Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
Tietääkö ketään, miten nuo nordic betin bonuksella voittamat rahat saa kotiutettua? Tarttee vissiin pelata tietty määrä käsiä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt tuli ehkä pelattuu se epäonnisin turnaus ikinä. :P Kolme kertaa ostin itteni sisään kyn yksinkertasesti paras käsi mitä tuli koko pelissä oli 55. No sitten 11 pelaajaa jäljellä ja tulee AA käteen, maksan floppiin ja floppiin tulee väri. Kiitos vitusti :D Kyllä sen yhen korotuksen katoin ja turniinkin vielä se väri. Thx.

No sitten 11 pelaajaa jäljellä ja tulee AA käteen, maksan floppiin ja floppiin tulee väri. Kiitos vitusti :D Kyllä sen yhen korotuksen katoin ja turniinkin vielä se väri. Thx.

Oonko tyhmä, vai miks en tajua? Floppiin väri? Turniin väri? Meinaatko että floppi on suited(kaikki samaa maata), ja turniin vielä neljäs samaa maata oleva kortti? Miksi vain maksat AA:lla?

Nyt tuli ehkä pelattuu se epäonnisin turnaus ikinä. :P Kolme kertaa ostin itteni sisään kyn yksinkertasesti paras käsi mitä tuli koko pelissä oli 55. No sitten 11 pelaajaa jäljellä ja tulee AA käteen, maksan floppiin ja floppiin tulee väri. Kiitos vitusti :D Kyllä sen yhen korotuksen katoin ja turniinkin vielä se väri. Thx.

Turnin väri oli odottamaton ja asettaa pahaan valintatilanteeseen: Valitakko flopin, vai turnin väri vai odottaakko riverin väriä. Luultavasti käyttäisin mun reading-abilityäni ja valitsisin suuremman värin kuin vihulla.

Turnin väri oli odottamaton ja asettaa pahaan valintatilanteeseen: Valitakko flopin, vai turnin väri vai odottaakko riverin väriä. Luultavasti käyttäisin mun reading-abilityäni ja valitsisin suuremman värin kuin vihulla.

Luultavasti(enkä vain luultavasti, vaan täysin varmasti) olisin korottanut pre flop ja karsinut käsiä pois..toi AA:han on ihan mahdoton rueta pelaa tommoiseen floppiin jos et oo reissannu pf...ehdottomasti pf reissuja noilla käsillä! limppaaminen on harvoin viisasta, jollet sitte oo täysin varma että joku korottaa takana, ja voit sitte reissata kylkeen.

Luultavasti(enkä vain luultavasti, vaan täysin varmasti) olisin korottanut pre flop ja karsinut käsiä pois..toi AA:han on ihan mahdoton rueta pelaa tommoiseen floppiin jos et oo reissannu pf...ehdottomasti pf reissuja noilla käsillä! limppaaminen on harvoin viisasta, jollet sitte oo täysin varma että joku korottaa takana, ja voit sitte reissata kylkeen.
Eri jätkä kertoo hauskaa juttua, mutta Jawhead kyllä selittää jotain aivan ihmeellistä aiemmin :D

Voiko vitutukseen kuolla? Menin katki, vaikka ei ees ollut oikestaan omaa rahaa (bankrollmob) niin kyllä se kyrpii, jos alotat viidestä kympistä, pääset parhaimmillaan kolmeen sataan (mistä on edellytykset jo ihan hyvälle rollille) ja sitten meet katki. Pelasin muuten hyvin, mutta kassanhallintaa mulla ei pahemmin ollut. Nyt vois katella jotain rakeback diiliä jonnekkin, sitten depoo vaikkapa se 50 ens palkasta :evil:

Siis voi v*ttu noita helvetin italialaisia. Hajoaa nyt kyllä oikeasti pää. Tänään 4,5bin plussaa. Päätin sitten ottaa iltapelit ennen töitä. -3bin. Voi jumalauta mitä nuo italialaiset ajattelevat. KK 4-bet. Italiaano maksaa yllättäen. 7s9h3d pöytä. Yksi potillinen, italiaano maksaa. Seuraava kortti 4d. Varmaan värinvedolla, vetää all-in. Mietin vähän aikaa ja maksu kalleilla. Vetää homo esiin 94o. Toinen. Meikällä AKss. Nyt 3-bet. Taas maksu samaiselta munapäältä. Floppi Ah7s8s. Meikällä TPTK ja vielä värinveto. Taas vetää runkkari ALL-in. Maksu. Sillä AJo. Seuraava kortti 4c. Ja viimeinenä, tiedätte kyllä mikä. Se helvetin jätkä, eikä ainakaan sitä vitun pataa.

Jumalauta, kun varaan lennon italiaan ja vedän kaikkia turpaan, ketkä myöntävät pelaavansa pokeria.

Siis voi v*ttu noita helvetin italialaisia. Hajoaa nyt kyllä oikeasti pää. Tänään 4,5bin plussaa. Päätin sitten ottaa iltapelit ennen töitä. -3bin. Voi jumalauta mitä nuo italialaiset ajattelevat. KK 4-bet. Italiaano maksaa yllättäen. 7s9h3d pöytä. Yksi potillinen, italiaano maksaa. Seuraava kortti 4d. Varmaan värinvedolla, vetää all-in. Mietin vähän aikaa ja maksu kalleilla. Vetää homo esiin 94o. Toinen. Meikällä AKss. Nyt 3-bet. Taas maksu samaiselta munapäältä. Floppi Ah7s8s. Meikällä TPTK ja vielä värinveto. Taas vetää runkkari ALL-in. Maksu. Sillä AJo. Seuraava kortti 4c. Ja viimeinenä, tiedätte kyllä mikä. Se helvetin jätkä, eikä ainakaan sitä vitun pataa.

Jumalauta, kun varaan lennon italiaan ja vedän kaikkia turpaan, ketkä myöntävät pelaavansa pokeria.
Noilta samoilta paisteilta ( Italia ja Israel ) tuli otettua tuossa lomalla yli 2,5kiloa viikossa. Pidät rollin vaan kunnossa. Lopussa sitten...:D
Välillä tuli vaan niin WTF oloja, noiden sankareiden kanssa. Kärkisettejä vastaan maksellaan All In 248 flopilla AK.lla jne...:lol2:

No ainakin partylla ei mikään voita venäläisiä :D anteeks yleistäminen, mutta ku ryssä maksaa 4x bb korotuksen enne floppia sillä voi olla kädessä iha mitä vaan...

KK 4-bet. Italiaano maksaa yllättäen. 7s9h3d pöytä. Yksi potillinen, italiaano maksaa. Seuraava kortti 4d. Varmaan värinvedolla, vetää all-in. Mietin vähän aikaa ja maksu kalleilla. Vetää homo esiin 94o.

Oma käsi KK, vihu reissaa, itse 3-bettaan, vihu maksaa. Floppiin K99, vihu bet, minä raise, vihu call. Turnissa kolmas ysi, all-in ja vihu näyttää 94o.

Tein kotiutuksen tililleni tunti pari sitten pokerihuoneella.

Yritin äsken sisään ja ip-osoitteeni bannattu mitä vittua ?

onko muille käynyt???:curs:

Tosta en tiedä, mutta mulla käyny niin että kun yrittäny tallettaa Visalla pokerihuoneelle, ja pistin 2-3 kertaa väärin vahingossa, niin tuli IP banni, ja sitte pitäis lähettää kuvat henkkareista että ottavat pois

Tein kotiutuksen tililleni tunti pari sitten pokerihuoneella.

Yritin äsken sisään ja ip-osoitteeni bannattu mitä vittua ?

onko muille käynyt???:curs:
Ei ole ikinä kyseisessä verkossa ollut mitään ongelmaa. Nyt äkkiä livetukeen yhteyttä, että saat selvää mistä on kyse? Ethän ole kikkaillut monella tilillä, samalle saitille?

Limppaamisesta sakotetaan.

Meinasin ite sanoa samaa mutta kyllä itekin välillä limppailen kovilla käsillä. Siis riippuen maksajien (mahdollisesta) lukumäärästä. vertaa 1-2 mukaan tai koko pöytä :)

Mut aika harvoin...silloin on kyllä turha valittaa beatistä jos tullaan ohi:)

Oma käsi KK, vihu reissaa, itse 3-bettaan, vihu maksaa. Floppiin K99, vihu bet, minä raise, vihu call. Turnissa kolmas ysi, all-in ja vihu näyttää 94o.

Oma käsi AA, vihu reissaa, itse 3-bettaan, vihu maksaa. Floppiin 326, en muista miten betit meni, mutta all-in ja turniin 5. Arvaa mikä käsi.

Oma käsi AA, vihu reissaa, itse 3-bettaan, vihu maksaa. Floppiin 326, en muista miten betit meni, mutta all-in ja turniin 5. Arvaa mikä käsi.
Ei se ole mikään kauhean suuri ihme, että AA kräkätään usein. Esim. juuri käydyssä Full Tilt Online Poker Series XI:n Event #24:n fiinalipöydän viimeisessä kädessäkin AA sai turpaan Q9offarilta pöydän tarjotessa turnilla Q9:lle 2 paria. Eli sattuu noita usein netin isoimmissakin peleissä. Usein tuntuukin, että AA:lla voi voittaa vähän ja hävitä maksit.. Eli pää vaan pystyyn, sattuu noita pro-pelaajillekin.

Ei se ole mikään kauhean suuri ihme, että AA kräkätään usein. Esim. juuri käydyssä Full Tilt Online Poker Series XI:n Event #24:n fiinalipöydän viimeisessä kädessäkin AA sai turpaan Q9offarilta pöydän tarjotessa turnilla Q9:lle 2 paria. Eli sattuu noita usein netin isoimmissakin peleissä. Usein tuntuukin, että AA:lla voi voittaa vähän ja hävitä maksit.. Eli pää vaan pystyyn, sattuu noita pro-pelaajillekin.

Joo on tullu huomattuu. Toi on aika vanha käsi mut palas mielee ku muillaki oli tost 94 kokemuksii.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom