Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
nyt kyllä loppu meikäläisen pelit paffilla pitkäksi aikaa!
uuden version myötä on tullut niin paljon ongelmia ohjelman pyörittämisessä, ettei edes ilahduttava ulkoasu ym uudet hienoudet paljon paina.
Pelit on pätkiny aivan hirveästi ja ohjelma jumittuu ja kaatuu!!
Eilen sen sain kokea pahimman kerran kun pelasin 50+4 turnausta. Alettiin lähestyä palkintosijoja ja mulla kädessä AT. Edellä tulee korotus ja 4 maksua ja minä siihen mukaan vielä, joten pottia tuli ihan mukavasti jo heti kärkeen. Floppi oli TTK. Joten aika hyvältä näytti. Edellä tuli lyönti samalta kaverilta joka oli heti alussa korottanut. Ennen kun minun vuoroni tuli puhua koko paska jumittui eikä antanut tehdä mitään pöydässä!!
Tuon käden ku ois voittanu, ois tod näk ollu melko korkeella rankingissä.. Kaiken kruunas tippuminen ennen palkintoja ässäparilla K7:lle!
Se siitä sitten.
nyt olen pelannut vajaan kuukauden netissä. Kassa yhdeksänkertaistunut ja käsiä kertynyt oli 100k+ pokertrackerin mukaan.
Running hot, reilu 13k kättä ja +7k$. Tasoina PLO200&CAP ja PLO400&CAP. On se vaan hienoa grindata kun sujuu ja kaikki toimii mainiosti (softa yms.).
AT:sta ei kyllä TTK boardiin saa settiä tekemälläkään, tripsit siitä kyllä saa Chippeihin ei kannata pistää $ merkkiä perään, näyttää hölmölle.
Ongamen uus softa on mitä on, valitettavasti nyt joutu jättämään tuon verkon. Koko elämäni ja 150k$ sinne rakenneena. Ei voi mitään. Nyt löysin kuitenkin uuden vaihteen pokeriuralleni.
Itte oon jopa tykänny siitä sen jälkeen kun sen modas järkevän näköseks. Ainut miinus tulee ton raskaudesta, joten ei pysty pyörittämään useampaa kuin viittä pöytää ainakaan tällä koneella, mut enpä koskaan mistään massamultituksesta ole tykännytkään. Vissiin regupooli pienentyny noissa NL400 peleissä samalla kun softa vaihtu, kun tuntuu pelit olevan suht pehmeitä.
Nykyäänhän pöydän kokoa pystyy paremmin säätelemään, hiirellä vaan suurentaa/pienentää. Siinäpä hyvät puolet. Pari kertaa nyt käynyt niin, että heittää vaan kylmästi pöydästä ulos kesken jaon, potin jaosta en ole aivan varma miten on mennyt.Miten sä sitä modasit järkevän näköseks? Ennen pysty laittaa minitables jne, mut nyt ainoot settingsit on ääni, avatarit ja 4color deck...
Täyspaska uus softa. Eilen yöl jäi joku 20k guaranteed turnaus pelaamatta ku se ei ikinä käynnistyny. 4k rekisteröitynyttä... Jengi oli aika hiilenä.
Ite en pysty 2 pöytää pelaa samaa aikaa. Jos pöytä on eessä ni koko kone menee ihan tilttiin; hiiri pätkii jne..
Miten sä sitä modasit järkevän näköseks? Ennen pysty laittaa minitables jne, mut nyt ainoot settingsit on ääni, avatarit ja 4color deck...
Täyspaska uus softa. Eilen yöl jäi joku 20k guaranteed turnaus pelaamatta ku se ei ikinä käynnistyny. 4k rekisteröitynyttä... Jengi oli aika hiilenä.
Ite en pysty 2 pöytää pelaa samaa aikaa. Jos pöytä on eessä ni koko kone menee ihan tilttiin; hiiri pätkii jne..