Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla on vähän kaikenlaisia ostettuja softia, pokerevolver, poker tracker omaha, pokerace hud, poker tracker 3. Mut koneista loppuu teho jos lyön hudin päälle. En sit tie mite PT3 statsit pelittäs pöydis. Eli pöydis en käytä, mutta muuten tsiigailen vähän millassil statseil kukakin ja ite vääntää jne.

Kannattaisko toi PT3 ostaa? Vai onko joku muu parempi

e- *For a limited time only, when you purchase a full version of PokerTracker™ 3 you will receive a FREE version of PokerTracker Holdem v2 and PokerAce Hud. (Free offer not available for upgrades)
ee- Total: $89.99 USD

Vois kokeilla tota trialii. 60 päivää. Siin ajas on rolliki toivottavasti vähän isompi.

Mites muut(lähinnä ne jotka tienaa pokerista jotain), käytättekö jotain softia? Maksoitteko niistä?
Itse en käytä. Pelaan toki vain kahta tai kolmea 6-max NL25-NL100 pöytää kerralla, jolloin pystyy seuraamaan aika tarkkaan vihujen peliä ilman sen kummempia tilastoja. Monesti vastassa on myös paljon tuttuja pelaajia, jolloin pelityylistä on jo valmiiksi hyvä kuva. Useampia 10-max pyötiä pelatessa nuo tilastotiedot ovat varmaankin tärkeämpiä, koska vastustajia on niin paljon, ettei niiden kaikkien pelityyliä ehdi rekisteröimään.

Joskus olen miettinyt hyvää vastataktiikkaa hudien varassa multitablaavia vastaan. Toisinaan luulen jopa onnistuneenikin. Yleensä kuitenkin tulee pelattua fisuja vastaan, jolloin ei tarvitse miettiä kovin pitkälle peliä.

EDIT: Siinä vaiheessa kun on mitään tarvetta apusoftille (peli jossain määrin haastavaa korkeammasta tasosta johtuen), niin muutaman kympin softan ostaminen ei pitäisi merkata oikein mitään.

Kuinka kauan nää vitun bad beatit oikeen kestää.. viikon putkeen jo hävinny vittu. Sillon kun foldaa niin tulis vaikka mitä mut sitten kun lähtee hyvillä korteilla pelaan niin joku vetää kakkos seiskalla tms paskalla vähintään turnissa ohi.

Kuinka kauan nää vitun bad beatit oikeen kestää.. viikon putkeen jo hävinny vittu. Sillon kun foldaa niin tulis vaikka mitä mut sitten kun lähtee hyvillä korteilla pelaan niin joku vetää kakkos seiskalla tms paskalla vähintään turnissa ohi.
No onpas sulla ollut hyvää runia, jos vaan tullut viikon mittanen downswing. varianssia varianssia, kyllä se hyvä runi sieltä taas aikanaan tulee (jos tulee...)

Kumma juttu kun en saa Titan Pokerin ohjelmistoa asennettua koneelle, valittaa jostain troijalaisesta? Ehkä viruksentorjunta on säädetty turhan tiukalle...

2kk on itellä pisin putki ilman voitollista sessiota jos ei oteta turnauksien pieniä rahastuksia mukaan (niissäki pikalle tyyliin AK vs. K9).
Nyt onneks on alkanu kääntyyn takas normaaliksi.

Kuinka monen binin rollilla sitä oikein pitää pelata jos ei yhtään voitollista sessiota ota kahteen kuukauteen? Tietty riippuu kai jos vetää yhden session viikkoon mutta itse tulee pelattua 3-7x päivässä.

Varmaan johtuu aika paljon siitä että pelaa näitä freerolleja aika paljon.. tai pienipanoksisia turnajaisia. Jos ei ekan tunnin aikana saa kahta tai kolme hyvää kättä niin häviää paikat niille jotka pelaa joka kädellä ja kattoo kaikki nostot ihan millä vaan ja loppuun asti.

No nyt vituttaa. Kaveri lähtee vitos parilla all in, mulla kaks ässää. Ja homo saa riveristä kolmannen vitosen. Mitä vitun tuuria taas..

Tänään oli kunnon höyry päällä mutta lähti kanssa yhtä äkkiä kun oli tullutkin. Ensin painoin 50 menemään aivan älyttömän typerästi ja heti perään toisessa pöydässä QQ ja stiimeissä painoin senkin sitten menemään ja naulat vastassa. Menin riverillä ohi, kiitin luojaa ja suljin softat instana :)

No nyt vituttaa. Kaveri lähtee vitos parilla all in, mulla kaks ässää. Ja homo saa riveristä kolmannen vitosen. Mitä vitun tuuria taas..
That´s Poker...:D
Tässäpä on yksi teksu NL50 130e bad beat, viime viikolta.
Kädessä 44 floppi 447...Vihu----> insta all in----> Maksu NELOSILLA !!! -->turni 9 --->riveri 9 --->VIHULLA KÄDESSÄ 99. YEP YEP.. Runner Runner ...
Mitä enemmän käsiä pelaa, sitä enemmän tulee ohivetoja/ vedettyä ohi. BAD BEATIT vaan muistaa paremmin. Niin se vaan menee...Pitkässä juoksussa jne jne...:dance2:

Paljon tuli rahaa tolla beatilla :P eikös niistä saa aika runsaat hillot`?
Aiemmin BAD BEATTIIN : Häviävän käden piti olla vähintään neloset 10 ja siitä ylöspäin ( ja kumpikin pimeä kortti piti käyttää). Nykyään ei ole mitään, bad beat jackpottia, kyseisellä verkolla.
JOTEN 0e

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom