Ei oo kesä ihan lähteny käyntiin pokerin saralla niin kuin oisin halunnu. NL50 pelaamalla tullut miehekäs 850 dollarin (17 bin!!) kuoppa! Oon runnannu ihan tajuttoman huonosti ja pelikin on huonontunut sen mukana. Kai tässä on pakko pitää taukoa ja vaikka kotiuttaa vähän massia ja olla ajattelematta koko peliä. Onneksi sentään oon tälläinen rollinit, eli tahkoin vieläkin NL50 vaikka rollia olikin reippaasti päälle 5kiloa, niin ei sentään rollissa tunnu niin pahasti..
100 biniä on just nais. Kumpa itekki jaksaisin vetää tollasella br managmentil. Ittellä on just se ongelma että ei jaksa grindailla samoja limittejä kauaa. Tekee aina mieli shotittaa ylemmäs ku ei noi NL50 potit tunnu missään..
Shotit menee yleensä jostain syystä aika reisille, vaikka ei toi pelaajien taso pari tasoa ylempänä muutu just yhtään. Scaredmoneystakaan ei ole kysymys. Ehkä mikä vähän kusee on se että ajattelee niitten vihujen olevan parempia ja alkaa jostain syystä tekemään enemmän bluffeja ja hero maksuja jne.
Ja sitte ku shotit on menny perseelleen ni kotiutan yleensä kans melkeen koko rollin. Ainakin enemmän mitä oon tallettanu kyseiselle saitille, ihan vaan että olisin voitolla siitä hommasta. Tästä seuraa pieni tauko pokerista, ja sitten taas jatketaan jollain perus puolen kilon talletuksella NL50 hetken aikaa, max viikko, kunnes grindaaminen tuntuu puuduttavalta.
Kaipaan niitä jo hyvin kauas jääneitä aikoja ku jakso grindailla kuukausi tolkulla hyvällä 30-50binin rollilla hitaasti mutta varmasti tuloa tehden.. Toisaalta toi varmuus kuvasti hyvin myös mun peliä tuolloin. Kuvittelin silloin olevani jonkinlainen TAG, mutta nyt hieman kokeneempana pelaajana luokittelisin itseni enemmän weak/tight sarjaan.
Nykyään tykkään vedellä TAGia ja välillä jopa semi LAGia. Arvonnat maistuu paljon kivemmilta ja muutenkin on tullut sellasta gamblaus henkeä enemmän mukaan peliin, mikä tietysti pokerin pelaajalle kuulukin.
MUTTA tää mun nykynen pelityyli, siis suuremmat swingit, ei oikein muodosta hirveen hyvää yhtälöä ton mun pienen rollin kanssa, varsinki ku tykkään shotittaa vielä jopa ylemmäs sillä..
. Niin ja ihan selvennykseksi, pelaan siis ihan helposti voittavaa peliä tuolla NL50 tasolla ja harvoin törmään siel vastustajiin kenen kanssa en haluis jatkaa peliä. Ongelma on vaan siinä että tää mun pelaaminen ei taida pitkällä aikavälillä kuitenkaan olla kovinkaan voitollista ja kunnollisen rollin rakentaminen ja sen kautta tasoilla nouseminen tuntuu aika mahdottomalta, mikä tietenkin syö ku päätavoitteena on ollut aina kehittyä pokerin pelaajana.
Perkele ku vaan sais ton vanhan grindaus vaihteen taas päälle.. :piis: