Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
No :) alta kuukausi sitten jätin pokeritilille 90d nyt saldo 550 ja 2 päivän päästä tulossa 250bonus :)
ei paha tulos nl10-30 hakkaamalla :) :) :)

Edit: :) :)

Juuri näin.. henk.koht. luen mieluummin onnistumisista :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Juuri näin.. henk.koht. luen mieluummin onnistumisista :D
Nordic Betillä ilmainen bonus 5e... Rekisteröidyin viime sunnuntaina ja nyt tuo 5e---->100e. Mukavaa peliä tuntuu olevan. :D

Edit : Pelasin ensi NL10--->20--->50--->Sieltä tuplat setillä. Kannatti kyttäillä. Kolme sessiota pelasin. Maksuja kyllä tulee... IHME VERKKO. Harkitsen vakavasti tuonne siirtymistä...Sitten, kun taas on aikaa pelailla kunnolla...

Importti kesken mut tähän mennes oon saanu 157 ässät. 45 kertaa koko pöytä foldannu mun avaukseen. mm KQo oon saanu enemmän tuottoa.

Tänään 4 ässät 2x koko pöytä fold ja toisilla kahella köyhdyin 2bin. Toinen niistä olis pitäny osata foldata mut kerranki ku joku pelaa niitä vastaan...

Ei kai se mitään itkuu oo et kertoo miten pelit meni?

Hieman eri mieltä tästä asiasta. Tosin mielipiteensä kullakin. Itsekin tykkään kyllä videoita katsoa mielummin kuin lukea kirjoja. Mutta esim. Sklanskyn Theory of Poker ja Doyle Brunsonin Super System II on mun mielestä semmosia teoksia, jotka kaikkien pokeria pelaavien kannattaisi lukasta läpi. Varsinkin Sklanskyn kirjassa annetaan todella hyviä ohjenuoria miten pokeria tulisi ajatella ja pystyä tekemään oikeita päätöksiä tilanteessa kuin tilanteessa. Toki nuo molemmat kirjat on suunnattu livepokeria silmällä pitäen, mutta lukijan täytyykin vain osata soveltaa kirjassa esiteltyjä teorioita nettipokeriin sopivalla tavalla. Ja kuitenkin kirjoissa asiat esitettään enemmän teoreettisesti, joten sisäistäminenkin on haastavampaa kuin videoita katselemalla. Mutta en kyllä henkilökohtaisesti ole sitä mieltä että kirjat ovat aikansa eläneitä. Ne vaan vaatii lukijaltaan valmiutta todella opiskella ja pohtia lukemaansa. Eikä kirjojen lukemisesta varmaan haittaakaan ole. Ainoa asia mikä on fakta, niin pokeria oppiin vain pelaamalla.

edit. Sen verran vielä lisäten, että lukasin ihan mielenkiinnosta juuri Phil Gordonin Pieni Vihreä Kirja- opuksen läpi, ja eipä ole oikeastaan kuin positiivista sanottavaa. Viihdyttävää luettavaa helposti sisäistettävillä esimerkeillä höystettynä.

Kirjoitin ehkä vähän hätiköidysti.. Nimenomaan pelillisesti kirjat ovat mielestäni vanhentuneita, mutta sehän on vain pieni osa pokeria. Esim. mainituissa teoksissa käsitellään muita pokerinpelaajalle terkeitä ominaisuuksia. Mielestäni monet pelaajat, varsinkin nuoremmat, jättävät muut tärkeät ominaisuudet taka-alalle, yrittäessään kehittää peliään korkeammille ja korkeammille tasoille.

Pitäskö siirtyä suurempiin pöytiin? Blindit oli 300/600 mulle tulee käteen AK niin heitän 1200 pöytään. Kolme lähtee mukaan, pöytään A 4 7, pikkukortit ristiä. Heitän 3200 pöytään, kaks lähtee mukaan, risti 9 tulee pöytään, kaveri venaa varmaan puol minsaa ja passaa. Heitän 3200 uudestaan pöytään ja yks lähtee mukaan. En usko, että lähti suoran tai värin haulla noin isoon panostuksiin koska kortit pitäs olla jotain 8 ja 6/5 risti ja vielä tarttis yhden kortin suoraan, värihän sillä jo on jos se noilla säälittävillä korteillaan on lähtenyt mukaan. Joten veikkaan et sillä on ässä kädessä ja joku pienempi. Riveriin hertta jätkä. Ja loput 4200 pelimerkkiä pöytään.

Ja tämähän katsoo. Värihän sillä oli. Risti 8 ja risti 6. Näillä se lähti pelaan.

Importti kesken mut tähän mennes oon saanu 157 ässät. 45 kertaa koko pöytä foldannu mun avaukseen. mm KQo oon saanu enemmän tuottoa.

Tänään 4 ässät 2x koko pöytä fold ja toisilla kahella köyhdyin 2bin. Toinen niistä olis pitäny osata foldata mut kerranki ku joku pelaa niitä vastaan...

Ei kai se mitään itkuu oo et kertoo miten pelit meni?

Mielummin lukisin esim. trackerin bb/100 ym. statseja, kun monta kertaa oot saanu ässät ja koko pöytä on heittäny pakkaan avaukseen. Kai sulla on joku standard avauksen koko...?

Mites se muuten meni. Jos pelaa kavereiden kanssa livenä rahasta niin saiko sillon pelata jos peliä ei järjestetä, vaan se on spontaani idea et hei pelataas tänään.

Pitäskö siirtyä suurempiin pöytiin? Blindit oli 300/600 mulle tulee käteen AK niin heitän 1200 pöytään. Kolme lähtee mukaan, pöytään A 4 7, pikkukortit ristiä. Heitän 3200 pöytään, kaks lähtee mukaan, risti 9 tulee pöytään, kaveri venaa varmaan puol minsaa ja passaa. Heitän 3200 uudestaan pöytään ja yks lähtee mukaan. En usko, että lähti suoran tai värin haulla noin isoon panostuksiin koska kortit pitäs olla jotain 8 ja 6/5 risti ja vielä tarttis yhden kortin suoraan, värihän sillä jo on jos se noilla säälittävillä korteillaan on lähtenyt mukaan. Joten veikkaan et sillä on ässä kädessä ja joku pienempi. Riveriin hertta jätkä. Ja loput 4200 pelimerkkiä pöytään.

Ja tämähän katsoo. Värihän sillä oli. Risti 8 ja risti 6. Näillä se lähti pelaan.
Meinaatko, että vihulta oli jossain vaiheessa erityisen huono peli? Mun mielestä 86s:llä voi erinomaisen hyvin maksaa minimikorotuksen, jos korottaja luovuttaa koko stäkkinsä panostelemalla yhdellä parilla. En usko, että isommissa pyödissä peli ainakaan helpottuisi.

En tiedä oliko tuo nyt niin hyvä peli vihulta. Efektiiviset stäkit kuitenkin vain 20bb. Eikä vihu saanut oddseja maksaa tuotakaan flopin lyöntiä.

e. siis tuossa Jawheadin kädessä

En tiedä oliko tuo nyt niin hyvä peli vihulta. Efektiiviset stäkit kuitenkin vain 20bb. Eikä vihu saanut oddseja maksaa tuotakaan flopin lyöntiä.

e. siis tuossa Jawheadin kädessä

Jos vihu oli isossa, kyllä prefloppiin oddsit ainakin annetaan minireissulla. Floppihan on todella hyvä vihulle, 12 outtinen 3 kätisessä potissa.
Herona en olisi lyönyt turnia ja call/fold riverillä riippuen betin koosta/fiiliksestä. (Hero oli vissiin positiossa..?)

Jos vihu oli isossa, kyllä prefloppiin oddsit ainakin annetaan minireissulla. Floppihan on todella hyvä vihulle, 12 outtinen 3 kätisessä potissa.
Herona en olisi lyönyt turnia ja call/fold riverillä riippuen betin koosta/fiiliksestä. (Hero oli vissiin positiossa..?)

Joo kyllä tuon pf-maksun ymmärtää, jos oli isossa blindissa. Mutta tuo flopin maksu ei minusta ollut hyvä peli varsinkaan, jos ei ollut positiossa. Ja hero olis tosiaan voinut ottaa vähän potcontrollia turnilla. Ite olisin vihun housuissa tunkenut kaiken flopilla. Minä tosin olenkin turnauspaisti:D

Pitäs jättää turneet koskematta. 7k€ guarenteed turneessa ekan tunnin jälkeen stack joku 1,5 x average. Eka käsi tauon jälkeen mulle JJ MP:stä, teen 3,5xbb reissun, UTG:sta limpannu tyyppi maksaa. Floppi on T-high, sieltä tulee potillinen. Rupeen jo arpomaan että olisko se nyt AA jonka hyvä pelaaja pelais just noin, vai olisko siellä joku urpo Tx kädessä. Maksu ja turn K, vihu työntää kaikki keskelle. (alle potti) Päätän nyt että siellä on siellä se T ja vihu koettaa epätoivoisesti saada minua potista pois. Maksan ja AA on tottakai siellä, teki mieli heittää näppäimistö seinään oman apinoinnin takia. Seuraavaan käteen 88, all in 13bb ja AKo voittaa arpajaiset.
Ikinä pitäs noihin koskea, kun aina jotain apinoin :wall:

Jumala rankaisee minireissaajaa!

Mun mielestä toi jawheadin käsi on alusta loppuun asti huonoa peliä, tosin turnauksesta kun on kyse(?), niin pitäis tietää vähän millanen tilanne kyseessä(lähinnä vihujen stäkit).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom