Näinhän se on. Varsinkin kun tällainen tosikko, joka mistään huumorista mitään tajua:dance2:Se oli huumoria...:D Vaikea ala tuo huumori. Vaikka ihan oli hymynaama tuossa...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näinhän se on. Varsinkin kun tällainen tosikko, joka mistään huumorista mitään tajua:dance2:Se oli huumoria...:D Vaikea ala tuo huumori. Vaikka ihan oli hymynaama tuossa...
Sä et vaan osaa.:D
No ei mitään merkittävää eroa keskimäärin. Vähemmän vähän any2 makselijoita, mutta muuten samat pätee. Jos alkaa tulla mullakin kuin AAKKAK-3bettiä niin se on jo tasokas nl50-pöytä ja parempia pitäisi löytyä. Yleisesti ottaen nl50-nl100 on raja että pöydissä on muitakin kuin pelkkiä apinoita ja ne pitäisi tunnistaa pöydästä nopeesti.No, silti olisi tarkoituksena siirtyä pysyvästi tuonne NL50 tasolle, koska edellisen tason käppyrät näyttävät vieläkin voittoisaa 17k hanskan ajalta. Pitää testata mitä on tiedossa.
Onko mitä merkittäviä muutoksia tiedossa NL20 - NL50 välillä? Kovemmat pelurit voisivat opastaa vähän?
Mikäli haluat yhtään pokerinpelaajana kehittyä niin ÄLÄ pelaa leikkirahasta. Ei Holdemia voi pelata leikkirahasta niin, että se vastaisi mitenkään sitä peliä mitä pelataan oikeasta rahasta. Ellei niillä leikkirahoilla ole helvetisti tunnearvoa myös kanssapelureille.
Eihän se ole edes mukavaa. Älä siis pelaa.
Mitä tarkoitat hyvällä sivustolla? Kaikilla sivustoilla joilla olen pelannut on leikkirahapöytiö, ja yleensä niihin saa käyttöön rajoitetun summan leikkirahaa. Tuon summan voi ladata uudestaan jos sen häviää yleensä kerran vuorokaudessa.Tämä ei ollut kysymyksen ydin. Kysyin VAIN ja AINOASTAAN hyviä sivustoja missä saa pelata leikkirahalla, en mitään muuta.
Eli jälleen kerran..
Mitä hyviä sivustoja on leikkirahalla pelaamiseen, ja onko näitä sivustoja missä leikkirahaa on rajattomasti käytettävissäsi? Eli Pokerihuone ja Betsson jo tiedossa..
Eli jälleen kerran..
Mitä hyviä sivustoja on leikkirahalla pelaamiseen, ja onko näitä sivustoja missä leikkirahaa on rajattomasti käytettävissäsi? Eli Pokerihuone ja Betsson jo tiedossa..
No ei noita kannata välttämättä ottaa kovin montaa. Jatkossa rakeback-sopparit on lähes mahdottomia saada kun on rekannut jonkin hikisen 50dolsun takia. Harmittaa kun itellä useempaan isoon huoneeseen tullut otettuu noita ilmaisia. Toisaalta rolli on noista lähtöisin, esimerkiksi ub:ltä oon nostellut pitkälti yli tonnin tosta ilmaisesta 50d:stä.Onkos kukaan pakkislaisista hyödyntänyt näitä netissä jaettavia ilmaisia rolleja? Tossa olis yks niitä tarjoava sivu: www.bankrollmob.com Itse olen toistaiseksi ottanut rahat vain Party Pokerille, eli monta bonusta vielä käyttämättä. Rahat tuli pelitilille kahdessa päivässä. Suosittelen ehdottomasti, jos on tiukka budjetti pokerin suhteen kuten meikäläisellä. Niin ja sulla ei sitten saa olla entuudestaan accounttia niille pokerihuoneille mille rahat haluat.
Jeps, ite grindailen varovasti 0,2/0,4c pöydissä. Noin kymppi tullut voittoa kahdessä päivässä, että ei tällä hommalla nyt välttämättä rikastu, mutta katsotaan miltä tilanne näyttää vaikkapa puolen vuoden päästä.Onhan noi ilmaisbonarit ihan hyviä, kun ei tarvii ite sijotella mitään...
Hyvä ystäväni nousi kahdessa viikossa cd-pokerin ilmaisesta 30 taalasta 16780€:en Hatunnnoston arvoinen suoritus!
Jokainen voi päätellä että bankroll management ei ollut ihan kunnossa, mutta tuuria ja taitoa tuntui riittävän noinkin korkealle asti.
Itse veivasin noita samoja " uran " alussa. Freerolleista keräsin "rollia", jolla pelailin käteispöytiä. Parhaillaan taisi olla pelitili yli 20.llä saitilla. HIP HEI siihen meni nuo bonukset..Jeps, ite grindailen varovasti 0,2/0,4c pöydissä. Noin kymppi tullut voittoa kahdessä päivässä, että ei tällä hommalla nyt välttämättä rikastu, mutta katsotaan miltä tilanne näyttää vaikkapa puolen vuoden päästä.
Menee joo. Jostain luin, että Daniel Negreanu on ottanut tavoitteekseen grindata kymmenestä dollarista 100.000 dollariin kolmessa vuodessa. Ja Chris Fergusonhan meni nollasta kymppitonniin 18 kuukaudessa.Itse veivasin noita samoja " uran " alussa. Freerolleista keräsin "rollia", jolla pelailin käteispöytiä. Parhaillaan taisi olla pelitili yli 20.llä saitilla. HIP HEI siihen meni nuo bonukset..
3kk.ssa nousin freerolleista saaduilla rahoilla 1000e.(Paras lunastus oli 1000$ freerollin sija 2/12000. Palkinto huimat 152$ ) Pidän tätä parempana saavutuksena, kuin 50binin nousua NL20.ssä kahdessa päivässä....Tuli ihan eri fiilis, kun sai " ilmaiseksi" 1000e kasaan. Aikaa vaan meni niin saatanasti...:D