Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
Kun tässä nyt ei ole parempaakaan tekemistä, niin kirjoitellaan lisää. Siitä, kun ekaa kertaa holdemia pelasin, taisi olla vuoden alussa.

Pelattiin livenä holdemia juu. Oisko ollu pot limit. Siinä se meni +-0. Porukka pelaa viikottain livenä ja kaikki netissä kans. Termit viuhuu ja chippejä kilistellään. Ihan taitavia, mitä nyt holdemista ymmärrän. Joku keksi, että pelataan, olikohan sen nimi pineapple...holdemin versio, jossa jaetaan kolme holeen ja flopin jälkeen heitetään yksi holekortti pois. Hokasinkin siinä, että lähin pelaan pelkästään vetoja, suoran ja värin mahkut on jo aika isot. Toki parit jäi pääsääntöisesti käteen koosta riippumatta, mutta ässä ei kauaa kädessä viipynyt, jossa kaksi muuta korttia edes jollain tavalla muodosti vetoja pöydän kanssa. Lisäksi floppiin pääsi mukaan aina melkein blindilla, kun kukaan ei kauheesti lyönyt ennen floppia. Eli jos ei osunut, niin pääsi halvalla kuitenkin.

Noh voitin paljon, kun muut jatkoi holdemin pelaamista eikä ymmärtäneet että tää oli ihan eri peli. Porukka jätti käteen niitä ässäkurkoyhdistelmiään ja muita. Sain aina hyvät rahat pikkupareillani, pikkukolmosilla ja paskarattailla, kun ne tuli puun takaa. Suorat ja värit osui kans usein.

Tää voi olla kaikki mun päässä, mutta tuntui hyvältä taktiikalta. Koin suurta paremmudentunnetta ja älykkyyttä, koska osasin sopeutua uuteen peliin, vaikka paljon kokeneemmat eivät osanneet, vaikka olivat sitä aiemmin varmaan monasti pelanneet.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hmm, HU voisi olla sellainen nl-laji, jossa voisi alkaa jo alemmilla tasoilla siirtyä pois tiukasta grindaamisesta?
On, tosin itse suosittelisin ensin sen peruspelin hakkaamista selkäytimeen shortissa / jopa fullissa. Huppi on niin erilaista (ainakin vähänkään osaavaa vihua vastaan), että kaikki "perustilanteet" pitäisi olla hallussa ennenkuin tuota lähtee yrittämään. Netissä kun et saa muita riidejä vihusta kuin betting patternsit (panostuskaava?) ja ehkä vähän epäluotettavia timing tellejä, niin sinun täytyy tietää kuinka erilaiset kädet ja tilanteet "kuuluu" pelata, jotta pystyt pistämään vihua käsille (joka hupissa on elintärkeää..).

Vähän vaikea arvioida kuinka helppoa se voitollinen peli noissa small stakes -pöydissä on, itsestä tuntuu että aivan peruspelillä nuo biittaan, mutta shorttijakoja on takana yli 300.000, joten varmaan jonkinnäköistä rutiiniakin touhuun on.. Kuitenkin väitän, että ainakin nuo Ongamen NL100 pöydät biittaa kyllä ihan vaan omia kortteja pelaamalla. Tuolla oli äsken taas niin uskomatonta paistia pöydät täynnä, ettei noiden biittaamiseksi tarvitse mikään Phil Ivey olla. Position merkitys (buttonilta PALJON enemmän käsiä kuin blideista), aggressiivisuus ja tiukka lähtökäsien valinta (etenkin aikaisista positioista). Lisäksi pelaa suoraviivaisesti, kun tulee hyvä osuma, pelaa vahvasti ja jollei osu niin älä turhaan yritä bluffata noita maksuautomaatteja (ellei ole sitten riidejä että vihu oikeasti osaa jotain kipatakin). Noissa pöydissä ne voitot tulevat hyvillä käsillä paisteilta otetuista valueista, ei ryöstetyistä poteista.

Tuosta "ammattilaisuudesta" haaveillessa kannattaa olla erittäin tarkkana. Itse pelasin alkuvuoden "ammattilaisena" NL100/NL200 pöytiä ja voin sanoa ettei tuo todellakaan mitään herkkua ole. Sattui vielä kiva yli 5k$ kuoppakin tuohon maaliskuulle, ja voin sanoa että ainakin itselläni tuossa pokerissa menestyminen / menestyksettömyys heijastui niin vahvasti myös pöytien ulkopuolelle, että ei kiitos. On ihan eri juttu pelailla töiden ohella "huvikseen" kuin grindata verenmaku suussa kuoppaa umpeen kun jääkaapin valo alkaa uhkaavasti täyttää kaappia ja vuokrakin pitäisi maksaa.. Vaikka olisit miten suurella otoksella miten voittava pelaaja, ei sinusta välttämättä ole ammattilaiseksi. Jos en muuta, niin sen olen tässä reilun vuoden "uran" aikana ainakin oppinut, että ammattilaista minusta ei koskaan tule, enkä sellaiseksi todellakaan edes haluaisi. Jotkut osaavat käsitellä tuota pelin tuurielementtiä ja kestävät suuretkin varianssin aiheuttaman heilahtelut, toiset taas eivät. Tässä viimeisen parin kuukauden aikana on ollut ehdottomasti koko tähänastisen uran paskin jakso, ja voin sanoa että lopettaminen on ollut erittäin lähellä. Voin vain kuvitella mitkä fiilikset olisivat, jos pelaisin nyt ammatikseni..

Toinen juttu, mikä ainakin itselläni (ja monella muulla tuntemallani pelaajalla) omalla tavallaan "estää" tuota ammatikseen peluuta on motivaation puute silloin kun kortti kulkee. Tämä on sinäänsä aika jännä juttu, silloin kun kortti kulkee ja voittoja tulee, ei pelaaminen voisi vähempää kiinnostaa, mutta silloin kun kuoppaa oikein kunnolla niin pitäisi olla jatkuvasti täyttämässä sitä monttua. Ammattilaisena täytyisi päivästä, viikosta, kuukaudesta ja vuodesta toiseen vaan pelata jakoja jaon perään, vaikka kuinka vähän huvittaisi ja sitten vähintään pari kertaa vuodessa ottaa kunnolla turpaan downswingin merkeissä. Jossain sanottiin, että prosentti yrittäneistä lopulta onnistuu ammattilaisurassaan, loput katkeavat tai palavat yksinkertaisesti loppuun. Voi kuullostaa helpolta "naksutella hiirtä" pari tuntia päivässä ja nostaa muutama kilo kuussa voittoja. Totuus on jotain ihan muuta.. "Hard way to make easy living"

Kannattaa ainakin alkuun yrittää järjestää joku (osa-aikainen)työ, jonka ohella alkuun kokeilet miltä pelaaminen tuntuu ja sitten jos huomaat olevasi voittava pelaaja (ja tähän joku 100k jaon otos mielellään vähintään), niin mietit asiaa uudelleen. Tosin kuten aiemmin sanoin, niin se että olet voittava pelaaja, ei tarkoita automaattisesti että pystyisit pokerilla itsesi elättämään. Ei todellakaan.

Sitten vähän raportin tynkää taas:

Pelasin jonkun 1,5h äsken 6*NL100, reilu bini voittoa, vaikka muutama aika ikävä ohivetokin sattui. Vihut ihan sanoinkuvailemattoman huonoja.

1. http://www.pokerihanska.com/?h=756269714
- Vihu ihan totaalipaisti. Tuossa sentään oli käsi, mutta huonommillakin näin tuon pelaavan stäkistään.

2. http://www.pokerihanska.com/?h=135440008
- Siinä vähän tyylinäytettä ko. vihulta.. Ei noille voi oikein pitkässä juoksussa hävitäkkään :hyvä:

3. http://www.pokerihanska.com/?h=508514823
- Vihulla joku Kx(joku pikkukortti)..

4. http://www.pokerihanska.com/?h=304131928
- Tykkään pelata deeppinä noita paisteja vastaan, kun tietää että implarit ovat mielettömän suuret niin pystyy pelaamaan enemmän käsiä ja enemmän noita kaikkia vetoja. Flopilla vihun (säälittävän pienen) reissun jälkeen potissa 43$ ja maksettavaa 16$. Tuohon vielä implarit päälle, niin pakkohan tuo on maksaa. En tiedä, mitä vihun päässä turnilla oikein liikkui, tuohon olisi ehdottomasti rattailla pitänyt lyödä alle joku 2/3 potillista kun on aika todennäköistä että minulla joku veto tuossa on. Riveriltä älyttömän hyvä kortti (r-r suora on aika hyvin piilossa), vihu lyö ja päätin esittää missattua värinvetoa puskulla. Puskulla EHKÄ menettää joltain AK/AQ/AJ:ltä valueta tuossa (tosin en olisi niinkään varma..), mutta jollai rattailla varmasti kala löytää koolin tuossa ennen kuin ehtii sanoa paisti. Kiva 3,5bin potti pelasti session voitolle vielä.

On, tosin itse suosittelisin ensin sen peruspelin hakkaamista selkäytimeen shortissa / jopa fullissa. Huppi on niin erilaista (ainakin vähänkään osaavaa vihua vastaan), että kaikki "perustilanteet" pitäisi olla hallussa ennenkuin tuota lähtee yrittämään. Netissä kun et saa muita riidejä vihusta kuin betting patternsit (panostuskaava?) ja ehkä vähän epäluotettavia timing tellejä, niin sinun täytyy tietää kuinka erilaiset kädet ja tilanteet "kuuluu" pelata, jotta pystyt pistämään vihua käsille (joka hupissa on elintärkeää..).

Vähän vaikea arvioida kuinka helppoa se voitollinen peli noissa small stakes -pöydissä on, itsestä tuntuu että aivan peruspelillä nuo biittaan, mutta shorttijakoja on takana yli 300.000, joten varmaan jonkinnäköistä rutiiniakin touhuun on.. Kuitenkin väitän, että ainakin nuo Ongamen NL100 pöydät biittaa kyllä ihan vaan omia kortteja pelaamalla. Tuolla oli äsken taas niin uskomatonta paistia pöydät täynnä, ettei noiden biittaamiseksi tarvitse mikään Phil Ivey olla. Position merkitys (buttonilta PALJON enemmän käsiä kuin blideista), aggressiivisuus ja tiukka lähtökäsien valinta (etenkin aikaisista positioista). Lisäksi pelaa suoraviivaisesti, kun tulee hyvä osuma, pelaa vahvasti ja jollei osu niin älä turhaan yritä bluffata noita maksuautomaatteja (ellei ole sitten riidejä että vihu oikeasti osaa jotain kipatakin). Noissa pöydissä ne voitot tulevat hyvillä käsillä paisteilta otetuista valueista, ei ryöstetyistä poteista.

Tuosta "ammattilaisuudesta" haaveillessa kannattaa olla erittäin tarkkana. Itse pelasin alkuvuoden "ammattilaisena" NL100/NL200 pöytiä ja voin sanoa ettei tuo todellakaan mitään herkkua ole. Sattui vielä kiva yli 5k$ kuoppakin tuohon maaliskuulle, ja voin sanoa että ainakin itselläni tuossa pokerissa menestyminen / menestyksettömyys heijastui niin vahvasti myös pöytien ulkopuolelle, että ei kiitos. On ihan eri juttu pelailla töiden ohella "huvikseen" kuin grindata verenmaku suussa kuoppaa umpeen kun jääkaapin valo alkaa uhkaavasti täyttää kaappia ja vuokrakin pitäisi maksaa.. Vaikka olisit miten suurella otoksella miten voittava pelaaja, ei sinusta välttämättä ole ammattilaiseksi. Jos en muuta, niin sen olen tässä reilun vuoden "uran" aikana ainakin oppinut, että ammattilaista minusta ei koskaan tule, enkä sellaiseksi todellakaan edes haluaisi. Jotkut osaavat käsitellä tuota pelin tuurielementtiä ja kestävät suuretkin varianssin aiheuttaman heilahtelut, toiset taas eivät. Tässä viimeisen parin kuukauden aikana on ollut ehdottomasti koko tähänastisen uran paskin jakso, ja voin sanoa että lopettaminen on ollut erittäin lähellä. Voin vain kuvitella mitkä fiilikset olisivat, jos pelaisin nyt ammatikseni..

Toinen juttu, mikä ainakin itselläni (ja monella muulla tuntemallani pelaajalla) omalla tavallaan "estää" tuota ammatikseen peluuta on motivaation puute silloin kun kortti kulkee. Tämä on sinäänsä aika jännä juttu, silloin kun kortti kulkee ja voittoja tulee, ei pelaaminen voisi vähempää kiinnostaa, mutta silloin kun kuoppaa oikein kunnolla niin pitäisi olla jatkuvasti täyttämässä sitä monttua. Ammattilaisena täytyisi päivästä, viikosta, kuukaudesta ja vuodesta toiseen vaan pelata jakoja jaon perään, vaikka kuinka vähän huvittaisi ja sitten vähintään pari kertaa vuodessa ottaa kunnolla turpaan downswingin merkeissä. Jossain sanottiin, että prosentti yrittäneistä lopulta onnistuu ammattilaisurassaan, loput katkeavat tai palavat yksinkertaisesti loppuun. Voi kuullostaa helpolta "naksutella hiirtä" pari tuntia päivässä ja nostaa muutama kilo kuussa voittoja. Totuus on jotain ihan muuta.. "Hard way to make easy living"

Kannattaa ainakin alkuun yrittää järjestää joku (osa-aikainen)työ, jonka ohella alkuun kokeilet miltä pelaaminen tuntuu ja sitten jos huomaat olevasi voittava pelaaja (ja tähän joku 100k jaon otos mielellään vähintään), niin mietit asiaa uudelleen. Tosin kuten aiemmin sanoin, niin se että olet voittava pelaaja, ei tarkoita automaattisesti että pystyisit pokerilla itsesi elättämään. Ei todellakaan.

Sitten vähän raportin tynkää taas:

Pelasin jonkun 1,5h äsken 6*NL100, reilu bini voittoa, vaikka muutama aika ikävä ohivetokin sattui. Vihut ihan sanoinkuvailemattoman huonoja.

1. http://www.pokerihanska.com/?h=756269714
- Vihu ihan totaalipaisti. Tuossa sentään oli käsi, mutta huonommillakin näin tuon pelaavan stäkistään.

2. http://www.pokerihanska.com/?h=135440008
- Siinä vähän tyylinäytettä ko. vihulta.. Ei noille voi oikein pitkässä juoksussa hävitäkkään :hyvä:

3. http://www.pokerihanska.com/?h=508514823
- Vihulla joku Kx(joku pikkukortti)..

4. http://www.pokerihanska.com/?h=304131928
- Tykkään pelata deeppinä noita paisteja vastaan, kun tietää että implarit ovat mielettömän suuret niin pystyy pelaamaan enemmän käsiä ja enemmän noita kaikkia vetoja. Flopilla vihun (säälittävän pienen) reissun jälkeen potissa 43$ ja maksettavaa 16$. Tuohon vielä implarit päälle, niin pakkohan tuo on maksaa. En tiedä, mitä vihun päässä turnilla oikein liikkui, tuohon olisi ehdottomasti rattailla pitänyt lyödä alle joku 2/3 potillista kun on aika todennäköistä että minulla joku veto tuossa on. Riveriltä älyttömän hyvä kortti (r-r suora on aika hyvin piilossa), vihu lyö ja päätin esittää missattua värinvetoa puskulla. Puskulla EHKÄ menettää joltain AK/AQ/AJ:ltä valueta tuossa (tosin en olisi niinkään varma..), mutta jollai rattailla varmasti kala löytää koolin tuossa ennen kuin ehtii sanoa paisti. Kiva 3,5bin potti pelasti session voitolle vielä.

Hyvää tekstiä pääasiassa, monesta asiasta olen samaa mieltä. Ammattilaisuudesta sen verran, että itse en lähtisi pelaamaan ammatiksi NL100-tasolla (vaikka miten hyvin beattaisi). NL200 voisin sitä harkita jos saisin suhteellisen suuren rollin ja valmiiksi kotiutettua rahaa "pahan päivän varalle" riittävästi. Yksi suurimmista virheistä mitä pienien limittien "prot" voivat tehdä on mielestäni se, että riittävää pohjarollia ei ole ja downswingin ovat täten henkisesti vielä raskaampia, koska rahaa olisi pakko saada pian. Mielestäni NL400 on jo huomattavasti parempi taso tehdä ammattilaiseksi siirtyminen. Pelkällä RB:llä tekee tuommoisen hyvin 4-5k ja voittoja ei tietysti tarvitse myöskään niin paljoa, mutta "ylimääräistä" on silti suhteellisen helppo tehdä. Keskimäärin on tietysti mahdollista myös pelata vähemmän. On tietysti sinäänsä selvää, että mitä isompi limitti sitä parempi, mutta NL200 ja NL400 väline ero on suurin mielestäni.
Toinen, kenties jopa isoin virhe on koittaa olla pro, vaikka ei ole oikeasti suuremmin intohimoa pokeria kohtaan tai "grindaamista". Vähän sama kuin kävisi salilla vain tuloksien takia, mutta inhoaisi treenaamista ja safkaamiseen panostamista. Pokeriprona tilanne on tietysti älyttömästi vaikeampi, koska vaihtoehtoja ei ole ja on pakko pelata ja sitä pitäisi tehdä luultavasti pitkään. Itse olen sellainen, että jaksan hyvin grindata melkein missä vain tilanteessa ja pidän pokerista yleensäkin, halu kehittää peliä ja laajentaa esim. PLO:hon tai sittareihin on suuri. Omasta ammattilaiseksi siirtymisestä sen verran, että ennen kuin se tapahtuu niin tason pitää olla ainakin NL400, rahaa tilillä sen verran, että sillä elää väh. puolisen vuotta ja rahaa accolla sen verran, että se kestää helposti kovemmankin downswingin.

Nuo olivat lähinnä jotain omia ajatuksiani kyseisistä aiheista. Yön valvoneena ulostulo on näemmä suhteellisen epäselvää :down: Tekisi mieli kirjotella laajemmin ja muistakin aiheista, mutta nyt ei ainakaan pysty :D

Pistetään nyt vielä linkki yhdelle todella hyvälle sivulle: http://www.stoxpoker.com/. Itse olen kyseisellä sivulla jäsen ja videot kyllä rokkaavat, mutta jos videoista maksaminen ei kiinnosta niin kannattaa ainakin blogeja lukea (mm. leatherass ja stoxtrader) alusta asti, paljon motivoivaa ja opettevaa asiaa :)

Tilitystä:

Itse petänyt pelit pieninä ja voitot pieninä. Eilisessä sessiossa tuli pari 80+ eur pottia. No kokonaisuutena tappiolle jäätiin pari kymppiä, että se niiden 4 kaljan jälkeen.

Vaihdoin bläkäriin ja 1000 depoa (mitään talletusbonusta ei tietenkään ollut). Up:a ja down:a parhaimmillaan 1800+ sitten käytiin 300 ja taas 1650... arvatkaa otinko missään vaiheessa ulos voittoja. Tavoittelin 2000 eli tublaa ja 3 tunnin 50 eur panoksin tykitellen se sitten valui toi koko 1800...

Isoille pelimiehille pientä, mutta mulle fisuna suurta. Olisin tehnyt tuolla tonnilla jo pokeripöydissä ehkä hyvääkin jälkeä. Olisi kassa riittänyt talletusdebojen kanssa noihin NL 0,25/0,50 (sb/bb) pöytiin...

stna :david:

Tilitystä:

Itse petänyt pelit pieninä ja voitot pieninä. Eilisessä sessiossa tuli pari 80+ eur pottia. No kokonaisuutena tappiolle jäätiin pari kymppiä, että se niiden 4 kaljan jälkeen.

Vaihdoin bläkäriin ja 1000 depoa (mitään talletusbonusta ei tietenkään ollut). Up:a ja down:a parhaimmillaan 1800+ sitten käytiin 300 ja taas 1650... arvatkaa otinko missään vaiheessa ulos voittoja. Tavoittelin 2000 eli tublaa ja 3 tunnin 50 eur panoksin tykitellen se sitten valui toi koko 1800...

Isoille pelimiehille pientä, mutta mulle fisuna suurta. Olisin tehnyt tuolla tonnilla jo pokeripöydissä ehkä hyvääkin jälkeä. Olisi kassa riittänyt talletusdebojen kanssa noihin NL 0,25/0,50 (sb/bb) pöytiin...

stna :david:
Ai helvetti, tuo jo pistää vituttamaan. Tonnilla, tai sillä 1800€:lla ois saanut ostettua jo vaikka mitä.

Itse eilen 200€ uppia noin 4 tunnissa. Olen laskenut epärealistisia voittotavoitteita hiukan alemmaksi, kun aiemmin en oikein ollut tyytyväinen jos tuli vaikka 50€ voittoa, vaan jatkoin väkinäistä pelaamista vaikka paras skarppius ja kärsivällisyys oli jo mennyt.
Eli päivittäinen tavoite 50-200 euroon ja lopetus siihen. Tappioraja 100€, jolla vältetään tilttaus.

Ei saanu editoitua postia enää...Itse olen Zeizein kanssa samaa mieltä tuosta ammattilaisuudesta. Pitäisi vähintään pelata NL400 voitollisesti, olla rolli hyvässä kuosissa ettei downswingit tunnu ja muutenkin pitäisi olla hermot että pystyy pelaamaan oli sitten downswing tai upswing. Mutta olisi se vain mahtavaa jos pystyisi jotain NL1000 vääntämään voitollisesti päivästä toiseen :D Toisaalta sitten sitä haluaisi nousta koko ajan vain ylöspäin, joka syö rollia yleensä.

Tulikin tähän liittyen juteltua eilen naisystäväni kanssa. Sanoin, että jos pystyisin pelaamaan pokeria tarpeeksi korkealla tasolla voitollisesti niin lopettaisin koulunkäynnin. Ei ottanut tosissaan. Onko se sitten sitä ettei ymmärrä miten isot rahat pokerissa on mahdollista liikkua?

Tulikin tähän liittyen juteltua eilen naisystäväni kanssa. Sanoin, että jos pystyisin pelaamaan pokeria tarpeeksi korkealla tasolla voitollisesti niin lopettaisin koulunkäynnin. Ei ottanut tosissaan. Onko se sitten sitä ettei ymmärrä miten isot rahat pokerissa on mahdollista liikkua?

Juurikin sitä, muistan sillon. 17.9.2006 kun sanoin mutsille, että nyt alan pelaamaan pelkästään pokeria (sillon en edes itse uskonut vielä siihen), koska deposin vain 600e ja yhden saitin ilmaisrahalla hakkasin 50$ -> 112e. Joten rollia oli reilu 700e. Aloin vääntämään aika huonoo depobonaria, mutta heti alussa pääsin kotiutteleen keskimäärin 4 pvän välein ton oman summan ekan kuukauden. Eli lähti siis rullaamaan aivan helvetin hyvin. Pelasin tosin 24/7. Mutsi ei tietysti uskonu, että tolla voi elättää ittensä. Tossavaiheessa mulla oli tosin puolen vuoden asumiset (jos olisin asunu yksin), mutta nyt asuin porukoilla joten vuokrasta + safkasta ei tarvinu välittää.

Nyt asunu 10kk yksin, maksanu tietysti kaikki omat jutut, ja käyttänykkin rahaa enemmän mitä ehkä tarvis. Mutta tarvii sanoo, että tän ikäseks (-86 syntyneeks) jannuks rahaa on aika kivasti alla, kiitos nettipokerin. Ei se mutsi oikeen ymmärrä varmaan vieläkään, että jos homma toimii edes suht hyvin niin tällä tekee hyvää tiliä. Mutta yleensäkin noi "vanhan ajan" ihmiset ei oikeen ymmärrä tämmössiä asioita, se on sama kaikissa tietokone yms. jutuissa.

Kaikkien, jotka vähänkään panostaa, kannattaa tietysti kokeilla pokeria ammatikseen, mutta on hyvä olla ainakin joku ammatti / varasuunnitelmia taustalla, jos homma kuseekin. Kaikista ei ole tosiaankaan pelailemaan netissä välillä vähän enemmän ja välillä vähän vähemmän. Itellä on nettitouhuista jo vankka ~10 vuoden tausta, mm. muutamassa pelissä suomen maajoukkueissa yms, joten nettipelaaminen (johon myös pokerin lasken) ei todellakaan ole ongelma.

Ainiin ja itse pidän 60-100 biniä per taso, ja vielä vuoden/parin elämisiä säästöissä, ja lisäks menee säästötileille ja eläkkeisiin rahaa. Tällähetkellä tasona pääasiassa NL200, mutta pelailen useesti myös NL400.

Se, että kävin vaan ammattikoulun (elektroniikkalinjan), ja sitten ei kiinnostanu yhtään kyllä nuo hommat. Enkä keksiny mitään muutakaan perusduunia mitä haluisin tehä, enkä keksi vieläkään.

Ai helvetti, tuo jo pistää vituttamaan. Tonnilla, tai sillä 1800€:lla ois saanut ostettua jo vaikka mitä

Itse eilen 200€ uppia noin 4 tunnissa. Olen laskenut epärealistisia voittotavoitteita hiukan alemmaksi, kun aiemmin en oikein ollut tyytyväinen jos tuli vaikka 50€ voittoa, vaan jatkoin väkinäistä pelaamista vaikka paras skarppius ja kärsivällisyys oli jo mennyt.
Eli päivittäinen tavoite 50-200 euroon ja lopetus siihen. Tappioraja 100€, jolla vältetään tilttaus.

No sanoppa muuta. Vituttaa ihan kohtalaisesti. Tänään tullut pataan joku 100. HU:a lähinnä pelaillut ja alkuun ensimmäiset 4 20$ bi turnausta voitin helpohkosti, mutta sitten vaihdoin taas tohon takuuvarmaan kasinoon: Sielläkin hieman uppia, mutta...... ku pysyis erossa noista pöydistä.

Nyt se on otettava tauko ja jatkettava pokerin parissa kun nää haavat on nuoltu. Hyvä, että eilisellä kasinolla se limiitti löyty sitten vasta tän aamun etsintöjen perusteella. Olisin pistänyt varmaan liikevaihtolimiitin tai aikarajan, niin ois jäänyt jotain tunteja pelaamatta.

Ens viikolla jo naurattaa, mutta köyhä joulu tulossa. :(

Miksei mennä sitte kokeileen vaikka isompaan limittiin kuin että pelaa jotai bläkäriä missä tietää että häviää? :D Saa kokemusta isommasta limitistä josta on varmasti hyötyä jos meinaa joskus nousta tasoja.

Viime viikko oli pokerin merkeissä niin synkkää että rupesi ihan muutenkin huomaamaan arkisessa käytöksessä. Tänään taas parin tunnin sessiolla +8biniä ja elämä tuntuu taas niin pirun ihanalta. Kohta saa grindailtua Tower Pokerin bonukset ja ois aika siirtyä jollekin muulle saitille.

Katselin Hollywoodpokerin 200% up to 200$ 6x depobonusta ja 300% up to 600$ 7x bonusta. Ei taida enää Ongamen verkkoihin saada rakebackkiä?!? Saakohan muualle enää edes noin hyvää 6xPP per dollar bonusta?

Vai kannattaisiko rollin kasvaessa vain siirtyä muihin verkkoihin ja hommata kunnon rakeback? Kertokaas ammattilaiset..

ernopetteri, otappa yhteyttä. email: marko@suitedaces.fi tai MSN: alieni999@hotmail.com

Niin katotaan kunnon ongame-diili :)

Ja ihan ymmärrettävistä syistä ns. tietokoneihmiset pelaa pokeria. En voi kuvitellakkaan, että kovin moni joka ei o koskaan käyttäny tietokonetta multitablais kovin hyvin. Siinä tarvitaan kuitenkin hiirikättä yms. jo vähäsen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom