Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
Pitäs jättää turneet koskematta. 7k€ guarenteed turneessa ekan tunnin jälkeen stack joku 1,5 x average. Eka käsi tauon jälkeen mulle JJ MP:stä, teen 3,5xbb reissun, UTG:sta limpannu tyyppi maksaa. Floppi on T-high, sieltä tulee potillinen. Rupeen jo arpomaan että olisko se nyt AA jonka hyvä pelaaja pelais just noin, vai olisko siellä joku urpo Tx kädessä. Maksu ja turn K, vihu työntää kaikki keskelle.

Pf 4-6xbb reissu imo koska yks limppaaja. Ne kyllä maksaa noissa turnauksissa, jos siellä on ees vähän jotain pelattavaa, niin voi kyllä ihan surutta korottaa hyvillä käsillä vähän enemmän. Flopilla itse kyllä menisin AI, varsinkin kun vihu lyöny potillisen..Monet pelais AA ja isot kädet niin, että jos limpannu utg, ja maksanu sun reissun, niin flopilla check--->sun c-bet------>re-raise... Ja jos floppaa monsterin, niin harvemmimpa sitä ruetaan itse siihen alle lyömään, vaan tyydytään checkkaamaan ja annetaan vastustajan hirttää itsensä. Maksu tossa on mielestäni aika weak play, koska mitä teet turnilla kun tulee joku ylikortti?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei tota turneehanskaa voi mitenkään kommentoida kun puuttuu olennaisia tietoja. Turnilla olis voinu vielä ehkä päästää irti.

Maksu tossa on mielestäni aika weak play, koska mitä teet turnilla kun tulee joku ylikortti?
Näin on. Push(ellei olla kovin syvissä stäkeissä,stäkit mukaan näihin)-fold flopilta riideistä riippuen. Limp-call UTG:stä on aika erikoinen peli melkein millä kädellä vaan, joten utg:n voi olettaa pelaavan aika luovaa. Näin pelattuna varmaan kippaisin turnin, valitettavan usein tuo pf-peli kertoo kovasta kädestä.

Onko sul aapina trackeriä? Sieltä sais kunnon statsit, millä vois jo vähä arvioida peliä mm. vpip/prf/af/3-bet ymym. Tossa sun nyt näkee esim. 18,57 BB/100 hands on järkyttävän kova, onko ollu hyvää runia vai mitä;). preflopraise 5,12, voiko olla noin pieni?pelaatko fullia?toi on järkyttävän nittiä, vaikka fullia pelaisikin. Itellä pfr liikkuu 22-30 rajamailla, tosin pelaan shorttia ja ehkä vähän lagin rajamaastoo.

e: en taas lukenu koko sun postias:P. niin siis näköjään tracker ei toimi. Koita saada kuntoon:P

Shorttia, ja oikea lukema on 15,12. Kopsailin suoraan Officesta noita ja mennyt hiiri ohi Copy/pastella ekan numeron. Runi jatkuu jollain käsittämättömällä tavalla. Tänään 119e voittoa aamusessiossa. Vielä yövuoron jälkeen :dance2:

Ehkä se tästä tasoittuu. Tutkin statseja, ekat 1000 hanskaa oli PF-raise 6,32. Sitten seuraavat rapiat 3000 hanskaa 13-16 välissä. Scared money iski silloin NL50 tasolle siirryttäessä. Ei uskaltanut korottaa kuin AA-AK-KK-QQ alussa :D

Ei tota turneehanskaa voi mitenkään kommentoida kun puuttuu olennaisia tietoja. Turnilla olis voinu vielä ehkä päästää irti.

Pf 4-6xbb reissu imo koska yks limppaaja. Ne kyllä maksaa noissa turnauksissa, jos siellä on ees vähän jotain pelattavaa, niin voi kyllä ihan surutta korottaa hyvillä käsillä vähän enemmän. Flopilla itse kyllä menisin AI, varsinkin kun vihu lyöny potillisen..Monet pelais AA ja isot kädet niin, että jos limpannu utg, ja maksanu sun reissun, niin flopilla check--->sun c-bet------>re-raise... Ja jos floppaa monsterin, niin harvemmimpa sitä ruetaan itse siihen alle lyömään, vaan tyydytään checkkaamaan ja annetaan vastustajan hirttää itsensä. Maksu tossa on mielestäni aika weak play, koska mitä teet turnilla kun tulee joku ylikortti?

Näin on. Push(ellei olla kovin syvissä stäkeissä,stäkit mukaan näihin)-fold flopilta riideistä riippuen. Limp-call UTG:stä on aika erikoinen peli melkein millä kädellä vaan, joten utg:n voi olettaa pelaavan aika luovaa. Näin pelattuna varmaan kippaisin turnin, valitettavan usein tuo pf-peli kertoo kovasta kädestä.

Noh, koetan muistella vähän enempi kättä. Voi mennä muistelut vähän ristiinkin.
Peli Bossin verkossa, 10+1 rebuy turnee. Osanottajia alle 400.
Stäkit mulla ~11k ja vihulla olisko ollut ~8k. Blindit oli 100/200+antet tai jotain sinne päin. Vihu limppaa, lyön 750$ pottiin ja sieltä maksu. Flopilla vihu lyö 2800$, Vihusta ei mitään varsinaisia readeja ennakkoon, oisko 4 kättä aiemmin kun minut siirrettiin tuohon pöytään. Ylipäätään pöydässä oli suht villi meininki, JTo makseltiin reissuja ja sitten vietiin pottia T-parilla jne.
En oikein tiedä itekkään että mitä tossa kädessä mietin, heti maksun tullessa rupesin arpomaan kun vihu siinä mietti että ei kait siellä oo AA. Flopilla mietin että onko se nyt liian weak, jos eka reissaan tasku JJ ja sitte foldaan T-high rainbow floppiin. Siinä sitten arvoin foldaamisen ja reissaamisen välillä, kompromissina päädyin sitte maksamaan. Kun tota enempi pohtii, niin turnilla siitä ois pitäny päästä irti. K pöytään, eli toinen ruutu ja samalla jopa AK osuu. Oikeastaan tuossa johtaisin enää juurikin jotain Tx, pienempää taskuparia (harvemmin noin pelataan) tai agressiivista vihua joka puskee värin/suoran vedon tossa. Vielä foldauksen jälkeenkin mulle ois jääny 7,5k eli hyvinki pelattava stack vielä. Noita MTT pitäs joko treenata enempi, tai luopua täysin. Oisko joku 900$ paras rahasija MTT, joita pelattu alle 100.
Toisaalta huomattavasti palkitsevampaa olis pelata 4-5h turnausta löytäen välillä ittensä finaalipöydästä, kuin jauhaa aina rinkipelejä. Pitäs vain varmaan siirtyä Ongamelle/Ipokerille että ois noita pienen sisäänoston turneita enemmänki mitä pelata.

Quotet lisätty.

Noita MTT pitäs joko treenata enempi, tai luopua täysin. Oisko joku 900$ paras rahasija MTT, joita pelattu alle 100.
Toisaalta huomattavasti palkitsevampaa olis pelata 4-5h turnausta löytäen välillä ittensä finaalipöydästä, kuin jauhaa aina rinkipelejä. Pitäs vain varmaan siirtyä Ongamelle/Ipokerille että ois noita pienen sisäänoston turneita enemmänki mitä pelata.
Ongamella on omasta mielestä hillittömän paska turnausvalikoima, päivällä löytyy pienen buy-inin muutaman sadan hengen turnauksia, ja illat on täynnä rebuy- ja guaranteed turnauksia, missä pelaajia on vitusti ja struktuuri on hiton nopea.

Ja tossa kädessä tosiaan push-fold flopilla, reissulla menee vähintään puolet omasta stäkistä joten on sama puskea, vihulla melkein puolet stäkistä sisällä joten maksulla joutuu pelaamaan stäkistä kuitenkin, foldilla jää vielä erittäin hyvä stäkki pelattavaksi. Kallistuisin varmaan foldin puoleen varsinkin kun ei ole riidejä kaverista.

Noh, Bossilla näyttäs olevan noita guaranteedturneita mun tasolle pelattavissa noin 3-5 päivässä, suurin taitaa olla joku 10k guaranteed. Starssia kai on kehuttu, mutta a) en millään jaksais aloittaa netellerin kans henkkareitten lähetysrumbaa+JOS jotain isompaa sattuis voittamaan niin sitten verottaja vie mukavan siivun.

Meinaatko, että vihulta oli jossain vaiheessa erityisen huono peli? Mun mielestä 86s:llä voi erinomaisen hyvin maksaa minimikorotuksen, jos korottaja luovuttaa koko stäkkinsä panostelemalla yhdellä parilla. En usko, että isommissa pyödissä peli ainakaan helpottuisi.

Mä en ikinä maksais kahta kertaa ison blindin kokosta korotusta tuolla kädellä, enkä menis neljä kertaa isompaan toiseen korotukseen värin haulla. Ja jankolla ei ollut isoo blindii, iso blindi luovutti kun heitin kaksi kertaa sen verran pöytään. Ja tuo toinen korotus oli siis puolet vihun stackistä.

En tiiä sit, tällä tavoin hyvällä kädellä mä yritän karsia paskat kädet pois pelistä, ja flopissa jos vielä on hyvä käsi niin kaikki suoran ja värin haut siinä korottamalla.

Tosin eipä tuo niin paha ollu, nyt vihu lähti 2 4 eri maata pelaan kun mulla on AK, turnista tuli mulle A ja sille osu kakkonen, makso potin verran korotusta ja sille osu turnilla nelonen. En vaan millään jaksanu taaskaan uskoa että joku lähtis noin paskalla kädellä pelaamaan.

Mä en ikinä maksais kahta kertaa ison blindin kokosta korotusta tuolla kädellä, enkä menis neljä kertaa isompaan toiseen korotukseen värin haulla. Ja jankolla ei ollut isoo blindii, iso blindi luovutti kun heitin kaksi kertaa sen verran pöytään. Ja tuo toinen korotus oli siis puolet vihun stackistä.

En tiiä sit, tällä tavoin hyvällä kädellä mä yritän karsia paskat kädet pois pelistä, ja flopissa jos vielä on hyvä käsi niin kaikki suoran ja värin haut siinä korottamalla.
Minreissauksesta sakotetaan. Isompaa lyöntiä ennen floppia. Sähän et karsinut yhtään mitään tuolla, kun kolme maksoi vielä ton rupulyönnin. Flopin kärkiparilla ja -kikkerillä toki pistetään merkkejä keskelle, mut turnilla jarruja(varsinkin kun flopilla oli 3 vihua, ei ole lainkaan sanottua etteikö siellä joku väriä vetäisi kertoimia vastaan). Kaveri veti paskasti, vaan sen onneks sä laitoit vielä reilusti merkkejä keskelle kun olit jo kuollut.

Jos minireissaus on neljäsosa koko stackista?

Tosin eipä tuo niin paha ollu, nyt vihu lähti 2 4 eri maata pelaan kun mulla on AK, turnista tuli mulle A ja sille osu kakkonen, makso potin verran korotusta ja sille osu turnilla nelonen. En vaan millään jaksanu taaskaan uskoa että joku lähtis noin paskalla kädellä pelaamaan.

Löit minit preflop ja sait 3 maksua. Kyllä jengi vaan lähtee kattelemaan floppeja kun maksu pari on tullut edestä, varsinkin kun "päävihu" ilmeisesti coveraa sut. En nyt lähde analysoimaan oliko vihun maksu flopilla hyvä vai olisiko sen pitänyt puskea, mutta pointti on se, että vihu ei kippaa (eikä pidäkkään kipata) 12-outtistaan flopilla, multiway potissa. Turni olis kyllä pitäny checkata perässä, koska et ole vielä täysin sitoutunu pottiin, ja olet useimmiten pahasti perässä, jos menette keskelle. Riverillä ite koppaisin/kippaisin riidien ja betin koon mukaan, ehkä jopa löisin tosi pienet valuet, jos vihu checkaa alle.

Edit: Jos toi minraise oli 1/4 sun stackista puske ak vaan suoraan preflop. Kyllä sulla enemmän merkkejä oli ton sun ekan kirjotuksen perusteella.

Löit minit preflop ja sait 3 maksua. Kyllä jengi vaan lähtee kattelemaan floppeja kun maksu pari on tullut edestä, varsinkin kun "päävihu" ilmeisesti coveraa sut. En nyt lähde analysoimaan oliko vihun maksu flopilla hyvä vai olisiko sen pitänyt puskea, mutta pointti on se, että vihu ei kippaa (eikä pidäkkään kipata) 12-outtistaan flopilla, multiway potissa. Turni olis kyllä pitäny checkata perässä, koska et ole vielä täysin sitoutunu pottiin, ja olet useimmiten pahasti perässä, jos menette keskelle. Riverillä ite koppaisin/kippaisin riidien ja betin koon mukaan, ehkä jopa löisin tosi pienet valuet, jos vihu checkaa alle.

Edit: Jos toi minraise oli 1/4 sun stackista puske ak vaan suoraan preflop. Kyllä sulla enemmän merkkejä oli ton sun ekan kirjotuksen perusteella.

Niin siis toi oli toi eka AK ekassa postauksessa. Kaivan ne kädet esiin tuolta jostain koht. Menee sekavaks.

Ei pokerissa hirmu pitkälle pääse pelaamalla vain käsiä joissa löytyy pelkästä aata ja/tai koota. Suittarikonnektorit ovat ihan hyviä käsiä kun potissa on mukana paljon pelaajia. Useita pelaajia vastaan kärkipari ei sitten enää niin vahva peli olekaan.

Mitä mieltä Bossin tasosta? Jos siirtäisi tuon 800 clearatun bonuksen Bossin verkkoon. Onko verrattavissa Ongameen..? Tasona yhä se NL50..

Mitä mieltä Bossin tasosta? Jos siirtäisi tuon 800 clearatun bonuksen Bossin verkkoon. Onko verrattavissa Ongameen..? Tasona yhä se NL50..
Bossilla järkyttävän paska taso, kannattaa siirtää jos helppoo rahaa haluat;). ongamesta en tiedä, kun en ole siellä pelaillut paljoakaan.

^^

Ok. Kiitoksia vastauksista. Pelit sijoittuvat päivään meikällä pääosin kyllä vuorotyön takia. Ja multitablausta tulee harrastettua muutaman pöydän verran. Joten pitänee tutkia asia. Depo laulamaan siis.. :)

Mielummin lukisin esim. trackerin bb/100 ym. statseja, kun monta kertaa oot saanu ässät ja koko pöytä on heittäny pakkaan avaukseen. Kai sulla on joku standard avauksen koko...?

Ei kai se nyt mikään tärkee info oo. Nakertaa vaan. Tänään 5xAA 3 kertaa lähti kortit mun avaukseen, 1 kerran joku muu avas ja foldas mun raiseen ja 1 kerran limppasin ja korjasin binin. Muuten +-0.

On mulla standardi avaus.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom