No alta kuukausi sitten jätin pokeritilille 90d nyt saldo 550 ja 2 päivän päästä tulossa 250bonus
ei paha tulos nl10-30 hakkaamalla
Edit:
Juuri näin.. henk.koht. luen mieluummin onnistumisista :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No alta kuukausi sitten jätin pokeritilille 90d nyt saldo 550 ja 2 päivän päästä tulossa 250bonus
ei paha tulos nl10-30 hakkaamalla
Edit:
Nordic Betillä ilmainen bonus 5e... Rekisteröidyin viime sunnuntaina ja nyt tuo 5e---->100e. Mukavaa peliä tuntuu olevan. :DJuuri näin.. henk.koht. luen mieluummin onnistumisista :D
Hieman eri mieltä tästä asiasta. Tosin mielipiteensä kullakin. Itsekin tykkään kyllä videoita katsoa mielummin kuin lukea kirjoja. Mutta esim. Sklanskyn Theory of Poker ja Doyle Brunsonin Super System II on mun mielestä semmosia teoksia, jotka kaikkien pokeria pelaavien kannattaisi lukasta läpi. Varsinkin Sklanskyn kirjassa annetaan todella hyviä ohjenuoria miten pokeria tulisi ajatella ja pystyä tekemään oikeita päätöksiä tilanteessa kuin tilanteessa. Toki nuo molemmat kirjat on suunnattu livepokeria silmällä pitäen, mutta lukijan täytyykin vain osata soveltaa kirjassa esiteltyjä teorioita nettipokeriin sopivalla tavalla. Ja kuitenkin kirjoissa asiat esitettään enemmän teoreettisesti, joten sisäistäminenkin on haastavampaa kuin videoita katselemalla. Mutta en kyllä henkilökohtaisesti ole sitä mieltä että kirjat ovat aikansa eläneitä. Ne vaan vaatii lukijaltaan valmiutta todella opiskella ja pohtia lukemaansa. Eikä kirjojen lukemisesta varmaan haittaakaan ole. Ainoa asia mikä on fakta, niin pokeria oppiin vain pelaamalla.
edit. Sen verran vielä lisäten, että lukasin ihan mielenkiinnosta juuri Phil Gordonin Pieni Vihreä Kirja- opuksen läpi, ja eipä ole oikeastaan kuin positiivista sanottavaa. Viihdyttävää luettavaa helposti sisäistettävillä esimerkeillä höystettynä.
Importti kesken mut tähän mennes oon saanu 157 ässät. 45 kertaa koko pöytä foldannu mun avaukseen. mm KQo oon saanu enemmän tuottoa.
Tänään 4 ässät 2x koko pöytä fold ja toisilla kahella köyhdyin 2bin. Toinen niistä olis pitäny osata foldata mut kerranki ku joku pelaa niitä vastaan...
Ei kai se mitään itkuu oo et kertoo miten pelit meni?
Tollain mä olen kuullut puhuttavanMites se muuten meni. Jos pelaa kavereiden kanssa livenä rahasta niin saiko sillon pelata jos peliä ei järjestetä, vaan se on spontaani idea et hei pelataas tänään.
Tollain mä olen kuullut puhuttavan
Meinaatko, että vihulta oli jossain vaiheessa erityisen huono peli? Mun mielestä 86s:llä voi erinomaisen hyvin maksaa minimikorotuksen, jos korottaja luovuttaa koko stäkkinsä panostelemalla yhdellä parilla. En usko, että isommissa pyödissä peli ainakaan helpottuisi.Pitäskö siirtyä suurempiin pöytiin? Blindit oli 300/600 mulle tulee käteen AK niin heitän 1200 pöytään. Kolme lähtee mukaan, pöytään A 4 7, pikkukortit ristiä. Heitän 3200 pöytään, kaks lähtee mukaan, risti 9 tulee pöytään, kaveri venaa varmaan puol minsaa ja passaa. Heitän 3200 uudestaan pöytään ja yks lähtee mukaan. En usko, että lähti suoran tai värin haulla noin isoon panostuksiin koska kortit pitäs olla jotain 8 ja 6/5 risti ja vielä tarttis yhden kortin suoraan, värihän sillä jo on jos se noilla säälittävillä korteillaan on lähtenyt mukaan. Joten veikkaan et sillä on ässä kädessä ja joku pienempi. Riveriin hertta jätkä. Ja loput 4200 pelimerkkiä pöytään.
Ja tämähän katsoo. Värihän sillä oli. Risti 8 ja risti 6. Näillä se lähti pelaan.
En tiedä oliko tuo nyt niin hyvä peli vihulta. Efektiiviset stäkit kuitenkin vain 20bb. Eikä vihu saanut oddseja maksaa tuotakaan flopin lyöntiä.
e. siis tuossa Jawheadin kädessä
Jos vihu oli isossa, kyllä prefloppiin oddsit ainakin annetaan minireissulla. Floppihan on todella hyvä vihulle, 12 outtinen 3 kätisessä potissa.
Herona en olisi lyönyt turnia ja call/fold riverillä riippuen betin koosta/fiiliksestä. (Hero oli vissiin positiossa..?)
Joo mee isommalle tasolle missä reissuja kunnioitetaan imo.Pitäskö siirtyä suurempiin pöytiin?
Pitäskö siirtyä suurempiin pöytiin? Blindit oli 300/600 mulle tulee käteen AK niin heitän 1200 pöytään. Kolme lähtee mukaan, pöytään A 4 7, pikkukortit ristiä. Heitän 3200 pöytään, kaks lähtee mukaan, risti 9 tulee pöytään, kaveri venaa varmaan puol minsaa ja passaa. Heitän 3200 uudestaan pöytään ja yks lähtee mukaan. En usko, että lähti suoran tai värin haulla noin isoon panostuksiin koska kortit pitäs olla jotain 8 ja 6/5 risti ja vielä tarttis yhden kortin suoraan, värihän sillä jo on jos se noilla säälittävillä korteillaan on lähtenyt mukaan. Joten veikkaan et sillä on ässä kädessä ja joku pienempi. Riveriin hertta jätkä. Ja loput 4200 pelimerkkiä pöytään.
Ja tämähän katsoo. Värihän sillä oli. Risti 8 ja risti 6. Näillä se lähti pelaan.