Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
Raippe sanoi:
Olen siirtämässä rahaa pokerihuoneeseen ja siellä yhdessä kohdassa annetaan noita pankin tietoja esim. pankin nimi ja tilin haltija ja muuta mutta mitä tuo SWIFT tarkoittaa rahansiirron kannalta? tarvitseeko sitä ottaa
huomioon jos siirtää rahaa tilisiirrolla?

Sitä tarvii pohtia, jos aikoo nostaa rahaa. (jos silloinkaan en muista just nyt) Jos siirrät pokerihuoneelle päin rahaa, niin ne eivät käsittääkseni tarvi tilitietojasi ollenkaan. (neuvoilla ei ole rahat takaisin takuuta)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Raippe sanoi:
...mutta mitä tuo SWIFT tarkoittaa rahansiirron kannalta?
SWIFT tai BIC on kanasainvälisissä tilisiirroissa käyetettävä pankin tunniste.
IBAN on sun oma tilinumero kansainvälisessä muodossa.
Peliyhtiö tarvii noita siirtäessään sun kotiuttamia rahoja pankkiisi.

Raippe sanoi:
Yritin siirtää pelirahaa pokerihuoneeseen tilisiirrolla mutta viitenumero ei kuulemma kelvannu, mikähän vikana?

Joskus siirsin rahaa vedonlyöntifirmaan ja kävi sama juttu, laitoin kylmästi numeron viestialueelle ja muutama päivä myöhemmin oli fyrkat tilillä.

Entäs miten tuo neteller. Soittaako ne sieltä sitten kun on rekisteröitynyt ja muuta? entä jossei ole kovin hyvä englannin kielessä? vai puhuuko ne suomea?

Korttina on osuuspankin visa elektron ja sillä ei ilmeisesti pysty laittamaan rahaa pelitilille mihinkään paikkaan vai voiko?

Huhhuh ompa vaikeaa saaha rahaa pelitille.

No tänään kun lähetin mailitse Partylle isäni ajokortista valokuvan niin aktivoivat tilin uudelleen. Hyvähän tuo on, että on tarkka "seula" visa maksajille.

SniffDaddy sanoi:
Mitä helvettiä ne sillä isäs valokuvalla oikein tekee? :D Varmaan niitä muut tiedot siitä ajokortista enemmänkin kiinnosti. ;)

Eikun nimen omaan halusivat kuvan :D Eipäs SniffDaddy nussita pilkkua. :)

Olen pelannut aloittelijoiden 0.50/1$ pöydissä ja takkiin tullut. Olen erittin varovasti pelannut ja en lähde ollenkaan mukaan jos siltä näyttää, sitten kun näyttää hyvältä niin lähden mukaan, mutta yleensä joku vielä voittaa yhdellä kortilla tai niin tiukasti kun voi. Ahistaa .

Noi poydät on pahoja sen takia kun käsiä pääsee katsomaan niin halvalla jolloin riverin jälkeen mukana on aina 3-5 kaveria mukana. Ei muuta kuin NL pelejä pelaamaan...

Jonny sanoi:
Olen pelannut aloittelijoiden 0.50/1$ pöydissä ja takkiin tullut. Olen erittin varovasti pelannut ja en lähde ollenkaan mukaan jos siltä näyttää, sitten kun näyttää hyvältä niin lähden mukaan, mutta yleensä joku vielä voittaa yhdellä kortilla tai niin tiukasti kun voi. Ahistaa .

Samaa asiaa kirosin tuolla 15 sivua aikaisemmin.

Tuokin ongelma poistui siirtymällä NL pöytiin. Fixed-pöydissä mä olen saanut turpiini aina kun olen siirtyny .15/.30 -pöydistä isompiin. Tiedä sitten miksi.

fish sanoi:
Samaa asiaa kirosin tuolla 15 sivua aikaisemmin.

Tuokin ongelma poistui siirtymällä NL pöytiin. Fixed-pöydissä mä olen saanut turpiini aina kun olen siirtyny .15/.30 -pöydistä isompiin. Tiedä sitten miksi.

Sama... Itse olen tehnyt aina limit pöydissä tappiota :curs: NL pöydistä sentään jää joskus voitolle.

No limit pöytiin ei kannata ottaa kuin osa pelikassasta että voi mennä helpommin all-inniin :evil:

Gascoigne sanoi:
No limit pöytiin ei kannata ottaa kuin osa pelikassasta että voi mennä helpommin all-inniin
Eikös olisi kuitenkin ihan kiva että olisi niitä pelimerkkejä mahdollisimman paljon siinäkin tilanteessa kun on oikeasti järkevää mennä all-in?
Jos sulla on kädessä vaikka nut-flush ja kaveri reissaa minkä kerkiää, niin kyllä silloin on hyvä olla chippejä paljon pinossa, joilla voi kerätä mammonaa kotia kohden.

Gascoigne sanoi:
No limit pöytiin ei kannata ottaa kuin osa pelikassasta että voi mennä helpommin all-inniin :evil:

Saattaapa olla, että ymmärsin väärin, mutta jos ylipäätään edes voi ottaa pöytään koko pelikassan, on menossa aivan väärään pöytään. Kyllä pääsääntöisesti pöytään kannattaa mennä niin isola pinolla kuin mahdollista, eihän muuten ole mahdollista voittaa maksimimäärää.

Toki poikkeuksiakin on. Esim. pöydässä on yksi aivan kurko peluri isolla stackilla ja 8 surkeaa ministackeilla. Tai on epävarma muiden tasosta, mutta haluaa kokeilla peliä ko. pöydässä. Tai yrittää pikkustackilla testailla vähän muiden pelityylejä. Tai jos ei ole alun perinkään menossa voittamaan vaan nauttimaan vain pelistä. Jne.

Raippe sanoi:
Entäs miten tuo neteller. Soittaako ne sieltä sitten kun on rekisteröitynyt ja muuta? entä jossei ole kovin hyvä englannin kielessä? vai puhuuko ne suomea?

Korttina on osuuspankin visa elektron ja sillä ei ilmeisesti pysty laittamaan rahaa pelitilille mihinkään paikkaan vai voiko?

Huhhuh ompa vaikeaa saaha rahaa pelitille.
Minulle muistaakseni soittivat, kun tein ensimmäisen "luottokortti"talletuksen (Sampo Electron). Todella ystävällinen naishenkilö kysyi puhelimessa henk.tunnuksen ja vastauksen siihen "salaiseen kysymykseen" (jonka siis itse sai päättää). Oli vielä kohtalaisen typerä vastaus, jonka tuohon kysymykseen täytin, koska en arvannut että sieltä puhelimessa sitä alkavat kyselemään.. Onneksi sielläpäin ei osattu puhua Suomea :D

Jonny sanoi:

No aika korkeilla panoksilla oot alkanu pelaan noin niinkuin alottelijaksi, kokeile mielummin 0.02/0.04 $ limittiä tai no-limittiä.

feikki-elvis sanoi:
No aika korkeilla panoksilla oot alkanu pelaan noin niinkuin alottelijaksi, kokeile mielummin 0.02/0.04 $ limittiä tai no-limittiä.

No kun vasta äskettäin tajusin micropanospöydät :nolo: . Nyt pelaan 5$ NL ja panokset ei päätä huimaa.

Edit: Vaikka panokset ei päätä huimaa niin voitin kumminkin 8,5$ mikä on iso raha minulle. No tässä harjoitellaan ja sitten myöhemmin siirrytään isompiin panoksiin.

Mokasin pahasti. Lord neuvoi miten saada 25$ bonusrahaa kun käyttää hänen antamaa bonuskoodia. Moka sattui siinä kun pelin olin jo aiemmin imuttanut ja asentanut ja bonukseen vaadittiin sen imuttaminen tietyltä bonussivulta. Olkaa tarkkoja ja lukekaa ohjeet tarkasti. Lordille kiitokset neuvoista ja avuista ja lähetin sinulle jo asian johdosta mailia.

Jonny sanoi:
Mokasin pahasti. Lord neuvoi miten saada 25$ bonusrahaa kun käyttää hänen antamaa bonuskoodia...
Äläs nyt pienistä.
Tsemppiä peleihin!

Ps. Neuvoin siis kuinka saada 20 eurolla $75 pelitilille ;)

No niin. Toinen turnaus takana, osallistujia 1772, sijoitus 408. Tuohon sijaan vaikutti se, että jouduin olemaan yli 30min pois koneelta ja olin tuon ajan siis pelaamatta, koskaan ei ole kulkenut peli niin hyvin kuin tuossa, mutta valitettavasti en voinut pelata täysillä ensimmäisen tunnin jälkeen. :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom