Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
Jaha.. nyt turneessa kaveri teki ihan samat. Siis sälli joka ei painanu mitään muuta kun all inniä ja foldia. 50/50 fold tai all in. Taas lähin kahella ässällä mukaan ja jätkä kahella vitosella ja mikäs sieltä riveristä taas tulee? No vitonen. Kiitti. Ei onneksi mennyt tohon kaikki rahat. No heti seuraavassa kädessä sain A6 ja floppiin tulee A65, joku heitti all inin ja niin mäkin, All innaajalla on kädessä 5 ja 4, ja riveristä tulee taas vitonen..

Vitonen.. vittu se on paha kortti se sitä ei voita mikään!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuinka monen binin rollilla sitä oikein pitää pelata jos ei yhtään voitollista sessiota ota kahteen kuukauteen? Tietty riippuu kai jos vetää yhden session viikkoon mutta itse tulee pelattua 3-7x päivässä.

Oon turnauksista rahastanu pari sataa mutta menny "katki" jo 5kertaa :dance:. Yleensä se sessio alkaa sitten ko se alkaa ja kone menee kiinni ko se menee. Ehkä tuo ei yhtään on "vähän" liioteltu mutta siltä se tuntu ;). Enkä muutenkaan pelaa pokeria rahan ansaitsemiseksi vaan käyn töissä. Tää on vaan hupia mistä välissä saa hyvin ylimäärästä rahnaa. Ja vaikka nyt onki menny vähän heikommin niin oon kuitenki viime vuoden voitoilla lähössä reissuun vaimokkeen kans.

En siis ruukaa pitää tuhansia pelitilillä vaan siirrän isommat voitot oikealle tilille. Jos esim pelikassa on 2500$ saatan kotiuttaa sieltä 2200$ ja pelata ton 300$ liian isossa pelissä vaikka yhessä illassa.

Aiemmin BAD BEATTIIN : Häviävän käden piti olla vähintään neloset 10 ja siitä ylöspäin ( ja kumpikin pimeä kortti piti käyttää). Nykyään ei ole mitään, bad beat jackpottia, kyseisellä verkolla.
JOTEN 0e

Onko noissa yleensä joku raja, että minkä kokoisista pöydistä ylöspäin voi voittaa noita BB-jackpotteja?

Onko noissa yleensä joku raja, että minkä kokoisista pöydistä ylöspäin voi voittaa noita BB-jackpotteja?
Entisessä B2B-verkossa raja oli NL20 Teksu sekä Omppu. Nyt on kuulemma jotakin muuta promojuttuja tulossa tilalle. Lopettivat nuo BAD BEATIT viime vuoden puolella.

Alko äsken pelit aika hyvin. Nopeesti seki taas käänty. 3 kättä putkeen flopilla all-in oddsien keskiarvo 9/10 ja vihu tuli jommalla kummalla ohi. Siis ihan putkeen/samaan aikaan multi-table.

Ekasta otin herneen nenään, mutta se lähti ku katoin tilannetta viereisessä pöydässä. Sen häviön jälkeen oli kaks hernettä nenässä, mutta toinen putos ku katoin tilannetta viereisessä pöydässä. Kolmannen tapauksen jälkeen laitoin pokerin kii ja tein ruokaa. (en niistä herneistä)

Laittaisin HH mut toi PT3 on vitun huono toimimaan. Olis muitaki hyvii käsii.

ongamella mielenkiintoinen tunnin sessio nl 30 ssa en tiedä mihin helvetin poytään eksyin mut umpihullua sakkia oli liikkeellä.. ei varmaan yhtaan katta ettei olis joku rereissanu

viimeisin käsi deeppinä mulle 10d pf reissu 1puskee 40 päälle mulla AA vihulla K8.

sen takia reissusin noin järjettömästi pf ku olin tiltissä ku apina

B2B NL50 aloiteltu. 40BI turvin, joka tuli kerättyä alemmista tasoista. Ei helvetti, miten voi olla näin hankalaa. Tämän päivän saldona -3BI ja clientti pysyy kiinni tämän päivän. Nostan punttia ja härnään vaimoa loppuvapaapäivän.

Saldo tälle päivälle. 3xAA, kaksi häviötä Riverin onnekkaaseen, yksi slouvattua settia vastaan..
2xKK Toinen kaatui settiin, toinen Riverin ässään.
Yksi setti, jonka hävisin sitten nelosille.
Loput kädet seisoin Fold-napilla. Limppailin tietysti taskuparit ja korottelin hyvästä positiosta sopivasti, mutta ei vaan osu mikään..
Eihän tämän nyt näin pitänyt mennä. Käsiä tuli muutama sata :)

Semmosta se pokeri välillä on, itellä oikeestaan sama. Tosin mulle ei suotu noin paljoo monsterikäsii. -1 bin vaan.

http://www.pokerihanska.com/?h=142107085 - Tämmösset pitää voitot kurissa.

http://www.pokerihanska.com/?h=919406447 - Onneks myös tämmösset pitää tappiot kurissa :)

Muuten aika pitkälti osumattomia floppeja -> cbet -> vihuraise / call ja en voi lyödä turnia kun tulee paskin mahollinen kortti.

2,5BI takaisin päivän pikkusupasta. Nyt taas pakka lämpeni. Osui settiä KK itsellä, pöytään K, vastassa QQ. Ihana 98e pottuli kotiin. Toinen JTs Buttonilta, 3,5bb betsi, Italiaano 3-bet, maksoin, koska se oli tiltissä edellisestä. Pöytään 8-9-10. Meikälle suora.. Makseli sitten itsensä kipeäksi 77:lla.

Totesi vaan lopussa meikälle, että: hope you get bloodcancer :dance:

Pari päivää takaperin oli hauskaa kun vetäisin jonkun 5% turvin itselleni runner runner värin vihun naulasettiä vastaan ja kaveri tosiaan ihan vähän lämpeni ja alko chat täyttyä. Piruuttani vielä hit'n'runnasin pöydästä ja jätin kaverin kiehumaan. Onneksi edes joskus käy näinkin päin!

Voe lollero - rekisteröin itseni aamupäivällä pot limit omaha hi/lo -freerolliin ja unohdin asian kokonaan...781 pelaajaa, meitsi 32. ja huisit 75c tienestiä :lol2:

Onko tääl joku muu niin paska että tarvii hakee vauhti noista Double or Nothing sittareista?

ite olen pari kertaa näin alottelijana käyny siellä tuplaamassa jo pahsti hupenevan "Rollin"

Ja sitten mennään omahaa, vittu mitä kuraa taas. Liian isot tasot ja poikki mennään 8:ssä kädessä. Joka kerta merkit keskelle ylivoimasena suosikkina, mutta eihän täällä muuten valitettais. Viimene käsi kruunas kaiken mulla A6TT ja vs JJQK, floppi A63, fisu iski mä puskin melkein all in ja tyyppi vielä kirjottaa chattiin että "just steaming" ja maksaa ...turn J, loput 5-10dollaria pöytään ja ihmettelemään kaverin 2 outtista... toi rumempi Dell on tossa lattialla fufufufuuuufuuuuuu.

Olihan taas aikamoinen veijari eilen pelaamassa limitti hold emia. Katsoi flopit yli 90% kerroista, korotti ennen floppia tasan 0 kertaa. :dance:

-7 bin, vain 2 kertaa limput keskelle altavastaajana. AA vs KK, mutta pöydässä oli jo AKxK ja Ac9x vs j9c kolmen ristin floppiin. Tämä siksi koska höyry nousi korvista.

Kaikissa muissa vähintään 80/20 ja 2 kertaa 95/5. Näitä beatteja tuli 2 tunnissa n 10kpl, mutta voitin osan takasin lähinnä hyvillä bluffeilla.

Eilen hävisin myös kaikki paitsi yhen all-in tilanteen(80% vähintään paremalla kädellä), mutta perus grindillä jäin jopa vähän voitolle.

Pakko vaan toivoa, että se tuuri tosiaan menee joskus tasan. Osaako PT3 muuten "laskea tuurin"?

Suositut

Back
Ylös Bottom