Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
:offtopic:
Huomasin sitten eräällä pokeria(kin) tarjoavalla, suht' suurella ja tunnetulla saitilla bugin, joka mahdollisti teoriassa huijata ko. lafkalta rajattoman määrän euroja! :hyper: Itse hyödyin ko. bugista 40c, ja vähän aikaa kävi jo mielessä "ryöstää" enemmänkin. Rehellisenä ihmisenä päätin kuitenkin ilmoittaa asiasta supporttiin, josta vastattiin kiitoskirjeellä ja pienellä rahallisella korvauksella.

Rahaa olisi todellakin ollut helppoa tehdä enemmänkin melko vaivattomasti, mutta kyllä nyt on hyvä mieli ja kuukauden hyvät työt tehty.. ;)

Bugia ei ole näköjään vielä korjattu, joten en uskalla tämän tarkemmin yksityiskohtia (enkä edes firman nimeä) paljastaa, mutta :anssi: tämä ei ole. Voin sen screenshotein ja sähköpostiviestein näyttää toteen heti, kunhan bugi on sivuilta hävinnyt. ;)

En kyllä olisi mitään tuon luokan virhettä ikinä uskonut noinkin suuren firman sivuilta löytäväni :eek:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuulostaa salaliittoteorialta!

Jonnylle suosittelen sitten seuraavaksi halpoja sittareita. Niissä pelityyli on jo radikaalisti eri kuin freerolleissa. Itse tykkään 5 pelaajan turboista, blindit nousee siihen tahtiin, ettei peli kauaa vanhene.

Tuo freerollien tasoki vaihtelee, esim absolutilla on paljon sellasia jotka pistää heti all in millä vaan. Expektillä pelailin just 1000$ freerollia niin eipä siellä niin paljon tuolla tyylillä pelattu, vaikka osallistujia oli 16000. Olin muuten 176, yks parhaista osallistujien määrään suhteutetuista sijoituksistani freerollissa. :)

fish sanoi:
Jonnylle suosittelen sitten seuraavaksi halpoja sittareita. Niissä pelityyli on jo radikaalisti eri kuin freerolleissa. Itse tykkään 5 pelaajan turboista, blindit nousee siihen tahtiin, ettei peli kauaa vanhene.

Turnaus mihin osallistuin niin sisäänpääsy oli 2$. En pääse noihin freetroll turnauksiin, koska minulla ei ole partypointseja ja niitä saa mm. pelaamalla tarpeeksi isoilla panoksilla, mutta e ole vielä lähtenyt noihin. Turnauksiin ajattelin osallistua ihan kokemuksen ja harjoituksen takia, ei noissa pienen panoksen pöydissä tosiaan isoja summia tule ja saapahan tuommoisella 2$ pelattua jo toista tuntia reilusti ellei enemmänkin.

Jonny sanoi:
En pääse noihin freetroll turnauksiin, koska minulla ei ole partypointseja

Kuten tuolla aiemmin sanoin, niin freerolleja pääsee harjoittelemaan pokerchamps.comissa. Lähes joka tasatunti lähtee käyntiin freeroll-turnaus, jossa keskimäärin 2000 osallistujaa. Alkuun aikamoista all in -mättöä, mutta jo puolen tunnin pelin jälkeen ihan pelattavaa touhua.

Meitsi on pelaillu poker.comissa noita 100$ freerolleja ja parhaat sijoitukset ovat olleet 4, 5 ja 8. Noissa on 1000 osanottajaa maksimissaaan ja aina ne on melkein täynnä. ostin muuten sen Pyysingin & Erolan pokerin käsikirjan ja tosi hyvältä vaikuttaa ainakin näin aloittelijan silmillä katsottuna ;)

Minäkin olen pelannut poker.comissa joitain kertoja. Näyttäisi olevan aika paljon aloittelijoita. Jos jopa minä pärjään siellä, ei taso voi olla kovin hyvä. Muutenkin vähän epämääräinen firma, ei herätä suurta luottamusta.
edittiä: minähän siis kaipaan tasokasta peliseuraa, enkä helppoa rahaa.

Juu nyt on hakattu päiviä rahapöydissä, tulos nyt about plus miinus nolla.. itseasiassa voitolla, olen osallistunu aika moneen rahaturnaukseen joten maksanut voitoilla buy-innit. Että sikäli ihan jees. Harmittaa vaan noi bad beatit, jotenkin muistaa kaikki viikon bad beatit ja kuinka paljon olis VOINUT voittaa. Nyt alkanut vähän helpottaa, yritän pelata oikein sen sijaan että harmittelen menetettyjä voittoja/tulleita tappioita. Jos häviän full housella paremmalle vastaavalle, ja joku veti all-in, niin kyllähän tuo harmittaa kun oikeasta rahasta pelataan, mutta pitää ajatella vaan että pelasin kuitenkin oikein, ja näin pelaan jatkossakin, ja mitä pidemmälle mennään, sen todennäköisemmin jään kuitenkin voitolle. Mitä yksittäisistä pöydistä olenkin jäänyt. Vaikka eilen jäinkin tappiolle. :)

Missä eniten fisuja? Itse olen pelaillut expektillä nyt ja absolute pokerilla.. expektillä ihan kohtis määrä pelaajia mutta siellä on semmosia keskitason pelaajia aika paljon.. kyllä niiltäkin voi rahat viedä mutta tosi heikkoja pelaajia olen huomannut olevan muilla saiteilla enemmän. Osaako joku suositella muita mestoja, jotka siis osaa verrata, eli on itekin pelannut absolutella ja expektillä?

NIIN JUSTIINSA!

Kyllä nyt syö.. hävinny koko illan. Nyt en jatka enää.. aivan uskomattoman paska tsäkä. Voitan toki hitaasti ja varmasti koko illan, kunnes sitten aggressiivisesti ja joka käden katsova pelaaja taas kerran lähtee mukaan, noh itselle flopahtaa täysi käsi. Kympit ja kurkot. Kaveri on niin aggre että sillä on pakko olla kurko. Noh hyvä vaan, ei muuta kun all in ja se tulee mukaan. Kurko-seiska. Hahaa! Riverissä seiska ja korkeempi täyskäsi kurkoilla. Sinne män.

Myöhemmin takaisin rauhoittuneena. Sama aggressio kaveri siellä pauhaa, menettänyt jo suurimman osan rahoistaan. Ajattelen että en pelaa tuota vastaan kun liikaa tunnetta mukana, mutta mikäs siinä kun tulee ässäpari taskuun. No se jantteri vetää all in ennen mua, lähden toki mukaan. HAH! SIllä on vaan 9-3. Floppaa itselleen täyden käden. Sinne män.

Noh, äsken kävin vielä useamman tunnin rauhoittuneena. Paukautan itselleni suoran, ja panostuksista päätellen kukaan ei saanut ainakaan mitää ihmeellistä, tai ehkä jonkun parin. Noh, ajattelen että tänään on kaikki tai ei mitään ilta, oma suora vielä osuin siihen väliin ja hyvällä kickerillä. All in, ja joku lähti yllättäen mukaan. Jätkällä on yhtä korkeampi suora ja tietty sinne väliin se yksi kanssa.. sinne män!

SAATANA! MITEN VOI OLLA! EI VOI käydä 3 kertaa peräkkäin näin vituilleen!? Varsinkin kun tää yks jätkä pelas kaikki vitun kädet joten ei yhtään mietityttänyt pelata täysillä kun itsellä oli best possible hand mutta aina se vittu riverissä sai jonkun jeesuskortin joka sen pelasti. Voi vitun vitun vittu!

Huomenna uudestaan.

DayOne sanoi:
Missä eniten fisuja?

Kuten olen aiemmin jo sanonut tässä threadissa:
Pasificin taso ei mun mielestä ollut kovin ihmeellinen. Partylla melko kovia pelaajia, tai sitten mulla vaan meni kaikki käteen 70 dollarin edestä.

PAFfilla on hyvin tuottaneita sittareita.

DayOne sanoi:
NIIN JUSTIINSA!
Kuten joskus aikaisemminkin täällä kirjoitin, on nuo "upswingit" ja "downswingit" pokerissa todella jotain uskomatonta.. Joku päivä tuntuu onnistuvan kaikki, ja seuraavana päivänä käy juuri noin, kuten kirjoitit.

Nimim. "pari kertaa samana iltana 7-card studissa täyskädellä hävinnyt..." :hyper: :curs:

Tänään taas:

SubTV, 23.00 World Poker Tour.

Muistatteko muuten siinä ekassa jaksossa, jossa oli se sveitsiläinen heebo, joka veti aina monsterilla all inniin. Muuten se foldasi aina. Mikä helvetin pelityyli se oikeen on? Muut aina "kunnioitti" sitä foldaamalla. Lopultahan se sitten kuitenkin hävisi - oliko kahdella parilla, vai?

SniffDaddy sanoi:
...aina monsterilla all inniin. Muuten se foldasi aina...
Noinhan monet huonot pelaajatkin pelaa.
Ei oo mitään hirveen tuottosaa hommaa, mutta minkäs teet jos ei muuta osaa. :)
Kaikki ei ymmärrä että on ihan hyvä saada se yksi kaveri mukaan jakoon, jos itsellä on esim. ne raketit kädessä. Asia on toki toinen jos itse on esim. buttonina ja edellä on monta pelaajaa callinu tai jopa reissaillu. Silloin on hyvä vähän harventaa pelaajia ennen floppia.

Pitänee tänään katsoa miten siellä finaalipöydässä isketään korttia.

Lord sanoi:
Noinhan monet huonot pelaajatkin pelaa.
Ei oo mitään hirveen tuottosaa hommaa, mutta minkäs teet jos ei muuta osaa. :)
Kaikki ei ymmärrä että on ihan hyvä saada se yksi kaveri mukaan jakoon, jos itsellä on esim. ne raketit kädessä. Asia on toki toinen jos itse on esim. buttonina ja edellä on monta pelaajaa callinu tai jopa reissaillu. Silloin on hyvä vähän harventaa pelaajia ennen floppia.

Pitänee tänään katsoa miten siellä finaalipöydässä isketään korttia.

Jep noinhan se menee, hirveän huonosti tuntuu monet pelaavan välillä. Riippuu hirveästi tietenkin pöydästä. Nyt viimeksi pelailin 1/2$ NL pöydässä ja early positionista ukko otti callin kaikkiin paitsi turnissa kun oli yhtä vajaa ristiväri, niin korotus, jonka jälkeen kaikki foldas. No olin buttonilla Ac Td ja maksoin tietenkin kun pot oddsit oli kohdallaan. Riverillä ristiväri sille ja all-in heti. Tottakai maksoin kaverin all-inin, koska mulla oli nut-flush, arvasin kyllä että iso risti täytyy olla koska all-in ja early position, ja ristikurkohan kaverilta tuli. Manaili vain, että mulla oli se YKSI kortti mikä esti sen voiton. No ei toi mun mielestä bad beat vielä ollut mutta huonosti pelattu toi all-in. Ehkä check-raise tai maltillisempi korotus olisi ollut kohdallaan.

Jonkun verran on tosiaan tullut pelattua ja pelikirjojen mukaan voitollakin ollaan mukavasti. Katsotaan nyt sitten joskus ja jouluna, jos siirtyisi kokeilemaan isompia pöytiä. Vielä tuntuu ainakin ihan hyvin pitkällä tähtäimellä menevän.

Kävin lordin sivuilla katsomassa kanssa ja ihan mielenkiintoinen ja nätti sivusto. Hienoa :thumbs:

Nyt täytyy antaa tunnustusta Bet365:lle. Viime kuussa 500 kädestä 100$ extraa tilille, vähimmäisvaatimus peleille 1/2 fixed tai 0.50/1 NL. Ja lokakuussa sama juttu, lisää tällaista. Mutta varsinainen kysymys, onko monella rakeback-diilejä? Itselläni on tällä hetkellä tili edellä mainittuun paikkaan sekä Paffille mutta olen harkinnut tilin avaamista jonnekin josta saisin rakebackin ja kuinkakohan paljon se hyödyttää jos pelaa esim. pari tuntia päivässä 1/2 fixediä tai 0.50/1 NL?

Koska olen juurikin juonut melkein mäyrän verran bisseä niin avaudun myös muutamasta ikävästä tapahtumasta. Viimeisen parin päivän aikana on menestys turnauksissa ollut negatiivista osittain huonon tuurinkin takia, kolme kertaa olen flopannut setin mutta vastustajalla ollut isompi setti...floppasin täyskäden, vastustaja sai riverillä isomman ja sitten nämä QQ vs. KK ja JJ vs. KK...toki aina kaikkea tapahtuu, mutta nyt WPT:n pariin

Noissa telkkariturnauksissa final tablessa on paljon sellaista peliä, jota ei pitkällä tähtäimellä kannata harrastaa.

Itsellä varsinkin on paljon parannettavaa pelissä kun väki vähenee. Kun pelissä on vain pari pelaajaa täytyy olla agressiivinen, mutta ei silti saa tehdä yliyöntejä.

Hitto kun tuntuu ettei taidot(toivottavasti tuuri) riitä turnauksissa loppuun asti. Eilenkin kun tuli pelattua mielestäni todella hyvin, niin silti ei auta paukut loppuun asti, sijoitus 32/260. Ässä-kunkku ristiä pocketeilla pistin semi-harkitun all-innin flopin ollessa jotain kaksi ristiä ja joku muu lappu. Tulihan sieltä joku mukaan ja ei hitto mitä kakkaa tuli turniin ja riverillä vielä joku seiska mistä toinen kaveri sai sen seiskaparin. Oiskohan toinen kortti ollut vielä joku ysi ja eri maata.

Mietin vain, että olisiko pitänyt pelata maltillisemmin ja jos jollain on antaa vahvoja turnausvihjeitä niin otetaan mielellään vastaan. Normaalipeleissä tuntuu oma peli olevan kohdillaan, mutta turnaustaidoissa huomattavasti hiomista. Niin myös niissä peleissä missä on pelaajia alle 5 tai 6.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom