Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
pevelius sanoi:
http://rawdataserver.com/poker/

tossa muuten niille, jotka haluaa vaan nopeesti vetää pari rundia tietsikkaa vastaan. vaatii javascriptin selaimessa.
Ei taida ihan täysillä noiden tietokoneiden järki laukata... Itsellä 4d7d, pöydällä KhKc5s 5d Jc. Heitin riverillä all-init, tarkoituksena bluffi. Tietokone kuitenkin katsoi 3d3c -korteilla :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Arsi sanoi:
Ei taida ihan täysillä noiden tietokoneiden järki laukata... Itsellä 4d7d, pöydällä KhKc5s 5d Jc. Heitin riverillä all-init, tarkoituksena bluffi. Tietokone kuitenkin katsoi 3d3c -korteilla :D
No äläpä nyt, tietokonehan luki sinua kuin avointa kirjaa ja vei puolet potista.
Tekoälylle :5:

Lord sanoi:
Voitais ottaa joku päivä leikkimielinen pokerikilpailu jossakin freerollissa.
Mitens olis?
Sopii kyllä, tosin viikonloppuna mielellään. Absolut on aika hyvä paikka sen suhteen, 40 freerollia päivässä.

Pantteri sanoi:
Mietin vain, että olisiko pitänyt pelata maltillisemmin ja jos jollain on antaa vahvoja turnausvihjeitä niin otetaan mielellään vastaan. Normaalipeleissä tuntuu oma peli olevan kohdillaan, mutta turnaustaidoissa huomattavasti hiomista. Niin myös niissä peleissä missä on pelaajia alle 5 tai 6.
Ekan turnaukseni eilen voitin joten mikään ammattilainen en todellakaan ole. Ite oon huomannu että alun jälkeen ei kannata laittaa all in edes AA koska kyllä sieltä joku peliin kyllästyny lähtee kuiteski mukaan ja vetää 2 paria. Ennemmin reilu korotus muttei kuitenkaan all in. Poikkeustapauksia on tietysti ne jotka alkaa 2-3 kertaa peräkkäin pistää all in niin sillon kannattaa hyvillä korteilla jo mukaan lähtemistä harkita. Tuota kai sitte sanotaan vaistolla pelaamiseksi että en tiedä onko siitä mitään apua :D

Harmittavainen kierros tuli pelattua, voittosumma oli tosin vaan 10$.

Mulla oli 9,10 (eri maita, en muista mitä, ei merkitystä). Pöytään tuli 7,8,8,8,10 (sekalaisia maita). Rallittelin lopussa yhden toisen kaverin kanssa kun meinasin olevani vahvoilla... noh sillä oli lehmipojat taskussa (K,K). :D

edit. korjaus

Proteos sanoi:
Mulla oli 9,10 (eri maita, en muista mitä, ei merkitystä). Pöytään tuli 7,8,8,8,10 (sekalaisia maita). Rallittelin lopussa yhden toisen kaverin kanssa kun meinasin olevani vahvoilla... noh sillä oli lehmipojat taskussa (K,K). :D
Mitens oli pre-flop mennyt?
Eikös tuo kaveri reissannut KK:lla? Jos reissasi, niin mitä ihmettä sä teit flopissa 9T offsuitilla?

Lord sanoi:
Mitens oli pre-flop mennyt?
Eikös tuo kaveri reissannut KK:lla? Jos reissasi, niin mitä ihmettä sä teit flopissa 9T offsuitilla?
Yksi korotus tuli alussa, mut mulla oli iso blindi sisällä joten en viittiny foldata. Flopin jälkeen pöydässä oli 8,8,10. Hyvä siitä oli surffailla neloselle ja riverillekin, mun mielestä.

edit. niinjuu... tossa ekassa postissa laitoin kortit vaan suuruusjärjestykseen... tapahan on laittaa ne flop,4th,river... enpäs ajatellutkaan :nolo:

Oisko kellään jotain hyviä vinkkejä kun aattelin tuossa tallettaa ekan kerran oikeaa rahaa jollekin pokerisivustolle?Mikä olisi paras ja luotettavin paikka ja mistä sais parhaat talletusbonukset?

harde20 sanoi:
Oisko kellään jotain hyviä vinkkejä kun aattelin tuossa tallettaa ekan kerran oikeaa rahaa jollekin pokerisivustolle?Mikä olisi paras ja luotettavin paikka ja mistä sais parhaat talletusbonukset?
Moro, luulenpa että multa saat parhaat bonukset esim. PartyPokerille tai Pacificille. Heitä mailia niin kerron lisää: lord.post@gmail.com

ahh nyt helpottaa.. hävisin tosiaan melkein puolet pelitililtä yhdessä ainoassa illassa.. meinas kyllä hiiret lentää seinään ja pumppu hajota vitutuksesta.

Nyt aletaan olla taas ns. 'back on the track', löysin uuden ihanan kohteen, eli sittarit.. turnausmenestys kun on ollut vaihtelevaa, kerran päässyt rahasijoille ja usein lähelle muttei vaan oo viel täsmännyt.. sit nois yksittäisissä pöydissä yleensä tuplaan ja triplaan lähtörahat mutta jossain vaiheessa pakko haastaa ison potin miehiä ja hävitä nekin rahat pitkällä välillä.

Mutta ah! Suosittelen kaikille sittareita.. tosiaan Heads Uppia tässä pelannu nyt ja voittanu melkee jokaisen.. nyt on taas hyvä fiilis, 9 heads up mittelöstä hävisin vain yhden.. ja tietysti rahaa tuli tilille kun pelasin 10 ja 20 taalan panostuksilla .. eihän se lähelläkään ole sitä mitä menetin yhtenä iltana mutta nämä tuntuu jotenkin mukavilta ja näissä tuntuu että on enemmän 'kontrollissa'... mää vien kaikki!!

Kertokaapa miten pitää pelata kaksistaan tai kolmistaan? 10 pelaajan turnauksissa monta kertaa päässyt kolmen parhaan joukkoon, mutta sit alkaa se vaikein osuus. Mä en hallitse sitä juur yhtään vaikka silloin se todellinen raha vasta jaetaan. Kolmannen ja ensimmäisen palkinnoissa kun on melko iso ero.

Kaksistaan:
a) itsellä iso blind, jonka toinen katsoo (vastustajalla siis small blind), eli luultavasti sillä ei ole kovin hyvä käsi. Millaisilla korteilla kannattaa korottaa?
b) itsellä small blind, millaisilla kannattaa maksaa?
c)itsellä small blind, millaisilla kannattaa korottaa?

Entä kolmistaan? kannattaako esim. korottaa 33 korteilla,vaikka blindia ei olisikaan?

Lord sanoi:
Tässä olisi sulle hyvä kirja jos loppupeli kiinnostaa.

Toi sun kysymys on niiiin laaja, etten edes yritä vastata siihen, ainakaan nyt.

Kiinnostaa kyllä, mutta ei noin paljon. Menee hieman yli mun tarpeiden.

En varsinaisesti kysynyt taktiikkaa, vaan mitä tilastotiede sanoo. Kannattaako ikinä foldata small blindia (olethan jo 1/2 panosta laittanut), millä korteilla sulla on todennäköisesti parempi käsi (käytännössä kummalla isompi hai) jne.?

Intervivos sanoi:
Kiinnostaa kyllä, mutta ei noin paljon. Menee hieman yli mun tarpeiden.
Ihan miten vaan.
Tommoset kirjat on vaan todella tehokkaita kehittämään lukijansa peliä.
On nuo kirjat aika halpojakin, jos ajattelee kuinka paljon paremmin rahat kotiutuvat oman pelipaikan eteen niiden oppien avulla.

aijai kun alkaa helpottaa :) Tänään tullut voittoa hippasen yli 200 taalaa pelkistä heads upeista.. ahh ja ahh.. tää on mun laji ihan selvästi. Lähes aina tulee voitto.. :).. sori nyt jos pissaan jonkun paraatiin joka on hävinnyt tänään.. nyt on upswing menossa, ei kukaan pysäytä! JOtenkin vaan kaikki onnistuu. Ihan sama mitä käsiä pelaa. Tulee vaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom