- Ikä
- 35
onko väärä tekniikka? -> oodottelen aloituskädeksi isoja pareja/kuvakortteja ennenkuin maksan panoksen. Small blindissa/big blindissa katson flopin huonommillakin, koska rahat jo oon maksanut.
Aika usein olen mennyt vipuun siinä, että kun itsellä esim kädessä pari ja flopissa tulee kolmas sama > luulen, että olen varma voittaja, etenkin jos muut eivät pelaa aggressiivisesti. Saatan panostaa paljonkin, jolloin joku pistää lopulta paremmaksi ja vie potin...
Eli hyvistä korteista on vaikea luopua....
edit: Full?
No eihän sitä paskoilla käsillä kannatakkaan pidemmän päälle pelata paitsi että se 72o on silloin tällöin bluffattava nätisti mikäli muut pelaajat näyttää osaavan foldaavankin ;). Limppaaminen on myös paskaa, jos pelaan niin reissaan pottiin ja lyön flopilla vaikka missaiskin ja ehkä turnillakin riippuen vähän pelaajasta. SB&BB puolustuksessa häviää rahaa pidemmän päälle, joten sitäkään en suosittelisi harrastamaan. Tuohon nyt vaikea on muutakaan sanoa että tutki millä aloituskäsillä kannattaa pelata minkäkin kokoisessa pöydässä ja opettele hieman pokerimatematiikkaa =). Suurin osa häviävästä porukasta pelaa noilla tasoilla liikaa käsiä ja yrittää bluffata sitten niitä missattuja käsiä.
Aina ei monsterikäsille saa maksuja, mutta mieluummin bettaa muut ulos niillä seteillä, pienillä väreillä yms kuin kattelee sit ohivetoja turnilta/riveriltä.
A-high väreistä ylöspäin oon pitäny slouvailurajana.
Fulliin tulikin vastaus tuossa aiemmin