Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
Jees. Eiköhän tuo käsi ole nyt analysoitu.

Oon ollut nyt niin väsynyt koneen ääressä että vain ompussa fisuillut. Siis oikeesti fisuillut, kauheita käsiä tuli eilen pelattua ja pari biniä taas alas.

Moneen kuukauteen ei ole jaksanut grindata, trackkeriin importannu käsiä viimeksi huhtikuussa, ja rakebackkiäkin tulee enää kolmasosa mitä keväällä.

Otti muuten hiukan pannuun muistaakseni tossa huppi-sessiossa kun otin reloadin ja hetken aikaa lätkytettyä oli vähän vajaa stäck. Vihu menee sitouttiin ja heittää chattiin: "reload"

No latasin täyteen ja hetken päästä peli alkoikin sujua. Siinä vaiheessa kun vihu oli vielä vähän voitolla se lähtee menemään. :curs: Vituttaa noi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kandee miettii onko järkee vetää HUppia ongamella. Molemmat sisää 200lla ja puol tuntia peliä nii molemmilla 150 jäljel...

Kandee miettii onko järkee vetää HUppia ongamella. Molemmat sisää 200lla ja puol tuntia peliä nii molemmilla 150 jäljel...
Niin, eikai tota kannatakkaan. Pitää kattoo jos jotain bonaria alkais vääntään tuolla kun jaksaa, niin silloin siellä ehkä kantsii. Mutta taso on huonoa ja rakeback kuitenkin. Itsellä ongamen rolli on vähän hupipeliä varten, oma pelini on ehkä 5-max nl ja sitä pelaan muualla.

Noita low limit heads up pelejä huumori katsella, varsinkin limittinä, kun matsit pitkittyy, niin reload on ahkerassa käytössä. Käytännössähän pelaajat pelaa tota talon rakea vastaan, ja ei ole harvinaista, että toisen pelaajan sisäänostot menevät rakeen, voittajan jäädessä myös tappiolle/B-E. So sick!!

Ongamella on kiva katella noita ohivetoja, kun näkee prossat koko ajan.
Tänäänkin seuraillu pari kertaa kun oon saanu flopilla merkit sisään isomalla yliparilla, niin turnilla mulla prossat 95/5, mutta ei oo riittäny kummassakaan..

Hoen itelleni koko ajan, että kun pelaan oikein, niin kyl se kääntyy, mutta pakko myöntää, että alkaa usko loppua..

Tossa huppikädessä löisin kyllä itse ton riverin lähes aina. Chekkaamalla menettää vitusti valueta tollasta passiivista paistia vastaan.

Ongamella on kiva katella noita ohivetoja, kun näkee prossat koko ajan.
Tänäänkin seuraillu pari kertaa kun oon saanu flopilla merkit sisään isomalla yliparilla, niin turnilla mulla prossat 95/5, mutta ei oo riittäny kummassakaan..

Hoen itelleni koko ajan, että kun pelaan oikein, niin kyl se kääntyy, mutta pakko myöntää, että alkaa usko loppua..

Ihmismieli ei helposti taivu tilastolliselle poikkeavuudelle. Vetäisepä parimiljoona kättä ja voin vakuuttaa, että prossat asettuvat hyvin lähelle oikeaa kohtaa.

tässä speelailin ja otin shottia isommille tasoille pienessä nousuhumalassaja voitin sen verran mammonaa ettei vähään aikaan tarvitse huolehtia mistään(pahat kielet sanoo etten osaa rahapelejä, mutta hehihin nähden taidan olla suoranainen nero)... seuraavaks vois kattoo jos jaksais ammattilaiseks ryhtyä. sitä ennen pieni etelän loma olis paikallaan.:dance2:

tässä speelailin ja otin shottia isommille tasoille pienessä nousuhumalassaja voitin sen verran mammonaa ettei vähään aikaan tarvitse huolehtia mistään(pahat kielet sanoo etten osaa rahapelejä, mutta hehihin nähden taidan olla suoranainen nero)... seuraavaks vois kattoo jos jaksais ammattilaiseks ryhtyä. sitä ennen pieni etelän loma olis paikallaan.:dance2:
:dance2: Heitäs ny jotain lukuja :D

sanon sen verran et oli kaunis 4-numeroinen luku ja alotin nl25st 25 dollarilla ja nousin nl200. en edes muista, kuinka paljon $$$ mulla oli ennenkun starssi käänti doomswitchin päälle (ja) lopulta olin vaan niin pssnn ja otin liikaa riskejä, että hävisin buy-inin jos toisenkin ja sit joku vihanen tyyppi, joka haasto mut nl50 heads-uppiin ja vei multa pari buy-inia heti kättelyssä bad beateilla. nyt kun katon niin oon silti 240$ voitolla.

ja tosiaan saatanallinen darra, mut meen silti takas pöytiin, wheeeeeeeeee:rolleyes:

sanon sen verran et oli kaunis 4-numeroinen luku ja alotin nl25st 25 dollarilla ja nousin nl200. en edes muista, kuinka paljon $$$ mulla oli ennenkun starssi käänti doomswitchin päälle (ja) lopulta olin vaan niin pssnn ja otin liikaa riskejä, että hävisin buy-inin jos toisenkin ja sit joku vihanen tyyppi, joka haasto mut nl50 heads-uppiin ja vei multa pari buy-inia heti kättelyssä bad beateilla. nyt kun katon niin oon silti 240$ voitolla.

ja tosiaan saatanallinen darra, mut meen silti takas pöytiin, wheeeeeeeeee:rolleyes:

No eihän toi ole vielä mitään...:rolleyes: Aika paisti olet saanut olla, jos nl 200 olet saanut n. 5k illassa donkattua = 25BI (oletan, että mukava 4-numeroinen luku on puolessa välissä 3-numeroista ja 5-numeroista). Siinä on jo ollut mukana muutakin kuin huonoa tuuria.

Itsehän sain +20k alle puoleen tuntiin hävittyä viime vuonna...:dance::urjo::itku:

WAT

Herännee hirmu krapulassa ja pelitili nollilla...

Toi on aina mukava yllätys. Onneksi pitkään aikaan pelannu käkässä.

pähkinänkuoressa: olin "pienessä nousuhumalassa"(eli vitullisissa övereissä), voitin paljon rahaa ja sitten hävisin paljon rahaa.

mun sairaan upswingin ja kovan humalan tuoma uho sai mut hyppäämään suoraan 2 nl100 pöydän kärsivällisestä pelaamisesta 6-tablettamaan nl200 superüberaggressiivisesti(aina oli pakko lyödä kylkeen :D) ja vähän aikaa se sujui loistavasti, mut en lopulta tajunnu enää mistään mitään, löin vaan betsejä sokeasti ja reloadasin.

Tostahan siis ei ole edes montaa tuntia. hirmuset morkkikset todellakin :P

edt: kaikki pöydät oli shortteja. fullit on syvältä

Huh, itellä on himo voittajafiilis nyt vaikka viime kuukausi jäikin tappiolle pari kymppiä. Olin yhdessä vaiheessa jo hävinnyt 1300 dollaria vetämällä nl50, mutta loppukuusta tuli armoton upswingi ja yhtenä päivänä voittoa tuli 572 dollaria vetämällä nl50 shorttia! Muutenkin loppukuu meni todella hyvin.

Nyt olen shotittanut myös 5K rollilla nl100 ja hyvin on sujunut. Jotenkin ongamen nl100 on tuntunut helpommalta kuin nl50 (?.) Vaikkei näillä tasoilla nyt mitenkään suuria eroja olekkaan.

Viimeaikoina pokeriin on tullu semmonen herra nimeltä tiltti mukaan kuvioihin. 3kk kerkes mennä hyvää peliä, ja tää viikko on ollu tilttipäivää tilttipäivän perään. Jossain 4-5k kuopassa oltiin ja tänään otettiin 1,3k lisää kuoppaa kunnes avautu 1x 2k pöytä ja 4x 1k pöytii.

Flippasin sitten 4k potistakin. Ja muutenkin kortti kävi ja pääsin pelaa tosi aggrosti, ja lisäks kun vihut haistaa et on scared money niin pysty käyttää imagoo hyvin hyödyks. Jäin kuitenkin 3,3k plussalle tuosta tilttisessiosta. Ei silti ole järkee, jos olisin samanverran miinuksella niin luultavasti olisin vetäny itteni hirteen...

Elkää tilttailko. Pistetään nuo kädet vielä, jos jotain kiinnostaa.

http://www.pokerihanska.com/?h=680548714 - Siinäpä se, kiitos river.

http://www.pokerihanska.com/?h=759592176 - Vähän pienempää flippiä, tälläkertaa nassuun.

http://www.pokerihanska.com/?h=395038223 - Vit*tukun pelotti turnil, itel AA. 5k potti olis voinu tulla... tai mennä.

http://www.pokerihanska.com/?h=625433715 - Olin 3betannu tota jannua jonkun 5x aikasemmin, osan se oli foldannu ja osan cbettiin. Aina kovilla handyilla. Joten jatkettiin sillä, ajattelin turnil et menköö sytee tai saveen, herocallin se voi jokatapaukses löytää. Noh, olihan siel ihan kiva hanska.

Ihan ok kulkenu poksu viimeaikoina..saanu rollin jo viisnumeroiseksi mut harmi et se vaa alkaa vielä ykkösellä.:( mut hyvä välietappi taas. Sitten ku rolli on lukemissa 50k ni uskaltais varata jonku matkankin..tai toki sitten ku se on niin alhaalla ettei o massia muuhun ku siihen matkaan...kassellaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan. :dance2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom