- Ikä
- 39
Paskaa peliä tai liian pieni otanta. Sori.No empä minä ole sillä juuri voittanut. Lähes aina on joku pieni pari ottanut kolmoset ja mennyt ohi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paskaa peliä tai liian pieni otanta. Sori.No empä minä ole sillä juuri voittanut. Lähes aina on joku pieni pari ottanut kolmoset ja mennyt ohi.
Vain paremmille pelaajille tulee ohivetoja, pitkässä juoksussa voitatte. Älkää luulko, että opitte pelin hetkessä. Suosittelen kirjoja. Esim slanskyn pokerinteoria. Jos ette opiskele, on ihan sama pelaatteko, koska voitatte vain satunnaisesti tai sitte pelaatte vaan hauskuuden takia. Tosin jos ette jaksa opetella, tulkaa ilomielin pelaaman kanssani!:D
Pokeri on pääasiassa matikkaa netissä.
Ootko pelannu fullia vai shorttia ennenkuin aloit huppia testailemaan? voin uskoa, jos fullista siirtyy huppia pelaamaan niin ero on mieletön. Ite en oo hirveesti huppia pelaillut, ehkä ~6-7k hanskaa nl50 tasolla ihan ok tuotolla, mutta tosta pienestäkin määrästä on ollut imo hyötyä omaan shorttipeliin ihan sikana. Joten suosittelen ite ainakin sillontällön huppia kokeilemaan! ja jep, varianssi on kova joten kassaa tarttee olla tuon pelaamiseen.Onko pakkiksella paljon Heads Upin pelaajia? Itse huomasin tänään, että sitä hommaa en osaa sitten ollenkaan. Koskaan hävinnyt 40 dollaria yhtä nopeasti. Pitänee kasvattaa rollia ja vasta sitten kokeilla HU:ta pienillä panoksilla...
Joo, pelkkää fullia tullu pelattua, ja sitäkään en kauheesti, koska oon vasta hiljattain siirtynyt sittareista käteispeleihin.Ootko pelannu fullia vai shorttia ennenkuin aloit huppia testailemaan? voin uskoa, jos fullista siirtyy huppia pelaamaan niin ero on mieletön. Ite en oo hirveesti huppia pelaillut, ehkä ~6-7k hanskaa nl50 tasolla ihan ok tuotolla, mutta tosta pienestäkin määrästä on ollut imo hyötyä omaan shorttipeliin ihan sikana. Joten suosittelen ite ainakin sillontällön huppia kokeilemaan! ja jep, varianssi on kova joten kassaa tarttee olla tuon pelaamiseen.
Juu, no sitten uskon että huppi voi olla vaikeeta. Huppi ja fulli täysin eri pelit, kun hupissa ei pärjätäkkään enää nittailulla.Joo, pelkkää fullia tullu pelattua, ja sitäkään en kauheesti, koska oon vasta hiljattain siirtynyt sittareista käteispeleihin.
Ei kirjat ole mikään suora tie onneen. Jos tietää vähänkään enemmän kun perus säännöt esim. texas hold emista niin melkeen ite lähtisin lukemalla foorumeita, katselemalla käsihistorioita, videoita. Ja ennenkaikkea lukemalla strategiakeskusteluita. Ite en o yhtään kirjaan elämäni aikana lukenu, ja mielestäni oon pärjänny kohtalaisen hyvin. Ja ite opin aika pitkälti pelaamalla. Tosin pelasinkin sillon alkujaan todella paljon. Niin paljon, ettei talvisin nähny päivänvaloa kun heräili joskus seittemän, kaheksan maissa. Kävi salilla ja pelas aamuun. Ja heräs taas illalla. 4x NL50 shortissa rakea 3600$ kuukaudessa. Siihen mahtuu muutama pelitunti.
Nykyään tosin koitan opetella mahdollisimman paljon pokeria, ja tietysti pelatakkin.
Toki joku opus, missä on suunnilleen säännöt yms. on varmasti ihan hyvä lukee alukskin.
Aika nollat taulussa oon vissii ollu liikkeellä. Sry.Mitä sä oikein hait takaa noilla quoteilla? En oikein tajunnut. Eihän ne liittyneet toisiinsa mitenkään?
Vanhat klassikkokirjat alkavat olla aikansa eläneitä, niin paljon pelit ovat menneet eteenpäin parissa viime vuodessa..
Perustakaa ny joku jo se itkuketju!
Vituttaa, kun melkein aina pelkkää itkemistä, kun on uus viesti tullu tähän ketjuun. Noh, ehkä se on parempi olla avaamatta koko ketjua. Saatte mehustella badbiittejä rauhassa.