Pitäs jättää turneet koskematta. 7k€ guarenteed turneessa ekan tunnin jälkeen stack joku 1,5 x average. Eka käsi tauon jälkeen mulle JJ MP:stä, teen 3,5xbb reissun, UTG:sta limpannu tyyppi maksaa. Floppi on T-high, sieltä tulee potillinen. Rupeen jo arpomaan että olisko se nyt AA jonka hyvä pelaaja pelais just noin, vai olisko siellä joku urpo Tx kädessä. Maksu ja turn K, vihu työntää kaikki keskelle.
Pf 4-6xbb reissu imo koska yks limppaaja. Ne kyllä maksaa noissa turnauksissa, jos siellä on ees vähän jotain pelattavaa, niin voi kyllä ihan surutta korottaa hyvillä käsillä vähän enemmän. Flopilla itse kyllä menisin AI, varsinkin kun vihu lyöny potillisen..Monet pelais AA ja isot kädet niin, että jos limpannu utg, ja maksanu sun reissun, niin flopilla check--->sun c-bet------>re-raise... Ja jos floppaa monsterin, niin harvemmimpa sitä ruetaan itse siihen alle lyömään, vaan tyydytään checkkaamaan ja annetaan vastustajan hirttää itsensä. Maksu tossa on mielestäni aika weak play, koska mitä teet turnilla kun tulee joku ylikortti?