Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
Kyllähän minä tiedän varianssin ja todennäköisyydet ym. Mutta ei vittu tätä swingiä. Esim. viimeiset 13 AA AI PF. -9,5BI. EV käyrä laskee kuin vanhan miehen lerssi, en edes enää uskalla katsoa sitä. Pelivirhettäkään nyt ei voi syyttää, kun en helvetti foldaa AA:ta shortissa PF AI vastaan :D

floppiprossat (EV) näyttävät melkein yhtä pahoilta. Tilanteet joissa on survottu jo kalkkua keskelle, olen ollut johdossa 80/20, yllättäen Turn/Riveri on kääntänyt asetelman päälaelleen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kannattaa pelata. Kokemus mitä et ihan heti unohda livepelin saralla. Ja paistikas Fieldikin MNS usein on. Jokatapauksessa jos frollista voittanut lipun niin ev+.
Mjoo, alan asennoitua pelaan ton. Aattelin jos vielä lähtis tolla elitloppetin pokeriristeilylle ens viikonloppuna.

Jaaha, taas on aika heittää pois koko pokerointi. Eihän tätä kestä selvä järkisen pää kun ohi tullaan joka kädesä oikeelta ja vasemmalta, ja välistä ei ees ehdi tajuta että mistä helevatan välistä pysty ohi menemäänkään.

No, pitkä juoksu ja silleen. Eli aletaan harjotteleen vaikka maratoonia ja raaputellaan ässä arpoja, tulos lienee sama. Tai no, voihan nuista arvoista tieten jotain epähuomiosa voittaakkin, omahassa tuo tuntuu olevan mahdotonta vaikka tekis mitä.

Ite oon pelannu joku 70 000 potillista netissä ja miinuksellahan tuo saldo on. Itsellä homma karahtaa kärsivällisyyden puutteeseen niinkuin varmaan kaikilla muillakin.
Tää peli on tarkkaavaisille ihmisille joiden taso säilyy downswingissä ja hermo pitää tappion hetkellä.

Se on jännä juttu kun oikeasti pelaajista 10% on voitollisia, niin 80% jotka peleistään puhuu väittää olevansa voitolla tai "nollilla". Ei vissiin kantti kestä tunnustaa tosiasioita - ensin luulot itsestä kasvoi ku voitti Aken, Maken, Peran ja mut humalaisessa livepelissä ja sitte ei pärjääkään netissä. No, nehän on nettinörttejä ja livepeleissä ottais kyllä dunkkuun.

Se on jännä juttu kun oikeasti pelaajista 10% on voitollisia, niin 80% jotka peleistään puhuu väittää olevansa voitolla tai "nollilla". Ei vissiin kantti kestä tunnustaa tosiasioita - ensin luulot itsestä kasvoi ku voitti Aken, Maken, Peran ja mut humalaisessa livepelissä ja sitte ei pärjääkään netissä. No, nehän on nettinörttejä ja livepeleissä ottais kyllä dunkkuun.

Mun pokeriura alko Aken Maken ja peran kanssa livepeleissä ja nyt olen pelannut vajaan kuukauden netissä. Kassa yhdeksänkertaistunut ja käsiä kertynyt oli 100k+ pokertrackerin mukaan.

Ja kyllä noita "nettinörttejäkin" pelaa aika paljon highstakes live pokerissa että ei pelkästään netissä.

Mun mielestä pienissä limiteissä (nl10~~) lähes kukatahansa asiaan paneutunut pystyy pelaamaan voitollista peliä jos tiltit/paska peli saadaan minimoitua.

Itsellä homma karahtaa kärsivällisyyden puutteeseen niinkuin varmaan kaikilla muillakin.
Ei ihme että pelaat tappiollista peliä.

Toi nettinörttiviittaus oli sarkasmia, tarkotin että joku joka on voittanu livenä jotai ja sitte ei pärjääkään netissä rupeaa helposti vähättelemään nettipelejä.

Ja juu ei sitä kärsimättömänä voiteta. Vaikeinta on varmasti tason pitäminen downswingissä, siinä loppuu tämän miehen meininki.

Bragpost! Ennätyskuukaus pärähti toukokuusta. Mostly NL200, jokunen tuhat jakoa NL400 ja jonkin verran pikkuomppuja opiskelumielessä (PLO25-PLO50): +7.7k$ bonuksineen ja rakebackeineen. Käsiä tuli vähiten tän vuoden kuukausista teksun puolelta. Omahasta näin loppukuusta joku 500$ plussia. Kymppikiloonkin olis ehkä kerenny ellei oma kone olis levinny viime viikolla ja ilman HEM:iä en tykkää teksua jauhaa.

Joku voisi kertoa, että mikä olisi paras tapa pelata nettipokeria ulkomailla? Tilanne on niin että Olen juuri espanjassa kun WSOP karsintafinaali pidetään.

En tiedä kuinka kova pokerihai Weeboom on, mut yks järkevä vaihtoehto saattais olla myydä x prosenttia pelistäsi. Pääsee pelaamaan, mut jää jotain taskunpohjallekin jos ei menestystä tule.
Hehee, tuskinpa kukaan musta osuutta ostais. Kahden vaiheilla olin steikata lippu kaverille puoleen hintaan ja ottaa puolet voitoista. Mutta mennään koittaan, onpahan ainakin vähän perhosia vatsassa.

weeboom@IPN ja wbaum@pokerstars enimmäkseen sittaristatseja löytyy.

Millä sivulla suosittelisitte, että aloittas tuon pokerin pelaamisen, onko eri tasoisia?

Kannattaa alottaa pelaamaan jonku nodeposit bonarin avulla, ettei alussa mee omia rahoja. Googleta pokerstrategy sieltä saa ilmaset 50 dollaria pokeriin. Sivulla on myös videoita ja artikkeleita pokerista. Lienee paras sivu alottelevalle pokerin pelaajalle.

No kunhan ei ota mihinkään hyvälle saitille mitään no depo bonusta. Jää sitten sign up bonukset ja rakebackit sieltä saamatta.

Suosittelen Partypokeria tai Pokerstarsia. Kummallakaan ei yleensä ole mitään isoja bonuksia tai rakebackia saatavilla --> et menetä mitään mahdollista myöhempää "uraasi" ajatellen.:D Sen sijaan molemmat tarjoaa pientä aloittelijoille sopivaa bonaria. Molemmissa on paljon pelaajia kaikissa pelimuodoissa ja molempien softa on huippuluokkaa.

Kannattaa alottaa pelaamaan jonku nodeposit bonarin avulla, ettei alussa mee omia rahoja. Googleta pokerstrategy sieltä saa ilmaset 50 dollaria pokeriin. Sivulla on myös videoita ja artikkeleita pokerista. Lienee paras sivu alottelevalle pokerin pelaajalle.
Niin ja onhan freerollitkin keksitty, jos kiinnostaa parin euron/dollarin voitoista taistella. Ja onhan niitä välillä vähän isompiakin turnauksia, mutta ainakin itselle aluksi riitti nuo 50$ freerollitkin "harjoitteluun".

Aika hikisiä noi nodepositit ja freerollit, tallettaisin itse pienen summan (20-40e) ja pelaisin pieniä limittejä. Kunnon bonus kylkeen niin se on siinä. Mutta jos joku nyt pitäisi ottaa niin toi pokerstrategyn raha + joku saitti. Itse otin full tiltin ja edelleen vittutaa kun ei saa sinne enään bonareita.

Aloittelijalle on boonus hyvä tapa saada joku konkreettinen tavoite pelilleen, koska voittoahan ei satunnaisten pottien turvin pääse. Mutta boonuksissakin kannattaa ottaa ihan realistinen tavoite ja lähteä siitä kaikkein pienimmästä päästä, koska mitä isompi bonus on sitä enemmän tulisi pelata käsiä ja jos vielä aloittelijan kassa ei riitä ku microille niin bonuksesta saa hädintusdkin puolet, vaikka bonusta mainostetaankin "helppona"

Itse sain unibetin 100% depo bonarista 10e kun deposin 100e ensimmäinen vaihe ei vaatinut kun jonku muutaman sadan vip pongoa mut seuraavalle 40e olikin sitten jo harpottava 1000vip pojoa joka ei .05/.10e Nl texua pelattaessa 2h/pvä(4-6pöytää multitaablaus)onnistunut. Lisäksi unibetin pokerikoulusta mihin automaattisesti rekisteröityy niin tuplaa pisteet mutta niitä ei lasketa tähän bonukseen vaan pongot on ihan alkuperäisellä tavalla tarvottava.
Tämä kannattaa ottaa huomioon bonuksia etsiessä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom