Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
Intervivos sanoi:
Entä kolmistaan? kannattaako esim. korottaa 33 korteilla,vaikka blindia ei olisikaan?

Ainakin kolmisteen pelatessa jos et ole blindeissa ja haluat nähdä flopin niin kannattaa mennä reissaamalla mukaan. Mahdollisesti saat jonkun kippaamaan ja heads-upissa parikin on jo aika kova sana vaikka olisi pienemmästäkin päästä. Kannattaa kuitenkin pelata melko aggressiivisesti.

Pelkkää mutua äskeinen. Tarkoituksena on juurikin hommata Harrington I & II kun sopiva sauma tulee...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Löytyykö kirjastoista nuita pokerikirjoja? vaikka oulun kaupungin kirjastosta. Ite kävin eilen mutta en löytäny ku jotain pasianssin peluu kirjoja. Entä suomalaisesta kirjakaupasta? onko siellä hyviä kirjoja? Paljonko maksaa?

Raippe sanoi:
Löytyykö kirjastoista nuita pokerikirjoja? vaikka oulun kaupungin kirjastosta.
Aika huonosti taitaa kirjastoista pokerikirjoja löytyä.
Kannattaa etsiä Suomalaisen Kirjakaupan tai Akateemisen Kirjakaupan nettisivuilta mitä kirjoja heillä on tarjolla. Aika monet noista kirjoista on ns. tilaustavaraa, eli joudut odottelemaan ennen kuin saat sen.
Jos sulla on luottokortti, niin sitten ehdoton vaihtoehto on Amazon.
Itse tilaan kirjat aina brittien amazonista. Valikoima on aivan törkeän suuri ja hinnatkin reilusti halvemmat kuin suomessa.

Intervivos sanoi:
Kaksistaan:
a) itsellä iso blind, jonka toinen katsoo (vastustajalla siis small blind), eli luultavasti sillä ei ole kovin hyvä käsi. Millaisilla korteilla kannattaa korottaa?
b) itsellä small blind, millaisilla kannattaa maksaa?
c)itsellä small blind, millaisilla kannattaa korottaa?

Entä kolmistaan? kannattaako esim. korottaa 33 korteilla,vaikka blindia ei olisikaan?
a) vihulla voi olla myös mosterit ja yrittää saada sut raiseen tai toivoo,että sulla osuu vähän flopista ja sit bettaa/raisee
b,c) itse en maksa millään vaan joko foldaan tai raiseen

Mitä vähempi pelaajia pelissä sitä akrompi pitää olla, jos haluu menestyä IMO.

Juu varsinkin heads upissa pitää olla aggressiivinen, eli siinä on syytä nähdä paljon floppeja. Toisekseen, monet antavat checkata kaikki kortit lähes ilmaiseksi, itse en anna katsoa kenenkään yhtään ilmaista korttia, ellen sitten vedä karmeaa monsteria, jolloin saatan checkailla ja yritän saada toista reissaamaan ja jossei muuta niin sitten viimesellä mahdollisella hetkellä maltillinen raise jotta se lähtee mukaan. No riippuu ihan tilanteesta, ja mimmonen kaveri vastassa.

Näin vinkiksi, että oikeastaan kaikki jotka 99% vetää callit ja antaa käytännössä checkata ilmaiseksi, yleensä voitan nämä vastustajat 9 kertaa 10:stä. Aggressiivisemmat kaverit, sitten on enemmän 50/50. Tosin niitä on myös mukava trapata ja lähteä mukaan floppeihin jne, mutta sitten korottaa omalla monsterilla paljon, kahopäisimmät lähtee niihin heti all-in.

Nojoo. Vaikea antaa mitään definiittiä vastausta, riippuu niin paljon siitä toisesta pelaajasta. Parempi pelata tyylillä (heads upissa) mikä sopii vastustajaasi. Jos se on rauhallinen, ole aggressiivinen, muttei liikaa.. jos toinen on tosi aggressiivinen, älä lähde kaikkeen mukaan. Mutta sanotaan että jos ei tule kaameita reissauksia heti ennen floppia niin itsellä se flopin katsomisluku on jotain yli 80%.

Lord sanoi:
Moro, luulenpa että multa saat parhaat bonukset esim. PartyPokerille tai Pacificille. Heitä mailia niin kerron lisää: lord.post@gmail.com

Lordille kiitos avusta vaikka vaivanpalkkaa ei allekirjoittaneen rekisteröinnistä tullutkaan! Mukavaa on ollut ja toista kymppiä jo voitolla beginners pöydissä :) Osaisiko joku suositella aloittelijalle jotain sopivaa tournamenttia PartyPokerissa? Kuinka kauan moiset mahtavat about kestää? Hold'em olisi laji jonka turnaukseen tekisi mieli ottaa osaa

Äsken pari tuntia hiulasin 7-card studia, stäkin junnatessa paikoillaan ~40 dollarissa. Sitten päätin kokeilla jotain, mitä en ollut ikinä ennen pelannut, head-to-head pöytä.
Menin pöytään altavastaajana ~100dollarin stäkin omaavan vastustajan "paistiksi". Alussa piti vähän aikaa tunnustella, mutta sitten muutin pelitapaani huomattavan paljon aggressiivisemmaksi kuin mitä yleensä pelaan. Reilun puolen tunnin jauhamisen jälkeen toinen kaveri poistui pöydästä, rahattomana :hyper:
Vähän aikaa odoteltuani, tuli pöytään uusi pelaaja, stäkki ~80 dollaria. Tätä vastaan pelasin vajaan tunnin, ja taas oli vastustajan poistuttava stäkin näyttäessä nollaa :eek:

Summa summarum, alle 2h peliä, 180dollaria tienestejä. Ei huono :D

Varmaan tuurillakin oli osuutta asiaan, mutta onko täällä ketään muita noiden head-to-head pöytien tahkoajia? Pelitapa pitää näköjään pitää siellä aggressiivisen puolella tukevasti, jos noissa aikoo pärjätä.

Heps, itse pelaan hedareita.. tosin viimeset kaks päivää mennyt niin päin vittua kun olla ja voi. Tulee ihan vainoharhainen fiilis, ku tuntuu että ihan sama mitä itsellä on, ja mitä toisella on, aina häviää showdownissa, ihan sama miten reissailee, niin kaveri lähtee mukaan ja riverissä vetää ne kolmoset kakkosillansa ja sä häviät taskussa olevilla ässäpareilla.

Tuntuu kun pelaisi välillä tosi heikkoja pelaajia vastaan, mutta ihan järjettömäöllä tuurilla ne voittaa. Tänäänkin yks kaveri, ai saatana että ottaa päähän.. Pelas päin helvettiä se tyyppi, ajattelin että otetaan rahat pois.. sillä kestää toimia aina vähintää 10 sekunttia kun se miettii ja veivaa, yleensä päin persettä. Noh, ei siinä mitään. Sitten kun olen ryöstänyt siltä suurimman osan niin se selvästi hermostuu ja alkaa vaan vetää all-inniä. Odottelen sopivia kortteja ja lähden sitten mukaan. Kurkoparilla, all in vaan eikä sillä mitään ole. Toinen joku kortti ja toinen ruutu 3.. riverissä, jätkälle väri.

Noh, sen stacki on vieläkin aika pieni, ja taas se menee all-in, mulla samaa maata ässä kurko.. lähden mukaan... miten käy? Riverissä se saa taas värin mutta padoilla, ja sillä tietty kädessä yks vitun pata.

Nyt ollaan jo melkein tasoissa taas.. pakko rauhoittua, kyllä tää tästä vielä viedään.. Flopautan itselleni kolme kurko pyötään, yksi kurko kädessä ja kaksi pöydällä, lisäksi akka kickerinä, mutta se haluaa mennä taas all.in.. no minähän lähden.. sillä on myös kurko mutta heikommalla kickerillä.. arvatkaa saako se taas värin? No saa.

Pari tollasta ku sattuu sinne tänne niin alkaa jo tosissaan pää repeemään ja pakko katsoa ruutua halveksuen ja paras ois jos vaan ei vähään aikaan pelais, ettei vaikuta pelissä noi vanhat harmitukset.

Te kaikki jotka pelaatte noin jeesuskorteilla, saatte turpaanne kun kohdataan ;)

Muutenkin tänään koko päivä semmonen fiilis ettei pysty edes paria saamaan.. ihan sama, mu tparia ei tule. Ei edes kuvakorttia alkuun, ja sit kun vihdoin saat jonku ämmän niin se on aina sit varustettu kakkosella tai vastaavaa, ja ei se mitään, mutta kun ei edes floppaa ikinä sitä ämmää tai muutakaan, ei varsinkaan turnissa tai riverissä.

Jotenkin tuntuuu että miten vittu voi saada 2-7 ja 3-7 off suitteja joka toiseen käteen eikä ikinä mitään muuta. Ja jos on vahingossakin kurko kädessä niin sitten pamahtaa se kolmonen kaveriks, ja vaikka heads upeissa se ei nyt ole ihan niin ja näin että mitä sulla on mutta flopissa ja ei muutenkaan tule MITÄÄN käteen vaikka koko päivän hakkaa ja joo. .meen nukkumaan.

Älä hyvä mies tilttaa :D

juuei, mut vituttaa välillä älyttömästi kun joku ihan alottelija vetelee jeesuskortteja 10 putkeen. Joojoo, en mä itsekään paras ole mutta voin vannoa että kyseessä ei ollut niin helvetin hyvä pelaaja joka vedätti ja lopuks vei pottia. EI todellakaan.. kunnon TOUKOPOUKOT kyseessä taas mut vittu minkäs teet kun ne ei tajua foldata koskaan vaikka sulla ois mitä, joo tänään on jo kerran käyny.. no ei ollu ku väri mulla, mutta sikäli hyvä.. mitä mies vetää riverissä..?? all-in tietysti.. NELOSET!!!!

ei vittu!!!!!!!!!!!

EN pelaa enää viikoon!

DayOne sanoi:
juuei, mut vituttaa välillä älyttömästi kun joku ihan alottelija vetelee jeesuskortteja 10 putkeen. Joojoo, en mä itsekään paras ole mutta voin vannoa että kyseessä ei ollut niin helvetin hyvä pelaaja joka vedätti ja lopuks vei pottia. EI todellakaan.. kunnon TOUKOPOUKOT kyseessä taas mut vittu minkäs teet kun ne ei tajua foldata koskaan vaikka sulla ois mitä, joo tänään on jo kerran käyny.. no ei ollu ku väri mulla, mutta sikäli hyvä.. mitä mies vetää riverissä..?? all-in tietysti.. NELOSET!!!!

ei vittu!!!!!!!!!!!

EN pelaa enää viikoon!

Huoh. Noita kyllä käy todella usein tietyissä pöydissä ja yritän kyllä välttää niitä kuin ruttoa. Juuri viimeksi kävi niin, että mulla oli pocket AA ja floppi oli ihan kuraa tyyliin jotain Q 8 2 rainbow, joten pikku raiset kehiin ja porukkaa tuli vielä mukaan, turnilla muistaakseni 7, jälleen otin raise ja muut floppas paitsi 1 kaveri. Riverillä sitten 4, eikä värin mahdollisuutta, no jälleen otin raisen ja kaveri pisti re-raise, jonka call, koska katsoin mahdollisuuteni huomattavan korkeiksi. No ei muuta kuin showdown ja mitäköhän kaverilta löytyi, hiton 4 7 offsuite. Ei helvata tollasilla korteilla lähdetä katsomaan loppuun asti, varsinkin jos floppi on ollut tuollainen. Onneksi tappio ei ollut suuri, mutta kyllä raastoi sydäntä katsoa potin valuvan "väärään" osoitteeseen.

Kiitti täältäkin Loordille Partyn kanssa jeesaamisesta. Partylla peli maittaa ja kaikki bonaritkin tipahti jo tilille. Partyn beginners- pöydissä peli vaikuttaa aivan uskomattoman löysältä. Limiiteissä 60-80% porukasta katsoo säännöllisesti flopin ja porukka tilttaa helposti. Eräskin sankari floodas chattiin fcking retardia varmaan minuutin ja jumitti raise- napin pohjaan, kun olin vetänyt sen ohi open ended- suoralla.

Tämmöisistä pel(l)eistä mie tykkään, pakko nauttia beginners- tableista koko 45 päivää.

:rock:

Huh! Olipa kovaa taistelua sittarissa... Neljä tyyppiä jäljellä, jokaisella oli n. 3500 chippiä yhteen vaiheeseen, itselle ei kortti käynyt yhtään taas tossa lopussa. Ja 2 vastustajaa oli pari kertaa lyöty kanveesiin all-inneissä mutta riveristä ne vaan ponkas takas pystyyn entistä vahvempana. Iso blindi kohos sit jo tonniin ja 2 huonointa meni all-inniin keskenään, juhlin jo että pääsee rahoille.... Ei tuli tasuri =O Jäin sit lopulta neljänneks...

Meni peli tossa lopussa taas niin passiiviseksi, toisaalta se oli ihan fiksua ku koko ajan oli joku putoomassa ja olin pääsemässä rahoille... Mutta paha se on pelaakkaan tyhjällä kädellä

Sittareissa oon huomannu, että jossain vaiheessa alkaa hirvittävä "metsästys" kun joku vähillä chipeillä pelaava yritetään pelata ulos. Olen foldallut kohtuullisiakin kortteja, ja antanut muiden tipautella toisiaan. En saa chippejä, en, mutta parempi olla saamatta chippejä kuin menettää niitä roppakaupalla.

Pakko kertoa, voitin eilen ekan sittarini samana päivänä kun siirryin pelaamaan rahasta. Palkinto ei ollut vaan kuin hiukan yli 50 dollaria mut lämmitti se mieltä kumminkin kahden tunnin työstä. Tästä threadista saatu idea aggressiivisesta pelitavasta toi tulosta. Kiitos siitä kertoneille. Pelipaikkana toimi UltimaBet, jossa tosin tuntuu siltä että että muualta ei löydy "löysiä" pelejä kuin just tuolta sittareista.

Itsekin olen huomannut , että todella agressiivinen peli kannattaa sittareiden loppuvaiheessa ja turnauksien finaalipöydissä. Varsinkin jos ja kun pelaa tosi tiukkaa peliä normaalisti, pelityylin vaihtaminen äärimmäisen agressiiviseksi toimii erityisen hyvin.

eilen oli kiva freerolli nordicbetillä. 25000$ prize pool ja vaan 3500 osallistujaa, ois ollu hyvät saumat jotain voittaakkin mutta oli niin huonoo tuurii et aivoi alko vihloo.

Perkeleen saatana tätä peliä!

Nyt on sitten värisuorakin 7-card studissa nähty... :rolleyes: Itselle varmistui AAA55 fh jo 6th streetillä, tässä vaiheessa potissa oli jo reilu 30 dollaria (1/2nl) -> laitan pöytään kympin -> kolmas pelaaja kippaa -> vain minä ja toinen jatketaan riverille. Toisella pelaajalla oli näkyvissä 3d4c3cKc. Katsoin, että "jes, sillä on väri" ja pistin checkiä. Kaveri lataa 20dollaria pöytään, ja minä heitän all-init ($96) -> kaveri katsoo -> pocketissa Ac5c ja riveristä 2c :curs:

Sinne meni yhdessä jaossa toista sataa dollaria. Elämä saatana on :wall: :nolo:

Arsi sanoi:
Perkeleen saatana tätä peliä!
...
Sinne meni yhdessä jaossa toista sataa dollaria. Elämä saatana on :wall: :nolo:
Jos yhtään lohduttaa, niin tulet häviämään jatkossa vielä isompia potteja. :evil:

Jos pelit kulkee ja panokset kasvaa, niin myös yksittäisten häviöiden koko kasvaa. Ei kuseminen tietenkään koskaan mukavalta tunnu, mutta vielä paskemmalta se tuntuisi, jos häviäsit saman summan pelaamalla aivan päin peetä. (En tiä kaikkia tapahtumia, mutta jos AAA ei ollut pinnassa, niin pelissä ei mitään vikaa tuntus olevan.)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom