Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
Tietääkö kukaan että onko tota eastgate vs deminov matsia missään uusintana, pokerstars tv:ssä ei ainakaan vielä ollu.

Ja tuli mieleen vielä yks vitsi miksi jeesus hymyilee ristillä?

No sillä oli naulat kädessä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tietääkö kukaan että onko tota eastgate vs deminov matsia missään uusintana, pokerstars tv:ssä ei ainakaan vielä ollu.

Ja tuli mieleen vielä yks vitsi miksi jeesus hymyilee ristillä?

No sillä oli naulat kädessä.

Ihan loppuun asti en katsonut mutta:

Demidovia vietiin kyllä aika hyvin, itse se siinä chatissa kyllä valitteli että nettiyhteys sekoilee jonka takia tuli vahingossa luovuttua monesta kädesta.

Mistä tota matsia olis voinut edes eilen kattoa? Koitin jonkun aikaa selata, mutta en löytänyt sitä eilen..

Ja tosiaan itekkin vaihdoin saman tien pois ongamelta kun uus softa tuli. Oli niin järkyttävää touhua ettei pystynyt. Tiltille siirryin, softa on kyllä helposti paras mitä löytyy.

Nyt tyhmä kysymys liittyen Poker Stars:in softaan.
Miten näen nopeasti mikä käsi mulla on tällä hetkellä? Esim. Everestillä kun vie hiiren omien taskukorttien päälle siinä lukee esim. "kaksi paria"

Nyt tyhmä kysymys liittyen Poker Stars:in softaan.
Miten näen nopeasti mikä käsi mulla on tällä hetkellä? Esim. Everestillä kun vie hiiren omien taskukorttien päälle siinä lukee esim. "kaksi paria"

umm, en tiiä kannattaako pelata pokeria hirveesti rahasta, jos tarvii softan tunnistamaan mikä käsi itellä on...

Jep, ja vielä kun vaihtaa pelin omahaan niin yks todella hyvä ominaisuus. Mutta ei taida saada PokerStarssila tai Full Tilt Pokerilla tuota päälle mistään? Ilmotelkaa ihmeessä jos saa.

WSOP:n pääturnaus aiheuttaa aina monenlaista spekulaatiota. Ruotsin PokerMagazinen päätoimittaja Murat Sahan on sitä mieltä, että tänä vuonna tunnetuilla nimillä on parempi mahdollisuus voittaa WSOP:n pääturnaus kuin muutamana aiempana vuonna. Sahan on laatinut yhdeksän pelaajan suosikkilistan, joka toki mainitsee myös ruotsalaisten William Thorsonin. Listan ykköseksi Sahan nostaa kuitenkin Ville Wahlbeckin!

"Villen WSOP on tähän mennessä sujunut loistavasti. Hän ei ole antanut menestyksen nousta hattuun. Pelaa nöyrästi ja on kiitollinen saavuttamastaan menestyksestä. Ville suhtautuu pääturnaukseen kunnioituksella ja voi juuri siksi voittaa koko turnauksen", luonnehtii Sahan Villen suosikkiasemaa.

Sahanin lista:

Ville Wahlbeck
Phil Ivey
Daniel Negreanu
Jeff Lisandro
Mike Matusow
John Juanda
William Thorson
Scotty Nguyen
Jesper Hougaard

Asensin äsken fulltiltin koneelle, mut miksei mulla ole mahdollisuutta osallistua ilmaisturnauksiin ?

Pitääkö tallettaa rahaa ennen ku on oikeus pelata freerolleja ?

"Villen WSOP on tähän mennessä sujunut loistavasti. Hän ei ole antanut menestyksen nousta hattuun. Pelaa nöyrästi ja on kiitollinen saavuttamastaan menestyksestä. Ville suhtautuu pääturnaukseen kunnioituksella ja voi juuri siksi voittaa koko turnauksen", luonnehtii Sahan Villen suosikkiasemaa.

Sahanin lista:

Ville Wahlbeck
Phil Ivey
Daniel Negreanu
Jeff Lisandro
Mike Matusow
John Juanda
William Thorson
Scotty Nguyen
Jesper Hougaard

Hmm... en oikeen tykkää kaverin listasta. Wahlbeckillä on hyvät saumat, mutta kuitenkin mies on tänävuonna erikoistunu selvästi muihin peleihin kun teksuun. Vähän sama Iveyllä, muutenkin Ivey on enemmän isojen pelien (highroller eventtien, pienien fieldien) mies kun isojen. Lisandro on selkeesti muissa peleissä kova, mutta teksussa... miten sen nyt sanois. Olematon verrattuna esim. stud-peleihin. Matusow ja Juanda on oikeutetusti listalla. Scotty Nguyen on aina arvotus näissä karkeloissa, saattaa vetää ittensä niin jurriin ettei pelaamisesta tule mitään. Negreanu parhaina päivinä sopii hyvin isojen fieldien paistikkaisiin peleihin, mutta jotenkin tuntuu että jotain on menny viimevuosina pieleen. Ei ole se sama vanha Danieli.

Eli en tykkää juurikaan listasta. Mitään omaa listaa ei ole eikä tule.

Perkele että oli kutkuttava turnaus everestillä, tilanne oli hiukan tämän oloinen
BB tasot 5000/7500 Finaalipöytä 9 jäljellä mistä minä 9:s

Mulla: 54K
Vihulla: 70K

M:99
V:XX

Preflop: Minulla kourassa 99pokkarit, 2-3 ennen nappia ja tuumin hilaanko merkkini keskelle vai en, tilannetta kutkutti se että kaikki oli kipannu minuun... hetken mietittyä päätin ainoastaan maksaa, kunnes 1ennen nappia betsaa 34K, kaikki kippaavat minuun ja mietittyäni siinä korotan all-in 54K
-
Vihu miettii ja miettii ja lopulta päättää maksaa, kääntää kortit´ja näyttää: AJo

Floppi: 6,8,2 sateenkaari
Turn: A
River: 3

No lopuksi jäi tietty lopputulos kaivaa 9s sija, ihan kivasti fyffeä silti mutta taaskin jäi korkein palli saavuttamatta. Mun pokkarit oli 54% suosikki ja AJo 46% voittoon eli karkeesti tuon hävii joka toinen kerta. Mutta tänään järkeiltyäni huomasin ihan selvän toisen emä virheen eli, jätin osani agressorina pois, ja niin ollen ehkä jopa altavastaaja lopulta, kun oisin ehkä voinut poimia pelkät BB+antet.

Mitäs pakkiksen pokka gurut, miten oisitte toiminu samassa tilanteessa, ja oliko tyhmä coinflippi tuossa vaiheessa?

Perkele että oli kutkuttava turnaus everestillä, tilanne oli hiukan tämän oloinen
BB tasot 5000/7500 Finaalipöytä 9 jäljellä mistä minä 9:s

Mulla: 54K
Vihulla: 70K

M:99
V:XX

Preflop: Minulla kourassa 99pokkarit, 2-3 ennen nappia ja tuumin hilaanko merkkini keskelle vai en, tilannetta kutkutti se että kaikki oli kipannu minuun... hetken mietittyä päätin ainoastaan maksaa, kunnes 1ennen nappia betsaa 34K, kaikki kippaavat minuun ja mietittyäni siinä korotan all-in 54K
-
Vihu miettii ja miettii ja lopulta päättää maksaa, kääntää kortit´ja näyttää: AJo

Floppi: 6,8,2 sateenkaari
Turn: A
River: 3

No lopuksi jäi tietty lopputulos kaivaa 9s sija, ihan kivasti fyffeä silti mutta taaskin jäi korkein palli saavuttamatta. Mun pokkarit oli 54% suosikki ja AJo 46% voittoon eli karkeesti tuon hävii joka toinen kerta. Mutta tänään järkeiltyäni huomasin ihan selvän toisen emä virheen eli, jätin osani agressorina pois, ja niin ollen ehkä jopa altavastaaja lopulta, kun oisin ehkä voinut poimia pelkät BB+antet.

Mitäs pakkiksen pokka gurut, miten oisitte toiminu samassa tilanteessa, ja oliko tyhmä coinflippi tuossa vaiheessa?

Kyllä itse olisin painanut merkit keskelle jo suoraan, blindit + antet sen verran isot verrattuna sun stackiin että hyvillä mielin olis merkit menny keskelle..

Pelkkä maksu ja flopin jälkeen romut keskelle tuli mitä tuli. Aika monesti saa vihut kippaamaan, jos niillä ei osu yhtään vaikka ois kuin kiinni potissa, varsinkin turnauksen lopussa kun tahtovat vähän peesailla.

edit. joo siis alussa tietty romut keskelle, mutta tuon jälkeen kun vihu korotti, niin sitten pelkkä maksu.

Harmitti ihan helvetisti jälkeenpäin, siis täysissä järjissä oisin kyllä samantien lapioinu kaiken keskelle, mietin juuri tuota call, all-in vaihtoehtoa mutta olin täysin varma että kaveri olis maksanu jäljelle jääneen 20K

Tää on just tätä ku pelaa noita ilta/yö turnauksia ja sit kerrankin kun loistaa ei hermo +keskittyminen vaan pysy sinne kultataistoon. Nyt saa taas odottaa seuraavaa 6kk että läsy kävisi finkkuun saakka ja siten tekisi sinä kertana oikeat ratkasut. :curs:

Jeps, kaikki oleellinen on jo sanottu. Muna pystyssä samantien kun vuoro tulee niin merkit keskelle. Jos tulee maksu niin sitten "flipataan", lennetään ulos tai tuplataan. Jos ei tule maksua niin pusketaan seuraavat suht kivat kortit ja sillon onkin vielä enemmnä folding equityä. Nytkin sitä on / oli riittävästi.

Äskenen turnaus:
Ainoastaan voittaja saa lipun unibet open lontooseen arvo 4500e, kolme jäljellä.

Minä 22k AK
Vihu1 10k xx
Vihu2 2k xx

Vihu2 allin 2k
Minä call 2k
Vihu1 raise 10k
Minä raise allin 22k

Vihu2 show jotain sontaa
Minä AK
Vihu1 AJ

ja pöydästä vetää suoran, arvaa vituttiko... koska vielä loppujen lopuksi hävisin hupin.

Enkä ole varma kaikista noista mutta suurinpiirtein noin se meni kuitenkin

Ei enää ikinä seven studia missään muodossa, varsinkaan HU.
Mulla kahdet parit, vihulle viimesellä kortilla isommat, yms perushuttua.
Viimesen käsi kruunas kaiken.
Meikä saa 44488 täpön, pöydässä pelkkä nelospari näkyvillä. Vihulla ei edes paria pöydässä näkyvillä. Meikä kattoo jo silmät kiiluen pottia, samalla kun korotellaan kunnes kaikki mun pöydässä olevat rahat on potissa. Nyt ropisee hyvin rahaa joltain väriltä tms ajattelen toiveikkaana.
Vihulla neljä vitosta ja vituttaa kuin pientä oravaa :curs:
Onneks sain sentään pokerit kiinni enkä aloittanut perinteistä vittu räiskitään sitten kaikki tyyliä.

Äskenen turnaus:
Ainoastaan voittaja saa lipun unibet open lontooseen arvo 4500e, kolme jäljellä.

Minä 22k AK
Vihu1 10k xx
Vihu2 2k xx

Vihu2 allin 2k
Minä call 2k
Vihu1 raise 10k
Minä raise allin 22k

Vihu2 show jotain sontaa
Minä AK
Vihu1 AJ

ja pöydästä vetää suoran, arvaa vituttiko... koska vielä loppujen lopuksi hävisin hupin.

Enkä ole varma kaikista noista mutta suurinpiirtein noin se meni kuitenkin

Noi loppusuoran ohivedot on vittumaisia, en tiedä miten sitä kouluttais ittensä niin jäämieheks ettei tuntuis missään, ens kerralla sit paremmin ;) kait

Mulla taas eilen 55$ turnaus päin berberosta kun ei vaan pysyny omassa aggressiivises taktiikas ja kun 48 jälellä niin tuli pelattua niin idioottimaisesti että annoin chippirohmun pikku beteillään pelotella ulos potista. Sen jälkeen meni usko ja taas yks paska maksu co:st 44pokkareilla vs 88 ja ulos. Muuutta ens kerralla paremmin...ens...ens..tai ei

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom