Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
Villen Mestaruuden sekä 2. ja 3. lisäksi kohta alkaa Razzin toinen päivä missä Ville taitaa tällä hetkellä olla 2. sijalla. saas nähä miten pelit etenee.. pisteitä on ainakin tullut jo hyvää vauhtia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
nyt kyllä loppu meikäläisen pelit paffilla pitkäksi aikaa!
uuden version myötä on tullut niin paljon ongelmia ohjelman pyörittämisessä, ettei edes ilahduttava ulkoasu ym uudet hienoudet paljon paina.

Pelit on pätkiny aivan hirveästi ja ohjelma jumittuu ja kaatuu!!

Eilen sen sain kokea pahimman kerran kun pelasin 50+4 turnausta. Alettiin lähestyä palkintosijoja ja mulla kädessä AT. Edellä tulee korotus ja 4 maksua ja minä siihen mukaan vielä, joten pottia tuli ihan mukavasti jo heti kärkeen. Floppi oli TTK. Joten aika hyvältä näytti. Edellä tuli lyönti samalta kaverilta joka oli heti alussa korottanut. Ennen kun minun vuoroni tuli puhua koko paska jumittui eikä antanut tehdä mitään pöydässä!!

Tuon käden ku ois voittanu, ois tod näk ollu melko korkeella rankingissä.. Kaiken kruunas tippuminen ennen palkintoja ässäparilla K7:lle!

Se siitä sitten.

Ja molemmissa 10snt buyin (:lol2:) NL holdem turnauksissa tuli turpaan hieman ennen rahasijoja :--D Toisessa mulla AJs vs. QQ, toisella kerralla minulla JJ vs. KK.....

nyt kyllä loppu meikäläisen pelit paffilla pitkäksi aikaa!
uuden version myötä on tullut niin paljon ongelmia ohjelman pyörittämisessä, ettei edes ilahduttava ulkoasu ym uudet hienoudet paljon paina.

Pelit on pätkiny aivan hirveästi ja ohjelma jumittuu ja kaatuu!!

Eilen sen sain kokea pahimman kerran kun pelasin 50+4 turnausta. Alettiin lähestyä palkintosijoja ja mulla kädessä AT. Edellä tulee korotus ja 4 maksua ja minä siihen mukaan vielä, joten pottia tuli ihan mukavasti jo heti kärkeen. Floppi oli TTK. Joten aika hyvältä näytti. Edellä tuli lyönti samalta kaverilta joka oli heti alussa korottanut. Ennen kun minun vuoroni tuli puhua koko paska jumittui eikä antanut tehdä mitään pöydässä!!

Tuon käden ku ois voittanu, ois tod näk ollu melko korkeella rankingissä.. Kaiken kruunas tippuminen ennen palkintoja ässäparilla K7:lle!

Se siitä sitten.

Kyllähän todennäköisesti Tuo AT käsi on vahvin mutta ei aina:D ite kun pelasin 1500+250 turnausta niin tuossa tilanteessa toinen veti täyskäden mun settiä vastaan. :urjo:

Harvinaisen hauska pikkusittari tuli pelattua. Neljän ollessa jäljellä yks on poissa ja nämä kaks muuta ei halua tippua rahoilta. Meikä puskee, puskee ja puskee ja pian mulla on yli 13k$ kun 15k$ on koko pöydän chipit. Lopputuloksena toiseksi tuli kaveri joka oli poissa viimeset 5-10min ja varmistelijat tulivat sijoille 3&4 :D

Brag: Poistin Ongamen softat koneeltani ja laitoin kotiutuksen tulemaan.

Beat: Pari kuukautta ollu jo paskaa downswingiä ja välillä breakeveniä. Toinen beat; pitää ettiä uus saitti (taas). Vaihtoehdotkin alkaa kohta loppuun, kun olen niin monessa paikassa käynyt jonkun PSO:n bonuksen pelaamassa tms.

Running hot, reilu 13k kättä ja +7k$. Tasoina PLO200&CAP ja PLO400&CAP. On se vaan hienoa grindata kun sujuu ja kaikki toimii mainiosti (softa yms.).

AT:sta ei kyllä TTK boardiin saa settiä tekemälläkään, tripsit siitä kyllä saa :) Chippeihin ei kannata pistää $ merkkiä perään, näyttää hölmölle. :)

Ongamen uus softa on mitä on, valitettavasti nyt joutu jättämään tuon verkon. Koko elämäni ja 150k$ sinne rakenneena. Ei voi mitään. Nyt löysin kuitenkin uuden vaihteen pokeriuralleni.

Running hot, reilu 13k kättä ja +7k$. Tasoina PLO200&CAP ja PLO400&CAP. On se vaan hienoa grindata kun sujuu ja kaikki toimii mainiosti (softa yms.).

AT:sta ei kyllä TTK boardiin saa settiä tekemälläkään, tripsit siitä kyllä saa :) Chippeihin ei kannata pistää $ merkkiä perään, näyttää hölmölle. :)

Ongamen uus softa on mitä on, valitettavasti nyt joutu jättämään tuon verkon. Koko elämäni ja 150k$ sinne rakenneena. Ei voi mitään. Nyt löysin kuitenkin uuden vaihteen pokeriuralleni.

Itte oon jopa tykänny siitä sen jälkeen kun sen modas järkevän näköseks. Ainut miinus tulee ton raskaudesta, joten ei pysty pyörittämään useampaa kuin viittä pöytää ainakaan tällä koneella, mut enpä koskaan mistään massamultituksesta ole tykännytkään. Vissiin regupooli pienentyny noissa NL400 peleissä samalla kun softa vaihtu, kun tuntuu pelit olevan suht pehmeitä.

Jooh, en tiedä mikä mun koneeseen on tullu. Vanha softakaan ei toiminu lopussa kunnolla. Yhteenväliin se vaan alko tökkimään. Ja uus softa kun on vielä raskaampi kun vanha niin ei o mitään saumaa jatkaa ongamella. 2-3 pöytää maksimissaan pystyy pelaamaan, ja nekin avautuu niin hitaasti, ettei koskaan saa ilman waiting listiä paikkaa.

Toki katotaan mitä ne insinöörit siellä ongame-puolella tekee...

Uus ongeimi on uskomaton susi. Ei mitään hyvää sanottavaa ja tuntuu että pelaajatkin saivat jostain uutta vaihdetta silmään.

Itte oon jopa tykänny siitä sen jälkeen kun sen modas järkevän näköseks. Ainut miinus tulee ton raskaudesta, joten ei pysty pyörittämään useampaa kuin viittä pöytää ainakaan tällä koneella, mut enpä koskaan mistään massamultituksesta ole tykännytkään. Vissiin regupooli pienentyny noissa NL400 peleissä samalla kun softa vaihtu, kun tuntuu pelit olevan suht pehmeitä.

Miten sä sitä modasit järkevän näköseks? Ennen pysty laittaa minitables jne, mut nyt ainoot settingsit on ääni, avatarit ja 4color deck...

Täyspaska uus softa. Eilen yöl jäi joku 20k guaranteed turnaus pelaamatta ku se ei ikinä käynnistyny. 4k rekisteröitynyttä... Jengi oli aika hiilenä.

Ite en pysty 2 pöytää pelaa samaa aikaa. Jos pöytä on eessä ni koko kone menee ihan tilttiin; hiiri pätkii jne..

Miten sä sitä modasit järkevän näköseks? Ennen pysty laittaa minitables jne, mut nyt ainoot settingsit on ääni, avatarit ja 4color deck...

Täyspaska uus softa. Eilen yöl jäi joku 20k guaranteed turnaus pelaamatta ku se ei ikinä käynnistyny. 4k rekisteröitynyttä... Jengi oli aika hiilenä.

Ite en pysty 2 pöytää pelaa samaa aikaa. Jos pöytä on eessä ni koko kone menee ihan tilttiin; hiiri pätkii jne..
Nykyäänhän pöydän kokoa pystyy paremmin säätelemään, hiirellä vaan suurentaa/pienentää. Siinäpä hyvät puolet. Pari kertaa nyt käynyt niin, että heittää vaan kylmästi pöydästä ulos kesken jaon, potin jaosta en ole aivan varma miten on mennyt.

Jos jotain kiinnostaa niin puolentunnin päästä pokerstarsilla alkaa viimevuoden wsop main eventin kaksinpelin uusinta Demidov - Eastgate, molemmilla on saman verran merkkejä mitä oli viimevuonna kaksinpelin alkaessa.

Olen pelannut FTP:lla noin 4kk. Erittäin hyvä softa toimii eikä lagaile. Aika paljon jenkkipelaajia ovat välillä aika kovia bluffaamaan. Pöytiä löytyy aika hyvin.

Vaihdoin pöydän ulkonäköä, korttien ulkonäköä, tilpehöörit vittuun, buttoni isommaks, avatarit pois. Ongame modifications threadista 2+2:lta.

Kukaan keksiny ratkasua siihen, et client jäätyy ku painaa login?

E- Ja tosta FTP voisin sanoa, et suurin osa pelaajista vetää microtasoilla(NL25) ainaki jotain 16/14 super aggroa. Nää kaverit ei juokse kalojen perässä vaan kokoontuu ihan rauhassa ja pöytien VPIP menee jossain ~20 paikkeilla.

About kaikki TAGit osaa 3betata vittumaisesti ja sillon ku onnistuu kalaisan pöydän löytämään ni 1 tai 2 tällästä istuu vasemmalla. Eli blindeistä saa tapella.

Tietenki jos tarpeeks ettis ja jaksais aina vaihtaa kuivasta pöydästä pois ni varmaa löytäis parempiaki pelipöytiä mut ite oon aika laiska. Joka tapauksessa vaihan sivustoa ku bonus on cleared.

Yhteenvetona pelit on yleensä aika nihkeitä, mutta se on paljon heron omaa laiskuutta. Kyllä niitä kunnon fisujaki paljon löytyy. Yhteistyö Stoxpoker ja CR kanssa on myös miinus mun näkökannalta. Softasta ei mitään pahaa sanottavaa.

Pienet sittarit on FTP:llä ainakin totaalisen paistikkaita. Flopilla maksu tulee lähes anytwolla jos preflop ollaan saatu edes hiukan rahaa keskelle. Softa on markkinoiden paras IMO.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom