Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
joo ei auta vaikka aloituskäsiksi saan hyviä kortteja:

AK,KQ,QQ,AJ --> kaikki hävisin. Ei vaan minun peli toimi ollenkaan, vaikka kuinka yritän...pitänee varmaan miettiä jotain muuta harrastusta nettipokerin tilalle...

PAF:lla on tullut pelattua viimeisimmäksi, helpon rahansiirron vuoksi. Myös turnauksia Unibetilla ja i4-pokerilla. Paras sijoitus 4/300 pelaajaa--> rahaa tilille tuli huimat 23dollaria...se on suurin pokerivoittoni :rock:

Samavika . paffille tullu hävittyä nyt ainakin 60e ja kaikki 10e erissä... ensin pelit meneei ha ok ja oon voitolla joku 20e... sitte jossain vaiheessa ote harpaantuu.. ja kohta huomaankin että heittelen allinejä enkä mieti yhtään.. sitte hups rahat meni...

En oikein tiedä että miten tää harrastus olis hyvä alotta.. turnauksilla jossa todennäkösesti ei voittoja tule, vai sitte limitti pöydissä? Sanokaa te ketkä jo vähä pidemmälle ootte edenny että miten te alotitte? millasissa pöydissä jne jne.

Ja onko olemassa netissä jotain iha alottelijan opasta jonka lukemalla säästyis suurimmilta virheiltä ?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No niin. Aloitin nettipokerin pelaamisen puolitoista viikkoa sitten, kun menin massan mukana ja otin radiossa mainostetut party pokerin 75$ ilmaisrahat. Kokeilin ensin sit-go turnauksia, mutta huomasin että niissä tulee lähinnä tappioita. Seuraavaksi siirryin limit-holdemin pariin, mutta sen hieman nysväämiseltä ja tilin saldo (rolli?) näytti jo 50$ eli takkiin tuli koko ajan. Alnan viestin innoittamana aloitin maanantaina uuden pelitavan ja aloitin neljän NL10 pöydän yhtäaikaisen pelaamisen. (rumpujen päristys) Nyt tilin saldo näyttää 145,99$. Eli voidaan sanoa, että strategia toimii ja sen olen oppinut, että jos joutuu miettimään painaakko call nappia vai ei, niin silloin on parempi klikata fold.

Kysyisinkin, että pelaanko liian isoa limittiä (NL10) ja liian montaa pöytää (4) tilin saldooni nähden? Nimittäin jos yhtäkkiä tulee uskomaton ohivetokausi ja häviän kaikissa pöydissä buy-in rahat, niin tilin saldo putoaa aika paljon prosentuaalisesti. Entä mikä olisi riittävä rahasumma tilillä, jotta tohtisi siirtyä pelamaan NL25 pelejä? Tosin tänäänkin oli melkoinen ohivetofestivaali, kun AA petti sekundakortteja vastaan neljä kertaa vaikka olin vielä flopissa johdossa. Onneksi vihut oli pieni stackista porukkaa.

Joo tosiaan tolla tavalla ei hirveästi tarvi miettiä, muutakun, että iskeekkö vai foldiakko. Hyvä, että toimii, niin sen pitikin :)

Tossa on vaarana vielä mennä katki, mutten usko, että tolla tyylillä jonka sanoin, tulisit menemään katki edes 4x NL10 pöydällä. Joten grindaa ja grindaa, otappa vaikka 250-300$ tienoilla shottia NL25, vaikka 2-3 pöytää aluks, siitä sitten taas tahkomaan. Ja bonuksia huoraamaan! Se on elintärkeetä! (kasvattaessa nopeesti rollia) Voin neuvoa noista lisää, mutta mieluiten yv:llä.

Mulla on hyvät bonusportaat jolla 2-3kk:ssa edes pienellä voitollisella pelillä 200-300$ alkustack nousee helposti 3500$ jollon voi jo kattella NL100:sta kevyesti (jos pää kestää). Tosin tarvii grindata aika paljon niihin bonuksiin nähden.

Ja tarvii olla semmonen tyyppi jolla ei ole ennestään accountteja tiettyihin paikkoihin, niistä lisää yv:llä.

Samavika . paffille tullu hävittyä nyt ainakin 60e ja kaikki 10e erissä... ensin pelit meneei ha ok ja oon voitolla joku 20e... sitte jossain vaiheessa ote harpaantuu.. ja kohta huomaankin että heittelen allinejä enkä mieti yhtään.. sitte hups rahat meni...

En oikein tiedä että miten tää harrastus olis hyvä alotta.. turnauksilla jossa todennäkösesti ei voittoja tule, vai sitte limitti pöydissä? Sanokaa te ketkä jo vähä pidemmälle ootte edenny että miten te alotitte? millasissa pöydissä jne jne.

Ja onko olemassa netissä jotain iha alottelijan opasta jonka lukemalla säästyis suurimmilta virheiltä ?

1. Elä pelaa väsyneenä, tai nälkäisenä
2. Huolehdi riittävästä ilmanvaihdosta huoneessa (ovi/ikkuna vähän raollaan)
3. Lue, Lue, Lue
4. Pidä breikkiä silloin, kun ote tuntuu herpaantuvan (ja muutenkin vähintään parin tunnin välein)
5. Turnaukset on halpa vaihtoehto nolimit pelin opetteluun
6. Pelaa HUP:ja esim. Ipokerilla niitä löytyy 1$+0,1$ hintaisena
7. Pelaa, Pelaa, Pelaa
8. Elä pelaa kassalle liian suuria pelejä (20xBIN on aika minimi NL peleille)

siinä muutama ohje.

joo ei auta vaikka aloituskäsiksi saan hyviä kortteja:

AK,KQ,QQ,AJ --> kaikki hävisin. Ei vaan minun peli toimi ollenkaan, vaikka kuinka yritän...pitänee varmaan miettiä jotain muuta harrastusta nettipokerin tilalle...

PAF:lla on tullut pelattua viimeisimmäksi, helpon rahansiirron vuoksi. Myös turnauksia Unibetilla ja i4-pokerilla. Paras sijoitus 4/300 pelaajaa--> rahaa tilille tuli huimat 23dollaria...se on suurin pokerivoittoni :rock:

Ei se AK, KQ,QQ,AJ tai edes AA voita 100% kerroista.

Itsellä takana vasta vajaat 10 000 kättä pikkulimiteissä ja pikku NL:ssä vajaa 1000. Plussalla reilusti molemmissa, vaikka KK on törmänny monta kertaa AA, KK on hävinny QQ:lle kun floppiin tai parhaassa tapauksessa riveriin tunkee Q:ta tms. Tossa meni vajaa 1000 kättä, että hävisin järjestään kaikki hyvät kädet. Suora hävisi nelosille, täky hävisi riverissä tulleelle isommalle täkylle, neloset hävis värisuoralle jne. jne. Näitä aina välillä sattuu, niille ei oikein voi mitään.

Jos pelaat pikkulimittejä full limit-ringeissä, on ohivedot arkipäivää ja niihin pitää vain tottua, koska löysimmissä pöydissä ei tuppaa nuo preflop reissut pudotteleen sitä porukkaa. AA voittotodennäköisyys laskee jo aikasta paljon, kun tulee joku 5-way familypotti, ellei sitten ole onnekas ja floppaa settejä, josta ei sitten joku vedä värillä tai suoralla ohi. Toisaalta ei noissa pienissä NL pöydissäkään preflop reissut aina toimi eristävinä, vaan esim. eilen NL10:ssä tuli 5-way familypotti, kun kolme pelaajaa maksoi mun suht. ison preflop RE-reissun, jolla yritin eristää ensimmäisen reissuttajan itteeni vastaan. Omassa kädessä oli siis AA. Siinä kädessä olin onnekas ja floppasin setit. Sain kahden vihun koko stackit itselle. Yhden käden, session tai viikon tulokset ei kuitenkaan pitkässä juoksussa merkkaa.

Kannattaa hieman lueskella noita pokerifoorumeita, joku perus-opus yms., niin kyllä se siitä avautuu. Mulla on nyt kolmas kirja menossa ja 4 odottaa vielä lukemista.

AA:sta tosiaan kannattaa osata luopua. High stakes pokerissa jamppa sai AA:n, Callasi pienen maksun, jonka jälkeen 3 tyyppiä sen perästä callasi ja kukaan ei reissannut. Floppi oli pieniä ja keskikokoisia kortteja täynnä, jolloin AA:n omaava tyyppi kylmän viileästi foldasi. Varmaan harmitti ettei hän tehnyt reissausta preflopissa tai vielä parempi: joku toinen olisi reissannut-->reraise

AA:sta tosiaan kannattaa osata luopua. High stakes pokerissa jamppa sai AA:n, Callasi pienen maksun, jonka jälkeen 3 tyyppiä sen perästä callasi ja kukaan ei reissannut. Floppi oli pieniä ja keskikokoisia kortteja täynnä, jolloin AA:n omaava tyyppi kylmän viileästi foldasi. Varmaan harmitti ettei hän tehnyt reissausta preflopissa tai vielä parempi: joku toinen olisi reissannut-->reraise

Mä kanssa olen pari kertaa callannut AA:n tiukaksi menneessä pöydässä buttonista, kun on tullut foldina mulle. Molemmat kerrat hävisin. Riskialtista on tuo slouvaaminen, mutta isompi riski oli kuitenkin fold molemmilta blindeilta, jos olisin reissunnut. Tän jälkeen en juurikaan ole slouvaillut preflopissa käsiä...IMO jos AA:n limppaa alku-tai keskipositiosta, niin pitää olla lähes 100% varma, että joku reissaa sen. Paskin tilanne mitä voi kuvitella on just tuo sun mainitsema tilanne.

edit: ja tuon tilanteen, että tulee buttoniin asti foldina voi ainakin pienemmillä tasoilla välttää pöydän valinnalla :D

Mikä on "paras" paikka pelata?

Onko Pokerihuone ihan suolesta? Varmaan semmonen paikka missä paljon jenkki-fisuja :D

Itse vasta aloittelemassa, livepeleissä kavereiden kanssa mennyt hyvin, pienillä panoksilla pelattu tosin, paras ilta 75e rahnaa mulle.

Mikä on "paras" paikka pelata?

Onko Pokerihuone ihan suolesta? Varmaan semmonen paikka missä paljon jenkki-fisuja :D

Itse vasta aloittelemassa, livepeleissä kavereiden kanssa mennyt hyvin, pienillä panoksilla pelattu tosin, paras ilta 75e rahnaa mulle.

Jaa-a. Paikkoja on monia. Riippuu vähän mitä tasoja pelaat ja limittiä vai NL. Limit on ehkä hieman suositeltavampaa ainakin alkuun, ettei mee eka depo heti ekassa sessiossa NL:ssä räiskiessä.

Alota vaikka Partyn alotusbonuksesta, joka taitaa tällä hetkellä olla 150$ pokersourceonlinessa. Hävii ne ensin ja sit laita omaa rahaa peliin :D No ei...vitsi vitsi! Pikkulimitit on partylla supertiukkaa ja floppiprosentit full-ringeissä yli 40 on harvinaista herkkua. NL:stä ei niin tietoo.

Poker starssilla on kans tiukkaa pikkulimiteissä, noin pääosiltaan. Tosin viikonloppuna voi löytää useammankin löysän pöydän, jotka tosin yleensä tiukkenevat nopeesti, kun muutkin huomaa ne. Löysiin pöytiin on jonoa melkein aina, jonka johdosta ne ovatkin jo supertiukkoja, kun itse pääsee apajille.

Betssonilla on löysimmät pelit, mitä olen itse löytänyt pikkulimiteistä. Pelaajia on paljon ja pelejä löytää mihin vuorokauden aikaan tahansa, kuten Partylta ja starssiltakin. Toimii OnGamen verkossa, joten PAF:n pelaajat ilmeisesti(?) pelaavat samoissa pöydissä myös. Ja PAF:llehan onnistuu rahansiirto helposti tilisiirrolla.

Näistä mulla on itsellä kokemusta.

Mistä saisi ilman depoa vähän ilmaista nettipokerirahaa... Vai ei tällä hetkellä mistään?

Mistä saisi ilman depoa vähän ilmaista nettipokerirahaa... Vai ei tällä hetkellä mistään?

ainaki sivulta Yourpokercash. Siellä Party, titan ja absolute. Kaikkiin ainakin 50$.

Saiskohan mistään tietää onko turkissa livepokeria? Meillä asunto alanyan lähistöllä(ei alanyassa:) ). Siellä tulee taas vietettyä kesä, joten ajattelin jos sieltä löytyy livepokeria. Onko kellään tietoa?

Mihin nää perustuu nää ilmaiset depot? Kyynikon mielestä haiskahtaa huijaukselta..

Vai toimiiko nää oikeasti?

Toimii oikeesti. Oon ottanu tuolta kolmeen paikkaan no depot. Kaikkiin on tullu. En tidä mihin perustuu. Niissä on kuitenkin jippona se, että rahoja ei saa helposti ulos. Täytyy pelata suht paljon käsiä ennen kuin voi nostaa rahat pois. Tämä ei kuitenkaan ole mahdotonta. Kolmeen paikkaan oon ton no depon ottanu ja kahdesta paikasta oon saanu rahat pois.

Mihin nää perustuu nää ilmaiset depot? Kyynikon mielestä haiskahtaa huijaukselta..

Vai toimiiko nää oikeasti?

EDIT: Ei taida onnistua jos esim. on jo aikaisemmin avannut tilin vaikka partylle.

Nämä firmat saavat osan sun tuottamasta rakesta.

Ei saa olla real money accountteja olemassa ko. huoneille.

Ongame+OPOY=paskaa.

Ei tule stna mitään pelaamisesta, kun yhteys pätkii KOKO ajan. Heleppo pelata. Tournamentissa just nyt 6/20 jälellä ja mun stäkki hiipuu kun en edes pääse pelaamaan. Mahtavaa. Tipun varmaan just sopivasti rahojen ulkopuolelle, kun kaikki on hokannu ettei yhteys pelaa meikällä. Perkele.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom