Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
Mmm. Jengi aina pauhaa, että jos ei "biittaa alempia tasoja, oikealla pelillä" niin ei voi nousta ylemmäs. OOKOO. Mutta vaikeata se on.

Ekana pitäisi tietää mitä se oikea peli on. 5 turnauksen jälkeen sitä tuskin tietää vielä, vaikka olisi pitkä cashitausta takana. Lisäksi 5 turnausta ei riitä sampleksi edes yhden pöydän sittareissa. Ite oon pelannut jonku 1000 turnausta ja pisin cashamaton putki on joku 20-30 turnausta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Normihommaa nuo yli 20 turneen voitottomat putket. Turnausten palkintorakenne sanelee pitkälti sen, että pitää yrittää taistella itsensä sinne finaalipöytään ennemmin pienellä riskillä, kuin yrittää sinnittelemällä vain päästä rahoille. Siksi ainakin itsellä nuo ns. tappioputket saattavat joskus venähtää, kun se pelkkä rahoille pääseminen harvemmin makssaa edes vaivaa pelata.

"Ekana pitäisi tietää mitä se oikea peli on. 5 turnauksen jälkeen sitä tuskin tietää vielä, vaikka olisi pitkä cashitausta takana. Lisäksi 5 turnausta ei riitä sampleksi edes yhden pöydän sittareissa. Ite oon pelannut jonku 1000 turnausta ja pisin cashamaton putki on joku 20-30 turnausta."

Millä tasolla alkaa oleen ammattipelaajia joukossa? Oon kuullut joiden grindaavan jopa NL50 ammatikseen, mutta itse en kyllä oikeen lähtis moiseen ellei olisi hyvästi voitollinen vähintää NL200/NL400.
Pelasin vielä kuukausi sitten shortti nl50 12-tablaten, jolla ylsin 50$ tuntiliksaan. Kyllähän tuolla pystyisi jo ammatikseen pelaamaan jo 3-4h päivittäisellä pelaamisella ihan hienosti.

Kyselin tuossa jo 3-5-7 pokerin ohjeita, mutta ei kukaan osannut neuvoa. Olisiko mitään helppoa pokeripeliä jota voisi kavereiden kanssa pelata. Menivät ihan sekaisin kun yritin Hold emiä neuvoa :D... perus sökö tietty, mutta olisiko vielä muita? :)

Jos holdemia ei pysty ymmärtään, ni ei oo kovin ruusunen tulevaisuus. Sain sentään perussäännöt opetettua jopa ala-asteikäisille serkkupojille. En tosin väitä et ne muuta siitä ois ymmärtäny, mut kai aikunen ihminen pystyy jo sääntöjen jälkeen vähän soveltaan...

Joo-o, pitää tänä viikonloppuna kokeilla opettaa ennenkuin kaikki on ympäripäissään niin jospa ne sitten :D :D

Sellasta beattia tulee ettei kyllä voi uskoa :itku: Niin paskaa aikaa, että en ole ikinä nähnyt tällaista(vai tuntuuko se joka downswing aina samalta)?. Tuntuu että murskaan levelin, mutta en vaan voita showdowneja. Varmaa joku parinkymmenen binin kuoppa.

Kyselin tuossa jo 3-5-7 pokerin ohjeita, mutta ei kukaan osannut neuvoa. Olisiko mitään helppoa pokeripeliä jota voisi kavereiden kanssa pelata. Menivät ihan sekaisin kun yritin Hold emiä neuvoa :D... perus sökö tietty, mutta olisiko vielä muita? :)
HILO-omahaa vaan potlimittinä. Helppoo ku heinänteko. Varmista vielä että kaikki on kännissä ja peli on löysää niin potitki on helppo laskee ;)

Sellasta beattia tulee ettei kyllä voi uskoa :itku: Niin paskaa aikaa, että en ole ikinä nähnyt tällaista(vai tuntuuko se joka downswing aina samalta)?. Tuntuu että murskaan levelin, mutta en vaan voita showdowneja. Varmaa joku parinkymmenen binin kuoppa.
Sama fiilis täälä. Viime lauantain jälkeen oon kuopannu 8 kiloa :rock:

Nyt loppuviikko taukoa pokerista.

Tänään sujui pelit hyvin ja pari viime viikkoa on mennyt loistavasti. Tänään tapahtui myös sellainen pikku ihme, että minä olin se, joka nappasi kaksi outtisen riverillä. Boardi Q73 rainbow, kalkut keskeen. Meikällä AA, kaverilla QQ. Riveri A ja tuuletukset päälle. :hyvä:

Mielestäni pystyn seuraavana päivänä pelaamaan ihan samalla lailla että en tiedä jaksanko pitää muutakuin tämän päivän taukoa. Pelaan aika aggressiivista peliä ja tähän liittyy heads uppia niin varianssi on aika rajua.

Tänään sujui pelit hyvin ja pari viime viikkoa on mennyt loistavasti. Tänään tapahtui myös sellainen pikku ihme, että minä olin se, joka nappasi kaksi outtisen riverillä. Boardi Q73 rainbow, kalkut keskeen. Meikällä AA, kaverilla QQ. Riveri A ja tuuletukset päälle. :hyvä:
Onhan tuossa enemmänkin outteja kuin kaksi ;)

Löysin tälläisen sivun kuin www.pokersavvy.fi ja kysyn onko todellakin mahdollista että tuolta saisi tilattua esimerkiksi tuon uuden iPod Touchin vain pelaamalla muutamassa paikassa sen verran että saisi tuohon vaadittavat pisteet kasaan? Eli kysymys kuuluu että tuleeko tuohon mitään "piilotettuja" kuluja päälle, esim verot ja toimituskulut?

Itellä on tällähetkellä sellanen ällötys pokeria kohtaan, että meinaa laatta lentää ku ajatteleekin pelaamista :urjo:

Pakkopelaaminen ei oo ikinä ollu +ev, ja luulisin että pelihalut palautuvat tässä loppuviikon aikana (kunhan keksis oikeesti jotain muuta tekemistä ja ajateltavaa) ja ensi viikolla taas tehdään rahaa :) Kuukausi kuitenki vieläkin lähes 16k$ ylhäällä, ei kiinnosta niitäkin lähteä katkomaan.

Naruranne ja kumppanit oikeassa... Lisää vaan turnauksii, niin kai mä ees joskus voittaisin. Ja lisää agree finaalipöytään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom