Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jossainhan se jo oli että tuo sälli oli marssinut suoraan verotoimistoon selvittämään asioita :hyvä:
Eikös Redkings ole Ongamella ollut ainakin tähän saakka? Onko vaihtanut verkkoa?
Pakollinen hehkutus: Tuli just toinen sija Savvyn suomiturnauksssa ja iPod touch... ;)
menit alliniin aq kädellä 100k:n turneessa? Ei mun mielestä mitään järkeä, kun vastassa on yleensä kuitenkin pari tai AK.Jeejee!Kolmen tunnin pelin jälkee 100k turnees ulos.Allarit pre-flop aq o vs aq o.Hieno tapa tippua....not.
menit alliniin aq kädellä 100k:n turneessa? Ei mun mielestä mitään järkeä, kun vastassa on yleensä kuitenkin pari tai AK.
Joo, elikkä tää on taas niitä älyttömimpiä juttuja...:
PokerStars Käsi #17105817142: Turnaus #86191359, $5.00+$0.50 Hold'em No Limit - Taso XII (500/1000) - 2008/04/30 - 15:59:49 (ET)
Pöytä '86191359 149' 9-max Paikka #8 on jakaja
Paikka 1: theblade1975 (24845 merkkiä)
Paikka 2: biggravy612 (4934 merkkiä)
Paikka 3: HERO (24224 merkkiä)
Paikka 4: nONo_-_D (35764 merkkiä)
Paikka 5: razyn_kayn (11242 merkkiä)
Paikka 6: 227129 (27593 merkkiä)
Paikka 7: simonetobias (9154 merkkiä) tauolla
Paikka 8: colorava (33461 merkkiä)
Paikka 9: eddire17 (49450 merkkiä)
theblade1975: asettaa anten 100
biggravy612: asettaa anten 100
HERO:asettaa anten 100
nONo_-_D: asettaa anten 100
razyn_kayn: asettaa anten 100
227129: asettaa anten 100
simonetobias: asettaa anten 100
colorava: asettaa anten 100
eddire17: asettaa anten 100
eddire17: asettaa pienen blindin 500
theblade1975: asettaa ison blindin 1000
*** TASKUKORTIT ***
Jaettiin HERO [Ac Kd]
simonetobias on palannut
biggravy612: luopuu
HERO: korottaa 2000 summaan 3000
nONo_-_D: korottaa 5000 summaan 8000
razyn_kayn: luopuu
227129: luopuu
simonetobias aika kului loppuun
simonetobias: luopuu
simonetobias tauolla
colorava: luopuu
eddire17: luopuu
theblade1975: luopuu
simonetobias on palannut
HERO: korottaa 16124 summaan 24124 ja on all-in
nONo_-_D: maksaa 16124
*** FLOP *** [9d 3c Jh]
*** TURN *** [9d 3c Jh] [9c]
*** RIVER *** [9d 3c Jh 9c] [9s]
*** NÄYTTÖ ***
HERO: näyttää [Ac Kd] (kolmoset, ysit)
nONo_-_D: näyttää [As Ah] (täyskäsi, ysit ja ässät)
theblade1975 sanoi, "nh"
nONo_-_D sai 50648 potista
*** YHTEENVETO ***
Potti yhteensä 50648 | Rake 0
Pöytä [9d 3c Jh 9c 9s]
Paikka 1: theblade1975 (iso blind) luovutti ennen kohtaa: flop
Paikka 2: biggravy612 luovutti ennen kohtaa: flop (ei lyönyt)
Paikka 3: HERO näytti [Ac Kd] ja hävisi kädellä kolmoset, ysit
Paikka 4: nONo_-_D näytti [As Ah] ja voitti (50648) kädellä täyskäsi, ysit ja ässät
Paikka 5: razyn_kayn luovutti ennen kohtaa: flop (ei lyönyt)
Paikka 6: 227129 luovutti ennen kohtaa: flop (ei lyönyt)
Paikka 7: simonetobias luovutti ennen kohtaa: flop (ei lyönyt)
Paikka 8: colorava (jakaja) luovutti ennen kohtaa: flop (ei lyönyt)
Paikka 9: eddire17 (pieni blind) luovutti ennen kohtaa: flop
Mä olin tietonen siitä, että yleensä re-reissaajalla on iso käsi, mut tää tyyppi oli reissannu mua pariin otteeseen, kun mä olin yrittänyt viedä blindeja. Mietin pitkään, että mitä tekisin. Maksaminen ei oikein tullut kyseeseen, koska en olis päässyt irti jos olisin osunut kärkipariin tjtn. Toisaalta mietin, että mun stacki oli kuitenki aika iso ja hyvässä lykyssä se olis foldannut tai jos se olis maksanu niin tilanne olis ollu coinflippi tai mä olisin jopa voinut dominoida ja lisäks oltiin jo rahoilla niin halusin vähän lisää chipsejä.....
Eli sanokaas, mitä olisitte tehneet? Sanoin tossa "älyttömimpiä", kun tää ei oo eka kerta kun meen ulos AK vs AA.:( Onko AK re-re-reissu fisupeliä??????
Tietty oon vappuhumalas, mut silti mietityttää:jahas:
Itseasiassa silloin otin hiukan roolia päälle. Yleensä en ole kovin sosiaalinen, mutta sinä päivänä heti kun tulin pöytään kättelin kaikkia ja pelin edetessä heitin kaikkien kanssa läppää. Ihmiset ei pitäny mua silloin uhkana (joka on vaarana jos vain tuijottaa kaikkia hiljaisena pelin aikana). Jos huomasin jonkun selvän fisun, heitin hänelle sarkastista kommenttia jotta hän pelais agressiivisemmin minua kohtaan jne. Pelasin alussa agressiivisesti, kun tuli stäkkiä rauhoituin. Kun meitä oli kolme jäljellä ja toisesta en saanut mitään selvää, joten pysyin poissa hänen tieltään ja annoin vastapelaajan tiputtaa hänet, jonka jälkeen sanoin viimeiselle "No, miltä tuntuu jäädä toiseksi?". Hän hiukan suuttui ja kutakuinkin luovutti chippinsä minulle. Mutta tapansa kullakin. Mikään strategia ei ole pokerissa kiellettyä jos se toimii. :D
Edit : Niin vielä tuohon toiseen kysymykseen. Hyvin harvoin kannattaa luottaa bluffiin. Vain jos todellakin tuntee toisen pelaajan käyttäytymistä ja voit olla aika lailla varma että hän foldaa korotuksen tullessa. Mutta mitään yleistä tapaa ei kannata itelleen bluffauksesta tehdä. Näin ainakin minulla..
menit alliniin aq kädellä 100k:n turneessa? Ei mun mielestä mitään järkeä, kun vastassa on yleensä kuitenkin pari tai AK.
Miten se wire transfer toimii, jos haluaa isomman summan kerralla tallettaa Full Tiltille/Poker Starsille. Tyyliin 20k kerralla. Prothan tuota käyttää, mutta siitä ei tarkempaa tietoa tunnu löytyvän mistään.
Everestiltä kotiuttaessa kysytään luottokuntaa, mitähän tähän kuuluu laittaa? Oma pankki ?
Ja oli muuten hitain tapaamani visalle nosto, meni 2 vkoa ennen kuin rahat näkyivät. Moneybookerssiin ne tuli 2 päivässä.Juuri visalle. Selvä, eli kohtaan luottokunta laitetaan "luottokunta".
Ja oli muuten hitain tapaamani visalle nosto, meni 2 vkoa ennen kuin rahat näkyivät. Moneybookerssiin ne tuli 2 päivässä.
Nettimiljonäärin voitosta jättiosa verottajalle
10.5.2008 18:00
3,5 miljoonaa euroa nettipelistä voittanut nimimerkki Claws valittaa hallinto-oikeuteen voittoaan koskevasta verotuspäätöksestä lokakuussa 2008.
Valituksesta tulee ennakkotapaus Suomessa.
Claws vaatii valituksessaan veroprosentin alentamista pääomaveron mukaiseksi eli 28 prosenttiin.
- Tämä on ennemminkin sijoitus- kuin ansiotyötoimintaa, hän perustelee.
Suomi on niitä harvoja maita, joissa nettipelivoitoista maksetaan vero tuloveroprosentin mukaan. Suurimmassa osassa maailmaa veroprosentti on joko nolla tai voitoista maksetaan pääomavero.
Tänä vuonna puoli miljoonaa
Olisi kannattanut palkata juristi selvittämään miten saada rahat ulos helpoiten. Tosin itsekkin tiedän että esim. Neteller-palvelun kautta saa nostettua automaatista fyffeä niin paljon kuin sielu sietää, eikä verottajalla ole edes hajua asiasta.
Claws maksaa ensimmäisestä suuremmasta nostamastaan voittoerästä veroa 49 prosenttia.
- Ensimmäisen vuoden aikana nostan voittoa 500 000 euroa, hän kertoo.
Tähän mennessä hän on nostanut vasta 21 000 euroa. Verojen jälkeen niistä jäi hummausrahaa noin 10 000 euroa.
Rahoilla mies aikoo elää hieman leveämmin.
- Kun tienaa bruttona 1 500 euroa ja kihlattu on opiskelija, niin on pitänyt miettiä, voiko ostaa sitä juustoa ja leikkelettä. Nyt voi vaan ostaa, hän sanoo.