilman rb:tä, niin pistä supporttiin viestiä että saisko sille rb:n tai poistaa sen acon ja teet uuden rb:n kanssa. Ei välttämättä aina onnistu, mutta itekkin sain supportin kanssa parin päivän keskustelujen jälkeen hommat pelittään.

Joo rekannut jo monta vuotta sitten. Yritin myöhemmin avata toista tiliä mikä jäädytettiin rahoineen moneksi kuukaudeksi. Sitten kun jaksoivat supporista vastata niin alkuperäisen sulkeminen ei auttanut vaan piti sulkea se uudempi. En sitten jaksanut alkaa tappelemaan supportin kaunssa vaan vaihdoin betsafe:lle. Toi rake back kun on loppupeleissä aika tärkeä mulle että pysyn pinnan yläpuolella :)

pelirajoitus?

Mitenkäs Pakkiksen pokerihait, mitä pelejä pelaatte? Väännättekö perus holdemia vai mitä?

Itelle ainakin jopa 5-6 pelaajan pöytä holdemia on helvetin tylsää. Full ringistä puhumattakaan. Ite tykkään omahasta, jossa on kunnolla äksöniä, sekä holdemia heads uppina.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom