Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vain paremmille pelaajille tulee ohivetoja, pitkässä juoksussa voitatte. Älkää luulko, että opitte pelin hetkessä. Suosittelen kirjoja. Esim slanskyn pokerinteoria. Jos ette opiskele, on ihan sama pelaatteko, koska voitatte vain satunnaisesti tai sitte pelaatte vaan hauskuuden takia. Tosin jos ette jaksa opetella, tulkaa ilomielin pelaaman kanssani!:D
Pokeri on pääasiassa matikkaa netissä.

Kokeilin lopettaa marginaalisten käsien pelaamisen, nostaa perusraisen 3xbb -> 4xbb enkä tehnyt ainuttakaan miniraisea.

Tylsää peliä ja -9bin.

Vain paremmille pelaajille tulee ohivetoja, pitkässä juoksussa voitatte. Älkää luulko, että opitte pelin hetkessä. Suosittelen kirjoja. Esim slanskyn pokerinteoria. Jos ette opiskele, on ihan sama pelaatteko, koska voitatte vain satunnaisesti tai sitte pelaatte vaan hauskuuden takia. Tosin jos ette jaksa opetella, tulkaa ilomielin pelaaman kanssani!:D
Pokeri on pääasiassa matikkaa netissä.

Ei kirjat ole mikään suora tie onneen. Jos tietää vähänkään enemmän kun perus säännöt esim. texas hold emista niin melkeen ite lähtisin lukemalla foorumeita, katselemalla käsihistorioita, videoita. Ja ennenkaikkea lukemalla strategiakeskusteluita. Ite en o yhtään kirjaan elämäni aikana lukenu, ja mielestäni oon pärjänny kohtalaisen hyvin. Ja ite opin aika pitkälti pelaamalla. Tosin pelasinkin sillon alkujaan todella paljon. Niin paljon, ettei talvisin nähny päivänvaloa kun heräili joskus seittemän, kaheksan maissa. Kävi salilla ja pelas aamuun. Ja heräs taas illalla. 4x NL50 shortissa rakea 3600$ kuukaudessa. Siihen mahtuu muutama pelitunti.

Nykyään tosin koitan opetella mahdollisimman paljon pokeria, ja tietysti pelatakkin.

Toki joku opus, missä on suunnilleen säännöt yms. on varmasti ihan hyvä lukee alukskin.

Toki kirjoista saattaa olla jotain apua, mutta aika huono mä oon ollut niitä lukemaan. Ihan turhat ne neuvot että mistä positiosta saa lähteä millä kädellä mukaan ja miten isoon reissuun pitää kipata..kuten Phil Ivey totesi, jokaisen tulisi kehitellä ihan oma pelityyli, joka onnistuu pelaamalla eikä kirjoja lukemalla. Yhtä kirjaa voin tosin suositella, Scott Fischmanin Internet pokeri. Oma peli parantu huomattavasti ton kirjan lukemisen jälkeen...

Kertokaapas muuten, onko näissä arvoissa kaikki päin persettä: otanta on tietysti pieni, mutta en ole vielä ehtinyt pitkään pelata NL50 tasoa.. Officesta tällä kertaa, koska Tracker ei toimi vieläkään kunnolla..

Hands: 4595
Won Hands: 13
Saw Flop: 19,98
BB/100 hands: 18,57
Won saw flop: 40,23
Showdown: 6,1
Showdown wons: 58,42
PreflopRaise: 5,12

Edit: prosentteja siis perään tietysti.

Pystyykö näin lyhyellä otannalla näistä sanomaan mitään..?

Onko sul aapina trackeriä? Sieltä sais kunnon statsit, millä vois jo vähä arvioida peliä mm. vpip/prf/af/3-bet ymym. Tossa sun nyt näkee esim. 18,57 BB/100 hands on järkyttävän kova, onko ollu hyvää runia vai mitä;). preflopraise 5,12, voiko olla noin pieni?pelaatko fullia?toi on järkyttävän nittiä, vaikka fullia pelaisikin. Itellä pfr liikkuu 22-30 rajamailla, tosin pelaan shorttia ja ehkä vähän lagin rajamaastoo.

e: en taas lukenu koko sun postias:P. niin siis näköjään tracker ei toimi. Koita saada kuntoon:P

Onko pakkiksella paljon Heads Upin pelaajia? Itse huomasin tänään, että sitä hommaa en osaa sitten ollenkaan. Koskaan hävinnyt 40 dollaria yhtä nopeasti. Pitänee kasvattaa rollia ja vasta sitten kokeilla HU:ta pienillä panoksilla...

Onko pakkiksella paljon Heads Upin pelaajia? Itse huomasin tänään, että sitä hommaa en osaa sitten ollenkaan. Koskaan hävinnyt 40 dollaria yhtä nopeasti. Pitänee kasvattaa rollia ja vasta sitten kokeilla HU:ta pienillä panoksilla...
Ootko pelannu fullia vai shorttia ennenkuin aloit huppia testailemaan? voin uskoa, jos fullista siirtyy huppia pelaamaan niin ero on mieletön. Ite en oo hirveesti huppia pelaillut, ehkä ~6-7k hanskaa nl50 tasolla ihan ok tuotolla, mutta tosta pienestäkin määrästä on ollut imo hyötyä omaan shorttipeliin ihan sikana. Joten suosittelen ite ainakin sillontällön huppia kokeilemaan! ja jep, varianssi on kova joten kassaa tarttee olla tuon pelaamiseen.

Ootko pelannu fullia vai shorttia ennenkuin aloit huppia testailemaan? voin uskoa, jos fullista siirtyy huppia pelaamaan niin ero on mieletön. Ite en oo hirveesti huppia pelaillut, ehkä ~6-7k hanskaa nl50 tasolla ihan ok tuotolla, mutta tosta pienestäkin määrästä on ollut imo hyötyä omaan shorttipeliin ihan sikana. Joten suosittelen ite ainakin sillontällön huppia kokeilemaan! ja jep, varianssi on kova joten kassaa tarttee olla tuon pelaamiseen.
Joo, pelkkää fullia tullu pelattua, ja sitäkään en kauheesti, koska oon vasta hiljattain siirtynyt sittareista käteispeleihin.

Joo, pelkkää fullia tullu pelattua, ja sitäkään en kauheesti, koska oon vasta hiljattain siirtynyt sittareista käteispeleihin.
Juu, no sitten uskon että huppi voi olla vaikeeta:). Huppi ja fulli täysin eri pelit, kun hupissa ei pärjätäkkään enää nittailulla.

Ei kirjat ole mikään suora tie onneen. Jos tietää vähänkään enemmän kun perus säännöt esim. texas hold emista niin melkeen ite lähtisin lukemalla foorumeita, katselemalla käsihistorioita, videoita. Ja ennenkaikkea lukemalla strategiakeskusteluita. Ite en o yhtään kirjaan elämäni aikana lukenu, ja mielestäni oon pärjänny kohtalaisen hyvin. Ja ite opin aika pitkälti pelaamalla. Tosin pelasinkin sillon alkujaan todella paljon. Niin paljon, ettei talvisin nähny päivänvaloa kun heräili joskus seittemän, kaheksan maissa. Kävi salilla ja pelas aamuun. Ja heräs taas illalla. 4x NL50 shortissa rakea 3600$ kuukaudessa. Siihen mahtuu muutama pelitunti.

Nykyään tosin koitan opetella mahdollisimman paljon pokeria, ja tietysti pelatakkin.

Toki joku opus, missä on suunnilleen säännöt yms. on varmasti ihan hyvä lukee alukskin.

Sairas jätkä:)

Tosiaan foorumeilla, esim. pokerisivuilla, kirjoitellaan mielestäni hyvätasoista analyysia, ja cardrunnersin tai deuces crackedin videot ovat ehdottomasti katsomisen arvoisia. Vanhat klassikkokirjat alkavat olla aikansa eläneitä, niin paljon pelit ovat menneet eteenpäin parissa viime vuodessa..

Katos prkl, täällähän on pokerithreadi! :dance2:Tuli pitkästä aikaa kokeiltua noita pieniä fullipöytiä eli NL50. Suuri osa pelaajista näyttäis menevän ihan sekaisin, kun niitä kerran bluffaa. Heti session alkuun kun pöläyttää 3 barrelia niin ne ei usko enää kertaakaan seuraavan 2 tunnin aikana.:D Hyvin sai äksöniä nauloilla, seteillä, yms. Tämä siis Everestillä. Vai onko tuolla normaalistikin niin paska taso, että pohjaparilla katkeaminen on ns. standard?:D

Vanhat klassikkokirjat alkavat olla aikansa eläneitä, niin paljon pelit ovat menneet eteenpäin parissa viime vuodessa..

Hieman eri mieltä tästä asiasta. Tosin mielipiteensä kullakin. Itsekin tykkään kyllä videoita katsoa mielummin kuin lukea kirjoja. Mutta esim. Sklanskyn Theory of Poker ja Doyle Brunsonin Super System II on mun mielestä semmosia teoksia, jotka kaikkien pokeria pelaavien kannattaisi lukasta läpi. Varsinkin Sklanskyn kirjassa annetaan todella hyviä ohjenuoria miten pokeria tulisi ajatella ja pystyä tekemään oikeita päätöksiä tilanteessa kuin tilanteessa. Toki nuo molemmat kirjat on suunnattu livepokeria silmällä pitäen, mutta lukijan täytyykin vain osata soveltaa kirjassa esiteltyjä teorioita nettipokeriin sopivalla tavalla. Ja kuitenkin kirjoissa asiat esitettään enemmän teoreettisesti, joten sisäistäminenkin on haastavampaa kuin videoita katselemalla. Mutta en kyllä henkilökohtaisesti ole sitä mieltä että kirjat ovat aikansa eläneitä. Ne vaan vaatii lukijaltaan valmiutta todella opiskella ja pohtia lukemaansa. Eikä kirjojen lukemisesta varmaan haittaakaan ole. Ainoa asia mikä on fakta, niin pokeria oppiin vain pelaamalla.

edit. Sen verran vielä lisäten, että lukasin ihan mielenkiinnosta juuri Phil Gordonin Pieni Vihreä Kirja- opuksen läpi, ja eipä ole oikeastaan kuin positiivista sanottavaa. Viihdyttävää luettavaa helposti sisäistettävillä esimerkeillä höystettynä.

Mulla meni 80 senttiä.. :(

Kippasin yhdet nelosetkin, 2Q kädessä, joku reissutti, heitin pois nii floppiin tuli kolme kakkosta. :D

No ei ole eka kerta kyl.

Vittu mikä aivovaurio päivä taas tylsistytti pelata shorttia ajattelin pitkästä aikaa pelailla HU vaikka oon siina ihan paska..
-4bin 40 käden sisään muunmuassa mulla 56 vihulla TJ floppi 789 all inn ..
Toisessa pöydässä samaan aikaan vihu reissannu all inn varmaan 20 kättä pf mulle JJ vihu all inn insta call vaan nähdäkseen vihun AA:n

Sama poytä kun 1 kädessä KJ suittari pataa kädessä vihulla A3 pataa ei varmaan tarvii kertoa enempää.

Perustakaa ny joku jo se itkuketju!

Vituttaa, kun melkein aina pelkkää itkemistä, kun on uus viesti tullu tähän ketjuun. Noh, ehkä se on parempi olla avaamatta koko ketjua. Saatte mehustella badbiittejä rauhassa.

Perustakaa ny joku jo se itkuketju!

Vituttaa, kun melkein aina pelkkää itkemistä, kun on uus viesti tullu tähän ketjuun. Noh, ehkä se on parempi olla avaamatta koko ketjua. Saatte mehustella badbiittejä rauhassa.

No :) alta kuukausi sitten jätin pokeritilille 90d nyt saldo 550 ja 2 päivän päästä tulossa 250bonus :)
ei paha tulos nl10-30 hakkaamalla :) :) :)

Edit: :) :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom