Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tietääkö kukaan että onko tota eastgate vs deminov matsia missään uusintana, pokerstars tv:ssä ei ainakaan vielä ollu.
Ja tuli mieleen vielä yks vitsi miksi jeesus hymyilee ristillä?
No sillä oli naulat kädessä.
Nyt tyhmä kysymys liittyen Poker Stars:in softaan.
Miten näen nopeasti mikä käsi mulla on tällä hetkellä? Esim. Everestillä kun vie hiiren omien taskukorttien päälle siinä lukee esim. "kaksi paria"
"Villen WSOP on tähän mennessä sujunut loistavasti. Hän ei ole antanut menestyksen nousta hattuun. Pelaa nöyrästi ja on kiitollinen saavuttamastaan menestyksestä. Ville suhtautuu pääturnaukseen kunnioituksella ja voi juuri siksi voittaa koko turnauksen", luonnehtii Sahan Villen suosikkiasemaa.
Sahanin lista:
Ville Wahlbeck
Phil Ivey
Daniel Negreanu
Jeff Lisandro
Mike Matusow
John Juanda
William Thorson
Scotty Nguyen
Jesper Hougaard
Asensin äsken fulltiltin koneelle, mut miksei mulla ole mahdollisuutta osallistua ilmaisturnauksiin ?
Pitääkö tallettaa rahaa ennen ku on oikeus pelata freerolleja ?
Perkele että oli kutkuttava turnaus everestillä, tilanne oli hiukan tämän oloinen
BB tasot 5000/7500 Finaalipöytä 9 jäljellä mistä minä 9:s
Mulla: 54K
Vihulla: 70K
M:99
V:XX
Preflop: Minulla kourassa 99pokkarit, 2-3 ennen nappia ja tuumin hilaanko merkkini keskelle vai en, tilannetta kutkutti se että kaikki oli kipannu minuun... hetken mietittyä päätin ainoastaan maksaa, kunnes 1ennen nappia betsaa 34K, kaikki kippaavat minuun ja mietittyäni siinä korotan all-in 54K
-
Vihu miettii ja miettii ja lopulta päättää maksaa, kääntää kortit´ja näyttää: AJo
Floppi: 6,8,2 sateenkaari
Turn: A
River: 3
No lopuksi jäi tietty lopputulos kaivaa 9s sija, ihan kivasti fyffeä silti mutta taaskin jäi korkein palli saavuttamatta. Mun pokkarit oli 54% suosikki ja AJo 46% voittoon eli karkeesti tuon hävii joka toinen kerta. Mutta tänään järkeiltyäni huomasin ihan selvän toisen emä virheen eli, jätin osani agressorina pois, ja niin ollen ehkä jopa altavastaaja lopulta, kun oisin ehkä voinut poimia pelkät BB+antet.
Mitäs pakkiksen pokka gurut, miten oisitte toiminu samassa tilanteessa, ja oliko tyhmä coinflippi tuossa vaiheessa?
Äskenen turnaus:
Ainoastaan voittaja saa lipun unibet open lontooseen arvo 4500e, kolme jäljellä.
Minä 22k AK
Vihu1 10k xx
Vihu2 2k xx
Vihu2 allin 2k
Minä call 2k
Vihu1 raise 10k
Minä raise allin 22k
Vihu2 show jotain sontaa
Minä AK
Vihu1 AJ
ja pöydästä vetää suoran, arvaa vituttiko... koska vielä loppujen lopuksi hävisin hupin.
Enkä ole varma kaikista noista mutta suurinpiirtein noin se meni kuitenkin