Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
Rajoitin juhlimisen tältä viikonlopulta ainoastaan perjantaihin, ja otin lauantai-illan kunniaksi lyhyen [vajaa tunti] huppisession. Joku binin verran uppia, hyvin pitkälti tämän kaverin ansiosta:

http://www.pokerihanska.com/?h=739883140
- Vihulla T5d :wtf:

Toinen (shortstäk)vihu tuli vielä session päätteeksi räiskimään pf. allineja lähestulkoon joka kädellä, odotin kärsivällisesti hyvän käden ja flopin jälkeen näytti vielä ihan hyvältä..:

http://www.pokerihanska.com/?h=205270875

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo aika kaamee call riverillä vihulta, flopin raisekin on aika huono ja minireissu pf buttonilta :D Ihme että checkasit noin vetosan turnin tuota vihua vastaan. Taisit säikähtää JQ:ta? Vai oliko tarkotus check callata turnin shove?

Löytyisikö mistään 3-5-7 pokerin säännöt suomeksi? Tai kehtaisiko joku kertoa tähän säännöt?

Vastatkaapas kuinka kauan teillä on pisimmillään hyvä/huono runi kestänyt? Mielellään sellasilta vastauksia joilla on takana satoja tuhansia käsiä NL shortissa.

On nimittäin suht epätodellinen olo, kun viimesen 13k käden aikana tehny NL100 shortissa tulosta 3000$. Sitä ennen oli 6.5k kättä jossa se vuoristorata oli pääosan aikaa nollan alapuolella. Toki olen tiputtanu pöytiä jostain seitsemästä 4-5 pöytään ja etsin vain hyvät pöydät jne, mutta ei toi tahti oikein todelliselta silti tunnu.

Tähän mennessä omat pisimmät runit on jotain 10k kättä, niin siks ihmettelen kun hyviä lappuja sataa koko ajan.

Vastatkaapas kuinka kauan teillä on pisimmillään hyvä/huono runi kestänyt?
Käsiä shortissa takana yli 300k. Viimeiset reilu 2kk enemmän ja vähemmän helvettiä. Ensin vajaa 1,5kk:n aikana syöksyen joku vajaa 7k$ (vajaa 40k jakoa) alas NL200 / NL400 (joku vajaa 2k$). Reilu viikko vähän parempaan suuntaan, ja nyt taas pari kiloa taas alas. En tiedä paljonko tuossa on huonoa runia, ja paljonko huonoa peliä (jota varmasti on), mutta kuitenkin ihan kirkkaasti paskin jakso yli vuoden kestäneellä "uralla" menossa. Rahallisesti mennään jo yli 7kilon kuopassa..:rolleyes:

Eli pieni varoituksen sana niille, ketkä jonkun 50k-100k (voitollisen) jaon jälkeen haaveilevat jo ammattilaisen urasta: Ette ole välttämättä kokenut vielä yhtään mitään.

Sitten mä olen tähän mennessä selvinny pienillä swingeillä. PT:ssa mulla on joku 90k-100k kättä ja sitä aiemmin vuosien varrella yhtä paljon pelattuna. Nyt näyttää ekaa kertaa siltä että ongelmasta nimeltä tiltti on päästy niskan päälle.
Niin ja ammattilaisurasta mä nyt en oo koskaan haaveillutkaan, nytkin olis rollia shotata NL200 mutta ennemmin pelaan reilulla rollilla NL100$. Pelkät bonukset tekee mun pelimäärillä kuitenkin jo 1000-1500$/kk ihan NL100 pelaten. Tämä on jo tarpeeksi mukava lisä opiskelijalle riskiin nähden :)

Millä tasolla alkaa oleen ammattipelaajia joukossa? Oon kuullut joiden grindaavan jopa NL50 ammatikseen, mutta itse en kyllä oikeen lähtis moiseen ellei olisi hyvästi voitollinen vähintää NL200/NL400.

Mmm. Jengi aina pauhaa, että jos ei "biittaa alempia tasoja, oikealla pelillä" niin ei voi nousta ylemmäs. OOKOO. Mutta vaikeata se on.

Olen pelannut nyt noin 5 turnausta.

6$ 5-table multissa, tipuin finaalipöydästä ekana flopilla, check-reissatulla A6:lla
AJ4 floppiin. vihulla KQ. Turn T. Perus?

3$ turneen finaalipöydästä tipuin ennen HU 88:lla JJ:lle. Okei, perus.

Isossa pienen BI:n turnauksessa, olin isona stäkkinä turnauksen keskivaiheilla ja kävin pienen duelin toisen ison stäkin kanssa:

Mulla AQ. Flop KcAc9s. Betsaan 70% potista, vihu maksaa. Turn Qs. Betsaan melkein potillisen ja vihu maksaa. Riveri 6s. Betsaan loputkin, vaikka pelkään jo väripöytää. "Mutta sen pitäisi olla runner runner" mietin.
"You was finished..." lävähti ruutuun ja kaveri näyttää KsTs. PERUS??

Sit tipuin tänään jostain finaalipöydästä mun A9 pf all-in vs. A2. Jep jep riveri 2. PERUS??????????

Siis jännää vaan on ettei voi päästä paremmille sijoille.

edit: kappas, tässä 3-tablen multitablesssa tipuin TT:llä 86:lle viidentenä. Vihun puolustukseksi sanon, et sen oli pakko maksaa kun olin tippunut slowstäckiksi missattuani pari floppia Ax käsillä täysin ja kaverin puskiessa flopilla.

http://www.pokerihanska.com/?h=816448350

Vihu varmaan vahingossa painoi foldia. Hiukan hymyilytti jaon jälkeen.
Eiköhän joo.

Itelle kerran omahassa. Limppaan mukaan pf. BB korottaa potin ja maksan. Flopilta sökötän, kaveri vetää potillisen, reissaan potillisen takas. Turn näkyviin ja mulla oli ihan kohtuu hanska siinä. Aion tsekata, mutta klikkaan foldia :eek: Joo, pottikaan ei ollut kuin yli puolet mun stäkistä. Hieman vitutti, mutta ehkä siinä säästi. :D

Pitäis pitää ne varmistukset päältä, mutta varsinkin osumattomaan pieneen multiwaypottiin haluan heti kipata, ettei sitten osu jotain ja tee tyhmyyksiä.

Mmm. Jengi aina pauhaa, että jos ei "biittaa alempia tasoja, oikealla pelillä" niin ei voi nousta ylemmäs. OOKOO. Mutta vaikeata se on.
Olen pelannut nyt noin 5 turnausta...

Ensin pitää ymmärtää se, että 5 turnausta ei vielä kerro oikein mitään. Ei siis todellakaan yhtään mitään.

Harvoin myöskään kannattaa jäädä pyörittelemään sitä viimeistä kättä. Ennemminkin kannattaa miettiä sitä, että miten tuli sitä edeltäneet kädet pelattua.

Edellisen session tappioista toipuneena päätin kokeilla vielä uudestaan. Kuinka ollakaan jo kolmas käsi toi mukavat kortit ja kivasti äksöniä, mutta tulos oli sama mihin on totuttu. Toi ilmeisesti pahaa karmaa kun menin vajaalla stäkillä pyötään:
http://www.pokerihanska.com/?h=207185277

Millä tasolla alkaa oleen ammattipelaajia joukossa? Oon kuullut joiden grindaavan jopa NL50 ammatikseen, mutta itse en kyllä oikeen lähtis moiseen ellei olisi hyvästi voitollinen vähintää NL200/NL400.

Muistelen lukeneeni 2+2:lta, että joku pelaaja väitti tekevänsä nl50:ssa 50K$ vuodessa. Ei täysin mahdotonta, mutta vaatii tosiaan pitkiä päiviä usealla pöydällä. Eli ei todellakaan mitään helppoa työtä!!
Olen itsekkin tehnyt nl50:ssa +2K$ kuukausia kohtuullisella pelimäärällä ilman rb:ta tai bonareita. Mutta jatkuvasti tollainen +4K$/kk on todella rankkaa työtä + vaatii taitoa..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom