Heps, itse pelaan hedareita.. tosin viimeset kaks päivää mennyt niin päin vittua kun olla ja voi. Tulee ihan vainoharhainen fiilis, ku tuntuu että ihan sama mitä itsellä on, ja mitä toisella on, aina häviää showdownissa, ihan sama miten reissailee, niin kaveri lähtee mukaan ja riverissä vetää ne kolmoset kakkosillansa ja sä häviät taskussa olevilla ässäpareilla.
Tuntuu kun pelaisi välillä tosi heikkoja pelaajia vastaan, mutta ihan järjettömäöllä tuurilla ne voittaa. Tänäänkin yks kaveri, ai saatana että ottaa päähän.. Pelas päin helvettiä se tyyppi, ajattelin että otetaan rahat pois.. sillä kestää toimia aina vähintää 10 sekunttia kun se miettii ja veivaa, yleensä päin persettä. Noh, ei siinä mitään. Sitten kun olen ryöstänyt siltä suurimman osan niin se selvästi hermostuu ja alkaa vaan vetää all-inniä. Odottelen sopivia kortteja ja lähden sitten mukaan. Kurkoparilla, all in vaan eikä sillä mitään ole. Toinen joku kortti ja toinen ruutu 3.. riverissä, jätkälle väri.
Noh, sen stacki on vieläkin aika pieni, ja taas se menee all-in, mulla samaa maata ässä kurko.. lähden mukaan... miten käy? Riverissä se saa taas värin mutta padoilla, ja sillä tietty kädessä yks vitun pata.
Nyt ollaan jo melkein tasoissa taas.. pakko rauhoittua, kyllä tää tästä vielä viedään.. Flopautan itselleni kolme kurko pyötään, yksi kurko kädessä ja kaksi pöydällä, lisäksi akka kickerinä, mutta se haluaa mennä taas all.in.. no minähän lähden.. sillä on myös kurko mutta heikommalla kickerillä.. arvatkaa saako se taas värin? No saa.
Pari tollasta ku sattuu sinne tänne niin alkaa jo tosissaan pää repeemään ja pakko katsoa ruutua halveksuen ja paras ois jos vaan ei vähään aikaan pelais, ettei vaikuta pelissä noi vanhat harmitukset.
Te kaikki jotka pelaatte noin jeesuskorteilla, saatte turpaanne kun kohdataan ;)