Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
Juu ticalilta nyt oli puhdas läppä, mutta tuntuu että japadahoe oli ton juttunsa kanssa tosissaan..tiiä sitten, voi olla että oli taas mua yhden levelin edellä tossa:P.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aa-puu-vah!

Talletin - yritin tallettaa 40e mutta ei onnistunu. Otin yhteyttä asiakaspalveluun, laitto eutelleriin postia ja sano että rahat olis tilillä 48h kuluttua. No, eipä ollu, laitoin mailia kyseiselle saitille ja vastasivat että yrittävät selvittää mahd. nopeesti. Ei oo rahoja näkyny vieläkää. Viime viikon to yritin tallettaa. Rahat lähti omalta tililtä kyllä.

Miten menetellä?

Taas on pakkis täynnä jeesustelijoita, joo en väitä etteikö osa teksteistänne pitäisi teoriassa paikkaansa, käytäntö taas jotain ihan muuta. Ensinnäkin mun rolli riittää niihin peleihin mihin meen, valitin tässä sitä että pitäisi nousta tasoillaan ylöpäin niin että pääsisi pelaamaan ihan oikeeta pokeria. Noissa microissa kun peli on tota mun kuvaamaa paska peliä, totta hyvät pelaajat osaavat hyödyntää paskojen virheitä mutta voitollinen pelaaminen niissä vaatii erittäin kärsivällistä pidennettyä pitkän tähtäimen ajattelua.

Ja tical pysy nyt housuissas siel.. tsiisus, uskon että olet ammattipelaaja ja varmaankin taot microissa jo monta vuotta voitollista peliä, olet idolini :haart:

Parhautta.. "micro-peleissä ei voi tienata koska pelaajat ovat yhtä onnekkaita kuin sinä... plaaplaa" .. wut? :hyvä: Raken menetykset tajuan mutta toi edellinen..
Ite olen ------EV käteispeleissä in the end, koska en hallitse käteisajattelua. Turnauksissa pwnaan hyvinä päivinä kun tekee niin kuin pää sanoo; "foldaa, tolla se ja se... " kuin että paskoina päivinä ajattelen "pakko voittaa tää potti tässä ja nyt.. raise"

valitin tässä sitä että pitäisi nousta tasoillaan ylöpäin niin että pääsisi pelaamaan ihan oikeeta pokeria. Noissa microissa kun peli on tota mun kuvaamaa paska peliä, totta hyvät pelaajat osaavat hyödyntää paskojen virheitä mutta voitollinen pelaaminen niissä vaatii erittäin kärsivällistä pidennettyä pitkän tähtäimen ajattelua.
Mitä tarkoitat oikealla pokerilla? Tasosta riippumatta voitollinen pokeri on vastustajan virheiden hyödyntämistä. Jos ei osaa hyödyntää paskojen pelaajien virheitä, niin millä ihmeellä luulee pärjäävänsä ylemmillä tasoilla? Omaa peliä pitää kyetä säätämään vastustajan mukaan.

Entä millä perusteella vain mikropyödät vaativat kärsivällisyyttä ja pitkän aikavälin ajattelua. Isoissa pyödissä varianssi on kovempaa ja tuotto pienempää. Alaswingissä summatkin ovat jo sen verran suuria, että siellä sitä kärsivällisyyttä ja hermoja vasta tarvitaankin.

mikrotasoilla jätät vaan ne erikoispelit muille, ja venaat vaan niitä settejä ja ennenkaikkea pyrit näkemään halpoja floppeja positiosta.

Negreanu vetää ihan 2snt/5snt-pelejä Starsilla aina välillä ja noin pääpiirteittäin se meinas, että tulosta syntyy.

...Jos on tyhjä acco ilman rb:tä, niin pistä supporttiin viestiä että saisko sille rb:n tai poistaa sen acon ja teet uuden rb:n kanssa. Ei välttämättä aina onnistu, mutta itekkin sain supportin kanssa parin päivän keskustelujen jälkeen hommat pelittään.

Oon pelannut nyt Starsilla vähän aikaa mikropelejä ihan ok tuloksella ja koska loppukesästä ja syksyllä aikaa pelaamiseen riittää aion nousta ylemmille tasoille ja rb olisi myös saatava. Mitenköhän käytännössä onnistuu rb:n saaminen jälkikäteen... Siis sen voi joskus saada jos laittaa supportiin viestiä, mutta osaako kukaan sanoa tarviiko miettiä hirmu tarkkaan millasen viestin laittaa ja mitkä asiat voisi vaikuttaa siihen saako rb:n jäkikäteen vai ei. Onhan noita muitakin saitteja mut oon tykänny kovasti tosta pokerstarsista ja korpeaa jos pitää vaihtaa muualle.

Hello !

Tarkoitus olisi avata pokeritili, Mikä on paras pelipaikka? Lähinnä käteispelejä mieluiten pelaan. Ja miten nuo bonukset ,mitä lupaavat tulevat?

Ongamen verkossa on musta eniten huonoja pelaajia kokemuksen perusteella (Etelä-Euroopasta), ainakin mitä tulee 0,5-1 blindeihin asti. Itse pelaan betsafe.comin kautta. Lisäksi VIP ohjelmasta saa ihan ok cash backin (verkon rake back).

Pistelin tilttipäissäni koko rollin menemään jes. Lueskelin sitten pokerisivut.comia ja sieltä yhen blogia niin naurattaa oikein oma tilttiherkkyys. Meni huppisittareihin ehkä 10 binii ohivetoihin, ja tiltti oli valmis, mutta kun katteli tän blogia(voittava pelaaja, pelaa mm. +100 usd sittareita yms.) vetäs viikossa 175 binin kuopan(ennen kun joku sanoo, niin jooei ollu 100 dollarin sittareissa tehty tuo kuoppa). Pikkunen ero. Vähän opittavaa näköjää...:dance:

Kuukauden grindaillut rb:n kanssa about break-eveniä microteksussa. Tuntuu, että hävii kaikki flipit ja set-over-setissä pienempi osuma joka kerta. :rolleyes: Alkaa taas väkisin miettiä pitäiskö käyttää aika johonkin muuhun...

Mulla sama jatkunut jo muutaman kuukauden, tärkeet ja ratkaisevat coinflipit aina hävitty, prosenteista viis ja sitten mitättömissä kohdissa osunu...

Onneks ei pahemmin set vs set tilanteita ole ollut, riidit menee persiilleen eikä halua luopua kun harvakseltaan osuvat, mun paheena on enemmänki ollut huonommat 2paria, flopannu 2 paria ja roikkuja saanu rivalla kiinnin oman ja korkeemman parinsa kiinni...tää on tämmöstä, noh pokerissa on ainakin varmaa se ettei mikään ole varmaa..

Onko kellään starsilta mitään "mustaa valkosella" esim. +100k kädestä, miten isot parit TT-KK vs. Ax:t menee preflop all in tilanteissa? Mä uskallan väittää perstuntumalta, että yli 60% nuo ässäroskat vie nuo kädet, vaikka eikai se ny perkele voi noinkaan mennä?

Onko kellään starsilta mitään "mustaa valkosella" esim. +100k kädestä, miten isot parit TT-KK vs. Ax:t menee preflop all in tilanteissa? Mä uskallan väittää perstuntumalta, että yli 60% nuo ässäroskat vie nuo kädet, vaikka eikai se ny perkele voi noinkaan mennä?

Joopa joo... :rolleyes:

Kiitokset kommentista. Juuri tuollaista käsin kosketeltavaa faktaahan mä juuri kaipasinkin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom